wtorek, 6 marca 2018

Część III - Prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym jak kończy

Poprzednie wpisy:
Część I - [a]: what has been pissed upon, cannot be unpissed :|

Dygresja I - Ten moment, gdy jesteś za poważny by zachowywać się niepoważnie, ale nikt nie traktuje cię poważnie, bo jesteś niepoważny.
Część II - wibrująca_mrówka: _Jack_ teraz chyba wychodzi z ciebie prawdziwy ty

***


25.02.18 od 19:30 do 21:40


_Jack_: dobry wieczór
gość_63403238: Jack co ty zaglypoty gadasz ze jogurty z biedronki smierdza nie normalny jestes czy co masz cos z ta glowa jak nie jadles jogurty to nie gadaj takich glupot
_Jack_: czuc od nich wymiocinami...chlopcze
wibrująca_mrówka: _Jack_ napisz o tym do producenta i kierownictwa. na innym czacie ich znajdziesz.
_Jack_: wibrująca_mrówka, wole tu
gość_63403238: Jack nie jadles jogurty to nie gadaj sa przebadane laborattjnie i nie czuc niczym nie znasz sie i juz chlopczyku
_Jack_: gość_63403238, dla mnie smierdza wymiocinami-te jagodowe, małe
_Jack_: gość_63403238, ja nie mowie, ze zle, tylko ze czuc
brzydki_kaleka: _Jack_ - stara śmietana ma zapach podobny to wymiocin
_Jack_: tak
brzydki_kaleka: i to ta naturalna, w normalnego mleka
_Jack_: no wiem
brzydki_kaleka: wiem, bo kiedyś za długo stała u mnie, ta robiona z mleka które mam od sąsiadki krówki
Tasha: chciałabym mieć sąsiadkę krówkę
_Jack_: mowie tylko, ze czuc wymiocinami od tych jogortow...nie mowie ze sa zepsute
Xetarcos: może takie miały być
Tasha: rzygami to śmierdzą serowe chrupki
brzydki_kaleka: _Jack_ - ale ja myślałem że oni do produkcji jogurtów używają sztucznego mleka

wibrująca_mrówka:
_Jack_ mówię tylko napisz to producentowi i kierownictwu sklepu, a nie że rzygać się chce od twojej fiksacji na rzyganiu..

[a]:
mrów, a od mojej kałowej nie?

wibrująca_mrówka: desensytyzacja
[a]: a, ok, czyli wobec pisania Jacka odzmysłowienie jeszcze nie nastąpiło
_Jack_: wibrująca_mrówka, to se rzygnij, na zdrowie
wibrująca_mrówka: _Jack_

_Jack_: wibrująca_mrówka, juz dobrze?
wibrująca_mrówka: _Jack_ nie, wyjdź. śmierdzisz rzygami.

_Jack_:
wibrująca_mrówka, jestes żałosny

kciukiem: czy jestem jedyną osoba która nigdy nie wachala rzygow?
Tasha: nigdy nie rzygałaś? 

NarkoRycerz: lol
kciukiem: moje nie smierdza!
Tasha: ta mhm 

Tasha: chyba, że masz bulimię i zwracasz od razu po zjedzeniu, to wtedy niesmieszne
Xetarcos: śmierdzą po pijaku

Tasha: uwierz mi, że normalne też

Xetarcos: to nie wiem

kciukiem: moje zasadniczo pachna ginem,jesli juz
brzydki_kaleka: kciukiem - Ty pewne nawet jak bąka puścisz to pachnie aniołkami
kciukiem: dokładnie tak ^^

Tasha: a jak pachną aniołki?
Juna`:
rozkładającymi się ciałami aniołków*

Tasha: Juna`

kciukiem: jak szarlotka i czekolada
Tasha:
brzydki_kaleka: no tak, coś w tym jest, skoro kobiety są piękne z zewnątrz, to może w środku też mają jakiś pachnący układ pokarmowy i jedwabiście aromatyczne kwasy
żołądkowe
Tasha: brzydki_kaleka nope, nie mają
[a]: "Just a żigolo"

wibrująca_mrówka: kciukiem z lodami i gorącą czekoladą?
kciukiem:
bałam się uczyć słowa czekolada przy [a]
wibrująca_mrówka: czemu?

kciukiem: za dużo już gadalismy dzisiaj
[a]:
[a]: kciuk bała się UCZYĆ tego słowa

kciukiem:
wibrująca_mrówka: _Jack_ nie, jestem niemiły, chamski i niesmaczny. żałosny jesteś ty.
_Jack_: wibrująca_mrówka, jestes żałosny
_Jack_: wibrująca_mrówka, jestes tez frustratem i zakłamanym typkiem
Tasha:
Xetarcos: za co się Jack nie lubi z mrówkiem ?
wibrująca_mrówka: doczytasz za parę dni
Tasha: bo mrowek mu spiewał varius manx
Tasha: SERIO
Xetarcos: ok
Tasha: oj, spoiler

kciukiem: serio?
Tasha: yup

kciukiem: lod da foooook....
Juna`: Cóż, lód dla fok

kciukiem: Juna`
[a]:
Tasha: zjadłabym
.
)-(: ja mam malagę...

[a]: a ja mamałygę

[a]:
Papa Głowy Rodziny - "Tatałyga"

[a]: Papa Głowy Rodziny Afroamerykańskiej - "TataNigga"

Xetarcos: a za co Jack z barbituranem ?
Xetarcos: i jaki stosunek ma mrów do barbiturana ?

wibrująca_mrówka: Xetarcos neutralny

brzydki_kaleka:
widzę że dzieciaki znowu wymieniają wirtualne kuksańce

_Jack_: brzydki_kaleka, nie, mowie tylko co o nim mysle
brzydki_kaleka: jakbym słyszał coś w rodzaju: "nie, my nie lubimy wojny, ale musimy walczyć o pokój"
_Jack_: interpretuj jak chcesz

_Jack_: wibrująca_mrówka, nie pisz do mnie.

wibrująca_mrówka: ale wiesz jak świetnie wyglądają te słowa po twoim olewaniu mnie, pisaniu o mnie za moimi plecami i twojej dzisiejszej szopce z rzyganiem?

_Jack_:
człowieku, jestes chory...masz jakas obsesje na wlasnym punkcie.
wibrująca_mrówka: gorzej. mam literki z czatu przy twoim nicku.

_Jack_: swietnie, dawaj na bloga...bedzie zabawa

Juna`: O rany.

NarkoRycerz: rany jestem niepokonany
[a]: Zdziwiony RUCH - "Rany boskie, jestem kioskiem!"
wibrująca_mrówka: [a] to znam!
Juna`: #odgrzewanykotlet. 
_Jack_: wibrująca_mrówka, ciekawe kogo to obchodzi, te twoje zalosne wypociny tam.
wibrująca_mrówka: będzie wstyd. gorszy nawet niż dziś.
więc ten.. dorośnij?
santomaso: _Jack_ nie ma obowiązku dorastac

[a]:
Jacku, mnie trochę obchodza

Juna`: Pewnie, że tak. Masz w końcu zakładkę całą dla siebie, Tomaszu

wibrująca_mrówka: Juna` 3 zakładki

[a]: ...ale tylko te moje, więc moja próżność każe mi przeglądać wyłącznie moje teksty

niemiła_4:
gófnoburza

kciukiem: dobrze że mam popkorn
Tasha: a ja nie mam
NarkoRycerz: ja mam cole. Razem możemy miec wszystko
kciukiem: ok. jestem w stanie isc na twn uklad

santomaso: powinna wyjść cola o smaku pop-cornu
[a]:
popcorn maślany też cuchnie wymiocinami

Tasha: serowy a nie maślany

[a]: maślany takoż
Tasha: nie
[a]: zjełczałym masłem capi
Tasha: nie znasz się nic!
kciukiem: skończyłam midnight texas
NarkoRycerz: szybko

NarkoRycerz: dopiero 19:45
_Jack_: wibrująca_mrówka, zadnego wstydu, ty chyba nie wiesz o czym mowisz
_Jack_:
wibrująca_mrówka, ludzie ktorych tu szanuje, szanuja i mnie...a twoj blog to kupa gowna, ot co

wibrująca_mrówka: _Jack_ ciekawa recenzja. opublikuj ją w jakimś magazynie.
santomaso: _Jack_ co innego bycie szanowanym i godnym szacunku

NarkoRycerz: santomaso xD

_Jack_: wibrująca_mrówka, stary, ty chyba nie wiesz na jakim swiecie zyjesz, myslisz ze mnie twoj blog obchodzi? i twoje przydupasy?

wibrująca_mrówka: Jack. właśnie wyzwałeś część osób tu obecnych od przydupasów...

wibrująca_mrówka: czy ty się, ku*wa, dobrze czujesz?

[a]: ja akurat mam okołoanalne klimaty, więc przydupasem mogę być zwany

Juna`: Zaczyna się.

[a]:
Mortal Kombat : "It has begun!"

Xetarcos: mrów, to od kiedy nie lubisz Jack'a ?
wibrująca_mrówka: troszkę odkąd nie widział nic złego w zachowaniu Marka24, troszkę bardziej kiedy się upierał, że olewanie złego zachowania na czacie jest ok
, a najbardziej od kiedy wyzywał się z barbim na czacie, a potem zaczął do mnie pyszczyć, że okazałem się kimś innym, bo cały wieczór śpiewałem Varius Manx
_Jack_: wibrująca_mrówka, stary, odpierol sie
[a]: "spróbuj choć raz umyć twarz!...
Tasha:
niemiła_4:
kciukiem: XD
_Jack_: wibrująca_mrówka, w realu, dalbym ci w pysk i byloby po rozmowie, zlosliwa gnido

[a]:
mmm...

Tasha:
Xetarcos: cóż, mnie np. ciekawi o co się popsztykał z barbituranym

Xetarcos: bo pierwsze co mówią jak wbijają to

Xetarcos:
"witam wszystkich oprócz Jacka/barbituranego"
kciukiem: może trzeba będzie Barbiego podpytac
Xetarcos: próbowałem, nieresponsywny
_Jack_: wibrująca_mrówka, czlowieku, odczep sie, albo sie spotkajmy i pogadajmy jak faceci co?

Xetarcos: Jack, nie graj tą kartą, dobrze radzę

Xetarcos:
jest bez sensu

wibrująca_mrówka: _Jack_ i wtedy mi zaśpiewasz: przez ten krótki czas jestem tylko twoja?

Juna`: A jak rozmawiają faceci?
[a]: Junko, "ass to ass"
Tasha: pięściami i penisami 
[a]: fisting & penising
Xetarcos: rozmowa pięści z penisem

Xetarcos: to nowy eufemizm

Juna`: Ho, ho. Napręzonymi?

Xetarcos: mamo, ja się nie masturbuję, ja przeprowadzam dyskusję
Tasha: talk to the hand

[a]: ...cause the face ain't listening

_Jack_: Xetarcos, to gnida jest i tyle, ja jestem zawsze pokojowo nastawiony, ale nie dam sie gnidzie oczerniac
wibrująca_mrówka: _Jack_ tak. wszyscy dziś widzieli. skończ.
Xetarcos: mrów, ale Jack mówi o barbituranym

wibrująca_mrówka: mówi że jest zawsze pokojowo nastawiony

Nie wiem o kim mówi, bo z kontekstu rozmowy ciężko to ogarnąć, ale doliczam dwie dodatkowe gnidy za powiązanie tej obelgi ze mną. :D

prawdomówny_JAŚ: Xetarcos JASNE JASNE TEN CO PISZE ŻE SIĘ NIE MASTURBUJE TO ZAWSZE TRZEPIE ZA 4
Tasha: co tu sie odpołomia

Xetarcos: o, JAŚ, co mówi, że jestem z gimnazjum striggerował się hasłem "masturbacja"
Xetarcos: pysznie
kciukiem:

Tasha: prawdomówny_JAŚ WYŁĄCZ CAPSA

prawdomówny_JAŚ: Tasha WŁĄCZ CAPSA

Tri: prawdomówny_JAŚ pisz capsem fajnie to wyglada i trafia do szerszej publicznosci

prawdomówny_JAŚ: Tri NIE BYŁO TO MOIM ZAMYSŁEM

_Jack_: wibrująca_mrówka, taka jest prawda, ze wiekszosc ludzi cie tu ledwo toleruje, nie wiem dlaczego sie z toba zadawalem, ostrzegali mnie, ale sam sie przekonalem

Xetarcos:
bo mrów chociaż bezpośredni, to jednak logiczny i odpowiada na argumenty

Tasha: LOL
wibrująca_mrówka: _Jack_ przeprowadzałeś ankietę?
Juna`:
Tasha: ostrzegają przed tym, ze Mrówek śpiewa piosenki?
wibrująca_mrówka: Tasha ona ma siłę! nie wiesz jak wielką!

)-(: też lubię śpiewać..

kciukiem: a mnie się nie podoba, kiedy ktos mnie nazywa przydupasem
[a]:

Tasha: [a] kwiatek ._.
[a]: przytzipas

kciukiem:
tez nie

Tasha:
psikuta bez s 
wibrująca_mrówka: Tasha

_Jack_: wibrująca_mrówka, nie chca ci mowic prawdy bo sie boja ze bedziesz po nich jezdzil i na bloga wpierdzielal, ale ja osobiscie mam cie gdzies

wibrująca_mrówka: widzę, jak głęboko mnie masz

Tasha: w gardle
Tasha:
santomaso: _Jack_ strasznie duży klikania poswięcasz na to "mam cię gdzieś"
santomaso: zdradzę ci prostą metodę - IGNOR

_Jack_:
wibrująca_mrówka, ja do ciebie juz nie pisze, ty nie pisz do mnie.koniec.

santomaso: ooo, dotarło
wibrująca_mrówka: _Jack_ żebyś znów po paru dniach pisał o mnie za moimi plecami, że mnie olewasz i że do mnie nie piszesz?
spoko
mówiłem ci - skończ się ośmieszać.
prawdomówny_JAŚ: santomaso IGNORY DAJĄ CIOTY

prawdomówny_JAŚ: KTÓRZY NIE RADZĄ SOBIE W ŻYCIU
prawdomówny_JAŚ: TAKI TEMAT
Xetarcos: WYGRYWY SPAMUJĄ CAPSEM

Xetarcos: i teraz łamigłówka
Xetarcos: który połom się ukrywa pod nickiem jaś

wibrująca_mrówka:
Xetarcos ty mi powiedz który połom się ukrywa od dwóch miesięcy pod nickiem Jack..

Xetarcos: normalnie jak ta wstawka z pokemonów
Xetarcos: what's that pokemon ?

Xetarcos: IT'S BULBASAUR

[a]:
Dildozaur
Tasha:
Xetarcos: :3
kciukiem:
Tasha: Trollizard 
kciukiem: Tasha
Tasha:
kciukiem: psydick
Tasha:
niemiła_4: jpd
kciukiem: mspanc
prawdomówny_JAŚ: SZATANIŚCI NIE SA CZYŚCI

prawdomówny_JAŚ: NO I NIE SĄ ZAJJJEEBBIIŚCI

[a]:
"BOŻE COŚ POLSKĘ..."

Xetarcos: BONDŹ WYGRYWEM, SPAMUJ CAPSEM

Xetarcos: ZARZUCAJ INNYM SIEDZENIE NA CZACIE I PRZEGRYWSTWO

Xetarcos: dobra, nie ma co robić żartu z żartu
Xetarcos: WIDZIMY SIĘ W SĄDZIE
[a]: Żart-cepcja, Xet
Xetarcos: [a] jedyne co się da z nich wykrzesać
Xetarcos: te, patrz, warczy na samego siebie teraz
prawdomówny_JAŚ: Xetarcos TO DZIECKO POCHODZĄCE Z MASTURBACJI PO LIBACJI
prawdomówny_JAŚ: POKRĘCONY JAK MAJOR PO LITRZE SPIRTU
wibrująca_mrówka: on nas chyba nie potrzebuje do gównoburzy..
wibrująca_mrówka: teraz zgadnijcie którego z nich mam na myśli
prawdomówny_JAŚ: wibrująca_mrówka WIBRATOR
Xetarcos: and now, kids, what's that pokemon ? :3
prawdomówny_JAŚ: 15 LAT
prawdomówny_JAŚ: MIAŁAŚ GDY
prawdomówny_JAŚ: PIERSZY RAZ
prawdomówny_JAŚ: ZAWIROWAŁ WOKÓŁ ŚWIAT
Xetarcos: NAPISAŁAŚ
Xetarcos: JEDNO
prawdomówny_JAŚ: GDY KTOŚ CI SERCE SKRADŁ
Xetarcos: ZDANIE
Xetarcos: BEZ
Xetarcos: ENTERA
prawdomówny_JAŚ: Xetarcos KAŻDE ZDANIE
prawdomówny_JAŚ: RYJE BANIE
Xetarcos: JEST
prawdomówny_JAŚ: CZY WY DZIECI
Xetarcos: NO
prawdomówny_JAŚ: O TYM WIECIE
prawdomówny_JAŚ: ŻE SIE NIE ĆPA
Xetarcos: EEEEE MAKARENA
prawdomówny_JAŚ: W TOALECIE
prawdomówny_JAŚ: CIAŁ CIAŁ ITALIA
prawdomówny_JAŚ: CIAŁ ARIWEDECZI
niemiła_4: PIEROŻKI
prawdomówny_JAŚ: BARA BARA BARA RIKI TIKI TIKI
[a]: Gorlami
prawdomówny_JAŚ: JEŚLI MASZ OCHOTĘ
prawdomówny_JAŚ: DAJ MI NARKOTYKI
Juna`: Jaki hałas

niemiła_4: Juna`
[a]: Junko, to się nazywa "white noise"

wibrująca_mrówka: zamigotał czat tysiącem barw.. tysiąc nowych trolli przywiał wiatr..

wibrująca_mrówka: ocal mnie.. nim utracę wiarę w sens..
prawdomówny_JAŚ: POSZŁA MRÓWKA MAŁA GŁÓWKA

prawdomówny_JAŚ: PATRZY LEŻY SETKA STÓWKA
prawdomówny_JAŚ: NO I SZYBKO WNET PODJĘŁA
prawdomówny_JAŚ: SWOJE MAJTKI WNET TU SZDJĘŁA
prawdomówny_JAŚ: JUŻ GOTOWA NA PRZYGODY
prawdomówny_JAŚ: BĘDZIE ROBIĆ PYSZNE LODY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.