poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Najdroższy popcorn ever!

Mateuszowy: Tasha
Mateuszowy: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: oho, przyszedł mój adorator
Mateuszowy: wibrująca_mrówka & Tasha
Mateuszowy:
wibrująca_mrówka: omg
wibrująca_mrówka: podał nas razem! w jednej linijce!
wibrująca_mrówka:

Tasha:
Tasha:
Trudny pytałeś czy na czacie są geje Mateuszowy
Mateuszowy: Cwel
wibrująca_mrówka: a ja Michał, miło mi
Tasha: Cwel to cie dyma
Mateuszowy: Tasha
Mateuszowy: Idę po admina.
wibrująca_mrówka: Tasha nie, jego dyma icwel
Mateuszowy:
Tasha: jeden ipies
Mateuszowy:
Mateuszowy: Jesteście u opa
Mateuszowy: Obydwoje
Tasha: a ty u pani
Tasha:
wibrująca_mrówka: to co, żadnych wyzwisk? żadnego ''znajdę cię i zniszczę''?
Mateuszowy: Znajdę was
Tasha: i co mi zrobisz?
wibrująca_mrówka: i co?
wibrująca_mrówka: pełnym zdaniem pisz
Tasha: doda nas do znajomych
Mateuszowy: Zobaczycie
Tasha: ja cię znajdę pierwsza
Mateuszowy:
Mateuszowy: I żyj tu z takimi... 
wibrująca_mrówka: no trolluj dalej
wibrująca_mrówka: damy znać jak nas to ruszy
Tasha:
Mateuszowy: Wibrujący, weź wyjdź, wyloguj się...
Mateuszowy: Bo z kim tylko się nie zgadam...
Mateuszowy: Każdy ma cię za błazna.
wibrująca_mrówka: a wiesz, czytałem tu już kiedyś ten sam argument..
wibrująca_mrówka: dzięki.
wibrująca_mrówka: będę mógł dodać twoje teksty i gify z sikianiem do poprzednich postów
Mateuszowy: Taki głupkowaty śmieszek, który próbuje być na siłę fajnym.
Mateuszowy:
Mateuszowy: Cały ty.
madgirl: ktoś tu lubi terapeutyzować?
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: błagam, dość terapeutyzowania i diagnoz i ankiet na czacie
Mateuszowy: Oregon
Mateuszowy: mrówka mnie zaczepia.
Mateuszowy:
Oregon: Mateuszowy to idź z nim na randkę wyloguj się do życia
wibrująca_mrówka: omg, a kupisz mi popcorn?
Mateuszowy: Nie chcę, w życiu bym nie chciał takiego...
Mateuszowy: ...
Mateuszowy:
Mateuszowy: Poza tym jestem hetero
wibrująca_mrówka: no wiesz.. jedna randka ze mną.. i to się może zmienić..
Mateuszowy: wibrująca_mrówka
Tasha: naprawdę zawołał admina?
Tasha: ahahahahah
Tasha: co za typ XD
MissTeaa: czesc
wibrująca_mrówka: ej, a jak napiszę zgłoszenie: Orgazmion, wróć, chcę cię zaprosić do kina
wibrująca_mrówka: to wróci? 
Tasha:
ProktologDuszy: Miss jak milo Cie Widzieć

MissTeaa: ProktologDuszy nie zartuj sobie
Mateuszowy:
Brawo, śmiejcie się dalej z adma
Mateuszowy: Robię zapisy
Tasha: spamuj więcej gifami, może w końcu cię zbanują 
ProktologDuszy: Mateuszowy warto robić zapasy
Mateuszowy: Poleci wszystko potem na adres SZEFerii
Mateuszowy: Nie zbanujo, mam wtyki u admów
Mateuszowy: Niektórych




wibrująca_mrówka: sprawdźmy!
wibrująca_mrówka: wysłałem. i czekam..
Tasha: XD
Mateuszowy: Następny, którego grucha mi kazał sikać
Mateuszowy:
Mateuszowy: [a]
Tasha: Mateuszowy jesteś jego suczką?  że robisz co ci każe?
wibrująca_mrówka: Mateuszowy zawsze robisz to co każą ci ludzie o nickach ''gej'' i '' Oregon''?
Tasha:
Mateuszowy: Tak.
Mateuszowy: Mam do nich szacun
ProktologDuszy: Toc wiadomo to od dawna ze mateuszowy to kawał miekkiego wafla

ProktologDuszy: pod dawnym nickiem prawiczek ilesta.
ProktologDuszy:
A tak w ogole te zamieszanie jest o?

wibrująca_mrówka:
nie ma zamieszania

wibrująca_mrówka: chciałem jedno wywołać..
wibrująca_mrówka: ale moja propozycja została olana
Mateuszowy:
ProktologDuszy idę po admina.

ProktologDuszy: Mateuszowy Won
Mateuszowy: Nie dawnym. Tylko nowszym. Ten mam od 2007. Więc jest starszy. 

ProktologDuszy: Mateuszowy historia tego nicka mnie nie interesuje tak jak i twoja osoba
Mateuszowy:
Tasha, mam cię za nic.
Tasha: nie ziewaj tak bo ktoś cię czymś zatka z zaskoczenia
Mateuszowy:
wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka:
Tasha:
och nie
Tasha: i co teraz
Mateuszowy: ProktologDuszy
ProktologDuszy:
[a]: jajka przepiórcze, wkładki higieniczne, imbir, ser żółty, słodzik, parówki

[a]: + preparat na mech (koniecznie z glifosatem)
wibrująca_mrówka:
Mateuszowy zacznij przeklinać, niech Oregon wróci..
Mateuszowy: Nie przeklinam jestem kulturalny
wibrująca_mrówka: to zacznij

Mateuszowy: Nie-e
ProktologDuszy:
Jest juz ten admin znudzony waflu?
wibrująca_mrówka: był..
Mateuszowy: Prowokatorzy
ProktologDuszy: i cos sie stalo?
wibrująca_mrówka: nazwałem go ptysiaczkiem i od tej pory nie chce tu wejść

Tasha: może wie, że masz żonę?
Mateuszowy:
wibrująca_mrówka: OREGON JAK MOGŁEŚ TAK BAWIĆ SIĘ MOIMI UCZUCIAMI
Mateuszowy: Za te kpiny poleci mail
ProktologDuszy: Mateu zanudzisz nas na smierc
wibrująca_mrówka: niech załączą treść zgłoszenia w którym robiłem sobie jaja
wibrująca_mrówka: ale bana chcę tylko od Oregona
wibrująca_mrówka: tylko on mnie właściwie dopieści..
 ale najpierw kino i popcorn
ProktologDuszy:
Tancz w rytm naszych wyzwisk w twym kierunku

ProktologDuszy: marionetko
Tasha:
ja cie kuźwa zaraz dopieszczę 
wibrująca_mrówka:
ProktologDuszy: Oregon
ProktologDuszy: Wspanialy dodatek do pizzy
Mateuszowy:

ProktologDuszy: Czy to oregano bylo? 
Mateuszowy:
Nienawidzę was.
wibrująca_mrówka: ty? 

wibrująca_mrówka: odbiliśmy ci faceta czy co?
Tasha:

ProktologDuszy: wibrująca_mrówka na to wyglada
etines:
Mateuszowy
Mateuszowy: etines
Mateuszowy:
etines: Wpadłam Cię bronić
wibrująca_mrówka: etines przed kim?
ProktologDuszy: etines jego trzeba sam nie potrafi
Mateuszowy: etines to dobrze. 
Mateuszowy: Wyzywajo mnie Tasha
wibrująca_mrówka: wrócił!
wibrująca_mrówka:
~ oreGON: dał(a) Ci bana 30000 min. na ten pokój ponieważ złamałeś CZATykietę
Masz bana!
~Zostałeś rozłączony

***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.