poniedziałek, 26 marca 2018

''to dopiero żałosny bulgot''

Motyw przewodni:

gość_33643387: duszek_poeta_ a to nie warto tego odlozyc na alimenty zamiast na internet?
duszek_poeta_: kolejny uswiadamiacz
gość_33643387: czytalam tez ze palisz moze pieniadze za papierosy moglbys odkladac? to swinstwo nie placic
duszek_poeta_: mi dlug rosnie
duszek_poeta_: nie wam
duszek_poeta_: odwalcie sie
gość_33643387: zrezygnowal bys z papierosow i internetu na rzecz alimentow?
duszek_poeta_: sam se zrezygnuj
gość_33643387: ja nie musze bo nie pale i nie mam alimentow zasadzonych
duszek_poeta_: a ja bede palil
duszek_poeta_: koniec i kropka
gość_33643387: kon czy klacz od geby sobie odejmie siano a zrebakowi da a ty fajki nad dziecko przedkladasz to zalosne
***

duszek_poeta_:
rosolu tez mam nie jesc bo mieso drogie
duszek_poeta_: ????
duszek_poeta_: debile
wibrująca_mrówka: kiedy ludzie mówią ci: rzuć palenie i płać alimenty zamiast siedzieć tutaj, jarać i pisać głupoty - ty mówisz że odmawiają ci rosołu? i nazywasz innych debilami?!


***


wibrująca_mrówka:
duszku, cóż tam kupiłeś ciekawego znów?
duszek_poeta_: mrowko pol kury i udko z rozna
wibrująca_mrówka: leżały obok piwa?
duszek_poeta_: posilalem sie
Silent_Wind: haha
duszek_poeta_: piwa nie kupuje
wibrująca_mrówka: k*
wibrująca_mrówka: ah te literówki
duszek_poeta_: enisia pol kury i udko za 3.98 z rozna
enigma_52: duszek_poeta_ kupiłes?
duszek_poeta_: juz zjadlem
Silent_Wind: kupil pol i udko
enigma_52: hahahahaha
duszek_poeta_:
enigma_52: Silent_Wind a czym popijał?
wibrująca_mrówka: łzami córki
duszek_poeta_: rafcio po ile pol kury w berlinie z rozna
Silent_Wind: zalezy czy padnieta czy z uboju
Silent_Wind: ale ponizej 4 euro
enigma_52: z odzysku
duszek_poeta_: to ja dzisiaj 4 euro za polowke i udko z nozka
duszek_poeta_: i wcale nie maly ten kurak
[a]: ciekawe ile przeciętne alimenty w Berlinie jaka wielokrotność pieczonego kurczaka
Tupet: jest tu ktoś ze wsi?? potrzebuję pół świni
Silent_Wind: kup se calego warchlaka
Silent_Wind: potrzymasz troche w domu , a potem w leb
wibrująca_mrówka: nie przywiązuj się
wibrująca_mrówka: bierz przykład z duszka i jego uczuć do córki.
Tupet: nikt nie mówił że ma być żywa
Silent_Wind: podhoduje w domu
enigma_52: pod stołe niech siedzi
Silent_Wind: na swieta jak znalazl (boze narodzenie)
enigma_52: co ze stołu spadnie to jej
Silent_Wind: duzo by nie zjadla
[a]: tak pewnie duszek karmiłby córkę
Silent_Wind: bidulka
duszek_poeta_: pier
duszek_poeta_: dol sie
duszek_poeta_: bo mnie
duszek_poeta_: wkur
duszek_poeta_: wiasz
wibrująca_mrówka: [a]
[a]: coś czuję, że córka najadłaby się jedynie popiołu ze "szlugów"

wibrująca_mrówka: może jakiś jego kolega zrobiłby jej kawę?
enigma_52:
[a] Ty za szczyt honoru przyjąłes gnębienie tego duszka?

[a]: Ewo, jesteś dość lotna, wykoncypuj sobie moje powody
Tupet:
każda świnia znajdzie swojego Kata
enigma_52: a każdy kat rozgląda się jakiej by tu swince przywalić
Silent_Wind: nie swintuszcie juz
enigma_52: [a] jak zauważyłeś tylko "dość" może nie dość....
[a]: cóż, sama znasz swą wartość intelektualną
enigma_52: zgadza się
enigma_52: i nie rozumiem, że inteligentnego człowieka to dowalanie nie znudzi
enigma_52: dzień po dniu....
wibrująca_mrówka: więc zwyczajnie przypomnij sobie poprzednie tłumaczenia ''dlaczego''
enigma_52: z tobą nie piszę
enigma_52: adwokacie diabła
wibrująca_mrówka: wiem że ze mną nie, ale o mnie lubisz więc się wtrącam ;D
enigma_52: nie przesadzałabym z ta popularnością....

wibrująca_mrówka: Tomku, awansowałeś.
[a]:
do jakiej rangi, mrówku?
duszek_poeta_: z holoty do plebsa 
wibrująca_mrówka: [a] zostałeś diabłem, a ja jedynie twoim przydupasem. teraz to ty jesteś hersztem tego pokoju.
Silent_Wind: przydupas diabla ...to brzmi dumnie

duszek_poeta_: uwazaj na kleksa podczas pierdzenia
wibrująca_mrówka:
coś czuję że przyjdzie mi się pożegnać z czatem..
Silent_Wind: siedz nie marudz
wibrująca_mrówka: dyktatorem już nie jestem, pozka odsprzedałem.. gify mi pozabierali..
Silent_Wind: w tym wieku to nic nowego
[a]: advoanus diaboli - przydupas diabła

wibrująca_mrówka: [a]
Silent_Wind: dwokatus lucyperus

zagubiona----:
Cześć potrzebuje porady, nie wiem co robic..... ktos cos?
wibrująca_mrówka: zagubiona---- ja frytki poproszę
Silent_Wind: sluze rada
Silent_Wind: pytaj smialo
zagubiona----: wole priv
Silent_Wind: wal smialo..otwarte
duszek_poeta_: pozek podrywa na zagubiona ___ to prawie jak oszustwo na wnuczka

[a]: połamanie "vap-szlugi" gorsze niż strata jąder
wibrująca_mrówka:
[a]: mrówku, powtórzmy instrukcję bezpieczeństwa... gdy stoisz na westminsterskim moście i słyszysz auto taranujące kolejnych przechodniów oraz czujesz chłód noża przeszywający twoje ciało - co robisz?
wibrująca_mrówka: umjeram?
[a]: tak, ale najpierw selfie na insta/snapa
wibrująca_mrówka: nie mam insta/snapa
[a]: nie szkodzi, pośmiertnie ci przyznają

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.