niedziela, 15 maja 2016

Wielka Orkiestra Psychologicznej Pomocy

~przychodzi: gość_44359518
gość_44359518:
witam mam problem moge napisac
You_: możesz
wibrująca_mrówka: nie. zabraniam.
[a]: sam stwierdził, że może - niech więc pisze
You_: to nie możesz
gość_44359518:
ale to problem moj ossobity okej
lisek_dama:
pisać każdy może...
Oak_Bluffs: ok
Oak_Bluffs: problemy osobiste rozwiązujemy od ręki na ogólnym

Oak_Bluffs:
kolektywnie

wibrująca_mrówka:
g
ość_44359518 wiesz czym się różni problem osobisty od publicznego?
gość_44359518:
mam 40 lat i podobamisie mlodziutka ossoba
Oak_Bluffs:
aha

lisek_dama:
nie spotkałam jeszcze nieosobistego problemu przy stwierdzeniu - mam problem
wibrująca_mrówka: a ja owszem
You_:
u-karwa Maniek idź te kury nakarm...
Oak_Bluffs:
Oak_Bluffs: ale to nie maniek
Oak_Bluffs: gość dawaj
Oak_Bluffs: póki co nie widze problemu

gość_44359518:
tzn co mam zrobic
Oak_Bluffs: zależy co masz w planie
You_: kupę zrób
Oak_Bluffs: You_ ale potraktuj go poważnie na początek
lisek_dama:

Oak_Bluffs: a nie od razu z kupą

Oak_Bluffs:
ja np staram sie zrozumieć wczuć w jego sytuacje

wibrująca_mrówka:
nie rozumiem czego się czepiasz Oak, przecież zapodał błyskotliwą ripostę
Oak_Bluffs: gość_44359518 no wiec?
Oak_Bluffs: podsumujmy
Oak_Bluffs: masz 40 lat i podoba ci sie osoba
Oak_Bluffs: w dodatku młoda
wibrująca_mrówka: ktoś podmienił Oak
gość_44359518:
no i
Oak_Bluffs: to że podoba ci sie jakas osoba to nic złego
Oak_Bluffs: ale nie wiemy ile ta osoba ma lat
Oak_Bluffs: jak bardzo jest młoda
gość_44359518:
ja iwem
You_:
Oak_Bluffs: super
[a]: to ta osoba sprzątająca w hospicjum w którym lezy oak

[a]:
wyrzucił ewę na podłogę i sam pisze

Oak_Bluffs: ty zaliczasz sie do MY
Oak_Bluffs: wiec w jakimś procencie MY wiemy
gość_44359518:
moge napsiac ile ma lat czy nie
Oak_Bluffs: możesz
wibrująca_mrówka: nie możesz
lisek_dama:
kto Ci broni?
wibrująca_mrówka: ja.
gość_44359518:
to nie pisze
wibrująca_mrówka:
Oak_Bluffs:
You_:
lisek_dama:

[a]: ...
Oak_Bluffs: róbta zapisy i czytajta jak mata zły humor
Oak_Bluffs: wielka orkiestra psychologicznej pomocy
gość_44359518:
18 ma okej napsize ladne ma nozki ladne piersi zgrabna jest
Oak_Bluffs:
aha

wibrująca_mrówka:
Oak rekomenduje mój blog

[a]:
pitoland blogspot com - polecam, Kurt Scheller
gość_44359518:
roznica wieku to okolo 22 lata i co tu robic
Oak_Bluffs: podejsc zagadać
wibrująca_mrówka: ''ale to moja córka''
Oak_Bluffs: w sumie to lepiej podjechać samochodem
Oak_Bluffs: tak zeby widziala auto

wibrująca_mrówka:
najlepiej furgonetką
lisek_dama:
gościu znam parę z taką różnicą wieku\
You_: 4 18tki w moim samochodzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.