czwartek, 26 maja 2016

Weź udział w akcji: #tampondlacziki

~przychodzi: czika
czika:
PMS mam
czika:
Nie jest dobrze
czika:

Alkoholiczka24: czika tez mam
Alkoholiczka24: cycki mnie az bola
czika:
nooo
czika:
mnie tez
czika:
i fochy strzelam
wiem.wszystko:
o masz

wiem.wszystko:
panowie ratujmy czata
wibrująca_mrówka:

wiem.wszystko:
pms nas zalewa
wiem.wszystko: a my chcemy zyc
Alkoholiczka24:
wibrująca_mrówka podziel sie ;p
wibrująca_mrówka: ''daj pan 20 gr''?

Alkoholiczka24: 
10 starczy

wiem.wszystko:
nałóg upokarza
czika:
rece ostatnio wydepilowalam
czika:
ale mam ladne
wiem.wszystko: ahahaha
czika:

czika:
mrowa nie pije bo jest na lekach
czika:
podpuszcza tylko
wibrująca_mrówka: czika.. po prostu wyjdź.
czika:
to wiejski filozof czata
Pozytron:
czika brawo.
Po winie zaczynasz gadać z sensem
Alkoholiczka24:
czy na tym czacie ktos sie lubi ?
wiem.wszystko: ja się lubie
znudzonaźyciem:
czika:
ja ciebie lubie
znudzonaźyciem:
brawo ty czika
znudzonaźyciem: haha
czika:
dzieki

wiem.wszystko:
solidarność PSMów
czika:

wibrująca_mrówka:
czika, to jeszcze wosk na wąsy i będziesz przypominać kobietę.

wiem.wszystko:
wibrująca_mrówka
czika:
mrowa nie Libię siebie to dokucza innym
wibrująca_mrówka: wydaje ci się bo masz okres.
czika:
nie mam
czika:
nie wiesz nawet co to PMS bo dziewczyny nigdy nie miales
wibrująca_mrówka: ale teraz cały czat wie, że za 2-3 dni będziesz mieć
czika:
znowu skucha
wibrująca_mrówka: powinni zrobić na czaterii taki prezent
wibrująca_mrówka: ''tampon dla cziki''

czika:
dzieki, stać mnie na to
wibrująca_mrówka:
ale nie stać cię na zachowanie pewnego minimum.. prywatności, bo to już trzeci okres którym się chwalisz na czacie..

wibrująca_mrówka:
tak czy siak
wibrująca_mrówka: #tampondlacziki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.