czwartek, 10 sierpnia 2017

~Meluzyna~: Każdy jest kowalem własnego losu

rafciozberlina: teges
duszek_poeta_: po sutku i do buzi
duszek_poeta_: 3 wystarczaja
duszek_poeta_: kobietay
rafciozberlina: skubane
Młody_dżentelmen: dwie bo trzy to już tłok
Młody_dżentelmen: choc w sumie...
duszek_poeta_: kazda ma zabawke
duszek_poeta_: cyca jedna cyca druga i cycka 3cia
Tasha: ...
duszek_poeta_: w sam raz
Tasha:
duszek_poeta_: szukales
Tasha: seryjni onaniści się zebrali widzę
duszek_poeta_: a wilk tuz tuz
Ygtdes: Ładna nazwa
Ygtdes: Interesujące
rafciozberlina: ale taki zwiazek z 3 kobietami to nie na powaznie
rafciozberlina: dla zabawy ?
duszek_poeta_: rafciu kasy by ci nie starczylo

duszek_poeta_: chyba ze wyzwolone kobiety i by ciebie sponsorowaly

Młody_dżentelmen: Tasha czeeeeesc słonko jest mąż?
Tasha: jest
Młody_dżentelmen: Pogoń go
Tasha: faceci jednej kobiety nie są w stanie ogarnąć, a co dopiero trzech
Tasha: błagam
Młody_dżentelmen: Tasha ale tak tylko pobawic sie w łóżku
duszek_poeta_: minetmistrz do uslug
Tasha: w łóżku też jednej nie dajecie rady
Młody_dżentelmen: mądrej to i miło posłuchać
Tasha: nie podlizuj się
rafciozberlina: fajowo
duszek_poeta_: moje nie narzekaja
duszek_poeta_:
albo nie chca mi przykrosci robic

swiat_sie_wali: duszek_poeta_ oho chyba ktos po uszach zaraz dostanie
swiat_sie_wali: smaż popcorn
rafciozberlina: mozna z takiej zabawy zrobic kase
rafciozberlina: tylko kobiety musialybybyc majetne
rafciozberlina: ale czy takie bywaja ?
Tasha: tak, bo akurat jesteś takim kawalerem, którego choćby jedna by chciała utrzymywać
rafciozberlina: poznalbym jakas bogata niemre

Młody_dżentelmen: Tasha ocieraja sie o Ciebie w autobusie bo sie pytali tutaj
Tasha: jak się pytali to niech sobie odpowiedzą

wibrująca_mrówka: duszek_poeta_ mam nadzieję, że jesteś dumny z tego w jaki sposób traktujesz i postrzegasz kobiety.
i swoją córkę, która w przyszłości - dzięki matce która ją od ciebie słusznie izoluje - nie będzie musiała znosić takiego poniżenia

wibrująca_mrówka: zarówno jako kobieta jak i jako córka takiego ''mężczyzny'' jak ty

duszek_poeta_: ja dobrze traktuje kobiety
swiat_sie_wali: wleciał jak szerszeń
duszek_poeta_: ale ty glupi jestes
rafciozberlina: wlasnie znalazlem sposob na zycie
wibrująca_mrówka: bo w przeciwieństwie do ciebie nie rzucam tu codziennie tekstów o ruchaniu, cyckach, ruchaniu, babach, ruchaniu i dymaniu? w kółko na zmianę?
duszek_poeta_: boze ile ta matka sie musiala snigu najesc zeby takiego balwana na swiat wydac
duszek_poeta_: uczone szkolone a gamon
wibrująca_mrówka: w ramach poważnych rozmów, dowcipów, pitolenia o pogodzie??
wibrująca_mrówka: a potem nie zgrywam biednego, ubogiego, schorowanego i pokrzywdzonego przez los??
duszek_poeta_:
gadamy przeciez powaznie

duszek_poeta_: z dowcipem
duszek_poeta_: zobaczyles kawalek i zaszufladkowales
swiat_sie_wali: tu są sami poważni ludzie
wibrująca_mrówka: nie, oglądam twoje wygłupy od ładnych paru miesięcy
wibrująca_mrówka: wychodzisz stąd tylko szczać i żreć
duszek_poeta_: jem przy kompie zeby za duzo nie stracic
wibrująca_mrówka: to co tu (odpierdalasz) jest wulgarne, obleśne i nie kwalifikuje się ani pod powagę ani pod dowcip
Młody_dżentelmen: nie kloccie się
Młody_dżentelmen: każdy żyje jak chce
wibrująca_mrówka: to nie jest kłótnia. to wyrazy obrzydzenia
duszek_poeta_: dobrze ze o klockach na klacie nie gadalismy
swiat_sie_wali: to jest inteligentne elokwentne wyrzyganie się na drugą osobę
wibrująca_mrówka: swiat_sie_wali to samo pewnie napisałeś kiedy wyrzygiwał się na kobiety i swoją córkę na którą nie płaci alimentów
wibrująca_mrówka: sami dżentelmeni.

duszek_poeta_: inni maja gorzej
rafciozberlina: mi sie krzywda dzieje
rafciozberlina: ciezko mi na obczyznie
z daleka od kraju
duszek_poeta_: a ty sie uczepiles alimentow jakby nic innego na swiecie nie bylo
duszek_poeta_: co cie wogole to obchodzi
duszek_poeta_: tak rafciu daleko od ojczyzny ale nie ma tragedii
wibrująca_mrówka: super. chcesz pogadać o tym co zrobiłeś dla innych? kogo wspomogłeś?
wibrująca_mrówka: o tym jakoś tu nie piszesz. tylko ruchanie i 'jaki jestem biedny'
wibrująca_mrówka: obchodzi, bo czytałem z 10 razy już twoje żale i historię życia
wibrująca_mrówka: przeplatane z poetyckim 'wyrzygiwaniem się' na cudze cycki
wibrująca_mrówka: no ale do kogo ja próbuję dotrzeć. '''hehehehe mrówek napisał cycki, jutro popiszemy znów to samo''
duszek_poeta_:
swiat_sie_wali: sex drags and rockandroll
swiat_sie_wali:
i jaki jestem biedny

Młody_dżentelmen: Tasha czy to widzisz
Tasha: hmm?
Młody_dżentelmen: włącz sie w dyskuje daj głos rozsądku
Tasha: popieram Mrówka
Tasha: wystarczy? czy mam napisać po swojemu to samo? że mam dość słuchania jojczenia emigrantów? którzy kombinują tylko jak jakąś piękną, młodą i majętną przelecieć, albo piszą jak im ciężko
swiat_sie_wali: ale problem
duszek_poeta_: o muszelkach bedziemy pisac
duszek_poeta_: jak pieknie szumia

wibrująca_mrówka: tak, pisz o tym czego nie masz. zwłaszcza o braku rozumu, który nie pozwala ci wyjrzeć poza 'ruchanie, dupczenie i klocki na klacie'
duszek_poeta_: akurat nic nie pisalem o zyciu na emigracji
Młody_dżentelmen: Tasha dobrze mówisz

Tasha: ...
Tasha: a Mrówek nie mówił dobrze?
Młody_dżentelmen: ja byłem prawie rok w uk ale wróciłem bo wkurzal mnie jezyk a wlasciwie jego brak płynnego mowienia u mnie
Młody_dżentelmen: mrówek też mądry ale Ty bardziej
Tasha: błagam, przestań lizać mi dupę
swiat_sie_wali:
czemu was to tak boli

wibrująca_mrówka: bo nam zbrzydło kiedy zaczął przeginać
duszek_poeta_: ale to wy przeginacie ciagle

duszek_poeta_: juz sie nawet nie bronie przed ta fala hejtu bo i po co
swiat_sie_wali: FALĄ hejtu

wibrująca_mrówka: duszek, wywlekłeś na czat ostatnie X lat swojego życia to licz się z tym, że ktoś się wypowie.
duszek_poeta_: ia ty sie uczepiles
wibrująca_mrówka: kilkanaście razy czytałem o twoim smutnym życiu - i kilkadziesiąt o tym że byś poruchał a nie możesz
duszek_poeta_: nic nie obchodzi cie innego jak moje nieplacone alimenty
duszek_poeta_: sam codziennie i przy kazdej okazji wywlekasz temat
duszek_poeta_: a potem masz problem ze znow o tym piszemy
rafciozberlina: a kto czyta wypowiedzi biednego emigranta ?
wibrująca_mrówka: no wyobraź sobie jak zabawnie brzmi: kupię sobie grę, kupię sobie epapieroska, mam ugotowane, pozamiatane, o nic się nie muszę martwić, pogadam o ruchaniu 3 x dziennie codziennie, bo za net kto inny mi płaci
wibrująca_mrówka: a do tego będę się żalił JAKI JESTEM BIEDNY I CHORY I JAK NIE MAM KASY NA ŻYCIE DLA SIEBIE A CO DOPIERO DLA JAKIEJŚTAM GÓWNIARY, KTÓRA PRZYPADKIEM WYSKOCZYŁA Z CI*Y LASKI KTÓRĄ RUCHAŁEM BEZ GUMY
Młody_dżentelmen: wibrująca_mrówka ototo to o mnie
duszek_poeta_: idz sie leczyc
wibrująca_mrówka: BO TAKI JESTEŚ BIEDNY I POKRZYWDZONY
wibrująca_mrówka: ojejku jejku ojej

duszek_poeta_: juz rozpisales sie i braklo ci znakow czy jeszcze bedziesz sie wyzalal
wibrująca_mrówka: oderwij się od wirtualnych cycków kobiet, których nigdy nie zdobędziesz a zacznij myśleć o kobietach które twoja egzystencja - już nawet nie zachowanie... - OBRAŻA
wibrująca_mrówka: i mam tu na myśli twoją córkę.



duszek_poeta_:
niech cie nie obchodzi

wibrująca_mrówka: niech ciebie zacznie obchodzić
duszek_poeta_: bo wszystko u niej dobrze
wibrująca_mrówka: masz może jakieś przemyślenia co do tego, jak super będzie w przyszłości gdy twoja córka pozna faceta, który będzie traktował ją tak jak ty traktujesz kobiety?
rafciozberlina: a jest sposob na tesknote ?

duszek_poeta_: mrowka sie zapytaj on ma recepte na wszystkie bolaczki
Młody_dżentelmen: duszek ja na emigraci po pracy to do klubow chodzilem i wyrywalem dupeczki polecamna tesknote
duszek_poeta_: a skad ty mozesz wiedziec jak ja traktuje kobiety jak nawet mnie nie znasz
wibrująca_mrówka:
duszek_poeta_: a tym bardziej kobiet z ktorymi przebywam
wibrująca_mrówka: w życiu czy na czacie zachowujesz się jak nieodpowiedzialny i żałosny cham.
wibrująca_mrówka: widzę co robisz i jakie masz podejście do wielu spraw
wibrująca_mrówka: może bym nie wiedział gdybyś tu nie spędzał każdej wolnej chwili
duszek_poeta_: bo co mam robic
wibrująca_mrówka: żaląc się jak ci źle - bo wszystko masz podstawione pod nos a źli ludzie wymagają od ciebie samodzielności i odpowiedzialności, a przynajmniej minimum kultury w kontakcie z innymi ludźmi
duszek_poeta_: ja kulture mam w przeciwienstwie do ciebie gruboskurny baranie
wibrująca_mrówka: tak, widziałem nieraz. dziś po prostu przegiąłeś więc wpadłem ci powtórzyć to, co nie dociera do ciebie od miesięcy.
duszek_poeta_: i jeszcze sie wciagam w twoje gierki
wibrująca_mrówka: bo jesteś atencyjną ku*wą i żerujesz na ludzkim współczuciu, dla uwagi
duszek_poeta_: milo mi staszek
swiat_sie_wali: ciau
wibrująca_mrówka: szukasz usprawiedliwienia do siedzenia na dupie i codziennie je tu dostajesz.
wibrująca_mrówka: ''bo co masz zrobić''
wibrująca_mrówka: no co masz zrobić z własnym żałosnym życiem..
wibrująca_mrówka: no nie wiem, może je ku*wa zmień, napraw, ogarnij się i bądź odpowiedzialnym ojcem którego córka
w przyszłości nie musiałaby się wstydzić?

duszek_poeta_: zapnij pasy staszek bo bedzie jazda bez trzymanki
wibrująca_mrówka: albo zapakuj sobie teksty z czatu i wyślij do niej w liście
wibrująca_mrówka: a potem wróć tu i narzekaj że podła ex zabrania ci kontaktu z dzieckiem
i znów żal się jak ci źle
Ybrfed: Ty jego nie zmienisz
Ybrfed: Nue wiesz co w takiej głowie siedzi
Młody_dżentelmen: Tasha pohamuj męża
Tasha: synek, daj mi spokój
Młody_dżentelmen: za mocno cisnie dobrej chlopaczynie na emigracji
Tasha: wchodzisz tu drugi dzień, więc się nie wtrancaj

wibrująca_mrówka: może jeszcze powiedz między tekstami o cyckach i klockach że za nią tęsknisz i chciałbyś ją zobaczyć
duszek_poeta_: ale to na nic nie wplywa
duszek_poeta_: nie zmieni tego co jest
wibrująca_mrówka: owszem, mogę sobie popisać bo do tępego łba nie dotarło od miesięcy jak tępy i żałosny jest.

Młody_dżentelmen: wibrująca_mrówka wiem cos o tesknocie na emigracji rozumiem go

Młody_dżentelmen: fajne pieniadze szkoda wracac ale serce mówi

swiat_sie_wali: duszek_poeta_ napisz ze masz na rodzine i bedziesz mial spokoj
duszek_poeta_: sam taki jestes i jeszcze piszesz o tym blog
duszek_poeta_: wiec sie odczep wkoncu
wibrująca_mrówka: owszem, ma wywalone na rodzinę, okazuje to na każdym kroku
wibrująca_mrówka: nie miałbym pretensji jakby zachowywał się spójnie
wibrująca_mrówka: albo jesteś dobrym ojcem i ex niesłusznie cię odcina
wibrująca_mrówka: albo gadasz o ruchaniu, okazujesz że kładziesz uja na córkę - i ex ma rację
wibrująca_mrówka:
i skończ biadolenie i żalenie się tutaj na to

duszek_poeta_: poki co to ty sie zalisz
duszek_poeta_:
a co ty wiesz o mojej rodzinie pustaku

wibrująca_mrówka: dokładnie tyle ile wiele razy napisałeś tutaj sam
duszek_poeta_: masz okres ???
Młody_dżentelmen: duszek_poeta_ na psychoterapie idz pomoże Ci
Młody_dżentelmen: uzależnienie od czatu tez sie leczy z psychologiem

duszek_poeta_: mrowczan ci sie z dupy leje
wibrująca_mrówka: raczej tobie. bo nawet nie umiesz powiedzieć że ci zależy.
wibrująca_mrówka: tylko znów - dupa hejt cycki
wibrująca_mrówka: i to jest smutne.
duszek_poeta_: bo napisze a ty poprzekrecasz
duszek_poeta_: smutny jestes
duszek_poeta_: zjedz budyn

wibrująca_mrówka: żalenie się tu na zły los kiedy żyje się wygodnie
wibrująca_mrówka: i opowiadanie smutnych historii o córeczce - którą się ma realnie w dupie
wibrująca_mrówka: no ale na czacie jesteś biedny, głaskany, kochany i potakują ci inne debile
wibrująca_mrówka: nie płać, to zła kobieta była, na uj ci bachor? idź ruchać na miasto jeśli cię wypuszczą

duszek_poeta_: swiat_sie_wali byla cos mowa o mojej corce dopoki mrowek nie wszedl???
swiat_sie_wali: no nie bylo

swiat_sie_wali: a co ty stary mnie sie pytasz zreszta
swiat_sie_wali: i sie rozliczasz przed jakims typem z czatu
swiat_sie_wali: no jebie smiechem na komedie co tu sie dzieje
wibrująca_mrówka: była mowa wcześniej. i co cały czas ci powtarzam - smutne historie przeplatane tekstami o ruchaniu nie robią dobrego wrażenia
duszek_poeta_: wiec sie nie wytrzasaj i zamknij jadaczke w koncu
wibrująca_mrówka: no ale jesteś z siebie dumny i stać cię tylko na ''zamknij jadaczkę''
duszek_poeta_: alimentow nie zaplace bo nie mam za co
Młody_dżentelmen: na zachodzie i kasy nie masz poeta jak to

swiat_sie_wali: widac jak czat stal sie dla nie ktorych calym zyciem
duszek_poeta_: staram sie normalnie zyc
duszek_poeta_: stanac na nogi
wibrująca_mrówka: stanąć na nogi
duszek_poeta_: a do tego jestem chory
duszek_poeta_: na co nie mam wplywu
wibrująca_mrówka: ''może socjal ale nie wiem, bo jednak mi wygodnie''
duszek_poeta_: nie powinno cie to wogole obchodzic
wibrująca_mrówka: może by mnie nie obchodziło jakbyś nie paplał o tym raz na miesiąc
duszek_poeta_: i to ty ciagle wyciagasz pustaku wszystko na swiatlo dzienne
duszek_poeta_: wal sie mrow

wibrująca_mrówka: po prostu dziś mnie zmierziły te teksty o cyckach.
wibrująca_mrówka: tak, wywlekam ciągle to, co ty wywlokłeś tu wiele razy
wibrująca_mrówka: żebyś poczuł w końcu wstyd

duszek_poeta_:
swiat_sie_wali: jedno i w kółko to samo
duszek_poeta_: nudny jestes mrow

wibrująca_mrówka: a ty nieodpowiedzialny
duszek_poeta_: jak polskie radio

wibrująca_mrówka: i niereformowalny
wibrująca_mrówka: i bezwstydny
wibrująca_mrówka: masz za co palić? czatować? masz.
duszek_poeta_: nie zamkne sie w klasztorze dla twojego dobra
wibrująca_mrówka: ''stanąć na nogi'' ''życ normalnie''
duszek_poeta_: wez sie opanuj czlowieku
wibrująca_mrówka: bo co?
wibrująca_mrówka: przyszedłem tu właśnie po to by cię wyśmiać i to robię
duszek_poeta_: bos glupi
paula2457: chlopaki przestancie
wibrująca_mrówka: i nie ukrywam tego! nie mówię że jestem biedny i masz mnie nie wyzywać
swiat_sie_wali: paula2457
Wtykgc: Ty się z wszystkich wysmiewasz
paula2457: coo
paula2457: ja nie
Wtykgc: On
paula2457: ok
paula2457: spoko
wibrująca_mrówka: Wtykgc serio? to czekaj w kolejce
duszek_poeta_: ide sobie herbatke zrobie i poczytam jeszcze
swiat_sie_wali: a ja walne lufe bo wątróbka się stęskniła
wibrująca_mrówka: w przeciwieństwie do ciebie nie potrzebuję głaskania po główce i znoszę krytykę, tym bardziej taką z dupy która każe mi się walić, kiedy ja walę w twój pusty bezwstydny łeb. ale spoko, zrób sobie herbatkę w kubku 'ojciec roku'
duszek_poeta_: nie bij tak mocno sie po glowie bo ci echo zeby wybije
swiat_sie_wali: bang

wibrująca_mrówka: co miałem napisać - napisałem. jak zwykle nie dotarło
wibrująca_mrówka: refleksji 0, ale przydupasy głaszczące po główce +1

swiat_sie_wali:
Wtykgc: Zaraz ignora dostanie.

wibrująca_mrówka: Wtykgc nie dasz mi ignora bo wtedy nie mógłbyś się dosrywać do moich wypowiedzi
rafciozberlina:
a co z biednym emigrantem ? 

wibrująca_mrówka: daleko nie masz. jakbyś chciał to byś już od lat był w kraju. więc nie trolluj bo to nudne jest po takim czasie.
rafciozberlina: ale ja nie mam w pl schronienia ani szansy na prace
wibrująca_mrówka: TO SOBIE KUP NAMIOT
rafciozberlina:
a gdzie mozna w pl rozbic namiot ,?

kram:
W BIEDRONCE

rafciozberlina: mozna w parku rozbic namiot ?

kram: tak rafcio
rafciozberlina: teges
duszek_poeta_: mrowka nie znudzilo ci sie powtarzanie tego w kolo jaki to ja, w twoich oczach, zly czlowiek jestem

wibrująca_mrówka: ależ skąd. lubię powtarzać złym ludziom jacy są źli i czytać jak mnie wyzywają, bo wiedzą że piszę prawdę
duszek_poeta_: taki self pain sobie zadawac

wibrująca_mrówka: dla mnie to przyjemność popatrzeć jak się wijesz i jedyne co możesz to ''wal się''

duszek_poeta_: w malego palca od stopy tez sie o lozko specjalnie uderzasz
Młody_dżentelmen: teraz w Polsce lepiej sie robi niz bedzie na zachodzie lepiej wracac 500+mieszkanie+
swiat_sie_wali: rafciozberlina jedz do kostrzyna nad odra tam teraz trzeba sprzatac
swiat_sie_wali: parowke na cieplo dostaniesz i namiot mozesz sobie rozbic
rafciozberlina: chce tez miec lepiej
wibrująca_mrówka: self pain? nie. dla mnie to przyjemność patrzeć jak bezwartościowe kreatury w złotej klatce cieszą się
z tego, że są durne i niesamodzielne. jak cieszą się z tego że nie muszą przejmować się konsekwencjami swoich czynów

wibrująca_mrówka: nie muszą być odpowiedzialne - bo są zwyczajnie głupie
wibrująca_mrówka: ot. taka jest diagnoza, na to chorujesz. na głupotę. lenistwo. nieodpowiedzialność.
wibrująca_mrówka: obnoś się z tym!
(Po tym zdaniu spodziewany blok od admina :D)
błędny_nick:
czytam Was i mam propozycję. Melisa ewentualnie relanium i po sprawie.

kram:
bledy ty tez cpun?

błędny_nick: szukasz kolegi czy lekarza?
kram: polecisz mi jakiegos?

błędny_nick: pediatra od tego zacznij

~Meluzyna~:
Każdy jest kowalem własnego losu
rafciozberlina: a jak ktos choruje na tesknote za krajem ?

kram: rafcio tak, mickiewicz
rafciozberlina: wieszczem narodowym nie jestem

rafciozberlina: chce do kraju
You_: Rafciu to jedź do kraju
You_: Naprawiłeś już rower
rafciozberlina: nie naprawilem
rafciozberlina: mam rezerwowy
rafciozberlina: kiedys zamkne za soba w berlinie drzwi
swiat_sie_wali: mrówek teraz poszedł foty porobić powycina ładnie i bedzie na blogu diagnoza

2 komentarze:

  1. swiat_sie_wali: duszek_poeta_ odpowiesz mi na jedno zaj wazne pytanie
    kram:
    duszek_poeta_: wal smialo
    swiat_sie_wali: swiat wali
    kram:
    swiat_sie_wali: czemu ty mu sie tlumaczyles?
    duszek_poeta_: bo on nie rozumie
    duszek_poeta_: glupi jest
    kram:
    swiat_sie_wali: ale to ty jestes glupi bo on cie rozliczal z twoich rzeczy umoralnial a ty kleczales przed nim i robiles mu laske
    duszek_poeta_: uczepil sie tych alimentow jak rzep do psiego ogona
    swiat_sie_wali: a ty siedzisz tu i dajesz soba tak pomiatac
    duszek_poeta_: i tak mam gdzies jego gadanie
    rafciozberlina: uraz ma
    swiat_sie_wali: mam gdzies jego gadanie wolisz mu ciagnac laske
    swiat_sie_wali: okej
    duszek_poeta_: co mu z tego przyjdzie
    swiat_sie_wali:
    duszek_poeta_: bedzie sie lepiej czul
    duszek_poeta_: niech sobie w kieszen zaglada a nie moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [a]: mrów, możesz podjąć pracę w dziale windykacyjnym
      [a]: będziesz wywierał dyskretną presję na dłużnikach
      [a]: zacznij od duszka

      Usuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.