piątek, 23 marca 2018

Część X - Końca nie widać.

Motto:

wibrująca_mrówka: <u-ciastki dla pokoju>
[a]: <u-cookies 4 peace>


***

22.03.18

_Jack_: wibrująca_mrówka, zrobisz ciastka z jagodami na zgode?
wibrująca_mrówka: _Jack_ jak mnie przeprosisz to pomyślę
Pozytron: Za co?
_Jack_: Pozytron za gowno
wibrująca_mrówka: a to najlepsze - będzie musiał wymienić za co żebym wiedział że zrozumiał swoje błędy
wibrująca_mrówka: a potem pójść przeprosić też innych.
wibrująca_mrówka:
_Jack_: wibrująca_mrówka, najpierw musisz przeprosic mnie
wibrująca_mrówka: nie mam za co cię przepraszać
wibrująca_mrówka: a jeśli uważasz inaczej to możesz już na zawsze wrócić do swojego ''nowego ja''
wibrująca_mrówka: jakoś przeżyję twoje żale i prostackie obelgi z literówkami
NoSiema: Lepiej kupić XE R-SPORT czy XE S?
kciukiem: a co to za pokemony?
NoSiema: samochody xd
wibrująca_mrówka: w samochodach to Pozek jest najlepszy
wibrująca_mrówka: tzn. w oklejaniu ich reklamami
wibrująca_mrówka: a dokładniej naklejkami ''to moje''
NoSiema: wibrująca_mrówka To podziękuję
kciukiem: NoSiema to kup oba
_Jack_: wibrująca_mrówka, ten jad cie kiedys zabije

Kilka minut później:


_Jack_: wibrująca_mrówka, zdecydowalem, ze sam sobie upieke te ciastka....chocby zakalce.

Oby były tak dobre jak jagodowe jogurty z marketu.


Powiązane z: Część IX - Jak naciśniesz to popiskuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.