sobota, 5 sierpnia 2017

Zapamiętał, bo się mną zupełnie nie interesuje

Tasha: no żeby tylko w jednym sklepie w mieście była cukinia
You_:
zasiej sobie
Tasha: gdzie? na trawniku pod blokiem?
PanCzepialski: Na chodniku.
duszek_poeta_: tasha od strony balkonow sobie zrob ogrodek
Tasha: no na pewno
duszek_poeta_: u mnie babka miala nawet truskawki i kwiatki
PanCzepialski: I weź psa. Niech Ci podlewa.
duszek_poeta_: tulipany roznych kolorow
Tasha: ta, żeby mi tam koty szczały w grządki
Tasha: i ludzie kradli warzywa w nocy
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
--szukaj_mnie--:
a balkon masz?
Tasha: mam, ale nie mam tam słońca
PanCzepialski: Pewnie podziemny.
--szukaj_mnie--: a od czego z reszta są sklepy
Tasha: no najwyraźniej nie od dostarczania cukinii
duszek_poeta_:
co chcialas z cukinia robic?
duszek_poeta_: eko wibrator
duszek_poeta_:
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
PanCzepialski:
Cukinia jest w co drugim warzywniaku.
Tasha:
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/u-karwa.gif
Tasha:
szaszłyki
PanCzepialski: I w każdym większym samie.
duszek_poeta_: aaaa nio tak grila masz
Tasha: muszę iśc mięso przyprawić
duszek_poeta_: bedzie padalo ciemno sie robi
Tasha: ale się zmęczyłam tym łażeniem
PanCzepialski:
Ale jak się jest burakiem z czatu.. to o cukinii.. tylko na czacie.
Rcgbj: Jeden drugiego wart
Rcgbj: Holota
PanCzepialski: Cze, Literku.
duszek_poeta_: sie anonimowy odezwal
PanCzepialski: Lubisz cukinie?
duszek_poeta_: plebs
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
maniu_:
duszek_poeta_ bylem u psa dalem mu kielbase
duszek_poeta_: maniu_ pojadl
duszek_poeta_: merdal ogonem
maniu_: niejadl bo ten pies ciagle spi ale jak wstanie to pewnie zje
duszek_poeta_: moze ma z sercem problemy
maniu_: mam jeszcze kielbase do moich psow ale im nie dawalem jeszcze
PanCzepialski: Dwa miesiące temu kaleka pisała o "plackach z cukini" dziś pisze ten grubas.. chyba gdzieś wyczytali na "internetach", że jest takie warzywo!
maniu_: duszek_poeta_ no ma chyba problemy z sercem czy z czyms codziennie musze mu podawac leki
duszek_poeta_: a to byles u kolezanki psa
maniu_: duszekl tak u koleza nki

***

Polecane dla fanów cukinii:
z lipca 2016 - Na (z)bocznicy
ze stycznia 2017 - 18+, [a]: chyba zbyt mało wypiłem na dzisiejszą sesję tu :x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.