piątek, 2 marca 2018

NarkoRycerz: Jedni walczą o prawdę inni o racje

Motto:

''Głupiec, który lubi udzielać rad, jak pielęgnować ogród, nigdy nie zadba o własne rośliny.''

~Paulo Coelho

***


wibrująca_mrówka:
[a] daj spokój, razem wyglądamy jak para odszczepieńców z liceum
[a]: profilowanego?
wibrująca_mrówka: o profilu psychologicznym
przez_szybę: są takie
wibrująca_mrówka: krasnoludki też
przez_szybę: koleżanka w liceum miala profil psychologiczny
przez_szybę: serio

Profil, który oznacza tylko tyle, że uczą tam rozszerzonej wersji przedmiotów, które bierze się pod uwagę przy rekrutacji na dane studia. Wiedziałaś, ''humanistko'', że jednym z nich jest biologia? Przy czym szkoła może organizować spotkania czy wypady, by uczniowie poznali realia zawodu. A uczenie w liceum podstaw/historii psychologii nie ma sensu, gdyż na pierwszym semestrze przerabia się właśnie takie banały. Ale ok, dziel się dalej swoim doświadczeniem sprzed 15lat,
z zaocznych studiów psychologicznych, gdzie uczą obserwacji manipulantów na czacie, by nazwać ich potem psychopatami
z niską samooceną, których się nie lubi.

wibrująca_mrówka: przez_szybę znajomi z otoczenia gwiazdy mówią też że koleżanka oak mówiła, że oak pracuje na UM
przez_szybę: klasa humanistów i psychologia jako przedmiot

przez_szybę: widać że nie studiowałeś
przez_szybę: studentów nie znasz
[a]:
OHP, profil kopacz rowów, klasa z rozszerzoną łopatą
wibrująca_mrówka: rozszerzony szpadel to łopata..
wibrująca_mrówka: czy odwrotnie?
[a]: szpadel ma ostry koniec i jest dość prosty
[a]: łopata jest lekko zagięta coby jak łyżka nabierać materiał
wibrująca_mrówka: i się pogubiłem
przez_szybę: dokładnie tak
[a]: szpadel ma "końcówkę" jak godła Polski dół
przez_szybę: a teraz zagadka
przez_szybę: czym się lepiej kopie
przez_szybę: szpadel czy łopata
wibrująca_mrówka: szpadlem..
przez_szybę: tak
[a]: kopie się szpadlem, bo się wbija łatwo w ziemię
wibrująca_mrówka: łopata jest do przenoszenia.
[a]: łopatą można piach przerzucać
przez_szybę: kopaliście kiedyś?
wibrująca_mrówka: yup
[a]: kurde, trochę
wibrująca_mrówka: ba, widłami nawet się posługiwałem
przez_szybę: założę się że więcej skopałam ziemi od was dwóch
[a]: możliwe, ale ja poczytuję sobie za wyczyn wykopanie rowu o głębokości 1.5 m i długości ok 100 m na kabel elektr.
wibrująca_mrówka: ciał też tyle samo zakopałaś czy więcej?
przez_szybę: dopiszę Cię do listy
przez_szybę: do zakopania za życia
wibrująca_mrówka: przez_szybę ok, screen wyślę na policję, przypomnij mi do nich maila
wibrująca_mrówka: [a]
[a]: a bij mi brawo, bij...
przez_szybę: a skopałeś caly ogródek?
[a]: nie, ogródkiem teściowa się para
wibrująca_mrówka: aż takiego (rowu) sam nie kopałem, ale przekopywanie ogródka przed domem i w polu, co rok.
wibrująca_mrówka: i żeby woda nie leciała przed dom..
[a]: ja kopałem jej rów pod wąż do nawadniania
przez_szybę: i nie pomogłeś?
[a]: nie, mam inne zajęcia, a ona nawykła do kopania
wibrująca_mrówka: i dobrze, niech się do piachu przyzwyczaja
[a]: do ziemi... tej ziemi
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: no ale szyba by się założyła, bo przecież jest lepsza od wszystkich ludzi na ziemi.. tej ziemi.
wibrująca_mrówka:
[a]: ale te rzodkiewki, które przywiozła dobre - ostre jak pieprz! zaraz zeżrę cały słoik
przez_szybę: trochę szacunku
przez_szybę: dla wyznań
przez_szybę: tolerancji
wibrująca_mrówka: właśnie szybo, trochę szacunku dla cudzej pracy
przez_szybę: Mrówku nie wierzę już w nic co mówisz
przez_szybę: zawodowo klamiesz tu
[a]: może i kłamie, ale fajnie się to czyta
przez_szybę: nie
przez_szybę: nie fajnie
[a]: e tam, mi się podoba
wibrująca_mrówka: przez_szybę a ty nie? to by wyjaśniało wiele luk w twoim, dużo lepszym od naszego, życiu i 'rozumowaniu'
wibrująca_mrówka: że tak użyję tego zabawnego w stosunku do ciebie określenia
przez_szybę: moje życie nie jest idealne ale nie jest też tylko wirtualne
wibrująca_mrówka: i to ci daje prawo mówić że robisz coś więcej niż zebrani tu ludzie, których żyć nie znasz
przez_szybę: Mrów z tego co widzę ja mam jakieś życie a ty żyjesz tu
kciukiem: Chyba każdy ma życie pozawirtualne...

kciukiem: jeszcze nie te czasy żeby mieć tylko wirtualne
przez_szybę:
żal - szkoden goden
[a]: #getalife
wibrująca_mrówka: widocznie mało masz swojego życia skoro się tak wkręcasz w moje, że potrafisz ocenić czego ile w nim zrobiłem
wibrująca_mrówka: łącznie z kopaniem ogródków
przez_szybę: bo jesteś oszustem wirtualnym
przez_szybę: i dobrze o tym wiesz
[a]: obawiam się, mrówku, że pod pojęciem "kopanie ogródka" może kryć się coś bardzo intymnego
wibrująca_mrówka: przez_szybę a ty masz grzybicę pochwy i dobrze o tym wiesz
wibrująca_mrówka: i znów o tym rozmawiamy.
wibrująca_mrówka: jeszcze nie doleczyłaś. no smutek.
przez_szybę: Mrów nie wierzę Ci i wiele osób też Ci nie wierzy
wibrująca_mrówka: niby w co? skoro najwięcej o mnie mówią ludzie, którzy mi nie wierzą, nie lubią mnie i ze mną nie rozmawiają?
wibrująca_mrówka: jak np. ty

wibrująca_mrówka: a ja najwyżej powiem o gotowaniu rosołu
przez_szybę:
koniec o tobie
przez_szybę: to nudne juz
przez_szybę: kiedys miała o tobie lepsze zdanie
wibrująca_mrówka: kiedyś miałaś o mnie dobre zdanie, a potem uśmiałem się, że grozisz policją, bo koleś z czatu wyśmiał to, że nie ogarniasz nawet babskiego okresu..
wibrująca_mrówka: btw. jaki miałaś nick wcześniej i dlaczego teraz się go wstydzisz?
przez_szybę: dalej swoje
wibrująca_mrówka: wolisz cudze?
przez_szybę: nudzisz mnie
przez_szybę: jestes jak natrętna mucha
wibrująca_mrówka: nie rzucaj mięsem to i muchy się nie będą zlatywać
[a]: Ksenofobiczny Rękoj*bca - "Cudze walicie, swego nie znacie"
wibrująca_mrówka: chyba swoje kopiecie. bo było o ogródku
[a]: kopanie to dla CockBallTorture
wibrująca_mrówka: wolałbym coś w stylu: Przez_szybę monitora - robię wszystko lepiej niż wy razem wzięci!
*Ona_28*_: Jest tu psycholog? Potrzebuje konsultacji
wibrująca_mrówka: *Ona_28*_ owszem, jest przez_szybę
wibrująca_mrówka: która opowie ci wiele o etyce zawodowej
wibrująca_mrówka: wyjaśniając jak durnym pomysłem jest szukać lekarza na portalu dla licealistów.
wibrująca_mrówka: a potem poleci swoje usługi, bo po rozwodzie, załamaniu i wielu godzinach nieskutecznych terapii jest znawcą problemów damsko-męskich!
wibrująca_mrówka: albo po prostu ma 16 lat i lubi bawić się w boga na czatku.
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: bo wiesz, LUDZIE TU KŁAMIĄ

wibrująca_mrówka: tzn. wszyscy tylko nie ona
przez_szybę:
Mrów ty nawet nie byłeś na studiach
[a]: oak też nie była i co?
przez_szybę: jak dla mnie nic nie robisz z życiem
przez_szybę: nie tylko ja mówię że Kłamiesz
wibrująca_mrówka: nie tylko ja mówię że masz grzybicę pochwy
[a]: nie tylko ty?
przez_szybę: A zakładasz że on nie kłamie?
wibrująca_mrówka: nie no, spoko. nie kłamiesz to daj namiary na swój gabinet
wibrująca_mrówka: skorzystam z usługi i ''pchnę swoje życie na przód''
wibrująca_mrówka: albo wyślę ci psią kupę w bąbelkowej kopercie bo mam tylko 17 lat i głupie pomysły
wibrująca_mrówka: w sumie o tym że mam 17 lat nie tylko ja mówię a wiele osób
wibrująca_mrówka: hmm
wibrująca_mrówka: to musi być prawda!
przez_szybę: jestes starym manipulantem
wibrująca_mrówka: 48 letnim? czy 68letnim?
[a]: szybo, a ty jesteś stara?
wibrująca_mrówka: bo wielu ludzi nie może się zdecydować na jedną wersję
przez_szybę: wybierz sobie
wibrująca_mrówka: a czemu mam wybierać?
wibrująca_mrówka: przecież to co mówi ''więcej ludzi'' na czacie musi być prawdą
wibrująca_mrówka: poza tym, skoro jestem manipulantem to skąd masz wiedzę ile m2 ogródka przekopałem w życiu?
wibrująca_mrówka: więcej ludzi tak uważa?
przez_szybę: a twoje gadanie o wózku?
przez_szybę: jadno kłamstwo
przez_szybę: drugie
wibrująca_mrówka: o jakim wózku?
przez_szybę: i nikt Ci tu nie ufa poza Taszą
wibrująca_mrówka: nikt? rozmawiałaś o mnie z każdym? wypełnili ankietę?
przez_szybę: Mrów idę
wibrująca_mrówka: Anti25 ufasz mi?
Anti25:
przez_szybę: to przykre i żałosne
Anti25: jasne
1,5min: wibrująca_mrówka ja tak na 30 %
przez_szybę: jak ryba w sieci
wibrująca_mrówka: owszem. to przykre i żałosne gdy ktoś, kto niby pracuje jako psycholog, powołuje się na ''dużo osób na czacie mówi o kimś kogo nie zna wiele różnych rzeczy'' i na tej podstawia selekcjonuje sobie fakty, oddziela ''prawdę'' od ''kłamstwa''
wibrująca_mrówka: gdzie prawdą zawsze jest to że mrówek jest zły i ma gorzej w życiu
wibrująca_mrówka: i prawdą że ty masz w życiu lepiej i fajniej
1,5min: przez_szybę koło psychologa nie leżał
przez_szybę: Mrów nie mam dla Ciebie litości
1,5min: przez_szybę miej dla siebie
przez_szybę: jesteś wredny
[a]: mrów jest wredny, potwierdzam
wibrująca_mrówka: ja jestem wredny a ty głupia.
wibrująca_mrówka: dla mnie to cecha charakteru a dla ciebie diagnoza.
przez_szybę: wymyślasz
wibrująca_mrówka: nie muszę niczego wymyślać
wibrująca_mrówka: ty robisz to za mnie i rozpowiadasz
wibrująca_mrówka: nikt mnie nie kocha, nikt mi nie ufa, nie mam nikogo i niczego
przez_szybę: i masz niską samoocenę
wibrująca_mrówka: jestem takim zerem a mimo to tak strasznie cię obchodzę
przez_szybę: agresywny
wibrująca_mrówka: co jeszcze mam a czego nie?
1,5min: nogi
wibrująca_mrówka: skoro jestem manipulantem i kłamię, skąd masz pewność?
przez_szybę: mam
wibrująca_mrówka: bo tak mówią na czacie?
przez_szybę: nie z obserwacji
wibrująca_mrówka: czemu tak boisz się i ciskasz przed kimś tak nic nieznaczącym jak ja?
wibrująca_mrówka: czemu taki nikt bez życia wywołuje w tobie tyle emocji? taką furię?
wibrująca_mrówka: czemu czujesz potrzebę wyładowania się na mnie przez czat?
przez_szybę: bo mam już Cię już tu dość
1,5min: przez_szybę chciało by na ciebie wejść
1,5min: tylko nie wiem czy dosłownie czy w przenośni
wibrująca_mrówka: to tu nie przychodź nie gadaj ze mną nie wtrącaj się nie gadaj o mnie
przez_szybę: bo Cię nie lubię?
wibrująca_mrówka: a wiesz co robią ludzie którzy kogoś nie lubią?
wibrująca_mrówka: przypisują mu same najgorsze cechy i obrabiają dupę
wibrująca_mrówka: a potem powołują się na ''nikt ci tu nie ufa! nikt cię tu nie lubi!''
przez_szybę: nie było tak kiedys
wibrująca_mrówka: a potem nazywają się psychologami
wibrująca_mrówka: tymi lepszymi. którym w życiu wyszło!
przez_szybę: sam zapracowałes
[a]: ja nie lubię Hasselhoffa, ale obrobiłbym mu nie dupę, lecz...
dąt: [a] sejf?
[a]: ..tak, dącie, właśnie tak
dąt:
wibrująca_mrówka: chętnie poczytam jak zapracowałem
wibrująca_mrówka: co to znaczy ''kiedyś''
wibrująca_mrówka: oraz jaki miałaś wtedy nick
wibrująca_mrówka: oraz skąd masz wiedzę o moim życiu
wibrująca_mrówka: skoro na moich kłamstwach nie możesz polegać
przez_szybę: nie ufam Tobie
wibrująca_mrówka: nikt mi nie ufa - twoje słowa
przez_szybę: nie dotrzymujesz tajemnicy
wibrująca_mrówka: ty też nie.
przez_szybę: ani nie dotrzymujesz slowa
wibrująca_mrówka: ty też nie
przez_szybę: ja dotrzymuję
wibrująca_mrówka: nie
przez_szybę: kłamca
kciukiem: co się tu dzieje
[a]: licytacja na bycie true
dąt: cusz, takie problemy
kciukiem: a przecież tró jestem tylko ja ^^
[a]: no i "truj_na_caffe../"
wibrująca_mrówka: i odwracasz kota ogonem by uniknać odpowiedzi
wibrująca_mrówka: idź zrób ankietę: czy mrówek dotrzymuje słowa?
wibrująca_mrówka: pewnie wyjdzie jak ta ''czy ufasz mrówkowi''
wibrująca_mrówka: wszyscy odpowiedzą 'nie'
wibrująca_mrówka: a potem będę mógł cię znów wyśmiać za to - że powołujesz się na ploty z czatu jakby były zawsze prawdą
przez_szybę: ale bronię tej prawdy która jest
przez_szybę: a ty nie uznajesz prawdy
wibrująca_mrówka: po prostu twoje życie jest na tyle żałosne, że musisz odwrócić od niego swoją uwagę udupiając jakiegoś kolesia z netu którego nie lubisz
wibrująca_mrówka: rozpowiadając że ''ludzie na czacie mówią że cię nie lubią i jesteś zły, w tym ja sama! i to jest prawda!''
wibrująca_mrówka: to prawda ludzi z niską samooceną, kochanie
wibrująca_mrówka: było iść na psychologię
wibrująca_mrówka: naprawić swoje życie
wibrująca_mrówka: to może byś o tym wiedziała.
przez_szybę: są osoby które Cię lubia
przez_szybę: np. Pozek i Tasz
wibrująca_mrówka: a nie opowiadała ludziom na priv tutaj głupot że im w życiu pomożesz.
wibrująca_mrówka: boś psycholog.
wibrująca_mrówka: a teraz sobie pisz!
przez_szybę: nie ,,kochanie"
wibrująca_mrówka: ze 3 razy nawet że SKOŃCZYŁAŚ ZE MNĄ ROZMOWE I MNIE IGNORUJESZ
wibrująca_mrówka: a potem znów postrasz policją
wibrująca_mrówka: start!
przez_szybę: nudny jestes
[a]: pozek lubi mrówka?
wibrująca_mrówka: [a] pewnie jemu też ankietę dała
wibrująca_mrówka: wyślij sms o treści Czateria na numer domowy Pozka aby dowiedzieć się na ile % on ci ufa
[a]: ...a voucher na frytki w Maku będzie?
Anti25: Voucher na foto z mustangiem
[a]: a z Goldwingiem?
Anti25: Goldwing parkuje w czwartki
Anti25: między 12 a 13:15
wibrująca_mrówka:
[a]: przed gabinetem ginekologicznym mrówka?
[a]: "A wtedy pozytron parkuje od TYŁU..."
wibrująca_mrówka: [a] cicho, bo zaraz ktoś powie że kłamałem i nie jestem ginekologiem w niedziele
[a]: w czwartki miałeś być
wibrująca_mrówka: to kim jestem w niedzielę?
Anti25: Księdzem
[a]: bogiem
wibrująca_mrówka:
Anti25: ta sama branża
[a]:
wibrująca_mrówka:
[a]: "...a siódmego dnia odpoczywał"
wibrująca_mrówka: i robił ciastki


Powiązany wpis: ''In Zootopia anyone can be anything''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.