sobota, 10 września 2016

Notka z cyklu: Co mężczyźni wiedzą o kobietach?

Wcześniej było tylko o mnie, że jestem kaleką intelektualnym, bo przeze mnie nie włazi pozbawiona, na własne życzenie, anonimowości czika:

wojownik___.:
a kaski też nie ma?
duszek_poeta_:
byla dzisiaj
duszek_poeta_:
siedzi u kosmetyczki
rafciozberlina: kaska wchodzi
wibrująca_mrówka: duszek lubi opowiadać kiedy i skąd kasia wraca po nocy..
duszek_poeta_:
chociaz teraz to juz pewnie nie
duszek_poeta_:
raz powiedzialem

wibrująca_mrówka:
dwa razy już z kosmetyczką też się liczy

wojownik___.:
a macie jej fb?
wibrująca_mrówka: a mi się wydawalo że miała z tobą pogadać o tym co o niej rozpowiadasz..
duszek_poeta_:
a ty od razu ze lubie opowiadac
duszek_poeta_:
baran jestes
duszek_poeta_:
przestaje cie lubic
wojownik___.:
baran
wojownik___.:
zamknąć barana
duszek_poeta_:
i tak nie wiesz jakie miasto ani nic nie wiesz o niej

wibrująca_mrówka:
zapytam ją dziś jak było u kosmetyczki i czy ma nowe ładne paznokcie, a ona cię opierdzieli znów
duszek_poeta_:
nie okrzyczy mnie
duszek_poeta_:
nie
wibrująca_mrówka: ale mi powiesz, prawda? 
duszek_poeta_:
czy nakrzyczala na mnie???????
Oak_Bluffs: o kim piszecie o czice czy tej kasce
wibrująca_mrówka: powinna

wojownik___.:
dupku

wojownik___.:
paznokcie nie robi się i kosmetyczki

wojownik___.:
chyba że i nog

wibrująca_mrówka:
robi się różne rzeczy, u ciebie to chyba wosk na wąsy
duszek_poeta_:
ale on o tym nie wie bo ma maly mozdzek
duszek_poeta_:
ja go nie bede uswiadamial
Oak_Bluffs:
duszek_poeta_ kto ma maly mozdzek ?
duszek_poeta_:
mrowek
wibrująca_mrówka: w porządku.. to ją zapytam co robiła
Oak_Bluffs: to kaleka jest
duszek_poeta_:
umyslowy
Oak_Bluffs: fizyczna i umyslowa

wibrująca_mrówka:
no już już, dość o mnie
bo się rumienię
u-skromny 
duszek_poeta_:

wojownik___.:
oak tego plotkarza mrówka trza za te kalekie jaja powiesić
wibrująca_mrówka:
groźba uszkodzenia ciała? karalna?
Oak_Bluffs: przecierz on niema jaja

Oak_Bluffs:
to jakas ciota jest

duszek_poeta_:
mrowek jak ci 2wie osoby mowia to samo to musi cos w tym byc

wibrująca_mrówka:
kiedyś więcej niż 2 uważały że słońce kreci się w koło ziemi....
więc na twoim miejscu bym uważał w co wierzę

duszek_poeta_:
ty nawet w rabina nie wierzysz ateisto pieprzony
wibrująca_mrówka: w ludziki z czata też nie..

wojownik___.:
mam w dupie twoje pogrozki
wojownik___.:
ja tu kary wymierzam
wibrująca_mrówka:
takie kary że wystarczy 'ignoruj' albo krzyżyk żebyś zniknął? za kogo ty się masz

Oak_Bluffs:
w
ojownik___. on ci grozi ze cie laska pobije przez komputer

duszek_poeta_:
wiosna-10 czesc pieknosci
wiosna-10:
duszek - przestań, bo .... do fryzjera i kosmetyczki pobiegnę
wibrująca_mrówka:
w
iosna-10 o, to ciebie zapytam. jaki jest zakres usług wykonywanych przez kosmetyczki?

duszek_poeta_:
wiosna.10 lec jak nie masz na co kasy wydawac
duszek_poeta_:
??
wiosna-10:
jasne, że nie wydaję
wiosna-10:
kasy nie lubię
wiosna-10:
wolę pachnieć bratkami,dziewanną i rumiankiem
duszek_poeta_:
jest w sam raz
wojownik___.:
duszek po to kobiety mają facetów żeby płacili za fryzjera kosmetyczkę i specjalna bieliznę
wibrująca_mrówka: no i jak zwykle.. nawet kobieta nie jest ekspertem od kobiet
duszek_poeta_:
wiosna-10 oliwka bambino
~przychodzi: kaśka.;
kaśka.;:
hejcia
wibrująca_mrówka: kaśka.; cześć, jak bylo u kosmetyczki?
duszek_poeta_:
ooo mrowek popisz sie teraz
duszek_poeta_:
cioto

wibrująca_mrówka:
nie przezywaj

rafciozberlina:
no jak bylo ?
pazurki zrobione?
kaśka.;:
moje rafciu?

duszek_poeta_:
okresu dostane przed czasem
duszek_poeta_:
teraz
duszek_poeta_:
bedziesz winny czerwonych gaci
wojownik___.:
mrówka a co wybierasz się?
wibrująca_mrówka: wojownik___. zawsze wybieram siebie.
wibrująca_mrówka: kaśka.; no twoje, pytamy czy ładnie zrobiłaś paznokcie u kosmetyczki
wojownik___.:
trzeba Ci wyciąć tę narosl co masz na szyi co miało być głowa
wojownik___.:
jest bezużyteczna a wręcz szkodliwa
kaśka.;:
a skad wiecie mrówku?
wibrująca_mrówka: bo duszek nam mówi dokąd chodzisz i o której godzinie..

kaśka.;:
oj mrówku
wibrująca_mrówka: więc wiemy
kaśka.;:
jakos wygladają troche relaxsu
wibrująca_mrówka: i zarzekali się że nie robiłaś paznokci bo u kosmetyczek nie robi się paznokci!

duszek_poeta_:
mrowek chociaz bys nie klamal nie powiedzialem o ktorej godzinie cioto umyslowa
wibrująca_mrówka: napisałeś że jakoś teraz powinna wrócić i przyszła 
wojownik___.:
duszek nie przejmuj się
wojownik___.:
dajesz mi satysfakcje
wojownik___.:
to odpad społeczny
TURBOREAKTOR:
odpadem radioaktywnym jesteś ty
TURBOREAKTOR:
promieniujesz głupotą
kaśka.;:
duszek nie wazne...
kaśka.;:
mrówku nie sciemniaj mi..
wibrująca_mrówka:
jak mogę ściemniać skoro wszystko jest na piśmie?

duszek_poeta_:
mrowek glupio ci nteraz
wibrująca_mrówka:
że była robić paznokcie?

duszek_poeta_:
debilu u kosmetyczki sie nie robi paznokci
wojownik___.:
duszek spokojnie
wibrująca_mrówka:

duszek_poeta_:
bo podnosi mi cisnienie
currara: nie warto robic nigdzie zadnych paznokci ani u stop ani u rak

currara:
za duze ryzyko zakazenia

wibrująca_mrówka:
k
aśka.; byłaś u kosmetyczki zrobić paznokcie?
kaśka.;:
mrówku daj juz spokój
wibrująca_mrówka: błagam, niech mu jakaś kobita powie co jest w ofercie salonów kosmetycznych
bo jak wół stoi w szyldach i opisach: stylizacja paznokci, poza różnymi innymi pierdołami.
currara:
trzeba sobie umiec samemu wszystko zrobic a i o wiele lepiej
currara: cale niebo lepiej
kaśka.;:
paznokcie depilacjie maseczki masaze itp
wiosna-10:
....mrówek, paznokcie nie robi się z Kaśką U Kosmetyczki, ale z Grzybami u Dermatologa
duszek_poeta_:
ahahha
wibrująca_mrówka: duszek_poeta_ już? dowiedziałeś się że robi się tam paznokcie. ciśnienie spadło?
duszek_poeta_:
spadlo
duszek_poeta_:
do zbyt niskiego poziomu musze sie teraz kawa wspomoc
kaśka.;:
co spadlo duszku
duszek_poeta_:
kasiu cisnienie
TURBOREAKTOR:
gacie z dupki
duszek_poeta_:
zostalem sam w domu
kaśka.;:
chlopaki czy wy nie macie o czym dyskutowac?
wibrująca_mrówka:
próbowałem o paznokciach to nie chciałaś...

kaśka.;:
ha ha
motte: moze temat depilacji jest jej blizszy...?

wibrująca_mrówka:
toć pytałem po cóż tam była.. odpowiedziała że paznokcie ma w lepszej kondycji wiec założyłem że na nie..
duszek_poeta_:
mrowek przez ciebie zaczne pic alkohol bo mnie dobijasz
wibrująca_mrówka:
czym? właśnie ci udowodniłem moją rację, a nawet dwie.

wibrująca_mrówka:
1. że gadasz nadal gdzie kaśka chodzi i 2. co się robi w salonach kosmetycznych 
kaśka.;:
eee duszek nie pijesz!!
wibrująca_mrówka: chcesz się przez to upić?
duszek_poeta_:
bujaj garbia nie udowodniles nic poza swoja glupota i wrednym charakterem
duszek_poeta_:
niewazne
wibrująca_mrówka:

Deser:

kaśka.;: hej mrówku uswiadmilam sobie ze nie chcesz dla mnie źle dzięki
wibrująca_mrówka:
super, ale opierdol duszka bo gada gdzie wychodzisz. i mam to na piśmie i dziś to sobie wrzucę na blog. całą tę rozmowę gdzie widać że jest kretynem.
kaśka.;:
ja juz mu gadalam na ten temat teraz wiem ze to prawda
wibrująca_mrówka:
a teraz mnie wyzywa jak widzisz
wibrująca_mrówka:
i mówił że mu nic nie mówiłaś na ten temat! i że mu nic nie powiesz i czuje się bezkarny.
kaśka.;:
przemiczcie to
wibrująca_mrówka:
więc może go opierdol porządnie zanim dowiem się jak się nazywasz i gdzie mieszkasz, bo następnym pytaniem moim będzie czy chcesz pocztówkę z gór czy z nad morza
kaśka.;:
czytalam to pogadam z nim
kaśka.;:
dzięki mrówek
wibrująca_mrówka:
proszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.