wtorek, 27 września 2016

walczyk_czarci: a teraz wszyscy: wdech i wydech !

W poniższej rozmowie przeczytacie co nieco poglądów i postaw różnych osób, w stosunku do transseksualizmu oraz reagowania/atakowania/ignorowania pewnych spraw.

Zobaczycie także towarzyszącą mi świtę hejterów wszystkiego co napiszę.
Co chyba wyjaśni dlaczego rzadko wdaję się w poważniejsze i dłuższe rozmowy.

***

~przychodzi: AlicjaTrans

AlicjaTrans:
jj
AlicjaTrans: xD
AlicjaTrans: pierdziele zieniam robote
Oak_Bluffs: co bedziesz robil ?

AlicjaTrans: 
to juz kolejny raz :/
Oak_Bluffs: jak ci to szkodzi to zmien
AlicjaTrans: Robila* :/
AlicjaTrans: a zmienie
AlicjaTrans: horror
Oak_Bluffs: aha no tak
AlicjaTrans: Oak_Bluffs przepraszam uczulona jestem xD
Oak_Bluffs: AlicjaTrans wiem ok ale nmmnie dzis glowa boli
PoProstuDUpek:
w Twoim wypadku to uczulone byloby odpowiednia forma.
wibrująca_mrówka: jak mnie będzie głowa bolała to też do ojca powiem: mamo

You_: no...Mrów to musi być konkretny ból
wibrująca_mrówka:
You_ tak się tylko nabijam z Oak, jak można napisać do osoby o nicku ''Alicja'' - robił

Seweryn_.:
oak - to tabletke wez
Oak_Bluffs: oto chodzi ze wzielam troche przeszlo a teraz znowu mnie boli
Oak_Bluffs: nastepnej juz niewezne

Jan_Kulczyk:
weznę
Jan_Kulczyk: proszę o wybaczenie, nie powinienem...

wibrująca_mrówka:
Jan_Kulczyk no cóż.. -wzięłabyś i zrobiła maturę i tego magistra.. -nieweznę!

You_:
dyć weś Oak
You_: może przejdzi
You_: Alicja jak mamy się do ciebie zwracać?
wibrująca_mrówka: jak do Alicji.
You_: per pan,czy pani?
AlicjaTrans: You_ to chyba logiczne
tomek-36:
znacie jakieś domowe środki by zabić myśli i zasnąć ?
Oak_Bluffs: wlacz sobie jakis film dobruy
AlicjaTrans: albo wlacz nudny
wibrująca_mrówka: 1,5 litra wybielacza na czczo
tomek-36:
zasypiam 4 min po włączeniu budzę się na napisach końcowych
tomek-36:
1,5 nie chce bo mam skłonność do nałogów
Jan_Kulczyk: włącz "Titanica" - min. 4 godz. snu
wibrująca_mrówka:
tomek-36:
nie no tego na trzeźwo oglądać sie nie da , nawet słuchać
wibrująca_mrówka: więc najpierw wybielacz
tomek-36:
to ostateczność
tomek-36:
myślałem mleko ciepłe miodek + masełko albo cuś
AlicjaTrans: duzo pijesz?
tomek-36:
od 15 lat nic 
AlicjaTrans: a prawie sie zakochalam :/ 

wibrująca_mrówka:
''kocham penisy. dlatego sama mam jednego.''

tomek-36:
( zaraz polecą teksty - chłopie idz sie napić )

Jan_Kulczyk: nigdzie nie idź, pij tu, z nami
tomek-36:
nie chce
wibrująca_mrówka:
a ja poproszę

Oak_Bluffs:
A
licjaTrans w kim sie zakochalas?
tomek-36:
nie lubię nie myśleć jasno
Jan_Kulczyk: to kij ci w insomnię
You_: Na Yt jest zapętlone nagranie Baby don't hurt mi<u-nutki
You_: trwa 10 godzin
wibrująca_mrówka: ?
AlicjaTrans: Oak_Bluffs to byl sarkazm ja nie umiem kochac
Jan_Kulczyk: Haddaway feat. GoogleTranslate - "Dziecko, nie krzywdź mnie"
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/nutki.gif
Oak_Bluffs: AlicjaTrans a skad wiesz

Oak_Bluffs:
moze jeszcze nikogo ciekawego nie poznalas
tomek-36:
ale ja chce sie wyleczyć a nie pogrążać
wibrująca_mrówka: i dlatego wybrałeś czat
fankaC:
Powiedzcie mi proszę... wytłumaczcie.... jak to jet....
You_: bo tak...
You_: i już 

Jan_Kulczyk:
odrzutowo!
wibrująca_mrówka: bo tutaj jest jak jest.. po prostu..
fankaC: że męzczyxnie najpierw zabiegaja o spotkanie, robia niedwuznaczne propozycje...
fankaC: podrywają, a jak ja sie juz zaczynam decydowac, to nagle znikaja????
You_: peszek?
Jan_Kulczyk: fankoC, a dbasz o higienę intymną?
Jan_Kulczyk: Ju, może "meszek"?
AlicjaTrans: fankaC maja taki klikacz w kieszeni... i nabijaja punkty. jest punkt to leca dalej
PoProstuDUpek: f ankaC bo trafiasz na cwane w gebie i tyle 
PoProstuDUpek: piczki niech bedzie ta wersja
You_: jesteś les fanka? to by wiele tłumaczyło...
fankaC: PoProstuDUpek staram sie byc ostrozna i moze dlatego najpierw sprawdzam tym bardziej jestem potem zawiedziona....

Oak_Bluffs:
fankaC bo zadajesz sie z debilami

Jan_Kulczyk: może to ktoś taki jak A licjaTrans ..
AlicjaTrans: Jan_Kulczyk no i? masz cos do mnie?
Oak_Bluffs: AlicjaTrans o n ma cos do kazdego kto ze mna pisze:SD

wibrująca_mrówka: zadziwiające że Oak potrafi pisać ''on ma coś do każdego kto ze mną pisze'' po serii tekstów ''ten kretyn [a] i kaleka mrówek, i czapka, i You i enigma i inni którzy się trzymają w grupie bo bydło trzyma się razem''
Jan_Kulczyk: AlicjaTrans ależ bynajmniej! niemniej jeśli zdrowy mężczyzna zajrzy ci do bielizny to naturalnym jego odruchem będzie oddalenie się jak najszybsze...
Oak_Bluffs: A licjaTrans bo to jest plebs
PoProstuDUpek: Jan_Kulczyk naturalnym odruchem beda wymioty
You_: zdrowy mężczyzna? a jeśli to będzie zdrowy gej?
AlicjaTrans: Jan_Kulczyk coz... twoje poglady naszczescie nie uczynia cie niesmiertelnym... mam satysfakcje ze kiedys zdechniesz tak jak ja ^^

Oak_Bluffs:
znowu jakies dzieciaki masakra

Jan_Kulczyk:
Ju, mam 66 lat, jestem z tzw. "starej szkoły" i uważam, że homoseksualizm czy transseksualizm to zwyczajne zboczenia
AlicjaTrans: Jan_Kulczyk tak tak idz do nieba moherowy dziadku
wibrująca_mrówka: AlicjaTrans dlaczego wyzywasz i robisz sceny?
AlicjaTrans: ja robie sceny?
wibrująca_mrówka: owszem, bardzo często reagujesz na neutralne słowa agresją.
i wyzywasz innych np. od moherów
You_: poczuła się zaczepiona

You_:
to nie wyzwisko Mrów

AlicjaTrans: neutralne?????

wibrująca_mrówka:
ano owszem. on ma taki pogląd. podał cię jako przykład i powiedział normalną rzecz.

AlicjaTrans: gosc nazwal mnie zboczencem!

wibrująca_mrówka:
nie, gość napisał że jest starej szkoły i uważa transseksualizm za zboczenie
AlicjaTrans: wiec jest homofobem
PoProstuDUpek: nie jest homofobem
AlicjaTrans: a to sie leczy

PoProstuDUpek:
masz chyba mozgowe czy cos
wibrująca_mrówka: AlicjaTrans byłby homofobem gdyby ci strzelił w pysk na ulicy. pisząc w ten sposób jest tylko człowiekiem który ma inne zdanie niż ty. a ty go wyzywasz.
więc to ty pokazujesz się jako osoba agresywna i jako jakiśtam-fob
fankaC: wiecie co jest najgorsze??? że osoby na których zainteresowaniu by mi zależało - są obojetne,
a panowie, którzy są irytujacy, nie odpuszczaja
Oak_Bluffs: to naucz sie dobierac znajomych
Oak_Bluffs:
bo zadajesz sie z plebsem proste
Oak_Bluffs: madrzy ludzie unikaja plebsu
Onyksowa_Sowa:
widzę, że tutaj bez zmian
fankaC:
Oak_Bluffs plebs? a co to jest wg Ciebie plebs????
PoProstuDUpek: wszystko co jest inteligetniejsze od niej i wytyka jej bledy
Oak_Bluffs: fankaC ludzie ktorych nalezy omijac

Jan_Kulczyk:
wg oak człowiek z miotaczem ognia wycelowanym w ciebie to plebs - należy go omijać

fankaC:
O
ak_Bluffs czyli nie znasz definicji plebsu?
Oak_Bluffs: czasami tu jest nudno
You_: bo jesteś ty
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/nutki.gif
Walerek_.:
Oak_Bluffs kilka lat temu czesto tu przychodzilem, pozmienialo sie z lekka
Oak_Bluffs: duzo sie zmienilo ciagle sie poziom zabniza
Oak_Bluffs:
jakas dzieciarnia wchodzi

AlicjaTrans:
wibrująca_mrówka ok mam zdanie ze jestes niezbyt inteligentny i sie mylisz
AlicjaTrans: moge?
wibrująca_mrówka: możesz
AlicjaTrans: dziekuje

wibrująca_mrówka: ale jakbyś mi napisała: ty debilu moherowy, to już bym cię nazwał nie wiem.. heterofobem?
AlicjaTrans:
no fakt nie powinnam
wibrująca_mrówka:
po prostu zauważ różnicę i zrozum, że większość sytuacji tutaj, kłótni i tych gdzie czujesz się obrazona - sama nakręcasz.

AlicjaTrans:
ale
jak by mogl by mi flaki wyrwal
wibrująca_mrówka: skąd wiesz że jakby mógł to by ci flaki wyrwał? przecież nawet go nie zapytałaś o to, tylko zwyzywałaś
AlicjaTrans: zyles kiedys w ukryciu bo byles przesladowany?
wibrująca_mrówka:
nie, ale nie wyzywam każdego kto ma inny pogląd od mojego od moherów
, a pisząc wiele o tym że cie prześladowano.. przyznajesz mi tylko rację. że atakujesz bo wszędzie widzisz ataki na siebie.
Onyksowa_Sowa:
AlicjaTrans nie przejmuj się: mrówka i jego psie racje

Onyksowa_Sowa:
to co powie jest święte w tym pokoju
PoProstuDUpek: tutaj akurat sie nie myli, i dobrze pisze.

Onyksowa_Sowa:
zasadnicze pytanie pozostaje: dlaczego wtrąca się w cudze sprawy
Oak_Bluffs: Onyksowa_Sowa kto ?
PoProstuDUpek: Oak nadla nie potrafi czytac ze zrozumieniem ehhh smutne

wibrująca_mrówka: Onyksowa_Sowa bo to czat i każdy tu rozmawia na jakiś temat, ja rozmawiam z Alicją, czemu się wtrącasz?
Onyksowa_Sowa: bo widzę jak z nią rozmawiasz i mi to nie pasuje, tak jak Tobie nie pasuje wszystko w innych, a co?

AlicjaTrans:
wibrująca_mrówka
tez nie wyzywam wszystkich, to odruch obronny bo lgbt w tym karaju jest zaszczute cwaniaku

AlicjaTrans:
i teraz mozesz mnie zjechac
Oak_Bluffs: AlicjaTrans d aj mu ignora nie gadaj z plebsem
You_: nie jest zaszczute Alicja

You_:
za dużo tv oglądasz...

wibrująca_mrówka:
A
licjaTrans więc przyznajesz mi rację. i przyznaj też, że ludzie którzy będą przez ciebie wyzywani nabiorą pewności że transseksualiści są wrogo nastawieni i dasz im powód do wyśmiewania cię albo doprowadzisz do kłótni
AlicjaTrans: wiekszosc siedzi cicho
AlicjaTrans: ja nie bede

Onyksowa_Sowa:
Alicja nie zwracaj na niego uwagi, to nie jest zdrowy, szczęśliwy człowiek

Oak_Bluffs:
Onyksowa_Sowa o kim piszesz?
wibrująca_mrówka: Onyksowa_Sowa więc masz problem, że wtrącam się zaczynając z kimś rozmowę, a sama się wtrącasz w moją bo cytuję ''nie jestem zdrowym, szczęśliwym człowiekiem''?
Onyksowa_Sowa: dokładnie tak

PoProstuDUpek:
AlicjaTrans wiec szczekaj na kazdego i pokaz, ze nauczyles/as/os sie paru sztuczek : )

AlicjaTrans:
PoProstuDUpek blablabla fajny belkot

PoProstuDUpek:
nawet fajniejszy niz to cale srodowisko z kotrym sie utozsamiasz

fankaC:
czat... mozna udawac nawet, że jest sie trans byle tylko prowokowac...
wibrująca_mrówka:
AlicjaTrans mylisz wypowiadanie swojego zdania z wyzywaniem innych. po prostu jeśli reagujesz agresją - to ktoś inny też tak zareaguje w stosunku do ciebie. a to błędne koło. i nie sprawisz że ktoś będzie cię akceptował, ba, ten ktoś może zacząć się ciebie bać albo brzydzić
AlicjaTrans: ile razy byles wyzwany na ulicy??? no ile? mozesz korzystac z damskiej lazienki?
Oak_Bluffs:
u-ziewa
wibrująca_mrówka: a ile razy zraziłaś kogoś do siebie, bo zamiast coś przemilczeć, zrozumieć lub olać, zaczęłaś go wyzywać?
AlicjaTrans: nikt mi nie bedzie ublizac ze jestem zboczencem!
i nie obchodzi mnie to co powiesz!
Jan_Kulczyk:
a można cię, Alu, chwalić za to, że nim jesteś? jeśli tak to ja chętnie...

wibrująca_mrówka:
wyobraź sobie, że Jan_Kulczyk cię ani nie uderzył, ani ci nie zabronił korzystania z łazienki
, więc dlaczego traktujesz WSZYSTKICH ludzi o innym zdaniu jako TYCH AGRESORÓW których spotkałaś?
AlicjaTrans: uznal mnie zboczencem!!!!
Jan_Kulczyk: na pal go! bez lubrykantu!
AlicjaTrans: wibrująca_mrówka dochodzi to czy nie????
Oak_Bluffs: AlicjaTrans ja ci to wytlumacze

Oak_Bluffs:
wibrujaca idiota jest kaleka fizyczna i umyslowa

Oak_Bluffs:
on mysli ze jak po tobie pojezdzi to jego sytuacja sie zmieni idiota pozostanie zawsze idiota

PoProstuDUpek:
Oak_Bluffs ale on go nie obraza.... co w tym takiego trudnego do zrozumienia? w ogole wtf co wy tu macie w glowach? jestescie takim gownem z 60IQ czy cos?
PoProstuDUpek: mrowek dobrze prawi, mowi o tolerancji
PoProstuDUpek: nie mowi o tym kto jaki jest
a wy sie k@rwa czepiacie
wibrująca_mrówka: AlicjaTrans a mnie twoja koleżanka (uznała) za ''niezdrowego i nieszczęśliwego'' i co? obroniłaś mnie? powiedziałaś że nie można tak mówić o ludziach? których się na dodatek nie zna?

wibrująca_mrówka:
nie
onka: hej jest wśród was ktoś kto ma za sobą pewien bagaż doświadczenia ? ktoś dojrzały od kogo można byłoby uczyc się zdrowego dystansu do zycia miłości i świata ?
AlicjaTrans: wibrująca_mrówka no way xD
wibrująca_mrówka: krzyczałaś że nikt CIEBIE nie może obrażać - mając jedynie taki pogląd. po prostu spójrz na to co robisz.. jak sama sobie tworzysz wrogów, agresywną postawą i tym, że nie chcesz posłuchać czyjegoś zdania.
Onyksowa_Sowa:

Onyksowa_Sowa:
mrówka kończył psychologie zaocznie w żaku
i chce się teraz WYKAZAC
Oak_Bluffs: on nie konczyl psychologi tylko jest pacjentem zakladu zamknietego w lubiazu
AlicjaTrans:
wibrująca_mrówka majac poglad ze trans to zboczeniec automatycznie stawia mnie w jego oczach w roli zboczenca nie pitol mi tu, ze tak nie jest
wibrująca_mrówka: i co z tego? wymordujesz mu rodzinę za to?
każdy coś uważa, czegoś nie lubi
wibrująca_mrówka:
a zamiast zrobić coś z ludźmi agresywnymi i wulgarnymi, którzy prześladują innych
, czepiasz się czyjegoś zdania na czacie
Onyksowa_Sowa: napisała, że chce kogoś zamordować pieniaczu? ; )
czy to już twoje wygodne nadinterpretacje wkraczają jak zwykle
PoProstuDUpek:
niczym te malpy, nie potraficie czytac ze zrozumieniem ale ryja wyc potraficie
Oak_Bluffs: PoProstuDUpek tegho niedorozwoja mam na stalym

PoProstuDUpek:
oak to co pierrrdolisz ze niby obraza skoro nawet nie widzisz co pisze
Oak_Bluffs: nie bede sie katowac czytaniem jakies beznadziejnej wypierdzieliny czatowej

Oak_Bluffs:
musialoabym stracic rozum zeby czytac jakas ciote

Jan_Kulczyk:
...ale nie omieszkam o niej wspomnieć tu i ówdzie, przy najbliższej okazji

PoProstuDUpek:
zenua naprawde zenua tak dennego pokoju chyba jeszcze nie widzialem

PoProstuDUpek:
banda pseudeinteliktualistow nazywajacych kazdego innego plebsem tutaj

You_: jak ma się nie czepiać skoro poczuła się zniewazona Mrów? walczy 

AlicjaTrans:
ja nie czuje sie w Polsce bezpiecznie! jest taka nagonka ze sobie sprawy czlowieku nie zdajesz! nie chce z toba o tym rozmawiac bo nie znasz tematu

wibrująca_mrówka: Alicja, chcesz z kimś/czymś walczyć to rób to z głową, a nie w szale emocji.
bo za którymś razem zranisz kogoś, kto mógłby ci pomóc, zaakceptować, zrozumieć
AlicjaTrans: bo ty robisz z glowa~odchodzi: Onyksowa_Sowa
wibrująca_mrówka: ''nie chce z tobą rozmawiać bo nie znasz tematu''
wibrująca_mrówka: świetnie
, a ja z tobą chcę porozmawiać, bo nie znam tematu.
AlicjaTrans:
a ja nie chce cie uswiadamiac bo nie mam na to dzis czasu

AlicjaTrans: wibrująca_mrówka egocentryk... fakt prawde napisales w profilowce

wibrująca_mrówka:
AlicjaTrans więc nie uświadamiaj, reaguj agresją na każdego jak zwierzątko w klatce, a potem się dziw, że ludzie cie omijają lub nie lubią

PoProstuDUpek: AlicjaTrans jedz na zachod tam jest tolerancja
to cie jakis arab zapi333rdooli nozem
Oak_Bluffs: PoProstuDUpek chcesz czytac plebs czytaj kolo dupy mi to lata
You_: Tajlandia Alicja to jest właściwy kierunek Filipiny Colombia Brazylia
Oak_Bluffs: colombia co za jeklop

Oak_Bluffs:
moze columbo

wibrująca_mrówka:
AlicjaTrans po prostu ja zauważam, że środowiska o których mówisz są pokazywane bardzo stereotypowo, że albo są traktowani jak zboczeńcy albo agresorzy. i niestety część tych ludzi potwierdza to przy bliższym kontakcie.
bo obnoszą się z seksualnością lub wyzywają innych, jak ty, na czacie
AlicjaTrans: ja wyzywam? obnosza sie? a czemu hetero sie obnosza co?
wibrująca_mrówka: tak, o tym cały czas pisałem.

wibrująca_mrówka:
mogę się wypowiedzieć za siebie jedynie, że nie bronie nikomu chodzić za rękę, ale widząc kogoś z dildo na czole jestem zniesmaczony.
PoProstuDUpek: AlicjaTrans widzisz gdzies tutaj w nicku "hetero"?
PoProstuDUpek:
masz w nicku trans. ze swojej seksualnosci zrobiles sens swojego zycia a to juz jest choroba.
AlicjaTrans: a co mam klamac ze nie jestem trans? udawac?
PoProstuDUpek: a masz sie tym chwalic?
a moze dopiero mowic do komus kogo poznasz?
wibrująca_mrówka: AlicjaTrans a czy ktoś tu kłamie że nie jest hetero, nie wpisując tego w nick?
Dupek ci zarzucił słuszną rzecz..
You_: broń się Alicja broń
You_: nie popuszczaj

AlicjaTrans:
haha

AlicjaTrans:
a jesli poznam kogos fajnego i bede chciala sie spotkac na kawr
PoProstuDUpek: to mu powiesz wtedy
PoProstuDUpek: co w tym dziwnego?
AlicjaTrans: to przynajmniej unikne szoku :/
AlicjaTrans: PoProstuDUpek cwaniak
PoProstuDUpek: straszne czyli niby robisz to z dobroci serca?
wibrująca_mrówka: ehh
You_: z uczciwości to robi
AlicjaTrans: wam jest latwo!!!!! mozecie sobie zyc jak chcecie!
isc gdzie chcecie
Jan_Kulczyk:
"Latwo, ojczyzno moja..."

wibrująca_mrówka:
Alicja, nie byłaś nigdy ''nami'' więc nie wiesz czy nam łatwo.
You_: brawo za odwagę Alicja
PoProstuDUpek:
czekaj, cos Ci opowiem
AlicjaTrans: PoProstuDUpek noe chce cie sluchac
wiedzma___: AlicjaTrans z całym szacunkiem ale pier olisz teraz ...
PoProstuDUpek: jestem metalem w miescie dresow
PoProstuDUpek: wiecej razy dostalem po ryju za to niz Ty za swoje keickowanie
ale nie wiesz o tym, ze sa rozne subkultury, ze ludzie moga miec inne problemy niz zwiazane z orientacja, seksualnoscia
You_: co ty w ogóle porównujesz PoProstuDUpek ? upodobania muzyczne do tego czy ktoś się urodził z fiutem i wygląda jak kobieta?
PoProstuDUpek:
you porownalem to do tego "isc gdzie chcesz"
You_:
to niezbyt udane porównanie
AlicjaTrans:
dajnye mi spokoj nie wiecie o czym mowigie (((((((((
wiedzma___: sama nie wiesz o czym
AlicjaTrans:
wszystko wiedzace indywidua
AlicjaTrans: a zeby wam wyrosly!
wibrująca_mrówka:
Alicja, po prostu widzę ile rozmów gdy tu jesteś kończy się tak samo.. awanturą o to, że ktoś inny, w innym czasie, innym miejscu cię nie zaakceptował
AlicjaTrans: bo mnie atakuja a ty teho nie widzisz bos slepy!
Jan_Kulczyk:
dajcie jej/jemu spokój... wystarczającym dramatem dla niej/niego jest to, że siadając rano na muszli zahacza fają o kostkę toaletową co okrutnie przypomina mu, że jednak jest fizycznie mężczyzną...
AlicjaTrans:
naea
AlicjaTrans:
madoscm
~odchodzi: AlicjaTrans
wibrująca_mrówka: AlicjaTrans nie, tłumaczę ci spokojnie, że wszędzie widzisz wrogów, a to nie jest ani zdrowe ani nie daje spokoju.
PoProstuDUpek: you nawet jesli chodzilo tutaj o zbudowanie kontekstu do reszty o czym pisalem
PoProstuDUpek:
a problem z alicja jest iscie stereotypowy: "robie dym ale co zlego to nie ja, wiec jak zaczniesz sie mnie czepiac to jestes homofobem"
PoProstuDUpek:
dodaj to do czarnych, zmien na rasiste
PoProstuDUpek:
dodaj to do feministek zmien na seksiste
PoProstuDUpek:
dodaj to do zydow zmien na antysemite
PoProstuDUpek:
etc tak zwana "tolerancja" ktora z tolerancja nie ma nic wspolnego : )

PoProstuDUpek:
a nie to poprawnosc polityczna.

wibrująca_mrówka:
Dupek, ale ma też rację w tym, że ktoś ją wyśmiewał czy prześladował, takie ma doświadczenie i to się nie wzięlo z niczego. tylko po co na wszytko reagować agresją, zaprzeczać, a potem sobie iść z fochem...
Jan_Kulczyk:
...typowa kobieta
You_:

PoProstuDUpek:
w ibrująca_mrówka po czesci ma, ale srodowisko mozna zmienic
wibrująca_mrówka:
po prostu udowodniła nam wszystkim to, czemu zaprzeczała. i na pewno nie każdy będzie po tym dla niej czy innych takich osób uprzejmy.
no ale. próbowałem.
PoProstuDUpek:
a ja wiem pokazalo to totalny brak logicznego myslenia

PoProstuDUpek:
mysli na pozimie oak i tej sowki

You_:
ja będę Mrów

You_:
mnie nie wadzi ,ze ma fiuta

Jan_Kulczyk: Ju, nie zahaczasz swoim zaganiaczem o kostkę toaletową?
You_:
nie

Jan_Kulczyk:
"bo nie mam kostki toaletowej"
You_:
gdyż nie używam kostek

wibrująca_mrówka:
You nie lubi arabów, Jan nie lubi homo, Dupek nie lubi np. czarnych, a ja nie lubię wszystkich. jesteśmy źli, niedobrzy, nietolerancyjni
You_:
do Arabów nic nie mam Mrów
You_:
do fanatyków religijnych i owszem
wibrująca_mrówka:
i pięknie mi to podsumowałeś
PoProstuDUpek: czarni araby lgbt jeden czort ja jestem wrogiem poprawnosci politycznej
wibrująca_mrówka: Dupek, bez przesady. czarny czy biały, homo czy gej.. to są akurat normalne słowa..
PoProstuDUpek: slowa tak
PoProstuDUpek: podejscie swiata do takich osob juz nie jest normalne
PoProstuDUpek: czarny jest czarny wiec musi byc ok

PoProstuDUpek:
bialy jest bialy wiec musi byc zly, bo jest bialy

wibrująca_mrówka: jasne że kogoś kto się obnosi, jest agresywny czy ci narzuca swoje poglądy nazwiesz: pedałem, czarnuchem czy coś..
wibrująca_mrówka: po prostu teraz gdzie nie spojrzeć na zmianę jest albo: każdy jest rasistą bo zerknął na murzyna,
albo każdy jest lewakiem czy kimśtam, chce zniszczyć swój kraj itd. bo nie ma nic przeciwko murzynom
Jan_Kulczyk: ja, lubieżnie, na kilku zerkam gdy szorują mi auto pod firmą...
PoProstuDUpek: tja najlepszy przyklad masz w "white power" oraz "black power" 
Jan_Kulczyk: "black paua"
PoProstuDUpek: na wikipedi sprawidzic nawet mozna jak to traktuja

wibrująca_mrówka:
eh
wibrująca_mrówka: no i nie wytłumaczysz ludziom różnicy między dowcipem a rasizmem
, nie wyjaśnisz że chodzi o sposob odzywania się do ludzi a nie orientację
PoProstuDUpek: coz lewacy maja to do siebie ze nawet jak nie chca to ich czyny daza do tego
PoProstuDUpek: masz szwecje przykladem
wibrująca_mrówka: ta
wibrująca_mrówka: i dziś mam przykład że jak przestaję okazywać moją ignorancję to kończy się to gównoburzą
z wyzywaniem od plebsu i pytaniami Alicji czy ktoś mnie kiedyś wyzywał i prześladował 
Jan_Kulczyk:
Darude - "Shitstorm"
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/nutki.gif
wibrująca_mrówka: no rozkładam bezradnie czułki
PoProstuDUpek: ale patrz jakie w ogole myslenie
"ktos mnie przesladowal" wiec bede obrazal i przesladowal za to innych
PoProstuDUpek: ile w tym jadu
wibrująca_mrówka: to nie do końca jej wybór
PoProstuDUpek: nie
PoProstuDUpek: do jest do konca jego wybor
PoProstuDUpek: tylko ze efekt nie byl celowy
wibrująca_mrówka: wiesz, jest jakaś chęć zemsty, oczekiwanie że ktoś zaatakuje, przeświadczenie że ktoś mówi o niej i że czepia się akurat za tego penisa i makijaż
i masa innych spraw..
PoProstuDUpek: o zemscie mi nie mow ale jednak to jest celowy wybor
You_: nie ma jej od jakiegoś czasu
You_: nie zauważyliście?

wibrująca_mrówka:
You, zauważyliśmy, teraz rozmawiamy ze sobą.
wibrująca_mrówka:
i ja się nie dziwie, że ona ma ciężkie życie, bo ja też bym mial jakbym chodził zaszczuty i sam wdawał się w pyskówki
PoProstuDUpek:
a ja sie dziwie bo na jego miejscu zmienilbym srodowisko na takie jakie go akceptuje, jaki w tym problem?
wibrująca_mrówka: wiesz.. rózne są.. problemy. może jej nie stać na przeprowadzkę? albo ma za sobą ileś i to nie pomogło?
PoProstuDUpek: wiec zmywa makijac, udaje kilka miesiecy hetero pracujac za granica i ma na duzo rzeczy, a jak nie pomoglo polece amsterdam, tam akceptuja wszystko,
jakby sie postaral prace by tam znalazl
wibrująca_mrówka: no ale każdy się będzie na nią gapił.. i z tym się musi pogodzić bo wie dobrze jak wygląda.
a sam czytałeś, ona się nie chce ukrywać
PoProstuDUpek: sluchaj

PoProstuDUpek:
nawet jezeli nie chce sie ukrywac
to czy nie szkodzi sobie sam?
PoProstuDUpek: dla mnie to glupie robic sobie samemu na zlosc. i plakac na to
wibrująca_mrówka:
wiem że to dla ciebie logiczne, owszem, dla mnie też. ale nie możesz komuś zabronić ubierać się jak lubi.
problem w tym, że jak już to robi.. żeby odpowiednio reagowałaniektórych bardziej boli ukrycie niż obelgi otoczenia. ja rozumiem że mówisz o rozwiązaniu prostym.. ale nie wiem czy to lepsze akurat dla niej
You_: bo jest uczciwa -nie ukrywa fiutka
wibrująca_mrówka: tak, jest uczciwa. ale Dupek dobrze mówił, żeby była uczciwa z partnerami, znajomymi
i że przedstawianie się od: jestem wege, studiuje prawo, jestem trans - nie jest dobrze odbierane
walczyk_czarci: czy ktoś był w kinie na Bridget Jones 3 ?
Jan_Kulczyk: walczyk_czarci
walczyk_czarci:
PoProstuDUpek: to tak jak podanie komus reki po raz pierwszy i oswiadczenie mu ze lubi sie w dupe... niby nic w tym zlego ze lubisz w dupe
ale obnoszenie sie z tym zrobienie z tego sensu zycia nie jest zbyt madre
wibrująca_mrówka: i nie rozumiem tego ''obnoszenia się że jest się hetero''. że co, nie wolno z dziećmi wyjść i z żoną za rękę? geje mogą za rękę, małżeństwa mogą. na jedno wychodzi
PoProstuDUpek: ja to widze tak:
"o nie oni maja dziecko, jak oni moga sie tak z tym odnosic!"
PoProstuDUpek:
"pieprzeni hetero zrobili dziecko, zamknac ich za homofobiczne zachowanie"
wibrująca_mrówka: Dupek, wiesz, ja oglądałem na youtube jednego kolesia, od razu widać że gej. i on opowiadał że ktoś się z nim umawiał tylko dlatego że jest ''jakiś'', że ma jakies seksualne preferencje. no i ten koleś opowiadał że sporo czasu zajęło mu zrozumienie ze nie chodzi o obracanie się we własnym środowisku ktore cię lubi bo jesteś homo czy transtylko o to żeby polubili ciebie, a ta orientacja itd. nie była właśnie centrum życia i nie definiowała tego co się w życiu robi. i Alicji tego zdecydowanie brak. więc ja rozumiem że mozna mieć problem z ''normalnymi'' jak się siedzi tylko wśród ludzi ktorzy cię albo kochają za bycie trans albo cie wyzywają.
PoProstuDUpek: ale za to nie powinien zrzucac winy na innych za swoje czyny sie odpowiada a nie obraza na caly swiat
wibrująca_mrówka: i chyba tak samo akceptowanie z góry za ''bycie z tego środowiska'' nie znając osoby.. jest w jakiś sposób krzywdzące
wibrująca_mrówka: ''bo ja to lubię gejów'' - jakby to były pierniki albo pomidorowa
PoProstuDUpek: dokladnie to podsumowales i tutaj dodawac nie ma co wiecej
wibrująca_mrówka: myślisz że dałbym radę ją kiedyś o to zapytać? cóż. przynajmniej spróbuję.

PoProstuDUpek:
zapytac Ci sie uda ale reakcje juz i tak pewnie znasz 
wibrująca_mrówka: ano znam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.