poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Pytania otwarte

23latek666: cześć wam, mam 23 i jestem prawiczkiem z wyboru nie którzy uważają że to wstyd że mając 23 lata wciąż nim jestem a jak wy myślicie.
**szuszu**: 23latek666 to wstyd

[a]: 23latek666 myślimy, że powinieneś zmienić nick na Pozytron
wibrująca_mrówka: i kupić słownik.
You_: we, the people...
You_:
[a]: My, naród...
You_: zacna preambuła
You_: do piątkowego wieczoru
kulturalny_typ: W sumie... lepiej mieć tą cnotę niż byle jak ją stracić
You_:
You_: czy tą?

You_:
ja siem tam nie znam
[a]: tę w piśmie zawsze
[a]: tą - w potoczności wszelakiej
SłodkoPikantna40: ta ,ta cnota
SłodkoPikantna40: tą*
You_: aha
You_: cudnie
You_: cudacznie nawet
wibrująca_mrówka: ej, przynajmniej stawia przecinki
You_: ale ja siem nie znam
23latek666: ej gdzie zrobiłem błąd
wibrująca_mrówka: 23latek666 w życiu.
[a]:
23latek666: śmiej się śmiej
You_: błąd w życiu?

You_:
Kazimierz Tetmajer...
[a]:
[a]: przerwa
[a]: (tak, tylko ja doceniłem ten żart)

2 komentarze:

  1. wasze pipipi znaczy sie wasze matki27 kwietnia 2016 18:55

    Nikt tego bloga nie czyta. Poziom gimbazy pfffff

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogłoski o rzekomym nieczytaniu niniejszego bloga są mocno przesadzone; pogłoski o mojej śmierci takoż.

    Z poważaniem,
    Zmarłek_Grechuta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.