środa, 27 kwietnia 2016

Dzisiaj: Po co otwierać okna jak się rozlało wodę?

czika: Jestem
czika:
zalalam lazienke
Adam_Jarubas: cziko, łzami po mężu/ za mężem?
czika:
nie
You_: zdolna jesteś co na to sąsiedzi z dołu?
czika:
zapchał sie prysznic i woda nie spływa m
Skalniaczka_: czika masz sąsiada?
czika:
mam nadzieje ze u babci nie przeciekło
Adam_Jarubas: prysznic? a może odpływ się zapchał?
You_: babcia cię nie zaskarży.. 
czika:
zobaczymy
czika:
starlam ile szlo
czika:
pootwieralam okna
Adam_Jarubas: włącz ogrzewanie podłogowe <snob mode on>
czika:
maz mnie kocha
czika:
juz minął mi PMS
duszek_poeta_: czika powiedział ci w koncu
czika:
zawsze to mówi
Adam_Jarubas: chciał by się odczepiła w końcu
duszek_poeta_: czika a ty głupia tylko narzekaj na niego
Adam_Jarubas: "Marian, ty mnie kochasz czy ty mnie nie kochasz?!... -...No..."
czika:
rano daje mi buziaka na do widzenia
Adam_Jarubas: w które usta?
You_: w usta Mariana
Adam_Jarubas: "te z permanentnym makijażem "
Skalniaczka_: usta ma si tylko jedne
czika:
i teraz naprawia campera od kilku dni bi chce na majówkę jechać nad morze
Lord_Przedświt: Chajzer ma takie ponoć.
You_: te od przepychania przysznica
Adam_Jarubas: pisałaś o tym i na blogu podsłuszka
czika:
do 22 robi


Lord_Przedświt: Kamper.. można pichcić błękitne szkło.
Adam_Jarubas: pewnie sracz w nim naprawia skoro czika ma tendencje do zapychania odpływów wszelakich...

Lord_Przedświt:
Może to włosy łonowe wyszar... wypadnięte

czika:
a co u was?
czika:
adam to mrow?
Adam_Jarubas: bynajmniej

aaroonn:
czika Adam to [a]

1 komentarz:

  1. Widocznie poziom wody sięgał powyżej parapetu :x
    W/w metody nie należy stosować gdy woda znajduje się po zewnętrznej stronie okna :x (taka rada na przyszłość...gdyby coś ktoś kiedyś :x).

    Pogotowie WOD-KAN :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.