środa, 21 marca 2018

[a]: dlaczego zapytanie "rimjb" zaprowadziło mnie do World of Warcraft? :x

Motto:

[a]:
Idioms for Idiots - "The shit hit the fan / Kakao się rozlało"


***

[a]: Requiem for a Rim(job) - "Ass to ass"


[a]:
kojarzycie pojęcie "rimming"?
[a]: lizanie rowa, generalnie, obu płciom przez obie płcie - dowolne konfiguracje
Tasha: pewnie myślisz o Rimmelu
[a]: Rimmel - "Smokey eyes (chocolate summer edit version)"

Tasha: ale trafiłam
Tasha: troche mnei to przeraża
[a]: Bull's eye
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
[a]: bull's eye = bawole oczko
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
[a]: ale nawet spacer na CPN może być inspirujący - szedłem dziś kupić ojcu olej do silnika oraz borygo do chłodnicy
i przechodziłem koło kiosku, gdzie dojrzałem reklamę Rimmel - to było jak grom z jasnej dupy!...


Powiązane wpisy:
Co to jest Rimjob?
Każdy ma swojego świra. A ja mam ich wszystkich :D
Playlista pt. ''Dosrywka''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.