piątek, 2 września 2016

Admin! Admin! Ten śmieć, plebs, kaleka i niedorozwój mnie obraża!

~ Zalogowałeś się do pokoju Psychologia.
MANIU________JHI: niewiem co robic dzisiaj
wdoowa:
ja tak z dziećmi biegalam między samochodami
wdoowa:
ja się wykapie i pójdę do miasta
MANIU________JHI:
po co idziesz do miasta
mirella-3:
po co
wdoowa:
wydawać pieniądze
wdoowa:
strasznie mnie uwierają
wdoowa:
nue będą przeszkadzać
mirella-3:
a to tak
mirella-3:
musisz
~przychodzi: wibrująca_mrówka
mirella-3:
kup balsam brazujacy
mirella-3:
natrzyj sie i udawaj ze bylas w egipcie
wdoowa:
nie używam takich rzeczy
wibrująca_mrówka: wyobraziłem sobie, takie paski białe na szyi
wdoowa:
moja córka była nad morzem i su działa w namiocie
~przychodzi: mloddy
wdoowa:
szczelnie się oslaniala przed słońcem
wdoowa:
ja nie lubię plaż
mloddy: można dać lanie dzieciakowi za kradzież pieniedzy
wdoowa:
ona kiedyś zaliczala łóżko w solarium raz w tyg
wibrująca_mrówka: mloddy można, internet pozwala.
wdoowa:
zmadrzala
wdoowa:
Ty zboczuchu idź stąd
MANIU________JHI:
kto jest zbok
wdoowa:
dać na gola dupe paskiem
wdoowa:
ten młody
wdoowa:
zawsze z tym tu przychodzi
~odchodzi: wdoowa
~przychodzi: wdoowa
mirella-3:
pare miesiecy temu tez z tym byl
wibrująca_mrówka: wdowa, ty mówisz o zaliczaniu, nie wyzywaj od zboczuchów
mirella-3:
musi zmienic repertuar
~przychodzi: Gabriel`
MANIU________JHI:
ide nara
~odchodzi: MANIU________JHI
~przychodzi: wdowa63lata
mirella-3:
tralala
wdowa63lata:
udalo sie
wdowa63lata: wyrzucilo mnie, jak szukalam tego tunelu
wibrująca_mrówka: co, ban zszedł?
wibrująca_mrówka:
wdowa63lata: wibrująca_mrówka
u-ignore
wibrująca_mrówka: po co się szczypać
wibrująca_mrówka: dawaj do wrogów
wibrująca_mrówka: wtedy nie będziesz donosić oak co pisałem
~odchodzi: wdoowa
~odchodzi: mirella-3
wibrująca_mrówka:
u-boogieblue
Gabriel`: w
ibrująca_mrówka - Piszesz tego bloga o chat'ie?

wibrująca_mrówka:
jasne

wdowa63lata: ciekawe ze oregon nie przychodzi, jak ja jestem obrazana, a jak postawilam kilka obrazkow to zamiast mnie zignorowac jak im przeszkadza to zaraz sie zjawil tylko po co, moderator teraz na urlopie, skoncze z tym obrazaniem mnie i czepianiem sie, bez przerwy, swoje kompleksy to niech leczy na swoich kobietach do kr=torych ma zal a stad to wypad i niech mnie nie tyka
(Link do KILKU OBRAZKÓW na dole. Ciekawe co to za kompleksy leczę na ''swoich kobietach do których mam żal''?
No i czemu mam wychodzić z publicznego czatu, jeśli ja rozmawiam z 20. osobami a ona z 2.? Team Mrówek górą!)

wibrująca_mrówka: wdowa63lata wezwałaś admina, bo zapytałem czy ban ci zszedł? i po tym jak mi niby dałaś ignora?
Gabriel`: To wejdź na Bez Cenzury i nagrywaj.
~odchodzi: wdowa63lata
wibrująca_mrówka: uuuu
wibrująca_mrówka: a w tle pies
Gabriel`: Szczeka dupą.
Gabriel`: Już o tym pisałem, że w tle pies dupą szczeka.
wibrująca_mrówka: tak, widzę
~przychodzi: wdowa61lat
Gabriel`: Malinkova zasługuje na niebieski nick.
wibrująca_mrówka: tego się nie da słuchać
wibrująca_mrówka: co za kobity
Gabriel`: Co nie?
Gabriel`: Jedna dwadzieścia pięć, dwie ponad czterdzieści...
wibrująca_mrówka: o, teraz mówi jak wdowa
wibrująca_mrówka: o poziomie ludzi
Gabriel`: Obgadują tam na żywca, ale za to w jakim stylu: "No wiesz i, yyy... , no ona tam nie umiała tego komputera, i , wiecie..."
Gabriel`:
wibrująca_mrówka: to jest straszne..
wdowa61lat: G
abriel` o mnie mowisz?
wdowa61lat: chcesz wiedziec o czym gadamy?
Gabriel`: Jakbym miał taką babę, co mi wypłatę przewala na chat'ie pier**oląc tkaie bzdury, to bym ją pier*olnął laptopem na odlew.
wibrująca_mrówka: wdowa, nie chcemy, dawaj tego ignora
Gabriel`: A mikrofon wepchnął w tyłek.
Gabriel`: Sikam ze śmiechu.
wibrująca_mrówka: ja już też
wdowa61lat: nareszcie, dzien dobry admin
wdowa61lat: drugi raz zglaszalam
Admin:
wdowa61lat Witam
wibrująca_mrówka: ale co zgłaszałaś? że dajesz ludziom ignory?
Gabriel`:
wdowa61lat: jak tylko wchodzi mrowka oskarza mnie o rzeczy ktorych nie zrobilam a gabriel mu wtoruje
wdowa61lat: i caly czas obrazaja(Że to bujda można przekonać się wyżej. O tym, że wzięła do siebie rozmowę o kimś innym - też.)

Admin
:
Gabriel` czemu przeklinasz na czacie?
Gabriel`: Że po ogórkach wodę pije i ma po niej przyidzenia.
wibrująca_mrówka: Amin przeklina bo słuchalismy na BC rozmowy..
i wiesz, pomyliły mu się pokoje
Gabriel`: Admin - Ponieważ mam taką potrebę.
Gabriel`: wibrująca_mrówka - Nie tłumacz mu się. Można przeklinać. Po to jest cenzura.
wdowa61lat: pisze z oak na priw, mamy swoje sprawy a on zakompleksiony podejrzewa ja jej przekazuje co on mowi, bo ona ma go we wrogach
wdowa61lat: nie interesuja mnie plotki, zyje wlasnym zyciem
(Na to mam zapis rozmowy, link u dołu..)

Admin: Gabriel` Twoje potzreby mogą mieć zastosowanie u Cuiebie w domu nie tutaj
wibrująca_mrówka: Gabriel` ok, twoja sprawa
Admin: wibrująca_mrówka a ja jestem duch święty :d
Gabriel`: Admin- To nie jest twoja prywatna piaskownica więc odnoś się do mnie grzeczniej.
~odchodzi: Gabriel`
wibrująca_mrówka: Admin obrażasz moje uczucia religijne, daj sobie bana
wdowa61lat: a ten osobnik wibrujaca mrowka od poczatku mnei przesladuje, wpisal sobie w profil ze jest mizoginem, to mniech przesladuje koos w domu a mnie zostaewi w spokoju, znalazl sobie ofiare i nikt z tym nie robi
(Nie kochanie, znalazłem STARĄ babę, która nie potrafi żyć w zgodzie i na równi z innymi ludźmi, i która zrobiła z siebie pośmiewisko nie raz. A teraz płaci za wywyższanie się w idiotyczny sposób.)

Admin:
w
ibrująca_mrówka jeszcze jakieś życzenia?
wibrująca_mrówka: tak, powiesz tej pani, wdowie, że mój profil nie ma nic wspólnego z jej życiem?
Admin: wdowa61lat spokojnie , to tylko czat
wibrująca_mrówka: bo podobno dała mi ignora a wzywa adminów na mnie już któryś raz..
wdowa61lat: dlaczego jak tylko wchodzi klamie na moj temat
wdowa61lat: ja z nim nie chce rozmawiac ani o nim, ten czlowiek mnien ie interesuje
(Taaa, właśnie widać po wielu rozmowach o plebsie i poradach co mam robić z życiem i skargach do adminów...)

Admin: wibrująca_mrówka wdowa61lat skoro tutaj siedzicie to dogadajcie się jakos , nie musicie sie kochac ale sie tolerujcie
wibrująca_mrówka: to po co o mnie opowiadasz???
jak już dałaś tego ignora to nie panikuj więcej
wdowa61lat: ja niem ialabym nic do niego
wdowa61lat: ale on sie ciagle czepia nieslusznie
wdowa61lat: po co klamie za kazdym razem jak wejdzie
Admin: wibrująca_mrówka jestes facetem więc nie walcz z kobietą jak z równym sobie
wdowa61lat: ja z oak bede priwowac, nigdy ani slowa nie rozmawialam o nim ani o tym co jest na ogole
(Taaaa, o dorince rozmawiałaś.. To smutne ile razy muszę prostować te twoje brednie staruszko...)

wibrująca_mrówka: Admin a jakoś tak hipokryzji nie lubię...
Admin: wibrująca_mrówka przestań filozofowac :d
wibrująca_mrówka: ale to sie na tobie odbije tylko, bo jej nie pomogłeś.. oregona już nie lubi.
Admin: Kochani czat to miejsce wymiany poglądów, zawierania znajomości , rozmowy i zabawy , więc prosze nie ma powodu aby było inaczej
wdowa61lat: przyczepil i rozglasza na ogole ze mnie niel ubi, robi jakies blogi i wyzywa od starych i sie pipisuje jaki to on tutaj najwazniejszy
(I w takim momencie człowiek sobie siedzi i przypomina, że jest dla niej śmieciem, że ona nie ma tu z kim rozmawiać, że ignor, że plebs, że młodzież to przecież chujnia, bo ktośtam kiedyśtam jej nie lubił za wiek a nie za wywyższanie się z racji... wieku! A ja mam piękny zapisik jak tłumaczę jej i innym, że czepiam się jej ZACHOWANIA, a nie wieku. Ale jak widać nie dotarło i łatwiej jest o kimś zwyczajnie kłamać.)

wibrująca_mrówka: to ja idę sobie pogadać z tym co go wyrzuciłeś
Admin: wibrująca_mrówka wdowa61lat dogadajcie się
wibrująca_mrówka: a nie.. zniknął całkiem..
Admin: albo nie zwracajcie na siebie uwagi
wdowa61lat: o to chodzi
wdowa61lat: niech nie gada o mnie
wdowa61lat: niech da mi ignora
wdowa61lat: a tu jest taki a, jego kolega co mma niki typu fekasia
wdowa61lat: albo dupek, inny gosc
(Pamiętacie, że ona się nie interesuje innymi? :P)

wdowa61lat: za nik nie wylatuja
wdowa61lat: a mi kawa nie wchodzi
wdowa61lat: a jak zrobilam obrazki na ogole to wezwali admina
wdowa61lat: i zaraz buyl
wdowa61lat: mogli mi dac ignora
wdowa61lat: to czemu dokuczaja
wibrująca_mrówka: bo dawałaś gify z kiblem na długość jeden pod drugim 40cm? i dostałaś bana za flood..
wdowa61lat: ignor by zalatwil sprawe
wdowa61lat: mnie patrz na mnie
wdowa61lat: nie widzisz
Admin: nie można floodować
Admin: czyli zasmiecać all inym jesli rozmawiają
wibrująca_mrówka: no to daj mi tego ignora, wyżej na innym nicku mi go dałaś.. 
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/u-karwa.gif
wdowa61lat: porownuje tylko wage winy
wdowa61lat: mnie sie obraza i doczekac sie nie moge na admina
(Hmm.. No przecież nikt się nie obraził po tekście:

wdowa61lat:
tu przychodza ludzie na roznym poziomie rozwoju
i niech siedza sobie na swojej dolnej polce i nei wchodza nam oja bo nie maja do niej windy, za wysoko dla nich
)

Admin:
wibrująca_mrówka odpuść
wdowa61lat: wiele razy nei przyszedl
wdowa61lat: teraz wolalam 3 razy
wdowa61lat: a wtedy zaraz byl
Admin: wdowa61lat a adminów jest mało a na zcacie kilka tysięcy ludzi , nie ma czasami tak ze ktos chce i juz jest admin
Admin: czasami tzreba czekać
wdowa61lat: ja to rozumiem
wdowa61lat:
ale oni sie zgrywaja moim kosztem
wdowa61lat: nokogo sie nie czepiam
Admin:
wdowa61lat mam propozycję , daj im ignora i nie bedzie problemu
(Na to już nie odpowiedziała. Widać ''ignor nie załatwi sprawy''. Poza tym, mi grożą i wyzywają od wielu lat, mam materiału dość na parę pozwów, a nie żalę się adminowi, że ''ktoś mnie nie lubi''..)


***


Dzień później:

onawkropce23: JEST TU JAKIŚ PSYCHOLOG ?
wdowa63lata: no pewnie
wibrująca_mrówka: poza tobą? aż 27!
wiem.wszystko_: nie ma, to jest czat, psychologa łatwiej spotkać w poradni
onawkropce23: ZADAŁAM PYTANIE PO CO SIE WYŚMIEWAC ?
wdowa63lata: tylko zapisy na grudzień
AddictedToYou:
Mrówek poza to może być na w-f'ie
wiem.wszystko_: mrow czemu się wysmiewasz?
wibrująca_mrówka: onawkropce23 bo pytanie było głupie
AddictedToYou:
Po za tym.. robisz deklu tyle błędów, że szok
wiem.wszystko_: a teraz jeszcze oceniasz
AddictedToYou:
Bo to dekiel
AddictedToYou:
Heh
wibrująca_mrówka: AddictedToYou przypomnieć ci kto sypia w szałasie?
wiem.wszystko_: a ty obrazasz
wdowa63lata: onawkropce23 znasz serial klan?
AddictedToYou:
Nie w szałasie, a w barłogu
AddictedToYou:
Deklu
wibrująca_mrówka: wiem.wszystko_ bo codziennie tu widzę 5. takich pytań i znudziło mi się już ''idź do poradni a nie na czat, bo dentystów też tu nie mamy''
onawkropce23:
NIE OGLĄDAM TAKIEGO GÓWNA JAK TY WDOWINKO
~odchodzi: onawkropce23
wdowa63lata: onawkropce23 ja tez nie oglądam, ale chcialam ci pomóc w myśleniu, bo z tym masz problemy jak rownież z wychowaniem, co zaniedbali twoi rodzice, bądż szkola, ale mniejsza, otóz
wdowa63lata: zachowujesz sie tak jak te starsze panie, ogladajace ten serian
wdowa63lata: chyba wiesz o co chodzi skoro ocenilas go jako dgowno
wiem.wszystko_: ahahahaha wdowa zadaje normalne pytanie a ta odrazu jej pocisk
wiem.wszystko_: kuwa co tu się wyprawia
wdowa63lata: otoz takie panie, spotyjac aktora, sztokingera, grajacego dra lubicza, radza sie go w sklepie, np w sprawach swojego zdrowia
wdowa63lata: ty podobnie, zachowujesz sie ja przymuł
wdowa63lata: wchodzo na czat i chcesz miec psychologa
wdowa63lata: wchodzisz
wibrująca_mrówka: wdowa63lata zdradzę ci sekret.. ONA JUZ WYSZŁA
ZANIM ZACZĘŁAŚ MONOLOG
wdowa63lata: bo przyszla namieszac
wdowa63lata: ale napisalam
wdowa63lata: co mislam napisac
wdowa63lata: i wcale jej o psychologan ie chodzilo
wiem.wszystko_: czuje ze chyba jej nie pomoglismy
wdowa63lata: tylko i zrobienie zametu
wdowa63lata: mrowka, ty pisze jako jedyny tutaj monologi, ja rzadko sie odzywam i bede wdzieczna jak mnie uraczysz ignorem, ja rowniez cie nim poczestuje
wibrująca_mrówka: wdowa63lata nie mów mi co mam robić, wyślij mi jakiś dowód na monolog, bo ja mam poki co same dowody na rozmowy jeśli chcesz takie głupoty gadać
wibrująca_mrówka: a ignora obiecywałaś mi już wcześniej, ba, nawet na tym nicku mi go niby dałaś
, wiec dziwię się, że nadal go NIE MAM z twojej strony
wibrująca_mrówka: ah i pamiętaj że jak już dasz mi ignora, to będę szczególnie zwracać uwagę na twoje gadanie o mnie
(Cały blog mam pełen swoich monologów. A potem dokładam do nich inne nicki, żeby wyglądało to na rozmowę! Np. tutaj dodałem nick wdowa63lata :D)


***

Link do floodowania: Dzień z życia ''elity''. Kto policzy ile było gifów?
Link do obrabiania dupy i wywyższania się: Zawiłości (j)elit czatowych. (Tekst na czerwono.)
A mam jeszcze parę tego typu wypocin, których nie chce mi się publikować, bo są za długie.

***

Czy ktoś mi wyjaśni jaki jest sens wzywać kilka razy admina na kogoś, kogo ten admin nie może wyrzucić? Bo nie łamię regulaminu? Tłumacząc się ''on pisał, że mnie nie lubi!'', ''on pisał, że jestem stara, bo mam 63lata'', ''łamałam regulamin floodując i nic sobie z tego nie robię!''?

Babsztylu, czepiałaś się mizogina w profilu to doczytaj też słowo: EGO-KURWA-CENTRYK. Nie tylko ty masz prawo się uważać za najmądrzejszą na czacie. Ja przynajmniej określam siebie jako pretensjonalnego egocentryka, a nie wyzywam innych ludzi od niedorozwojów. Nie chcesz żebym się z ciebie śmiał? To nie wal tekstów jak twoje ''bycie na wyższym poziomie rozwoju'', bo to, że masz w tym wieku tyłek jak shar pei mordę, nie znaczy, że jest to jakaś nowa forma ewolucji. Pobudka bejbe - to STAROŚĆ. Zwyczajna rzecz w twoim wieku. Ah. I nikt ci nie każe przebywać z plebsem w jednym pokoju, a jakoś codziennie tu włazisz pochwalić się, że pijesz kawę..

Wiesz co, mnie tu ludzie lubią, bo widzą jaki jestem. Nie ukrywam, że czasem zachowuję się dobrze, a czasem źle. A ciebie ludzie lubią, bo JESZCZE nie wszyscy widzą jaka jesteś.
Ja już dostałem informacje typu: ''nie spodziewałam się, że ona może się tak zachowywać, od tej strony jej nie znałam'' wypowiedziane z niedowierzaniem i obrzydzeniem. Ciekawe kiedy zauważysz, że ci ludzie się odsunęli, by stać się niedorozwojami wśród przyjaciół, a nie bydłem wśród ''elity''.

Podsumowanie? A zacytuję:
wibrująca_mrówka: i to naprawdę jest śmieszne, że dorośli ludzie robią tu z siebie wielkich mędrców, uważają że innym brak kultury i szacunku.. a sami.. same.. zachowują się jak wulgarne babsztyle.

Długo jeszcze będę czytał jak wszystkie trolle z Interii przerzucają na mnie swoje wady?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.