wtorek, 27 września 2016

Oślepłem! Oślepłem! Czy jeszcze kiedyś zagram na skrzypcach?

Oak_Bluffs: MissTeaa z okazji urodzin cio odblokowalam ignora cieszysz sie?
MissTeaa: niepotrzebnie bo nie mam urodzin
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: Oak przechodzi na wyższy level.. daje stałe adminom
MissTeaa:
wibrująca_mrówka: nie śmiej się, ja też dostałem
MissTeaa: to z kim ona rozmawia?
wibrująca_mrówka: głównie pisze ''chciałabym już urlop'', ''co za niedorozwoje na tym pokoju'', ''ale nuda''
MissTeaa: tez mam swoje teksty czatowe
wibrująca_mrówka: ale piszesz je do ludzi a nie w przestrzeń pustego okienka, bo zignorowałaś te pół pokoju, które się udziela..
MissTeaa: wiesz co? ja wychodze z zalozenia: ilu ludzi-tyle dziwności
wibrująca_mrówka: owszem
~przychodzi: na_stale_murzyna
na_stale_murzyna: znajde tu chlopaka czarnoskorego z wawy na stale??
MissTeaa: ilu ludzi-tyle potrzeb

wibrująca_mrówka:
na_stale_murzyna to już nie wilkołaka?
MissTeaa:
~odchodzi: na_stale_murzyna
***

poznam_cos: poznam tu prawdziwego wilkolaka albo wampira?? TO NIE ZART, ZARTOWNISIOW BEDE WYWALAC
I IGNOROWAC POSZUKUJE SERIO PRAWDZIWYCH TAKICH STWORZEN!! WILKOLAKI LUB WAMPIRY PRIV

***

wilkolaczyca: poznam stad prawdziwego wilkolaka z wawy?? ALE PRAWDZIWEGO A ZARTOWNISIOW BEDE OLEWAC, A PRAWDZIWI UDOWADNIAĆ MI

wibrująca_mrówka:
to albo stąd albo z Wawy
 zdecyduj się
wibrująca_mrówka:
poza tym.. prościej będzie jak po prostu chłopa ugryziesz..
Jan_Kulczyk: gdy byłem młodszy to miałem folder "Dewianci" ze zrzutami ekranu z czatu... trafiłabyś tam jak nic

You_: potwierdzam
You_: zostałem niedawno ugryziony
You_: to działa

***

aniaa1234:
Zawsze czegos szukaja .
~przychodzi: 1,5min
1,5min:
cześć mrówku
wibrująca_mrówka: cześć 1,5
MissTeaa: mozliwe ze znajdują
wibrująca_mrówka: wilkołaka?
MissTeaa: dlaczego nie?
wibrująca_mrówka: to o murzyna już łatwiej
MissTeaa: przesz na czacie jest wszystko
1,5min:
misstea jestes adminem
MissTeaa: jeszcze tak
1,5min:
wódki nie ma
MissTeaa: 1,5min
u-wino mze byc?
1,5min:
namówiłaś mnie
MissTeaa:
MissTeaa: ma moc
wibrująca_mrówka: z okazji urodzin 
1,5min:

Oak_Bluffs: MissTeaa z kim ty gadasz bo niewidze?
MissTeaa: nie mam urodzin,a na tego torta to wyrywamna czacie Ciacha
MissTeaa: i nawet dziala
wibrująca_mrówka: ja tam ''niewidze'' spacji
wibrująca_mrówka: 1,5 też masz stałego? 

1,5min:
partnera?
MissTeaa: mrowek bo tuszmi sie w klawie konczy i czasami nie wskakujemi literka

wibrująca_mrówka:
nie u ciebie. u oak 

dupajasiu:
hej MissTeaa
MissTeaa: hop Jasiek,swintuszysz juz na priv?
dupajasiu:
a nie widzisz?
MissTeaa:
nie jestem wscibska

dupajasiu:
to nie z toba pisalaem?
Oak_Bluffs: MissTeaa
podobaja ci sie nieletni ?
MissTeaa: oak cos pisze?
dupajasiu:
tak a co nie widzisz jej?
MissTeaa: Admini maja tak,ze jesli ktos jest bardzo upierdliwy to z automatuma ignora
Oak_Bluffs: jak jej napisalam ze z okazji urodzin to odblokuje jej ifgnora to chyba sama gop dala
MissTeaa: wiecmozliwe ze ma ignora
dupajasiu:

Oak_Bluffs: dupajasiu to ma nawet dobre strony F bo niewidzi co pisze "DF
Oak_Bluffs: a teraz sp[rawdzimy czy jest ignor czy nie
Oak_Bluffs: ja wylece tzn ze mi nie dala tylko poczula sie urazona moim ignorem
MissTeaa: Mrowek 
MissTeaa: wlasnie wyczytalam ze nudzą sie tylko nudni x
wibrująca_mrówka: co tam?
MissTeaa:
MissTeaa: zagrasz ze mna w pasjansa? rozbieranego ?
wibrująca_mrówka: w pasjansa? chyba pokera 
duszek_poeta_:
ADMINISTRACJA u-milicja
MissTeaa:
wskakuj 
u-nyska
wibrująca_mrówka: Oak miała przeklinać i co?
dupajasiu:
moze zapomniala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.