wtorek, 20 marca 2018

Boże, spraw aby się odnaleźli

Motto:

wymiociny: ja nie narzekam - mam na Internet i "milka z bakaliami"
dep:
[a] , słówko "dep" się nie odmienia
[a]: "milka" za to podlega deklinacji, ale rafcio zbyt wielki wpływ wywarł na mnie

***

Juliaja: wykupilam prawie wszystkie jogurty kokosowe z żabki z bakomy pitne
Juliaja: po przecenili je 50 groszy
Juliaja: boże kochany, tyle wiem o promocjach a ciagle daje sie nabierac
Juliaja: zamiast bo napisalam po
wibrująca_mrówka: zjadłbym milka z bakaliami...

***

rafciozberlina: teges...
rafciozberlina: nieszczescie mi sie przytrafilo
rafciozberlina: smigam do lidla 8km...
rafciozberlina: wchodze do sklepu
rafciozberlina: patrze na milka czekolady
rafciozberlina: i niestety...
rafciozberlina: bylo tylko 19 sztuk z bakaliami
rafciozberlina: biedakowi zawsze ciexko
rafciozberlina: ciezko
rafciozberlina: wykupili mi czekolade z bakaliami
rafciozberlina: tylko 19 sztuk kupilem
rafciozberlina: a chcialem wziac 40-50
rafciozberlina: ciezkie jest zycie emigranta
rafciozberlina: zima bedzie dluga i sroga...
rafciozberlina: bede jadl se 1 czekolade dziennie
rafciozberlina: nie ma lekko
rafciozberlina: na dwa miesiace wystarczy
rafciozberlina: a zima jest dluzsza...
rafciozberlina: nastepny lidl jest za daleko
rafciozberlina: mam wsumie ok.60 sztuk
rafciozberlina: razem z wcxorajszym zakupem
rafciozberlina: musze gdzies dokupic jeszcze
rafciozberlina: z 30-40 sztuk
rafciozberlina: a nastepny lidl jakies 15 km
rafciozberlina: a na dworze juz mroznie
rafciozberlina: z 2 lidlow wykupilem
rafciozberlina: bo promocja jest
rafciozberlina: zima wieksze spalanie
rafciozberlina: trzeba sobie poslodzic ten ciezki los
rafciozberlina: na jednej sztuce oszczedzam 0.40
rafciozberlina: milka 100 g 1.09
rafciozberlina: w promocji 0.69
rafciozberlina: mam 60 sztuk
rafciozberlina: musze z 40 sztuk jeszcze dokupic
rafciozberlina: teges...
rafciozberlina: bede jadl 1 sztuke dziennie
rafciozberlina: w swieta tyram
rafciozberlina: mam zimowy zapas czekilady milka
rafciozberlina: teges....
rafciozberlina: milka z bakaliami
rafciozberlina: w kaufland promuja czekolade milka
rafciozberlina: 250 g za 1,79 e
rafciozberlina: mniam
rafciozberlina: wyprobuje rozne smaki
rafciozberlina: raz sie zyje
rafciozberlina: tem tego ten
rafciozberlina: psychologia markieting
rafciozberlina: lapanie klientow na okazje
rafciozberlina: w thomas philips 5 czekolad milka za 2,99e
rafciozberlina: wiecie co ?
rafciozberlina: zjem se milke z bakaliami
rafciozberlina: oopo
rafciozberlina: mam smaka
rafciozberlina: mam zapasy
rafciozberlina: nie chce zeby sie przeterminowala
rafciozberlina: sa przedswiateczne promocje
rafciozberlina: ale pachnie przyjemnie ta czekolada
rafciozberlina: musze dokupic 40 czekolad milka z bakaliami
rafciozberlina: jest promocja...

rafciozberlina:
zjem coś
[a]: zjedz "milka"
rafciozberlina: milka mi pomaga
rafciozberlina: mam lepszy humor
rafciozberlina: lubię milka z bakaliami
rafciozberlina: mam smaka na milka...
rafciozberlina: zjeść czy nie zjeść
rafciozberlina: oto jest pytanie
rafciozberlina: milka z bakaliami
rafciozberlina: mniam
rafciozberlina: dorobiłem się
rafciozberlina: mam milka z bakaliami
rafciozberlina: kupiłem w promocji
rafciozberlina: a ja lubię milka z bakaliami
rafciozberlina: czas na milka z bakaliami

Nie, to nadal nie wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.