niedziela, 13 sierpnia 2017

Czat. Niedziela. Godzina 8:30

Kasz: Witam wszystkich dyplomowany psycholog chętnie odpowie na Wasze pytania
wibrująca_mrówka: świetnie
wibrująca_mrówka: jak jakiegoś spotkasz to zapytaj go o etykę zawodową
Kasz: etyka zawodu psychologa jest ważną sprawą, niestety często dochodzi do nadużyć
Kasz: regionalne izby psychologów, które powinny dbać o prawidłową etykę zawodu nie powstały
Kasz: z powodu braku chętnych na kontrolowanie swoich "kolegów" po fachu

wibrująca_mrówka:
tylko tyle? żadnej autorefleksji?

Kasz:
edukowanie społeczności i propagowanie psychologii jako nauki jest etyczne
Kasz: Jeżeli chodzi o terapię psychologiczną, uważam, że to nie jest odpowiednie miejsce
wibrująca_mrówka: więc jutro nie muszę wchodzić jako dyplomowany seryjny morderca?
wibrująca_mrówka: ulżyło mi

Kasz:
to twoja decyzja za kogo się kreujesz w wirtualnym świecie
wibrująca_mrówka:
Kasz: chciałem się z Wami podzielić wiedzą i doświadczeniem
Kasz: więc jeżeli macie jakieś pytania to jestem na nie otwarty
wibrująca_mrówka: ok, mam pytanie
Kasz:
wibrująca_mrówka: czemu chcesz edukować 6 osób w niedzielę o 8:46 rano, zamiast tłumów ludzi w piątek o 20:00?

Kasz: o każdej godzinie pojawiają się osoby, które chcą się czegoś dowiedzieć
Kasz: czasem lepiej prowadzi się edukację w mniejszym gronie
wibrująca_mrówka: zacznij przychodzić po 20. wtedy co 20 minut pojawia się osoba szukająca psychologa na czacie,
który odpowie na pytanie: jaki jest sens życia
wibrująca_mrówka: odciąży to zdecydowanie mój odbyt i mój widelec.
Kasz: Rollo May dużo o tym mówił, polecaj im jego książki
Kasz: zawsze ich na chwilę zajmiesz
wibrująca_mrówka: zajmuję ich chwilami.. jednak rzadko są zadowoleni..
Kasz: jak skończą Maya to rzuć im Viktora Frankla
Kasz: przynajmniej wygooglują kim są owi panowie
wibrująca_mrówka: najczęściej sprawdza się Romeo i Julia
wibrująca_mrówka: ''rzuć go''

Kasz: Romeo i Julia jako książka to świetna próba ukazania toksyczności w relacjach międzyludzkich, złych wyborów
i przykładu jak nie robić
wibrująca_mrówka: pitoland blogspot com też.

Niby chęci dobre, ale przez takich jak on zapełnia mi się kategoria: Psychicznie upierdliwi.

To zabawne, ale ten koleś mógł poczekać: Czat. Niedziela. Godzina 8:10. Ale to ja jestem niepoważny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.