piątek, 13 maja 2016

''Mieszanie w głowach to kupa frajdy''

czika: ma czas
czika:
nudzi sie
czika:
kazdy robi to co lubi
czika:
a ze on pierdołami sie interesuje...
czika:
jego rzecz
czika:
on nie jest ok
wibrująca_mrówka: aktualnie najbardziej poczytną pierdołą (na moim blogu) jesteś ty czika

czika:
ok
czika:
spoko
wibrująca_mrówka: i nie wiem jak się z tym czujesz
ludzie dopytują kiedy kolejny odcinek
czika:
juz dobrze mrow
czika:
wroc na blog
czika:
innegi zycia niz nasze nie masz
wibrująca_mrówka:
no tak, ty wiesz lepiej, w końcu nic nie wiesz o moim życiu

1,5min: innego życia niż masz nie masz http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif nie wiem śmiać się czy płakać
wibrująca_mrówka:
1,5min rozkoszuj się

czika:
naucz sie czytać

czika:
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif

wibrująca_mrówka:
czika a ty pisać

1,5min:
coś w stylu nie ignoruj w moje życie
1,5min:
cytat z sąsiadki
czika:
zaraz zasne
czika:
jak zwykle mrow przynudza
czika:
dobranoc
czika:
wiecej luzu w życiu
wibrująca_mrówka: pewnie dlatego że nie jestem tu dla twojej rozrywki tylko ty dla mojej 
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_biggrin.gif
wibrująca_mrówka: a teraz wychodź z czata przez 20 minut

czika:
miej wyje babę a bedzie ci dane
czika:
nie wychodzę
czika:
moi co?
czika:
po co
czika:

wibrująca_mrówka: nie wiem, może po to żeby iść spać po słowie ''dobranoc''
czika:
idz ty bo mulisz
wibrująca_mrówka: ja rozmawiam, ty jęczysz
wibrująca_mrówka: jedyne co cię tu trzyma to pisanie teraz do mnie
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_razz.gif
czika:
wiejski filozof

wibrująca_mrówka:
łatwa pinda olewająca swojego męża i dziecko, bo woli chwalić się autkiem i nogami w internecie
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_razz.gif

czika:
poszujaj roboty
czika:
mnie chcemy za ciebie płacić
czika:
nie
gość_39211598:
mrowek
powiedz coś i sobie
czika:
u ziewa

wibrująca_mrówka:
nie muszę, inni mówią o mnie więcej niż miało miejsce

wiedzma___:
czika po co mu robota jak ma spadek? Jestes nielogiczna..

czika:
bo na łeb dostaje w domu
gość_39211598:
na co on choruje
czika:
pieniadzr to nie wszystki
gość_39211598:
czika jak masz na imię
czika:
o
czika:
ola
czika:
bo
wiedzma___:
czika przeciez mrów pracuje charytatywnie, praktycznie od rana do wieczora
gość_39211598:
on jest na eozlu

gość_39211598:
wozku

czika:
na czacie
wibrująca_mrówka:
tak czika, o 1 w nocy. na czacie.

NieBędęJulią:
biedny ten maz cziki
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_biggrin.gif
wibrująca_mrówka: no nie?
spać nie może bo ciągle stukanie w klawiaturkę i świecenie po oczach
wibrująca_mrówka: chyba że już sypiają w osobnych pokojach

NieBędęJulią: to takie smutne


***


Najlepsze w tym, że nikt praktycznie nic o tobie nie wie jest to, że ze wszystkich prawdopodobnych opcji ludzie jakimś trafem wybierają te najgłupsze i najbardziej pasujące do jakiejś dziwnej mydlanej opery. Sami zarzekają się o swoim szczęściu, bogactwie i powodzeniu, a z innych robią życiowe kaleki. Możesz ich ostrzegać, uprzedzać, mówić i pisać prawdę, a to i tak do nich nie dotrze. Ludzie wolą sensację. Może teraz im ją dam?

Jestem Mrówek. Pracuję tylko dla frajdy, bo jestem bogaty. Nie muszę się przejmować nikim i niczym. Patrzę na ludzi z góry, bo przecież jestem lepszy, inni potrzebują mojego przewodnictwa i rad i moich pieniędzy. Spełniam się pracując charytatywnie. Z bezdomnymi i w szpitalach, a w weekendy w schronisku. Bo przecież każdy wie, że bardzo zależy mi na losie zwierząt.
Późno wracam do domu, dlatego wchodzę na czat po 22, a obiady jadam koło 19.

Jestem Mrówek. Pracuję w domu opieki. Przez długi czas napatrzyłem się na stukniętych lub bezradnych ludzi. Po powrocie do domu chcę się od tego oderwać. Dlatego hejtuję ludzi z problemami. Dlatego zachowuję się jak dupek. W necie nie muszę być uprzejmy ani na każde skinienie. Czasem po prostu muszę odreagować. Znam wiele historii ludzi, którym się życie poplątało. Stąd tak często powtarzam różne frazesy o tym, że każdego człowieka trzeba traktować indywidualnie.

Jestem Mrówek. Jestem bezrobotny i winię innych za to, że mi się w życiu nie udało. Jestem zazdrosny o ludzi, którzy mają własny dom i rodzinę. Cały czas żyję marzeniami o lepszym świecie, a nie potrafię nawet zamieść ulicy porządnie. Od ponad 30-stu lat mieszkam z matką, która traktuje mnie jak swoje oczko w głowie. Chyba przez to nigdy nie dorosłem. Nie potrafię zrobić nic poza herbatą i jajecznicą. Mama mówiła, że od gotowania są kobiety. Jestem szowinistą. To pewnie dlatego.

Jestem Mrówek. Jestem niepełnosprawny. Nie chodzę i miewam problemy z oddychaniem. Potrzebuję często czyjejś opieki
i jestem tym zdołowany. Dlatego w necie pozuję na twardziela i nie dzielę się z nikim swoimi problemami. Nie chcę niczyjego współczucia i bardzo chcę być lubiany. Dlatego wiecznie się śmieję i szydzę z innych, żeby nikt nie śmiał się ze mnie. Całe dnie spędzam w domu, czekając na opiekunkę, która przynosi mi zakupy i robi obiady. Nie mam co robić, więc dużo czytam
i gram na kompie. Nie mam żadnych znajomych, bo nie chcą się zadawać z kaleką. Dlatego wybrałem czat.

Jestem Mrówek. Studiuję dziennikarstwo. Lubię mój luźny plan. Popołudnia spędzam z przyjaciółmi, często dzwonię do rodziny i otaczam się ludźmi. Dlatego wybrałem czat. Tam ciągle tyle się dzieje! Można spotkać tylu ludzi i pogadać o masie rzeczy. Często zmieniam nicki i zagaduję losowe osoby o ostatnie wydarzenia w kraju. Lubię dowiadywać się co myślą inni
i jak odbierają różne osobowości czy sposoby pisania. Mój blog był projektem na zaliczenie. Nocami zamiast dobrze wypocząć realizuję różne fuchy. Mając w tle czat, pisuję opowiadania i krótkie teksty. Niewiele na tym zarabiam, ale nabieram wprawy
w pisaniu.

***


''-Myślałem, że stanowe to kilkupasmowe drogi ze skrzyżowaniami..
-Jeśli oficjalnie nie istnieją - zasady ich nie dotyczą.
-Czyli jedziemy nieistniejącą drogą do miasta, którego nie ma na mapie?
-Są zastrzeżone numery telefonów, a tu są zastrzeżone drogi i miasta.

-Nie kupuje. Musi być lepsze wytłumaczenie.

-Lepsze? Okej, to może równoległa rzeczywistość. Albo sen. Albo jakiś związek z twoim życzeniem. Albo jesteś w śpiączce, bo oberwałeś wiadrem. Albo może jesteś martwy.
-Więc które?
-Czego ty chcesz? Dałem ci sześć opcji! Wszystkie rozsądne! Chcesz odpowiedzi? Wybierz sobie którąś. To nic nie zmieni.''



Jestem Mrówek. Wpadam często na czat. Mam swoich znajomych, z którymi rozmawiam. Tylko oni wiedzą o czym. Bywam głównie po 22. Prowadzę blog, gdzie umieszczam to, co uznaję za stosowne. Bawi mnie, że jutro przynajmniej 3 osoby powołają się na jedną z powyższych wersji mojego życia, uznając ją za prawdziwą. A to i tak niczego nie zmieni.

1 komentarz:

  1. Zapomniałeś o małym penisie...
    I o tym że udajesz że masz dziewczynę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.