piątek, 4 sierpnia 2017

Beat The Loneliness: Find Friends & Let The Internet Help You

anti25: Siema wibrek.
wibrująca_mrówka: wibruś! mów mi Wibruś
Tasha:
anti25: Wibrek takie pospolitsze, łatwiej przez gardło przechodzi.
Tasha:
anti25: Z wibrusiem jest ryzyko zachłyśnięcia. 
wibrująca_mrówka:
Tasha: wczoraj rozmawiałam z Tomaszem, że trochę mnie niepokoją Twoi koledzy
Tasha: oczywiście on powiedział, że jego wcale! 
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: mam tylko czterech..
wibrująca_mrówka: Pogo.. który ściąga spodnie..
wibrująca_mrówka: [a], który siada na sedesie..
wibrująca_mrówka: Shadowa, który zakłada piżamkę..



wibrująca_mrówka: i Antiego, który macha lufą..

Tasha:
anti25: ym
anti25: cóż za wyróżnienie
anti25: lista szindlera
anti25: teraz mam przeje%$#1
Tasha:
Tasha: mam Cie na oku Anti

wibrująca_mrówka: w sumie
wibrująca_mrówka: jak to czytam to mnie też niepokoją moi koledzy
Tasha: DUUH
anti25: wiem Tasha
anti25: od momentu kiedy pokazałem lufę, wiem.
Tasha:

Polecam także: Ludzie widzą to, co chcą zobaczyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.