poniedziałek, 18 kwietnia 2016

500+

Smutna_19: weź ze mnie zejdź. Nie mam dziś na Ciebie siły ani humoru.
[a]: nie wszedłbym na ciebie nawet za 500+
Smutna_19: to może inaczej. przestań się czepiać.
[a]: nie czepiłbym się ciebie nawet za 500+

wiedzma___: 
żeby było +500 , musiałbyś wejść dwa razy ...

[a]:
wiedźmo, no dwa razy wspomnieliśmy kwestię


***


wiedzma___: w następnym odcinku
pjotruspan:
byście porozmawiali na jakieś konstruktywne tematy
[a]: toż ja cały czas próbuję rozmawiać o 500+

czika:
mi sie wcale nie chce spac
wibrująca_mrówka:
wino już nie pomaga?

czika:
nie pije
wiedzma___: czika chwalisz się czy żalisz?
czika:
odpowiadam mrowie
wibrująca_mrówka: nie odpowiadałabyś mi nawet za 500+

wibrująca_mrówka: pjotruspan widzisz, temat się kręci!
wiedzma___: dwa razy ..

czika:
ale bardziej chwale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.