czwartek, 15 września 2016

Hilfe! Hilfe!

cyber_świnka: umiejętność wykorzystania dóbr to dobry atut
enigma_52: tak własnie...
cyber_świnka:
a kazdy jest dobrem
enigma_52: basen w ogródku czeka
cyber_świnka:

enigma_52:

enigma_52:
i teraz pani enigma udaje sie na zasłużony odpoczynek...
cyber_świnka:
ja też niebawem
enigma_52: to dawaj tu domnie...popływamy
cyber_świnka:
ok eni
enigma_52: nieeee
duszek_poeta_:
albo do mnie nad jeziorko
enigma_52: Ty byś usnął
duszek_poeta_:
tez fajnie z pomostkow mozna skakac do wody
cyber_świnka:

enigma_52: ja lubie pływać w naturalnych wodach...
ale trzeba lubić co się ma...
wibrująca_mrówka: ..płodowych

duszek_poeta_:
tam gdzie sie ryba chlapie tam sie hooja zlapie
cyber_świnka:

wibrująca_mrówka:
wchodzę [a] w kompetencje.. 
enigma_52: tam już pływałam tak dawno, że zapomniałam jak to jest
duszek_poeta_:
dmuchane rekawki zakup
cyber_świnka:

enigma_52:
enigma_52: mam boje
duszek_poeta_:

enigma_52: co moje, to moje

cyber_świnka:

enigma_52: ja kiedyś przez durne rękawki bym się utopiła
enigma_52: założyłam sobie na ręce i nogi
duszek_poeta_:
co na nogi zalozylas i cie do gory dupa unosilo
enigma_52:
duszek_poeta_:

enigma_52: tylko dupą mogłam oddychać
ale nie potrafie...
wibrująca_mrówka: przez rurkę? a gogle założyłaś?
enigma_52: pod wodą patrzę patrzałkami
enigma_52: nie musze mieć bryli
duszek_poeta_:
jak starzec szkielko i oko 
enigma_52: a dupa w górze.... 
wibrująca_mrówka: to się nazywa pozycja na mrówkę 
enigma_52:
wibrująca_mrówka: nie, serio
enigma_52: to może być, jak robaczek sie gmerałam
wibrująca_mrówka: podsłuch kiedyś wstawił na bloga zdjęcie takiego pomnika laski która sobie robi selfie z tyłkiem swoim...
cyber_świnka:
o co się rozchodzi ?bo straciłem rachubę
wibrująca_mrówka: i opisał to jako stan mojego umysłu
cyber_świnka:

enigma_52:
enigma_52: czyli lekko mówiąc...pokręcony ździebko
duszek_poeta_:
zakrecony jak pierogi z serem
cyber_świnka:
bez mała specyficzny typ zapewne?


enigma_52: hahahahahahahahahahahahaha
enigma_52: dupe ma jak pawian
wibrująca_mrówka: kto?
cyber_świnka:

enigma_52: ta laska na zdjęciu
wibrująca_mrówka:

enigma_52:
jak świnka co ma dobrze wypełnione szynki
cyber_świnka:

enigma_52: no...no... podsłuch wspiął się na szczyty inteligencji
wibrująca_mrówka: to co. leci na blog. 

***


A nie mówiłem:


kotwica: no chyba ze nie mam do niej"szczescia"
[a]: nie miej, bo ci wody płodowe zzielenieją
kotwica:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.