niedziela, 11 września 2016

Galimatix: nie ma to jak diagnostyka kognitywno-czatowa :D

~przychodzi: gość_32154079
gość_32154079: Witam mam problem z zona od paru dni boli ja strasznie glowa, oczy, ma wymioty, sennosc, zawroty glowy, nie wiem co robic
gość_32154079: prosze o pomoc
Veronica23: moze tak do lekarza sie znia wybierz
srutututka: isc do lekarza
wibrująca_mrówka: idź do lekarza. albo lepiej: niech żona idzie do lekarza.
_serce121: to chyba świnska grypa takie sa objawy
gość_32154079: Nie chce isc do lekarze, nie wiem co sie z nia dzieje
wibrująca_mrówka: ja wiem! ma zawroty i bóle głowy i oczu, wymiotuje i jest senna. od paru dni
_serce121: zmuś ją
wibrująca_mrówka: ''zmuś ją''
gość_32154079: boje sie ze moze miec guza mozgu
nirvanka: to zwykle objawy ostrej migreny.
_serce121: jak nie pujdzie nie dowiesz sie
lisek_dama: tak powinna iść na kontrolę
nirvanka: dowie się po sekcji
nirvanka:
lisek_dama: może to zwyczajnie atak migreny
gość_32154079: A teraz wlasnie spi i strasznie ja boli glowa i oczy, nie wiem co robic
nirvanka: i przyszedles z tym na czat?
wibrująca_mrówka: połóż się na podłodze, turlaj i płacz.
nirvanka:
lisek_dama: migrena silna może się tak objawiać
wibrująca_mrówka: guz mózgu też
lisek_dama: Mrówku guz można wyciąć
wibrująca_mrówka: nie każdy
gość_32154079: bardzo sie o nia martwie ze to moze byc cos grozniejszego
_serce121: to na pogotowie dzwon a nie patrz jak śpi
nirvanka: to wezwij lekarza do domu.
lisek_dama: gościu jeśli to rak to musi iść na operację. mam znajomą która przez to przeszła i jest ok
gość_32154079: a ile moze trwac silna migrena ?
lisek_dama: migrena ma nawroty
lisek_dama: może być pernanentna i wtedy funkcjonuje się na lekach przeciwbólowych
Zzz3: Gosciu jestes facetem ,,,Masz ja zabrac do dobrego lekarza ,,badania wlacznie z Tomografia ,,,Dzialal a nie biedol tutaj ,,Teraz Znikaj do Swojej Woman ,,Masz sie Zaopiekowac Nia
nirvanka: gość w nocy jest lepiej niż w dzień? czy tak samo?
wibrująca_mrówka: dobrze że mamy tu tylu dobrych lekarzy online
nirvanka:
gość_32154079: tak samo niestety, wieczorem bole glowy a rano zawroty glowy i wymioty
nirvanka: a w nocy?
gość_32154079: a w nocy spi normalnie bez problemu
wibrująca_mrówka: jest w ciąży. wierz mi. jestem ginekologiem.
nirvanka: hobbysta?
wibrująca_mrówka: hobbysta.
gość_32154079: ma 43 lata watpie zeby byla w ciazy
wibrująca_mrówka: udaje, bo jesteś kiepski w łóżku
lisek_dama: Mrówku wymioty pojawiają się trochę później i z reguły mijają w ciązy
wibrująca_mrówka: ty mówisz ''z reguły'' a ja mówię że jest wyjątkowa!
nirvanka: więc migrena
Ona.----: Na migrene tylko czopek lub zastrzyk.
nirvanka: ten wziął serio ta ciążę jp
_serce121: gość ty nie pisz tu na czacie tylko dzwon po lekarza
lisek_dama: Mrówku niezły z Ciebie ginekolog poznałam kilkadziesiąt kobiet w ciąży
wibrująca_mrówka: lisek_dama cicho, to ja jestem tu lekarzem
gość_32154079: pojawiaja sie uniej braki swiadomowsci nie raz nie wie co mowi itp.. sfvg
wibrująca_mrówka: okej, przyprowadź ją na czat. mój zespół diagnostyczny się tym zajmie.
wibrująca_mrówka: lisek sprawdzi krew i hormony
wibrująca_mrówka: nirvanka zrobi rezonans
wibrująca_mrówka: serce121 wyklucz raka i podaj leki przeciwbólowe.
_serce121: haha
nirvanka:
lisek_dama: ha ha
wibrująca_mrówka: a ja idę się nawalić apapem i porzucać piłeczkę..
lisek_dama: gościu namów ją by poszła na kontrolę i koniec tematu
gość_32154079: oj pytam sie tylko ludzi bo nie wiem co robic, nie chce wzywac lekarza ani pogotowia,
lisek_dama: niech się umówi na wizytę
_serce121: musisz wezwac bez gadania
wibrująca_mrówka: gość, to kładź się na podłodze i turlaj.
gość_32154079: myslicie ze to bedzie migrena ?
lisek_dama: nie wiadomo
lisek_dama: wróżką nie jestem
~odchodzi: wibrująca_mrówka
~przychodzi: Dr_Mrówek
_serce121: haha nie moge juz
Dr_Mrówek: to migrena.
lisek_dama:
_serce121: haha sikam juz ze śmiechu
gość_32154079: caly czas by spala, i te straszne bole glowy pulsujace
Dr_Mrówek: serce121 nietrzymanie moczu?
lisek_dama: kobiety tak mają jak się śmieją
_serce121: tez choroba
lisek_dama:
Dr_Mrówek: <łyka apap> lisek, jak wyniki? nirvanka co w rezonansie?
_serce121: ja nie wytrzymam z wami
Dr_Mrówek:
lisek_dama:
gość_32154079: dzeikuje za porade trzymajcie sie dowidzenia
~odchodzi: gość_32154079
Dr_Mrówek: rozwiązaliśmy zagadkę.
_serce121: haha jestesmy zdolni
Dr_Mrówek: najważniejsze że nie musiałem oglądać pacjenta.
lisek_dama: jesteś lepszy od Hausa
Dr_Mrówek: mam lepszą laskę.
lisek_dama:
_serce121: diagnoza w 3 minuty super
Dr_Mrówek: mąż szczęśliwy.
_serce121: haha chyba tak diagnoza ustalona poszedl patrzec czy dycha zeby mial nocke przespaną
_serce121: nie serio to nie amieszne zdarzają sie tacy co serio potrzebuja pomocy a my sie wyśmiewamy
_serce121: nie ładnie tak
Dr_Mrówek: zdarzają się tacy ale przez takich jak ten nie są brani poważnie.
_serce121: wlasnie
Dr_Mrówek: masz 40 lat, twoją żonę boli głowa od kilku dni, co robisz? wchodzę na czat!
_serce121: ale my tez nie woemy czy serio chcial pomocy
andziafarmer: jak ją boli głowa od kilku dni to raczej pomocy nie chciał bynajmniej nie medycznej
_serce121: no tak bo napisal ze nie chce wzywac pogodowia ani lekarza wiec troche dziwne to
Dr_Mrówek: a o co pytał?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.