czwartek, 15 września 2016

Polecam, Kurt Scheller.

enigma_52: ciule sienie palą..
enigma_52:
chyba , że do roboty...
[a]:
ciule-roboty to wibratory i dilda

***

kotwica:
<u-wibrator>
[a]: khem...
kotwica: <wibrator>
kotwica: ej...
[a]: kotwico, zamów na intymna pl, a nie tu się uzewnętrzniasz
kotwica: co jest, kiedys byl... taki slynny gif
wibrująca_mrówka: intymna pl...
wibrująca_mrówka: Pozek miał tam konto?
[a]:
kotwica: nie potrzebuje takich zabawek
[a]: każda tak mówi to samo gdy zapytać faceta czy bije Niemca po kasku: "Ja? Nie muszę, mam od tego kobietę..."
kotwica: raz w zyciu z kolezanka , jeszcze za mlodych czasow, odwiedzilam z ciekawosci sex shop
kotwica: jak zobaczylam ze jakas babcia za lada urzeduje zgorszylam sie jeszcze bardziej i wyszlam
[a]: tak, wierzymy...
kotwica: raz bylam tez w klubie dla homo, nie wnikajcie....ale zaluje ze tam polazlam
[a]: ...później powstały sklepy online i rzuciłaś się w wir zakupów
kotwica: przestan
[a]: guma, lateks, skaj, zatyczki... ta zabawa co noc mi się śni...
wibrująca_mrówka: a opowiedz jak kupowałaś prezerwatywy
kotwica: o masz przypomnial se

kotwica:
w ciemnych okularach i czapce z daszkiem
[a]: ja musiałem chodzić do ginekologa mojej wtedy narzeczonej i zostawiać jej dane oraz nazwę tabletek "anty", bo sama się wstydziła pójść... do apteki, oczywiście, również ja... dobrze, że nie musiałem tego łykać
kotwica: mrówa ja naleze raczej do osob niesmialych
[a]: ja też!
kotwica: kur..
kotwica: naleze do niesmialych mialo byc
kotwica: a nie, dobrze napisalam
[a]: no na jedno wyszło
kotwica:
wibrująca_mrówka:
kotwica: ja pierdziu..
[a]: to jedz mniej bobu
kotwica: sama siebie nie ogarniam
[a]: kupuj ubrania w "Puszystej Pani"
kotwica: i co jeszcze?
[a]: eee.... zdrowo się odżywiaj?
kotwica: doradca sie znalazl
kotwica: nastepny
[a]: no skoro mnie tak zwiesz... 20 PLN poproszę

kotwica:
juz mam takich doradców wokol siebie , dziekuje , ale dam sobie rade sama

[a]: "Wiem co mówię! Zrobiłem dziecko!"

kotwica:
to Twoje najwieksze osiagniecie w zyciu?

wibrująca_mrówka: to co, opowiadasz?
[a]: jak robiłem mam opowiadać?
[a]: no najpierw zapytałem żonę: "-To co, zalewamy formę dzisiaj?"
kotwica:
kotwica: u mnie to bylo na odwrot ale moze slow nie bede przytaczac
[a]: nie, największe to wykopanie ok. metra sześciennego żelbetu z głębokości 2 m
duszek_poeta_:
saperka kopales??
kotwica:
[a]: też
duszek_poeta_:

wibrująca_mrówka: kotwica pytałem o kupno gumek
kotwica: nie pamietam juz, dawnoo temu to bylo
wibrująca_mrówka: ostatnio pamiętałaś bardzo wyraźnie
wibrująca_mrówka: więc?
kotwica: dzisiaj mnie pamiec zawodzi
kotwica: wybacz
[a]: po co ją nękasz, przecież masz to na pewno zeskrinowane - nie przepuściłbyś takiej okazji
wibrująca_mrówka: mam zeskrinowane jedynie to że wspominała o tym... że było to dla niej traumatyczne.. ale nie chciała opowiedzieć
kotwica: ale opowidzialam jak chlopak po podpaski lecial, wystarczy jemu tez bylo ciezko
kotwica: trauma do dzisiaj
kotwica: mrówek Ty cos opowiedz , moze po czopki latales?
[a]: ja mam w pamięci jeden wyjazd wakacyjny na którym zabrakło nam prezerwatyw i udałem się do lokalnego sklepu po zapas; sklep był z rodzaju tych "ogólnospożywczych", czyli samo piwo, pieczywo i kilka zwiędłych warzyw; zanabyłem mocno wyblakłą od słońca paczkę gumek Caress...
[a]:
nie sugeruję bym miał wymiary murzyńskie, ale ciężko było nałożyć to ustrojstwo na kutangę - zwyczajnie ciasne było
kotwica:
|sekutnica|:
wibrująca_mrówka: kotwica tampony to prawie czopki..
kotwica: ale to nie bylo z Twojej strony poswiecenie? po prostu poszedles i kupiles
[a]: ja regularnie kupuję kobiece art. higieny intymnej - Laktacyd, podpaski, tampony, gruszki do irygacji pochwy -
normalka
kotwica: normalna sprawa
wibrująca_mrówka: to już chyba ''level: żonaty''
[a]: uwielbiam żenować panie farmaceutki w aptekach
kotwica: powaznie?
a moj sie przy podpaskach "spalil"
[a]: kupuję raz kondomy, proszę jak zwykle o Durexy Extra Safe, a pani farmaceutka: "...Nie ma "
[a]: na to ja: "A jakie w takim razie pani poleca?"
wibrująca_mrówka:
[a]: młoda pani magister była zburaczała jak szlag
kotwica:
[a]: nie chciałem przeginać i poprosiłem o "te czarne Durexy, z prążkami dla zwiększenia doznań"
wibrująca_mrówka: nie wejdę w dyskusję o tym, które są najlepsze
kotwica: ee, gumki sa beee...
[a]: no są be, ale cóż zrobić... nie chcę faszerować mojej żony chemią
kotwica: a trzeba faszerowac chemia? ja nigdy nie bralam tabletek
[a]: można podwiązać jajniki / nasieniowody
wibrująca_mrówka:
ale mogę mieć anegdotkę o wyjątkowym zbiegu okoliczności
kotwica: trzeba wyjsc w odpowiednim momencie
wibrująca_mrówka: kotwica najlepiej jeszcze zanim się wejdzie. wtedy to działa. 
kotwica: moze nie masz wyczucia
[a]: kotwico, słyszałaś, że w płynie preejakulacyjnym mogą znajdować się plemniki, prawda?
kotwica: o masz , moj chlopak mi tak gadal ze 3 -4 lata
kotwica: on tez taki bojarzliwy
[a]: to znaczy, że był świadom - bardzo dobrze!
wibrująca_mrówka: to mogę opowiedzieć?
kotwica: mozesz
wibrująca_mrówka: czy już idziemy głębiej...?
[a]: mów mrówku, mam już chusteczki, mogę fapać
kotwica:
wibrująca_mrówka: postaram się streścić w jednym zdaniu:
wibrująca_mrówka: flirtowałem z pewną kobietą, okazało się, że ma uczulenie na lateks.. problem w tym, że ja mam uczulenie na te nielateksowe. ba dum tss.
[a]: czyli anal
kotwica:
wibrująca_mrówka: ps. ona to teraz czyta
wibrująca_mrówka:
u-cf
[a]: Enigmo, nie wiedziałem...
kotwica:
kotwica: sorry
wibrująca_mrówka: to chyba ja powinienem przepraszać
[a]: pamiętam jedno, dość prostodusznie, zadane pytanie na lekcji biologii: "Proszę pani, a to prawda, że jak się uprawia seks analny i sperma zleci z pupy do kapuchy to może się urodzić down?",
pani od biologii była zdruzgotana przez resztę lekcji...
kotwica:
to jak sie domyslam nie chodzi o enigme
~odchodzi: enigma_52
wibrująca_mrówka: ups. 
[a]: enigma wyszła w najlepszym, możliwym momencie
wibrująca_mrówka: rozmowa przerywana?
***

|sekutnica|:
to musisz zastosować się do porad kotwicy
|sekutnica|: taki cyber ...przerywany
|sekutnica|: albo liczyć, że cię we właściwym momencie wyrzuci
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: jak enigmę?
|sekutnica|: no ja tam nie wiem z kim ty jeszcze może jak enigmę
wibrująca_mrówka:
***

[a]: w mojej klasie panowało przekonanie, że przy uprawianiu seksu analnego, gdy nasienie wymiesza się z resztkami kału
i spłynie jakimś cudem do pochwy, można począć dziecko z zespołem Downa...
kotwica: o masz...
duszek_poeta_:
bardzo naukowe podejscie do tematu  cos w tym musi byc bo w kazdej bajce ziarenko prawdy
[a]:

Norwin:
w sumie brzmi to nawet jak teza jakis radzieckich naukowcow
duszek_poeta_:

***

kotwica:
ubawilam sie , moge spadac
wibrująca_mrówka: kotwica aaaa, ty szukałaś koda
wibrująca_mrówka: vibre1
wibrująca_mrówka: i nie ma za co
kotwica:
u-vibre1
kotwica: dokladnie tego
wibrująca_mrówka: ja to wiem jak zadowolić kobietę jednym słowem.. nie?
kotwica:
|sekutnica|: schudłaś
[a]: Kotwica feat. Galileusz - "...A jednak się kręci"
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/nutki.gif
wibrująca_mrówka:
kotwica:
[a]: *wibruje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.