niedziela, 11 marca 2018

Wykłady monograficzne i ogólnoczatowe do wyboru (rok akademicki 2018/19)

oski: serenite ty zdradziejko
oski: mialas ze mnia uprawiac cybernetyczny segz
serenite: oski,możemy, ale na ogole

oski: aaa fakt
oski:
na ogole
oski: zapomniaem
serenite: ale nie było chemii
serenite: no 
oski: wiesz bo ja mam wyksztalcenie klasycznie i umiem tylko cyberkowac po lacinie lub w antycznej grece DD
oski: to stad brak tej chemii
serenite: ja tylko skąpą cyrylicą, oski
serenite: sam widzisz...
kciukiem: starocerkiewnoslowianski cyber
kciukiem: najs
serenite:

wibrująca_mrówka: z przyzwyczajenia przeczytałem 'sinokoperkowyróż''
kciukiem: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: zostało mi z bycia drag queen
wibrująca_mrówka: pora zmyć make up

oski: to glagolica
kciukiem: alfabet to nie język

oski:
uwielbiam kciukiem

oski:
jest taka madra i powazna

oski: nawet wie ze glagolica to alfabet DD
kciukiem:
ani mądra
kciukiem: ani poważna

kciukiem: ani bogata z domu

serenite: oski, tyś archeolog
serenite: a ja..

serenite:
co ty byś robił z taką po szkole specjalnej , oski?
oski: jak to co stratygrafie
serenite: jak jest cyber po grecku?
serenite: ?
oski: a jak cyrylica

kciukiem:
serenite a skąd się wzięło słowo cyber? ^^

serenite:
cy b (edziemy się) r (uchać)?
serenite: z tego?
kciukiem: serenite
serenite: aż się spocilam w poszukiwaniu etymologii.. 
kciukiem: zaliczam ci semestr
santomaso: albo trymestr


Powiązany wpis: Playlista dla miłośników cyberprzestrzeni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.