poniedziałek, 18 kwietnia 2016

czika: bossshe ile tu sie psycholu przewija

***
czika: tv mnie wkurzo
czika:
ide zapalić
Smutna_19: pilot wpadł mi za łóżko -,-
czika:
moj pilot siedzi koło mnie
czika:
moja córa by powiedziała: koło de mnie
czika:
ja lubie ciepło rodzinne
czika:
ridzinna atmosferę
czika:
a moj facet? Nie wiem co lubi
czika:
nie pale w domu
czika:
piwo pije

***
wibrująca_mrówka: Aleksandra. wyspałaś się?
.Aleksandra.: prawie : D
czika:
ja dzisiaj do 11 spałam jak nigdy
czika:
11:30 nawet
czika:
zawsze jak mam okres to więcej snu potrzebuje
czika:
to normalne?
czika:

pro_MO-CIA:
czika to musisz miec rzesisty okres bo mocne wykrwawienie usypia, organizm oszczedza rezerwy krwi i przechodzi w tryb powolny. kazdy krwotok powoduje ospałość.
dziekie temu są wieksze szanse na przezycie,mniej tlenu sie zuzywa we snie
czika:
no mam obfita miesiączkę
zenekzzapłotu: a kogo to interesuje

zenekzzapłotu:
ignor do jutra
zenekzzapłotu: mnie kobiety które ogłaszają to i owo
zenekzzapłotu: mam okres

czika:
przez to chyba... Jestem mega płodna
wiedzma___:
przepraszam ale czy tylko mnie mama wychowała tak że odnosze wrazenie ze miesiaczka to raczej intymna sprawa?
zenekzzapłotu: po uj jest takie informowanie reszty świata
 co akurat mi dolega
zenekzzapłotu: po uj komus takie szczegóły

czika:
na czacie moge pisać co chce
czika:
mnie znam was
zenekzzapłotu:
co to ogłaszanie jest światu że nadal jest się płodną
zenekzzapłotu: rzygać się chce

***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.