piątek, 16 marca 2018

Część VIII - Feedback - sport ekstremalny

15.03.18

gość_07786784: co zatem NOWEGO w PSYCHOLOGII?

Xetarcos:
jedno z najnowszych badań psychologicznych odkryło że już niedługo może powstać lek na nieuzasadnionego capslocka
serenite: Xetarcos
wibrująca_mrówka: i o dziwo może być nim caps lock
wibrująca_mrówka: badum-tss
Xetarcos:
Xetarcos: mrów
serenite: masz fajne poczucie humoru, Xetarcos
wibrująca_mrówka: serenite a ja jestem metroseksualistą
Xetarcos: "CO zatem NOWEGO w PSYCHOLOGII" zamieni w
 "co ZATEM nowego W psychologii"
Xetarcos: niby lepiej, a jednak podobnie
gość_07786784:
jests tu może jakiś patentowany PSYCHOLOG?
serenite: wibrująca_mrówka , ja ciebie nie lubię
wibrująca_mrówka: serenite a ja tobą gardzę, bo lubisz wyzywać ludzi
serenite: , to milcz i nie klikaj w moją stronę
serenite: ćwoku rozmemlany
wibrująca_mrówka: sama zaczęłaś.
serenite: ale cię palce świerzbią i nie zdzierżysz, a o swoim chamstwie pokątnym chętnie zapominasz, więc ignor
wibrująca_mrówka: ojoj
serenite: wyzywam, gdy mam powód, nigdy inaczej, zapamiętajcie

Oto powód z 11.03.18:

Elyria: Mnie zawszd smiesza brwi, ktore ostatnio byly podobno modne i mozna bylo zobaczyc je u wielu kobiet.. jakby machnely dwie kreski pasta do butow :p
[a]: albo ta mania matowania mordy - mnie się podoba jak buzia się zdrowo błyszczy niczym nasmarowana oliwą
wibrująca_mrówka: nie ma nic gorszego niż blondynka z czarnymi brwiami :X
[a]: wygląda to równie ohydnie co facet w rurkach
[a]: albo to paskudztwo zwane "joggerami" - połączenie jeansów i dresów...
serenite: weźcie przestancie
wibrująca_mrówka: aaa
wibrująca_mrówka: portki z pampersem
[a]: no ja pie*dolę, jak to można założyć?
serenite: może sami macie ciągoty metroseksualne?

wibrująca_mrówka: a może jesteśmy mężczyznami, którzy lubią dobrze i normalnie wyglądać?
serenite: wibrująca_mrówka , olewam facetów, którzy mocno koncentrują się na wyglądzie
serenite: a ty mi wyglądasz na takiego
wibrująca_mrówka: owszem
wibrująca_mrówka: i nie mam wyjścia
serenite: "nie mam wyjścia"
serenite: to brzmi niemęsko, wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: tak?
serenite: tak
wibrująca_mrówka: atopowe zapalenie skóry jest niemęskie?
wibrująca_mrówka: ojej
[a]: litości, serenite...
wibrująca_mrówka: dzięki że mnie olśniłaś. przestanę używać kosmetyków
wibrująca_mrówka: perfumy są niemęskie? racja. przestanę używać
serenite: wibrująca_mrówka , jeszcze się użalasz, fuj
wibrująca_mrówka: i w sumie powywalam swoje szaliki i rękawiczki, bo to dla bab
wibrująca_mrówka: i zacznę słuchać rad i opinii jakiejś laski z netu
wibrująca_mrówka: wtedy będę 100% męski
serenite: wibrująca_mrówka

wibrująca_mrówka: serenite
https://i.iplsc.com/-/0006GAIBLPT2RPBF-O0.gif
***
[a]: o, ja wiem co sobie zażyczę na najbliższe urodziny czy coś: rękawiczki skórzane, bo moje 2 pary po 6 latach lekko już dogorywają
[a]: a nie ma nic lepszego niż rękawiczki z prawdziwej skóry - nie przemakają, ciepłe są i doskonale się w nich prowadzi auto
wibrująca_mrówka: zazdroszczę ci. masz 2 pary i to zużytych. jesteś prawdziwie męski.
serenite: kopiści- onaniści
serenite: czekam na lato
serenite: byłam dziś chwilę w lesie
wibrująca_mrówka: serenite mamy to w dupie
wibrująca_mrówka: dupach
serenite: widzialam sarnę
wibrująca_mrówka: dupiu
wibrująca_mrówka: gdzieś!
serenite: wibrująca_mrówka , nie masz duupy
(W tle rozmowa o nakładkach na okulary)
serenite: masz ciiipę
serenite: w zwiazku z tym nie dajesz rady
wibrująca_mrówka: serenite popisuj się dalej elokwencją

serenite: zmieniasz poetykę
serenite: konwencje
serenite: styl
serenite: a i tak jesteś burakiem
serenite: w lesie są już sarny
serenite: widzialam aż trzy
wibrująca_mrówka: [a] musiałem mieć na lato.. ale nie wiem czy nie zainwestować w te fotochromowe
wibrująca_mrówka: i jestem taką ciiiipą że będę dobierać oprawki do kształtu ryja! żeby dobrze wyglądać!
[a]:


***

_Jack_: serenite pokatne chamstwo, tego slowa mi brakowalo
wibrująca_mrówka: _Jack_ ale wiesz że potakujesz lasce, która napisała: nie lubię cię, a potem zaczęła wyzywać, a dziś zrobiła to samo?
wibrująca_mrówka: i że to nie jest mądre powoływać się na obelgi takich osób?

_Jack_: wibrująca_mrówka
incognito37:
serenite wrogowie insekta są moimi przyjaiciółmi
 kciukiem: incognito37 a przyjaciele wrogami? ^^

serenite: _Jack_ , możesz je sobie wziąć
_Jack_:
serenite, co chcesz w zamian?
serenite: nic
serenite: jestem bezinteresowna
_Jack_: dziekuje
*** Pomijam tłumaczenie sytuacji, którą zacytowałem
wibrująca_mrówka: Agrrav no niektóre (brwi) są okropne ale widać nie można o tym mówić jako mężczyzna oglądający się za kobietami... bo cię wezmą za jakąś mniejszość...
Agrrav: Znaczy, to seksizm
wibrująca_mrówka: tak jak zawsze bawiło mnie gdy na mężczyznę przebywającego w damskim gronie mówiono - pedał,
a na mięśniaka z paczką kumpli ''prawdziwy mężczyzna''
Agrrav: Skoro odmawia się męskiej płci poczucia estetyki
wibrująca_mrówka: ano seksizm
_Jack_: wibrująca_mrówka, kiedy podsumowanie?
wibrująca_mrówka: to zależy od ciebie. chcesz się poośmieszać dalej?
_Jack_: chce sie nadal smiac z ciebie
wibrująca_mrówka: zgoda, opowiedz mi - co takiego śmiesznego zrobiłem w ciągu tych 2 miesięcy, co dotyczy twojego bólu rzyci? wyjaw mi puentę tego dowcipu
_Jack_: wszystko to jest komiczne, caly blog
wibrująca_mrówka: a może sprecyzujesz
Xetarcos: jack uzasadnij
Xetarcos: bo to ciekawe
Xetarcos: uargumentuj tą śmieszność
_Jack_: wibrująca_mrówka, powiem tak: smiej sie ze mnie a ja z ciebie...i bedzie wszystko ok, moj przyjacielu
wibrująca_mrówka: więc uzasadnisz? wyjaśnisz mi co takiego zabawnego zrobiłem?
_Jack_: stary...smieszy mnie to i tyle, te twoje wypociny
wibrująca_mrówka: więc co cię śmieszny i dlaczego? które dokładnie? nie łapię tego żartu, Jack, wyjaśnij mi jak krowie na rowie
_Jack_: ty mnie smieszysz, jestes komiczna postacia
wibrująca_mrówka: to w końcu co cię śmieszy i co każe ci ciągnąć tę ''zabawę''?
_Jack_: smieszy mnie cala sprzeczka z toba
wibrująca_mrówka: dlaczego?
_Jack_: bo to zabawne...i przyznam szczerze...ze zachowujesz sie jak dzieciak, tak jak i ja...ale bawi mnie to...bardzo
wibrująca_mrówka: zdecydowanie nie rozumiem tego żartu
_Jack_: a ja tak, nie spinaj sie...taka dobra rada
wibrująca_mrówka: teraz mi powiedz czy dobrze zrozumiałem
_Jack_: slucham
wibrująca_mrówka: zacząłeś zachowywać się dziecinnie, kontynuowałeś to przez 2 miesiące, zaprzeczałeś sam sobie, obrażałeś ludzi wyzwiskami.. i stworzyłeś całą ''aferę'' bo to dla ciebie zabawne?

_Jack_: wszedlem na twoj dziecinny poziom na jakis czas
_Jack_: innych w to niemieszaj, manipulancie
_Jack_: nie mieszaj
serenite: pisssda
serenite: chuuuuj
serenite: ciiiiipa
Agrrav: serenite Tourett?
serenite: (refren dla wibrująca_mrówka )
serenite: nie cierpię pseudoułożonych
serenite: od razu chcę się bić

wibrująca_mrówka:
_Jack_ nie wiem co na to odpisać więc po prostu pokażę ci moją reakcję na te słowa:

serenite: wibrująca_mrówka , się nie zesraaaj
wibrująca_mrówka: gdzie mój ignor?

serenite: prowadzę obserwacje psychiatryczne i zdjęłam
_Jack_: serenite
_Jack_:
wibrująca_mrówka jestes nieziemsko zabawny
wibrująca_mrówka: jestem nieziemsko rozbawiony
_Jack_: ja rowniez
_Jack_: widzisz, ty jestes rozbawiony...ja jestem rozbawiony...wesolo jest
serenite: jak w patologicznej rodzince wesoło?
_Jack_: serenite
_Jack_: wibrująca_mrówka, dobra wesołku, spij dobrze!


I po tej całej elokwencji kazałem jej się pierdolić. Jeden jedyny raz. Co wg niej świadczy o pokazaniu mojego prawdziwego ''ja''. Gdzieś już o tym czytałem... Hmm... Ciekawe gdzie...

Tak czy siak, poprzedni wpis: Część VII - Ale jednak obchodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.