wtorek, 27 września 2016

''Weź ich olej'' czyli tło do poprzedniej dyskusji

AlicjaTrans: Jan_Kulczyk no i? masz cos do mnie?
Jan_Kulczyk: ależ bynajmniej! niemniej jeśli zdrowy mężczyzna zajrzy ci do bielizny to naturalnym jego odruchem będzie oddalenie się jak najszybsze...
AlicjaTrans: coz... twoje poglady naszczescie nie uczynia cie niesmiertelnym... mam satysfakcje ze kiedys
zdechniesz tak jak ja ^^

Jan_Kulczyk:
mam 66 lat, jestem z tzw. "starej szkoły" i uważam, że homoseksualizm czy transseksualizm to zwyczajne zboczenia
AlicjaTrans: tak tak idz do nieba moherowy dziadku
wibrująca_mrówka: AlicjaTrans dlaczego wyzywasz i robisz sceny?
AlicjaTrans: ja robie sceny?
wibrująca_mrówka: owszem, bardzo często reagujesz na neutralne słowa agresją.
i wyzywasz innych np. od moherów

***

Widziałem tyle i więcej, na tej podstawie wyrabiam sobie zdanie. Z innych rozmów:

AlicjaTrans: mam klopoty jak zwykle ale zyje jak widac http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
wibrująca_mrówka:
z czym tym razem?

AlicjaTrans:
wywalili mnie z domu na ulice
wibrująca_mrówka:
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_eek1.gif
AlicjaTrans: nom

AlicjaTrans:
serio
wibrująca_mrówka: za co?

PoProstuDupek:
w sumie im sie nie dziwie
AlicjaTrans: PoProstuDupek zrob se dzieci a potem je wywal ^^
wibrująca_mrówka: wielu je robi a nie wychowuje nawet.. więc wiesz
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
AlicjaTrans:
prawda

PoProstuDupek:
AlicjaTrans raczej bym wyslla na leczenie
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_wink.gif
AlicjaTrans:
spoko niesmiertelny dupku, lecz sie na zycie
PoProstuDupek: na szczescie nie musze, zycie jest jakie jest i zadna choroba mnie nie definiuje
AlicjaTrans: i tak zdechniesz jak wszyscy
PoProstuDupek: z godnoscia
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_wink.gif
AlicjaTrans: zalezy od punktu widzenia
PoProstuDupek: a ten zalezy od punktu siedzenia co nie zmienia faktu iz najwazniejsza jest miec szacunek do samego siebie
AlicjaTrans: od mojego zycia sie odczep, zyj se jak tam chcesz i nie zawracaj gitary,
AlicjaTrans:
miej se szacunek i umrzyj z godnoscia. Ale mi roznica
PoProstuDupek: Po to chyba jest ogol prawda? Zawsze mozesz dac ignora jak Ci sie nie podoba to co ktos inny do powiedzenia, po za Tym czy ja mowie o Twoim zyciu? Wspomnialem o nim tylko na poczatku, pozniej juz nie wiec prosze sobie nie nadinterpretowywac moich slow : )

AlicjaTrans:
sluchaj... atak na mnie podchodzi pod paragraf
PoProstuDupek: Wiec pozwij mnie za to iz napisalem
PoProstuDupek: Iz nie dziwie sie Twoim rodzicom : )
PoProstuDupek: jedziesz : )
PoProstuDupek: po za tym napisalem, nie atakuje czytaj uwazniej : )
AlicjaTrans: zadam ci pytanie raz... kim jestes ze mnie oceniasz? znasz mnie?

PoProstuDupek:
Nie ocenilem Ciebie
PoProstuDupek: ocenilem Twoja przypadlosc
PoProstuDupek: to roznica, ogarnij sie.
AlicjaTrans: przypadlosc... -.-
PoProstuDupek: okej schorzenie
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif lepiej?
AlicjaTrans: masz dzieci?
PoProstuDupek: A Ty masz?
AlicjaTrans: mam
PoProstuDupek: Wiec czemu sie moimi interesujesz zamiast zajac swoimi?
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cunning.gif Czemu probujesz jakis osobistych wycieczek w stylu nie masz dzieci nie mozesz mnie zrozumiec czy cos
PoProstuDupek: jestes chory? To badz nie obchodzi mnie to ale jezeli sie tutaj wypowiadasz to ja mam prawo do wlasnych pogladow : )
AlicjaTrans: bo mam w zyciu problem czlowieku a ty mi tu pitolisz jak to moja matka ma wielka racje, zabic wszystkich trans co?
homo itd wywalic wszystkich na bruk!
PoProstuDupek:
Czemu zabic? Chorych sie leczy
AlicjaTrans: w sumie sie nie dziwisz
PoProstuDupek: To teraz 1 pytanie homoseksualizm nie jest schorzeniem?
AlicjaTrans: nie
PoProstuDupek: A pedofilia?
AlicjaTrans: wrrrr
PoProstuDupek: jest czy nie?
AlicjaTrans: jest a wiesz czemu?
PoProstuDupek: czemu?
AlicjaTrans: bo trans i homo tworzy normalne relacje uczuciowe z inna osoba a nie ja gwalci! gwalt czyli np sex z nieswiadomym dziekiem to nie sex! to akt agresji! kapujesz roznice?!!!
PoProstuDupek: to czemy 97% pedofili w stanach zjednoczonych wykrytych to byli homoseksualisci i homoseksualitki? Czemu tylko 3% to stosunek heteroseksualny? a raczej gwalt?
AlicjaTrans: bo czytasz jakies propagandowe brednie!
PoProstuDupek: tak masz racje progpagadnowe brednie masz terlikowskiego
PoProstuDupek: 4 chlopcow
PoProstuDupek: moze powiesz ze to hetero?
AlicjaTrans: skrajnosci
PoProstuDupek: gowno nie skrajnosci
AlicjaTrans: hetero tez gwalca dzieci
PoProstuDupek:
skoro sie szacuje ze 2% spoleczenstwa jest homo a 97% aresztowanych pedofili to hoom
AlicjaTrans: :/

PoProstuDupek:
wniosek kazdy inteligetny wyciagnie sobie sam

AlicjaTrans:
hahahaha podaj zrodlo tych statystyk
PoProstuDupek: poszukaj sobie spisu czynow pedofilskich
na podstawie osob odsiadujacych w wiezieniach w stanach
AlicjaTrans: inteligencje se mierzyles?

***


AlicjaTrans: wgl kto zaklada te pokoje? mozna stworzyc nowy?
Bob_Zmarley: można, pod sklepem Real - złapiesz kogoś za rękę, ten ktoś kogoś innego, i zaczniecie gadać jak tu, o niczym
WACEK_: niestety nie
wdowa63lata: jest jakis zarzad, ktory decyduje o wszystkim tutaj
WACEK_: nowe pokoje tworzy administracja
AlicjaTrans: to czemu sa dwa pokoje gay????? jest les... a kooooorwaaa mac nie ma dla trans????
Bob_Zmarley: tak chce bóg
AlicjaTrans: jak sie z nimu skontaktowac?
wdowa63lata: napisz maila
AlicjaTrans: napisze
MNANIKU_:
alicja chcesz zalozycpokoj?
AlicjaTrans: tak
MNANIKU_:
jaki
AlicjaTrans: Transsexual
MNANIKU_:
to fajnie ciekawe czy ci sie uda
AlicjaTrans: trzymaj kciuki ^^
wdowa63lata: AlicjaTrans niedawno podobny zlikwidowali
wdowa63lata: z poprawnosci politycznej
MNANIKU_:
no usuneli lgbt
AlicjaTrans: aha geje i les sa poprawni politycznie....
MNANIKU_:
.geje maja juz trzy pokoje
AlicjaTrans
:
moze zarzad to geje??? 
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif haha

***

AlicjaTrans: mnie chowano w homofobicznych warunkach...
maniu_aniu:
alicja co to znaczy
AlicjaTrans: ze jak ukradlam szminke i sie umalowalam to dostalam


***

AlicjaTrans: ja lubie jesien
enigma_52:
ja lubie wszystkie pory roku

AlicjaTrans:
mi w lato ciezko ukryc sylwetke
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_razz.gif

***


AlicjaTrans: mam pomysl!
AlicjaTrans: kupie sobie taka wielka poduszke z nadrukiem jakiegos przystojniaka ^^

***


AlicjaTrans: ide sobie zrobic dobrze przed snem...
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif dzis trzezwa o.O

***


Eilein: A jest ktoś kto rozwiązuje problemy?
AlicjaTrans:
ja rozwiazuje za pomoca magicznego napoju
duszek_poeta_:
winko alicjo winko
AlicjaTrans: duszek_poeta_ cydr xD
Eilein: magiczne mikstury to ja akurat mam Alicja ale dziękuję
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_wink.gif
AlicjaTrans:
Eilein a masz na porost cyckow? ^^
Eilein: Alicja tego nie mam a jak stałam w kolejce po cycki to dla mnie też zabrakło

***

Oak_Bluffs: co za coorvisko niemoge
Oak_Bluffs: j akas tlusta lesba sioe do mnie przyczepila masakra sapie do mnie od 2 godzin
AlicjaTrans: kto?

Oak_Bluffs:
a taka gruba szafa
AlicjaTrans: ja chuda jestem
AlicjaTrans: haha
AlicjaTrans: skad wiesz, ze gruba?
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
Oak_Bluffs: to wejdz i zovbacz otyla beatka psychiatryk
AlicjaTrans: wez ja olej

***

wiedzma___: mąż rzucił laptopem bo mu sie zgotował, ledwo go odratowałam , laptopa nie męza http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
AlicjaTrans21: omg.... to co to za maz?
zemmaa1:
maz caly czas zagotowany
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
wiedzma___: moj!
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
AlicjaTrans21: wiedzma___ walnij go nim w leb
zemmaa1:
transy sa nieobliczalne
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
wiedzma___: mąż się nie przyznaje, schował się
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
zemmaa1:
jak dziecko normalnie taki maz hehee
AlicjaTrans21: zemmaa1 no ja tak... nie chcij na mnie trafic
zemmaa1:
trans to trans obojetnie ktory
AlicjaTrans21: zemmaa1 jestes uposledzony?
zemmaa1:
troche szkoda ze musza sie tak ciagle przebierac
AlicjaTrans21: jakie przebierac????
wiedzma___: zemmaa1 a my to się nie przebieramy codzień?
zemmaa1:
nie, ja nie zmienie plci!
AlicjaTrans21: a kto ci kaze?
zemmaa1:
a ty za kogo wiedzma?? bo ja nie
AlicjaTrans21: znalaz sie kolejny homofob
AlicjaTrans21: :/
wiedzma___: zemmaa1 nie mam ochoty na gównoburzę , dobrze wiesz o co mi chodzi
zemmaa1:
ja nic nie musze
zemmaa1:
jestem soba i luz
AlicjaTrans21: ja tez i luz
zemmaa1:
wiem, myslalam,ze rozwiniemy temat moze
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
wiedzma___: nie rozwiniemy , zapomniałaś ze Cie nie lubię
AlicjaTrans21: zemmaa1 to kobieta jest?
zemmaa1:
fakt, musze sobie to gdzies zapisac, jak ludzie nie lubia nickow na czacie
zemmaa1:
przeciez jeszcze nie mialysmy okazji sie poznac
AlicjaTrans21: O.M.G

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.