piątek, 18 sierpnia 2017

Potrzeby: pilne i pilniejsze

duszek_poeta_: mozesz sobie z nimi piwko wypic
duszek_poeta_: a ja nie mam z kim
duszek_poeta_: a samemu nie smakuje
gość_34253554: nie pij
duszek_poeta_: nie pije
duszek_poeta_: po co mam pic
duszek_poeta_: samemu sie zle pije
duszek_poeta_: chyba ze whiskey
duszek_poeta_: z lodem i cola
NieNormalna: Alkohol to zlo
wibrująca_mrówka: whiskey za 9,99 zł że trzeba to z colą pić?
wibrująca_mrówka: przyszedłem ponarzekać w tu widzę większe problemy
duszek_poeta_: ja place w euro mrowku
wibrująca_mrówka: a ja podałem cenę reklamową dla żartu
duszek_poeta_: dzony loker
wibrująca_mrówka: a alimenty w czym płacisz?
wibrująca_mrówka: ''w kostkach lodu, mrówku''
wibrująca_mrówka:

duszek_poeta_:
duszek_poeta_: no wlasnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.