poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Przedsiębiorcza kobieta żadnej pracy się nie boi

wiedzma___: weź, doła mam przez ta pogodę jak nie wiem co, sadzonki leżą, ja leżę...
wibrująca_mrówka: ja siedzę 
wibrująca_mrówka: synapsy ci nawalają
wiedzma___: bo Ty nie masz doła
wibrująca_mrówka: miałem zanim pojadłem
wiedzma___: jedzenie nie smakuje, wrony krążą, a może nawet sępy bo takie wypasione...
wibrująca_mrówka: no, w twoim wieku..
wiedzma___: czują wyżerkę
wibrująca_mrówka: przytyłaś?
wiedzma___: ja nigdy nie tyję
wiedzma___: "łatwą" wyżerkę
wibrująca_mrówka: ściągnij cycki - odlecą
OnsetM: omg
wibrująca_mrówka: a ciebie co tak bawi?
wiedzma___: właśnie, co?
wiedzma___: cycki to poważna sprawa, druga władza w świecie
wiedzma___: a nawet dwuwładza 
wibrująca_mrówka: pierwszą są pieniądze za które można upić cycki
wibrująca_mrówka: kupić*
wiedzma___: pierwszą jest dupa...
wibrująca_mrówka: dupę też można kupić
wiedzma___: wszystko można kupić za pieniądze zarobione dupą
wibrująca_mrówka:
wiedzma___: życie
wibrująca_mrówka: no to inaczej patrzymy na świat
wiedzma___: ja jako przedsiębiorca, Ty jako konsument
wibrująca_mrówka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.