sobota, 26 sierpnia 2017

Psychologiczna wiedza tajemna - okres wyrąbany w kosmos (1)

20.05.17
Faza rozmowy: Szok, śmiech i niedowierzanie
Tagi: seriale, negatywne komentarze, co ma Księżyc do wiatraka, niesprecyzowane mity o okresie, płeć brzydka,
hormony/okres a nastrój
Podsumowanie: domyślam się, że chodziło o mit ''kiedy kobieta jest zła to mężczyźni mówią, że na 100% ma okres''.

Kobiecy PMS jest cykliczny i związany ze zmianą nastrojów, a okres zazwyczaj jest nieprzyjemnym fizycznie i psychicznie doświadczeniem. Obie rzeczy razem trwają 1/4 miesiąca, kiedy to kobiety są płaczliwe, zmęczone lub złe. Z czasem zwyczajne przekonanie: 'kobieta może się złościć z powodu tego, że ją boli brzuch' zostało niejako odwrócone i powtarzane, aż urosło do rangi bagatelizowania kobiecej złości przypisując jej tylko jeden powód.

Szybko, twój tekst ''
okres masz to jesteś zła'' - to w większości przypadków prawda.
Każdy bywa czasem wkurwiony z różnych powodów. Okres to jeden z tych powodów.
A kobieta, która chce coś obalać, ale nie potrafi przez długi czas się wysłowić jednym konkretnym zdaniem i wyrazić co właściwie ma na myśli - jest GŁUPIA.


Proszę, w ten sposób obala się mity. Nie trzeba do tego rzucania jakichś dziwnych teorii o wpływie zorzy polarnej czy pełni Księżyca na miesiączkowanie pingwinów.

***

Korea_Północna: umywanie rak szkoly i rodzice zero zainteresowania

wibrująca_mrówka: Korea_Północna pewnie dlatego że to film o gimbusach dla gimbusów. (''Trzynaście powodów'' - serial)
alekicz: Ja nie oglądałam.\ Lubiłam oglądać Kości.
Monolit: No ja też, ale to tylko ze względu na aktorkę
Tasha: wystarczy mi że sama miałam depresję w liceum, nie muszę oglądać o cudzej
przez_szybę: też miałam
wibrująca_mrówka: tutaj wszyscy mieli depresję bo każdy chce czuć sie ważny
Tasha: slbo schizofrenie
wibrująca_mrówka: tylko mi bywa zwyczajnie smutno
Korea_Północna: wibrująca_mrówka ogladalas tak wlasnie dzieje sie w szkolach tak zachowuja sie gimbusy wysmiewaja
Tasha: straszne rzeczy ojojojoj
Tasha: dzieci są okrutne
Tasha: NEWSFLASH
Korea_Północna: wibrująca_mrówka nie olewaj
wibrująca_mrówka: przepraszam, nie mogę pisać i jednocześnie się masturbować
Korea_Północna: to przepraszam
alekicz: Ja uwielbiałam Miasteczko Twin Peaks.

Tasha: muszę dooglądać Twin Peaks w końcu bo utknęłam. z rok temu
Glow: Mam nawet ścieżkę dźwiękową z niego.
alekicz: Mnie sie nie podobała melodia, która leciała na początku.
alekicz: Była taka.. dołująca.
Monolit: aż sobie zobaczę, a raczej posłucham
przez_szybę: lubiłam też bohatera z Hanibala
Tasha: czyżby... Hannibala?
przez_szybę: tego detektywa
przez_szybę: mowa o serialu
Tasha: w serialu też był Hannibal
Tasha: a i detektyw był w książkach i filmie
Tasha: poza tym to nie detektyw

Tasha: tak do konca
przez_szybę: mrugłam
alekicz: A! Jeszcze kiedyś był serial 'Veronica Mars' Oglądałam namiętnie.
przez_szybę: (nie widziałam)
Glow: Julee Cruise - Falling?
alekicz: Dokładnie ta, Łukaszu.
Monolit: nie warto było

OnsetM: Taboo, polecam mocno.
Tasha: Taboo nie zmęczyłam, zostały mi ze 2-3 odcinki i jakoś nei chce mi sie oglądać dalej
wibrująca_mrówka: Taboo obejrzałem 1 odcinek.. zerknę dalej
OnsetM: Choreografia powala.
Tasha: a nie scenografia?
OnsetM: My bad.
wibrująca_mrówka:
Tasha: zdarza sie najlepszym!
OnsetM: Wtf. Choreografia.
przez_szybę: proszę zakończyć negatywne komentarze bo potraktuję mrugając
alekicz:
alekicz: Jaki Gamoń.
wibrująca_mrówka: mówmy o wszystkim optymistycznie i różowo, bo koleżanka zamknie oczy, a potem się w sobie.
Tasha: nie mrugaj, w ogóle oczy zamknij - wtedy nie bedzie żadnych komentarzy
OnsetM: To się, czy w sobie?
wibrująca_mrówka:
się w sobie. przecież napisałem..

alekicz: Jusz nie mam siły.
przez_szybę: nie o to biega
przez_szybę: od ludzi inteligentnych oczekuje się
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: kobieta mówi o co jej chodzi
Tasha:
przez_szybę: pewnego poziomu kultury
alekicz: Ed Sheeran - Galway Girl

Tasha: The Dave Burbeck Quartet - Take Five
przez_szybę: poszanowania godnośc
przez_szybę: a tu jak z dziećmi
przez_szybę: z kompleksami
wibrująca_mrówka: przez_szybę a ludzie prawdziwie inteligentni nie patrzą na oczekiwania randomów na czacie tylko robią swoje i nie smęcą jak ty
przez_szybę:
wczoraj użyłam tego słowa

Tasha: szybo, nie rozkręcaj gównoburzy, bo znowu będziesz płakać, że mrówek jest podły a ja wredna
wibrująca_mrówka: Tasha, tylko przed tym da mi ignora i poczeka aż wyjdę bo tak robią inteligentni ludzie na pewnym poziomie kultury.
zielona_wróżka.: Same trolle tu w nocy
wibrująca_mrówka: rozmawiamy o serialach, polecasz jakiś?
przez_szybę: Taszka jesteś czasem taką złośnicą i nos tak wysoko
wibrująca_mrówka:
a ty czasem masz okres

wibrująca_mrówka: no i?
przez_szybę:
a ty masz?

wibrująca_mrówka: jak chcę to mam nawet 15 milionów
Tasha: swojego nie ma, ale cierpi razem ze mną bo taki jest kosiany!
Tasha: Taylor Swift - Wildest Dreams
wibrująca_mrówka: nie, po prostu też lubię czekoladę..
Tasha:
zielona_wróżka.: lody jadłam dzisiaj
zielona_wróżka.:
pierwsze wiosenne

Tasha: uuu
zielona_wróżka.: też jestem pod wrażeniem

Tasha: a ja nie, bo mnie gardło boli i Mrówek zabrania
zielona_wróżka.:
wibrująca_mrówka: mm, cynamonowe..

zielona_wróżka.: jadłam ostatnio o smaku buraczkowym
zielona_wróżka.: coś obrzydliwego
Tasha: D:
Tasha: o fu
przez_szybę: okres nigdy niczego nie tłumaczy - to mit
przez_szybę: ukuty przez płeć brzydką
Tasha: jak nie tłumaczy?
zielona_wróżka.: hormony u kobiet bardzo wiele tłumaczą
zielona_wróżka.: tarczyca, przysadka
przez_szybę: ale nie okres
przez_szybę: litości
wibrująca_mrówka: nie ma czegoś takiego jak brzydka płeć
wibrująca_mrówka: to mit
wibrująca_mrówka: ukuty przez kobiety które wynalazły makijaż, manikjur, liposukcję.....
wibrująca_mrówka: bo musiały
Tasha: Ty na pewno studiowałaś psychologię, a nie jakieś nie wiem... zarządzanie?
przez_szybę: Taszo uwierz że powstrzymuję się by Ci nie ospyskować
przez_szybę: a potrafię ale wolę was zablokować
wibrująca_mrówka: tak tak
wibrująca_mrówka: ''jakby mi się chciało to bym mogła''
Tasha:
Tasha: nie powstrzymuj się, rozkręćmy trochę imprezkę
wibrująca_mrówka: ale jakoś nigdy ci się nie chce ani jednego ani drugiego
wibrująca_mrówka: więc sooorry bejbe
wibrująca_mrówka: takie pogróżki to poziom piaskownicy
wibrująca_mrówka: powtarzane przez laski które udają zimne suki, bo je facet rzucił i im poszło w pięty
przez_szybę: Już mam spokój
przez_szybę: myśli na miejscu
Tasha: hyhyhy, udało mi się zapracować na ignora
wibrująca_mrówka: ''tak bardzo mnie to nie obchodzi! jestem lepsza! muszę im powiedzieć że ich ignoruję!''
Tasha:
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: owacja dla dorosłej
zielona_wróżka.: tak mnie zastanawia, jak to możliwe, że ludzie nie ogarniają cyklu hormonalnego u kobiet
Tasha: ludzie po psychologii którzy chyba powinni znać jakieś podstawy medyczne
wibrująca_mrówka:
np. podstawy biologii
przez_szybę: jest wg faz księżyca

przez_szybę: przeważnie
przez_szybę: ale cykl jest indywidualny dla każdej
zielona_wróżka.:
Tasha: omg
zielona_wróżka.: nie, zbiorowy
przez_szybę: a okres nie wywołuje złości
przez_szybę: co najwyżej ostre bóle
przez_szybę: zbiorowy tylko w stadzie kobiet
Tasha:
Tasha: kto jej dał dyplom
wibrująca_mrówka: zna fazy księżyca.. nie wie że słońce powoduje raka skóry
Tasha:

Polecam: Psychologiczna wiedza tajemna - promieniowanie UV

zielona_wróżka.: i ma pokój od północy
zielona_wróżka.: bo w nowiu dni płodne, wampiry się zlatują
Tasha: XDDD
przez_szybę: ha ha ha
Tasha: jak Ci sie trafi okres w pełnie to kaplica
Tasha: trzeba sie chować w bunkrze przed wilkołakami, bo zwęszą
zielona_wróżka.: ale jeśli pokój od północy, inaczej nic z tego
wibrująca_mrówka: wilkołaczyca z okresem
Tasha:
wibrująca_mrówka: mam na to gifa nawet
zielona_wróżka.: dawaj



zielona_wróżka.: rewelacyjny, Mrów
przez_szybę: kurcze
przez_szybę: mam pecha
przez_szybę: zerknę czy widać księżyc
Xetarcos: czy ja dobrze paczam?
Xetarcos: ktoś zaprzeczał wpływowi hormonów na ludzką psychikę? i mówił, że okres to mit?
Tasha: tak
Tasha:
i to pani psycholożka

Xetarcos: lel
przez_szybę:
przereklamowane

przez_szybę: to tylko wymówka
Tasha: XD
Tasha: HORMONY SĄ PRZEREKLAMOWANE
Xetarcos: neurony też przereklamowane
Xetarcos: kto by tam się przejmował czy ktoś ma schorzenia, czy nie
przez_szybę: wiem że okres bywa ciężki
przez_szybę: bo sama taki miewam
Tasha: oczywiście nic nie usprawiedliwia bycia wściekłą suką bo można się pohamować
Tasha: ale ludzie...
Xetarcos: pół mózgu se można wyciąć i żyć
Xetarcos: po co komu mózg ?
Xetarcos: chemia i biologia są przereklamowane
Xetarcos: ja tam w to nie wierzę
Tasha:
przez_szybę:
ale zaraz rozwieję mit

Xetarcos: ja to nawet matematykę rozwieję
Xetarcos: o tak o
Xetarcos: i już jej nie ma
wibrująca_mrówka: X, cichaj
Xetarcos: sry
Tasha:
przez_szybę: bo w istocie jej nie ma
przez_szybę:
to ludzki wymysł

przez_szybę: ale istnieje w umyśle
Tasha: XDDD
Xetarcos: idąc tym podejściem wszystkiemu można zaprzeczyć
Xetarcos: po kij cokolwiek badać
Xetarcos: po kij cokolwiek wiedzieć i starać się zrozumieć ?
Xetarcos: to przecie tylko domysły
Xetarcos: to nie istnieje
wibrująca_mrówka: okej, to teraz kto jej powie że ludzie tworzą język - matematyczny czy inny.. żeby opisać jak działa świat? a to że ktoś tworzy język nie sprawia że wymyślił sobie nieistniejące prawa
przez_szybę: a propo okresu
przez_szybę: tylko część kobiet ma zespół który wywołuje
przez_szybę: zaburzenia hormonalne
przez_szybę: większości kobiet nie dotyczy
Tasha: cicho, przepisuje co czyta w googlach
Tasha:
Tasha: a obok na stronie artykuł
Tasha: SCZEPIONKI DAJOM AUTYZM
Tasha: monotlenek diwodoru jest niebezpieczny, potwierdzili amerykanscy naukowcy

Polecam: Byle nie monotlenkiem diwodoru - jest zabójczy oraz Ten biznes już istnieje!

Xetarcos: przez_szybę weź mój skrypt
Xetarcos: można kopiować i wklejać
przez_szybę: po co?
wibrująca_mrówka: cichaj
Xetarcos: sorki, ale "hormony to tylko wymysł" to ciekawsze niż "płaska ziemia" :3
Szare_Komórki: wibrująca_mrówka nie tylko świat. Język jest potrzebny zeby opisac cokolwiek
Tasha: o kuźwa
Tasha: tylko tego brakowało
wibrująca_mrówka: Szare_Komórki nie lubię cię. pamiętasz?
Szare_Komórki: natomiast czy jest coś innego niż świat? wszak nawet świat wyobrażonej abstrakcji, poniekąd tworzony jest przez rzeczywistość
wibrująca_mrówka: i po kij piszesz do mnie a nie do tej laski która gada głupoty?
Szare_Komórki: bo to ty napisałeś że język się tworzy "żeby opisac jak działa świat"
wibrująca_mrówka: Szare_Komórki wszak jesteś debilem..
wibrująca_mrówka: Szare_Komórki czasem mam wrażenie że czytamy dwa różne czaty..
alekicz: O, poziom.
przez_szybę: nie napisalam że hormony to tylko wymysl
przez_szybę: nie nadinterpretujcie
Xetarcos: witamy na corocznym festiwalu filozofii teoretycznej
Xetarcos: rozpoczniemy skromnym poczęstunkiem a potem przejdziemy do grubego 4-godzinnego melanżu
przez_szybę: pisz slowo w slowo
przez_szybę: i czytaj ze zrozumieniem
przez_szybę: ludzie lubią znane mity
przez_szybę:
tak jak - rodzic doskonały

przez_szybę: lub okres masz to jesteś zła
Xetarcos: np. to mózg powoduje, że czujemy się jak się czujemy i myślimy co myślimi
Xetarcos: to mit
Xetarcos:
fakt - czujemy się jak chcemy, a myślimy to co nam się wymyśli

Xetarcos: #busted
frostmoth:
choc glupia jest dobra, ty choc pseudo madry to zly mró

alekicz:
prosty_chlopak:
o czym przewijacie

Xetarcos: o tym co zawsze, pinky
Xetarcos: o kontroli nad światem
Tasha: to Pinky jest i Mózg
wibrująca_mrówka: To Pozek jest i Mrów, Mrów, Mrów, Mrów
Tasha: aahahahah
Tasha: to Ci sie udało!

1 komentarz:

  1. *Brubeck :x

    (psst!... 20 PLN od Taszki, możesz zapłacić ty, mrów :D )

    Z poważaniem,
    [a]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.