niedziela, 11 września 2016

Noc pijanych zwierzeń

12dra: ona nie jest winna, jakby była z facetem, któremu zależy tak jak jej byliby szczęśliwi. jest jeszcze opcja że to gnojek
i tak traktuje ludzi
ale to trzeba go olać

gość_06679713: on jest dyktatorem jak ss
~przychodzi: wibrująca_mrówka
gość_06679713:
on jest strasznie za matka

gość_06679713:
kupilam sobie perfumy cleina i jego matce sie spodobaly to powiedzial abym jej dala swoje perfumy, wiec kupialm jej na urodziny
12dra: perfumy claina, za czyje pieniądze? piszesz że masz mało kasy a drogie perfumy kupujesz
Pozytron: Widzę już rozwiązanie.
motylanoga: gacie też jej daj swoje
gość_06679713:
moi rodzice tez maja duzo pieniadzy, ale tu nie chodzi o pieniadze
gość_06679713: ja nie zyje z jego pieniedzy
12dra: sorry ale widzę że masz dziecinne podejście do życia. zawsze chodzi o pieniądze, bo to ważny aspekt życia
Pozytron: 12dra nie nazbyt często zmieniasz zdanie? oj. Bredzisz...kimkolwiek jesteś.
12dra: jak ktos wydaje i mu nie starcza do końca miesiąca, to jest nieodpowiedzialny
gość_06679713: czy ja napisalam ze zyje z jego pieniedzy? a czy ja mowie ze mi nie starcza? no sorry
12dra: nie, napisałaś, że on chce żebyś się dokładała.
jakby dla Ciebie to nie było istotne, to byś nie napisała tego od razu
gość_06679713: dokladam sie od samego poczatku i mimo ze sie dokladam to on stale gada o benzynie
Pozytron: Więc problem pieniędzy mamy załatwiony.
gość_06679713: pieniadze nie maja nic do tego
Pozytron: Jedźmy dalej. Rozwiązanie twojego problemu jest proste.
gość_06679713: chodzi o to ze potrafi mi zrobic awanture o byle co albo np powiedziec ze mam jego matce ciasto upiec
gość_06679713: albo powiedziec ze nic jej nie kupilam kiedy widzial ze kupuje jej perfumy
Pozytron:
dlaczego widzisz tylko jego wady?
gość_06679713: bo dzis mnie juz to przeroslo
Pozytron: To twoje wady cię do niego "wiążą".
gość_06679713: gdy zrobil mi awanture w bistro przy wszytkich
Pozytron: Przejmujesz się, gdyż masz poczucie winy. To cię trzyma.
Czujesz, że nie dasz rady żyć sama.
gość_06679713: przejmuje sie bo chcialabym mu pomoc aby nie byl taki tokstyczny
12dra: Pozytron nie znasz natury kobiety
Pozytron: Ale znam życie.

12dra: z męskiego punktu widzenia
gość_06679713:
nie boje sie byc sama
gość_06679713: stracilam chlopaka 3 lata temu
gość_06679713: umarl
gość_06679713: dopiero po 3 latach spotkalam obecnego
Pozytron: musisz się wziąść za siebie.
To jest rozwiązanie. Nie możesz uczepić się kogoś i na nim polegać./ 
wibrująca_mrówka:
braść życie jakim jest

gość_06679713:
znam zycie
gość_06679713: nie boje sie byc sama
Pozytron: więc dlaczego nie ignorujesz?
gość_06679713: bo chcialabym mu jakos pomoc a nie zostawiac
[a]: noc pijanych zwierzeń?
Pozytron: Bo czujesz się winna. Nie wypełniasz obowiązków. I zbiera ci się to w głowie.
gość_06679713: wypelniam
Pozytron: Nienależycie. Narzekasz. Wiesz za co się kocha kogoś?
wibrująca_mrówka: za bycie szczupłym?
[a]: za elokwencję i snobizm leksykalny
Pozytron: Grubas na pewno odpowiedzialny nie jest, skoro zeżre całe jedzenie.
gość_06679713: ja uwazam ze go kocham
Pozytron:
czy do ciebie dociera? Napisałem, że go nie kochasz? Jeśli tak, to gdzie?

gość_06679713:
juz tyle scierpialam jego wyzwisk ponizen itp
tylko po to aby byl spokojny
Pozytron:
Nie dociera. A jeśli nie dociera, to kończę rozmowę z tobą.
gość_06679713: nie uwazam ze napisales ale nie wiem co mam robic tak szczerze. poddac sie i zostawic go?
wibrująca_mrówka: jednostronna miłość zawsze przyprawia mnie o chęć na kolejną miseczkę popcornu.
Pozytron: Próbuję ci napisać. Ale ty nie słuchasz.
gość_06679713: on jest coraz gorszy
gość_06679713: jest nie towarzyski
gość_06679713: tyllko to co on wlaczy w tv to ma leciec
gość_06679713: moje zdanie sie nie liczy
Pozytron: I dobrze, że jest nietowarzyski. ma własne zdanie i się go trzyma.

JohnyBlaze:
gość_06679713 Pozytron to pseudopsycholog i egoista

wibrująca_mrówka:
a ona ma pseudoproblem i kocha kogoś kto ma ją w dupie. sorry, ale pasują do siebie. nie przerywaj

JohnyBlaze: Masz racje, ciekawa konwersacja, ciekawe co z tego wyjdzie
wibrująca_mrówka: nic. powie że już jej lepiej bo pomarudziła, a on ''mam nadzieje że zrobisz tak jak powiedziałem''. i tyle.
JohnyBlaze: myśli, że komuś pomoże a sam ma problem z sobą
wibrująca_mrówka: nie. on się tylko nabija.
JohnyBlaze:
jak zawsze z resztą

wibrująca_mrówka: dlatego wiem jak to się skończy i sobie patrzę..
gość_06679713:
mi tez zabronil
Pozytron:
Za to go kochasz. Za ograniczenia.

motylanoga:
przychodzi kobieta do psychologa i mówi: mąż mnie leje, co mam w sobie jeszcze zmienić? rozumisz to babo ?
waż-ka: gość_06679713 kopnij dziada w cztery litery

Pozytron:
waż-ka wyluzuj.

waż-ka:
To moje zdanie i nic Ci do tego

Pozytron:
to niech ono będzie miało jakiś sens. A nie radykał.

waż-ka:
Ależ ono ma sens dla mnie, dla Ciebie nie musi

Pozytron:
jeśli dla mnie nie musi, to po co piszesz coś co nie ma sensu wcale i jest podejściem radykalnym, na podstawie danych, wyrwanych z kontekstu. Myśl, na litość!

12dra: gość_06679713 on Cie nie kocha
gość_06679713: to po co ze mna jest? po co leci za mna gdy odchodze?
12dra: a Ciebie pociągaja takie typy
Pozytron: Bo lubi zabawę.
12dra: bo zraniłaś jego ego, to on miał Cię rzucić

gość_06679713: bylismy na wakacje u mojej ciotki 2 tygodnie. kupilismy rybki usmazylam i ciocia sobie wziela 3, to zapytal gdzie zniknely
12dra: gość_06679713 czujesz się dumna że opowiadasz o swoim życiu na czacie?
gość_06679713: nie.. ale chociaz troche sie wygadam bo dzis to byla masakra
12dra: to się opamiętaj, dajesz tu ludziom rozrywkę
gość_06679713: czasem mam ochote sie nie zbudzic
gość_06679713: dobrze juz tu nie daje pola do smiechu
gość_06679713: dzieki z gory
Pozytron: Wpadłaś w jakiś stan umysłu.
gość_06679713:
wpadlam w wielkie gowno
gość_06679713: jak teraz na to patrze
gość_06679713: nie wazne co bym zrobila bedzie zle
wibrująca_mrówka: gość_06679713 ale przynajmniej my mamy tutaj z tego ubaw.
gość_06679713: nie wiem co w tym zabawnego
wibrująca_mrówka: np. to, że nieważne co zrobi facet, czy cię opluje, pobije czy zgwałci - będziesz go kochać, a tym co zrobił chwalić się obcym ludziom, którzy myślą sobie: ale toksyczna idiotka...

Pozytron: gość_06679713 nie zwracaj uwagi na wibrująca_mrówka To błazen z kompleksami.
czika:
każdy ma kompleksy ale mrówa ma podwójne

gość_06679713: czy to ze chce dla niego dobrze, to toksycznosc?
gość_06679713: uwierz ze kolega mi mowil ze miec taka dziewczyne jak ja to skarb, ktora tyle zniosla i jest tak oddana
Pozytron: czyli kolega chce cię bzyknąć, to chcesz przekazać?
gość_06679713: nie
Pozytron: Skoro prawi ci komplementy, to tak. Czegoś na pewno od ciebie chce.
gość_06679713: wez..
wybacz ale nie jestem lala do lozka
motylanoga:
momento ale to nie ona tylko ten łachydra jest toksyczny

wibrująca_mrówka:
motylanoga ona też. to na zasadzie współuzależnienia. ona nie odejdzie, on się nie zmieni. i będą razem nieszczęśliwi <3 ale to ja mam kompleksy!
waż-ka: gość_06679713 to nie toksycznosc, zwyczajnie jesteś uzależniona od gnoja
gość_06679713: dobrze to ujelas
Pozytron: Same radykały widzę.
gość_06679713: na poczatku byl super a potem pokazal
Pozytron: A może to ona jest zła.

trocheinny:
siema wszystkim, takie pytanie co zrobic jak sie nie wie co zroic, a nie ma sie nikogo by sie poradzic? (wiem jak to brzmi)
wibrująca_mrówka: trocheinny ustaw się w kolejce.
Pozytron: trocheinny wiedzieć jak to brzmi. Skończyłem temat.
bo wiesz JAK TO BRZMI. Więc jeśli wiesz jak to brzmi, to żegnamy.
trocheinny:
"" psychologia to tu tylko z nazwy widze

gość_06679713:
tak tu psychologia tylko z nazwy
wibrująca_mrówka: trocheinny to jest czat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.