czwartek, 17 sierpnia 2017

To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące. ~Coelho

Motto:

rafciozberlina: cos sie glodny robie , mam chili cordane
BłękitnaAgaa: a cio to ?
rafciozberlina: zupka
BłękitnaAgaa: aha
rafciozberlina: bardzo ostra
rafciozberlina: pali jak ogien
[a]: cordane? a nie con carne?

wibrująca_mrówka:
chili con carne
wibrująca_mrówka: nawet z opakowania przepisać nie umiesz
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif
gość_59676848:
rafcio

gość_59676848:
chili con carne

BłękitnaAgaa:
cos takiego jak u nas zupki vifona ?
rafciozberlina: finca del sol
rafciozberlina: chili con carne mit schweinefleisch

rafciozberlina:
taka zupa w puszce


***
14.07.17

przez_szybę: cześć
Szamann:
[a]: cześć, szybko
wibrująca_mrówka: i wywołałeś
[a]: to idę w cholerę

wibrująca_mrówka: zdrowa reakcja 
[a]: dobranoc

Szamann:
Szamann: toc nie ja

Szamann:
jakies typy wywoluja na yt na zywo
Szamann: Szybka
Szamann: gwiazdka byla?
wibrująca_mrówka: była
Szamann: toc Szybkiej sie pytam 
paula245: tak byla
przez_szybę: Szaman
wibrująca_mrówka: zanim ona załapie o co pytasz....

Szamann: dobra niewazne
Szamann: bo zostaly 2 min do wywolania ducha 

kciukiem: minionych świąt?
przez_szybę: gwiazdka nick?
AniaKamila: Szamann U mnie chmury, wiec gwiazd nie widac
Szamann: nieee
przez_szybę: czy wydarzenie
Szamann: wlasnie o gwiazdke z nieba mnie chodzi

AniaKamila: Skad ja to wiedzialam
przez_szybę: bo mam 3
przez_szybę: obrazy
przez_szybę: mam gwiazdki

przez_szybę:
kciukiem: perseidy w sierpniu
wibrująca_mrówka: choinka w grudniu

kciukiem: choinka ubrana na wiosnę
przez_szybę:
w lipcu już mam
przez_szybę: anioł jest
przez_szybę: teatr jest
przez_szybę: sen jest
wibrująca_mrówka: antyfloodu nie ma
przez_szybę: Mrówciu nie szczyrz tak ząbków
przez_szybę: bo dziś mam humor
wibrująca_mrówka: zęby się szczerzy.

wibrująca_mrówka: chyba ucieknę tak jak [a]. wiedział co nadchodzi..
kciukiem: przez_szybę a skąd taki dobry humor?
przez_szybę: z dnia
przez_szybę:
kciukiem: a to mój odwrotnie
kciukiem: dopiero jutro będę się cieszyć
przez_szybę: wspaniali ludzie to i dzień
przez_szybę: a zapach gabryjela sabatini pachnie mi tym dniem

przez_szybę: zresztą pachnie i dosłownie tez

wibrująca_mrówka: gabryjela? 
przez_szybę: to rozpaczaj
przez_szybę: nie(perfekcja) jest dp
przez_szybę: doskonała
wibrująca_mrówka: nieuctwo też?
przez_szybę: mrówki też
kciukiem: nie wiedziałam, że jeszcze je produkują
przez_szybę: perfumy?
wibrująca_mrówka: kciukiem, może ma te same od 15 lat..
przez_szybę: ja dodatkowo z miłości do perfum jestem w fm

przez_szybę: wącham teraz 200 zapachów dowoli
AniaKamila:
Zamawialam perfumy od nich
przez_szybę: Aniu jest taki jeden piękny
przez_szybę: ale ponad 300 zł
Lord_Przedświt: ..teges... drogo.

przez_szybę: Lordzie większość 42.90
~Meluzyna~: Ja jadere tylko uzywam

~Meluzyna~: I o cenie nie napisze
(Czyżby chodziło o Dior J'adore?)

AniaKamila: przez_szybę Jaka nazwa?

przez_szybę: Flamingo
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: wyśle to [a]

Polecam wpis: To nieprawda co mówią

AniaKamila: przez_szybę Dziekuje.
przez_szybę: nuty serca to róża i jaśmin
wibrująca_mrówka: czyli mdłe
przez_szybę: mam tester to używam
AniaKamila: Takiej to dobrze
przez_szybę: jak uda mi się dzięki fm do Tokyo pojechać to będę

przez_szybę: skakać do nieba
paula245: tez chce
~Meluzyna~: przez_szybę super, trzymam kciuki
wibrująca_mrówka: zadziwiające jak ona to robi..
wibrująca_mrówka: czateria zakazuje reklamowania firm czy ofert sprzedaży..
AniaKamila: Czateria tego nie widziala
wibrująca_mrówka: a dobieranie perfum przez czat bo ''są piękne i ja to każdemu umiem dobrać'' mnie bawi
***
Innym razem:


przez_szybę:
bo sprzedaję dodatkowo fm
kasia7-19: pracujesz w perfumerii?
przez_szybę: jestem konsultantką
przez_szybę: to dodatkowe zajęcie
kasia7-19: w jakiej firmie?
przez_szybę: federico mahora
przez_szybę: fm w skrócie
przez_szybę: uwielbiam perfumy
przez_szybę: i ich herbaty

przez_szybę: każdej kobiecie potrafię wybrać perfum

***
przez_szybę: paulo chcesz się zapisać???
Xetarcos: na co?
wibrująca_mrówka: na katalog avonu
przez_szybę: fm
Xetarcos: no własnie tak to brzmiało
wibrująca_mrówka: a myślałem że kobiety dorabiają na czacie tylko na erotycznych
wibrująca_mrówka: X, bo to to dokładnie chodzi
Xetarcos: mhm
Xetarcos: nie ogarnąłem
kciukiem: a mnie one nie pachną tak jak oryginały
wibrująca_mrówka: dlatego mają na etykiecie ''gabryjela'' 
kciukiem: possible o.o
wibrująca_mrówka: wiem
wibrująca_mrówka: dlatego się śmieję

przez_szybę: gabriel sabatini
wibrująca_mrówka: wygooglowała? 
wibrująca_mrówka: no to gabriel czy gabryjela?
wibrująca_mrówka: może za 3 razem się uda
przez_szybę: ze stanów mam
~Meluzyna~:
Xetarcos: depresyjnych ?
przez_szybę: bo przyjaciółka tam jest
wibrująca_mrówka: ''..znajomi z otoczenia gwiazdy''
Xetarcos: to już słyszeliśmy
przez_szybę: a ulubiony mój zapach to faith hill
Xetarcos: :p
wibrująca_mrówka: przypomniało mi się jak oak miała przyjaciółkę co budowała dom pod Wrocławiem..
wibrująca_mrówka: i przyjaciółkę która pracowała na UM
przez_szybę: a ty Mrówku czego używasz?
wibrująca_mrówka: mydła
AniaKamila: Mydla
AniaKamila:
wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka:
Lord_Przedświt: ...i kwasu mrówkowego
kciukiem: XD
~Meluzyna~: To samo mialam napisać

wibrująca_mrówka: bo to znana marka jest 
~Meluzyna~: I tak jak perfumy nie pachnie na każdym identycznie
Xetarcos:
nie no czasem go przyłapałem na dezodorancie
wibrująca_mrówka: X, nie mam dezodorantu
AniaKamila:
przez_szybę: mydła też używam
wibrująca_mrówka: od psikaczy kicham strasznie
wibrująca_mrówka: i od jaśminowych podrabianych perfum starych bab na ulicy
przez_szybę: są pewne perfumy antyalergiczne
wibrująca_mrówka: niech zgadnę, twoja firma je oferuje!
przez_szybę: jaśmin ma lekką woń
kciukiem: nie
wibrująca_mrówka: jaśmin wali jak konwalia
wibrująca_mrówka: zwala z nóg

wibrująca_mrówka: tak samo bez i kwiat wiśni
przez_szybę: lawenda pachnie mocno
kciukiem: jasmin wali gnijacym mięsem
Lord_Przedświt: Mrówko, a lubisz, jak minie cię na ulicy wymuskany młodzian sobotnim wieczorem, od którego zalatuje jak od stuhektarowej plantacji jaśminu? (niczym od dr Kadrylla w "Klubie Włóczykijów")

wibrująca_mrówka: nie
przez_szybę: co wy za jaśmin wąchaliście???
kciukiem: taki z krzaka :/
wibrująca_mrówka: taki w perfumach i taki z krzaka

wibrująca_mrówka: i to w perfumach za 10 zł i za 500 zł
Xetarcos: już wkrótce - nowość ! perfumy z duriana
kciukiem:
~Meluzyna~: Nie znoszę jaśminu

przez_szybę: z różą pachnie super
kciukiem: gnijace mięso zostawione na suchym podlozu w słońcu przykryte dla niepoznaki czymś kwiatowatopodobnym

wibrująca_mrówka: róża jest mdła. też paskudztwo.
kciukiem: róże pachną różnie zależnie od gatunku

wibrująca_mrówka: przyznaję, niektóre pachną słodko i przyjemnie, ale kwiat a nie perfumy
kciukiem:
rosabotanica pachnie super

wibrująca_mrówka:
krzak na podwórku też
kciukiem: te drobne tak, te przedwojenne jak dżem do pączków

przez_szybę: już wiem lubicie inne nuty
wibrująca_mrówka: JAK NA TO WPADŁAŚ?
przez_szybę: fresh? orient? cytrusy?

~Meluzyna~: Perfumy to nie woda toaletowa kosztowac muszą

~Meluzyna~: To tak jak dzem z konfiturą pomylić

wibrująca_mrówka: no chyba nie będziemy roztrząsać tu takich banałów jak różnica między perfumą, wodą toaletową czy perfumowaną

przez_szybę: perfum jest drogi bo składniki sa drogie

przez_szybę: to kwintesencja zapachów
kciukiem: perfuma. to ona
wibrująca_mrówka: i temat zaczął się cofać.. szyba uczy że perfuma to zapach..

Xetarcos:
kwitesencja zapachów to nie butelka z estrami
kciukiem: XD

Lord_Przedświt: Oj, dlaczego. To hobby jak każde inne
Lord_Przedświt: irracjonalne, bezużyteczne dla niezainteresowanych

~Meluzyna~: Jak słyszę perfumy za 100zl to smiac mi się chce
kciukiem: ~Meluzyna~ jak kupujesz 20 ml...
 to się da
You_: był jakiś film... pachnidło?
wibrująca_mrówka: i książka nawet.
wibrująca_mrówka: tak You, bardzo lubię ten film

~Meluzyna~: Milcze bo na snoba wyjde

kciukiem: nie milcz! snobuj, proszę
przez_szybę:
kobieta pachnie w pełni dzięki perfumą

wibrująca_mrówka: perfumom...
przez_szybę: i mężczyzna też
Xetarcos: a nie dzięki higienie osobistej ?

~Meluzyna~:
Lord_Przedświt: szybko, tylko hobbyści zapachów tak uważają;
przez_szybę: Lordzie pasjonaci
wibrująca_mrówka: no cóż. szyba psika się ''gabryjelą''
wibrująca_mrówka: więc tak pochopnie to bym hobbystką jej nie nazywał
Lord_Przedświt: może jest lobbystką koncernową

przez_szybę: Mrówku to był orginał bo rano wypsikałam się i teraz czuję tylko to
wibrująca_mrówka:
ja czuję zażenowanie twoją osobą.. pachnie cudnie.
przez_szybę: bo zamiast 2 rszy psikłam 4 i jest za mocno
przez_szybę: a żenuj się
wibrująca_mrówka: ktoś musi..

Lord_Przedświt:
Dobrze że nie jak radziecki sołdat z "Zapisków oficera Armii Czerwonej", który upierał się wylewać sporą część flakonu na głowę, żeby go po drugiej stronie ulicy czuli
przez_szybę: Lordzie bym umarła
przez_szybę: po takiej dawce

wibrująca_mrówka:
potem tylko odpalić zapałkę

Xetarcos: tak, wszyscy rozumiemy

Xetarcos: jak za*ebiście oryginalne twoim zdaniem są perfumy
wibrująca_mrówka: których nazwy nie potrafisz przepisać z opakowania

~Meluzyna~: Osobiście uwazam ze zmysl zapachu wiele moze zdziałać

wibrująca_mrówka: ~Meluzyna~ powonienia. bo ludziom przydaje się węch
Lord_Przedświt: Meluzyno, a to wiadomo. Są bardzo skuteczne skróty-szlaki nerwowe między korą węchową a ośrodkiem emocji.

wibrująca_mrówka: X, a ile razy ty się dziś psiknąłeś?

Xetarcos: dziś się nie psikałem

Xetarcos: prysznic, sztyft i do pracy

Lord_Przedświt: Xetarcosie, a nie wypsikałeś się pod tym prysznicem?

wibrująca_mrówka: ''nie, tylko pod pachami''
Xetarcos: do pach nie sięgam
Xetarcos: nie mam takiego długiego
wibrująca_mrówka: a do pięt?

Xetarcos: zależy jak stanę
Xetarcos: śmiszne jest to jak szyba każdy temat nakierowywuje na "słuchajcie jak dobre są te perfumy"
wibrująca_mrówka: widać minał już tydzień ''jestę malarką, kocham sztukę''
wibrująca_mrówka: teraz jest ''sprzedaję perfumy po 42 zł a sama używam oryginalnych - Gabryjela! prosto z hameryki!''
Xetarcos: co będzie za tydzień dowiecie się po reklamie

Xetarcos: ...która będzie trwała tydzień
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: X, e tam, powie że jestem podły i wróci tu jutro po to samo.
Xetarcos: to się wolę nie wychylać
Xetarcos: bo mi się też oberwie

przez_szybę:
Mrów przynajmniej jest temat

przez_szybę: czy to ważne jaki

wibrująca_mrówka: szkoda że znów jest to twoje nieogarnięcie w realnym świecie
Xetarcos: ważne
Xetarcos: i tu trochę sobie zaprzeczę
Xetarcos: ALE MOGĘ
wibrująca_mrówka: X, zostaw

wibrująca_mrówka: wykorzystam te jej słowa gdy spróbuje pisać że ''gadamy o niczym''
wibrująca_mrówka: chociaż wydaje mi sie że już tak kiedys pisała
wibrująca_mrówka: więc dostaje bonus za hipokryzję
 i może dalej nie rozwijać swojej postaci.
Xetarcos:
bo jak nie ma tematu to nie muszę się przedzierać przez spam i mogę spokojnie oglądać filmy
Xetarcos: a tak to co chwila "fenomenalne perfumy z ameryki - jesteś tego warta"

Xetarcos: i się zastanawiam czy mi się adblock wyłączył
przez_szybę: trza mieć odwagę
wibrująca_mrówka: Xetarcos ''pracuję w firmie, chcesz coś kupić?''
przez_szybę: poruszyłam temat perfum a ty temat mnie

Xetarcos: przez_szybę a ja jestem developerem
Xetarcos: zrobić ci stronę? tylko kilkanaście tysi
Xetarcos: a warto
przez_szybę: nie potrafisz już nie pisać o mnie?
przez_szybę: pisz o sobie

Xetarcos: no piszę o sobie
Xetarcos: na symfoniaczu
Xetarcos: z bazką i osobnym serwerem ftp

Xetarcos: kto kupi ?
wibrująca_mrówka: przez_szybę nie potrafisz pisać poprawnie o tym czym się 'pasjonujesz'?
wibrująca_mrówka: bo póki co wychodzi na to że jesteś kobietą która nie wie jak działa okres, nie ogarnia czym są paliczki, nie zna się na perfumach bo nie umie nawet przepisać nazwy z kartki
wibrująca_mrówka: ah, i nie wiesz że słońce ma wpływ na skórę...

wibrująca_mrówka: i nie zrozumiałaś bo napisałem za długie zdanie.

przez_szybę: perfumy to zapach
przez_szybę: etykietka to dodatek
Xetarcos: a umiejętność czytania to abstrakcja
przez_szybę: ważne co w środku
Xetarcos: perfum
Xetarcos: o_O
wibrująca_mrówka: abstrakcja - tak samo jak identyfikacja perfum na czacie dzięki NAZWIE bo powąchać i powiedzieć 'ładne, ujowe, pedalskie' się tu nie da
wibrująca_mrówka: a że każda rzecz ma swoja nazwę - perfumy, składniki, marki....
wibrująca_mrówka: #GABRYJELA

przez_szybę:
kciukiem: Gabryjela z dzielna grzywką

wibrująca_mrówka: i jeszcze się cieszy.. z tego że znów nie przeczytała bo zdanie równie długie...
przez_szybę: bo umiem śmiać się z siebie
wibrująca_mrówka: no to musisz mieć ubaw..
wibrująca_mrówka: szkoda że do tego dochodzi prawo głosu
przez_szybę: a żebyś wiedział że mam ubaw
przez_szybę:
Xetarcos: te, dobrze zagrała
Xetarcos: niech zbierze pointy
wibrująca_mrówka: jak się nie ma kompetencji nawet w temacie swojego własnego hobby...
wibrująca_mrówka: to dobrze że chociaż śmiesznie jest.
Xetarcos: no daj jej pointy zebrać, mrów
Xetarcos: paczaj, że się stara
kciukiem: zaiste

kciukiem: dobry humor działa
wibrująca_mrówka: a na co jej te 0,5 punktu skoro ocena i tak niedostateczna?

Xetarcos: plus do plusa a zda z poprawką
Xetarcos: czy jak to tam działa

wibrująca_mrówka: przecież nie musi tu leczyć swojej zaniżonej samooceny
wibrująca_mrówka: prawda?

wibrująca_mrówka:
jestę malarką i miałam występy! mam markowe perfumy!
wibrująca_mrówka: a nie.. jednak musi.
wibrująca_mrówka: ah, nie malarką.. to się nazywa: koneser sztuki
wibrująca_mrówka: 42,90 za perfumy, 15,50 za obraz na ścianę.
wibrująca_mrówka: #jakwygraćwżycie
zimny_księżyc: mrówa złośliwy z ciebie pajac.ciekawe czy w realu tez taki z ciebie cwaniaczek? nie sądze.
przez_szybę: Księżycu
wibrująca_mrówka: zimny_księżyc w realu też potrafię przepisywać nazwy rzeczy z opakowań
wibrująca_mrówka: więc skucha
przez_szybę: w realu bym na niego nie spojrzała
przez_szybę: a tu trudno...jest
Xetarcos: POZWIJ GO
przez_szybę: Mrówką
przez_szybę: no to i czuć pod stopami jak mrowi

zimny_księżyc: nie ma co wdwawac sie w rozmowe.
Xetarcos: POZWIJ
Xetarcos: GO
przez_szybę: Sokrates nie zaczynaj
Xetarcos: __POZWIJ GO___
wibrująca_mrówka: zimny_księżyc sama zaczęła
wibrująca_mrówka: czemu odbierasz ludziom indywidualizm?
wibrująca_mrówka: to nie ja im robię krzywdę

wibrująca_mrówka: to oni sami się ośmieszają na unikalne i właściwe dla nich sposoby
przez_szybę:
pobijemy się kto pierwszy?
wibrująca_mrówka: #gabryjelasabatini #sprzedajęperfumypo42zł

Xetarcos: aj tam unikalne
Xetarcos: przeceniasz random
Xetarcos: mocno generyczny
przez_szybę: Mrów biel sie dalej obrzucając innych błotem
Xetarcos: uuuuu
Xetarcos: POZWIJ
wibrująca_mrówka: uuuu
wibrująca_mrówka: wybielam się kosztem laski która nie umie przepisać nazwy perfum z pudełka...
wibrująca_mrówka: omg
przez_szybę: milczę bo dalsza rozmowa z M nie ma sensu
wibrująca_mrówka: samoocena idzie w górę tak bardzo 
przez_szybę: Tobie teraz?
przez_szybę: mało Ci kłótni w życiu?
przez_szybę: a może lubisz
Xetarcos: wincyj !
wibrująca_mrówka: milczysz?
zimny_księżyc: jeśli nawet ktoś pisze coś głupiego....to naśmiewanie sie z tego w nieskończoność...nie świadczy dobrze o tym ktory sie nasmiewa....wrecz daje do myslenia o nim samym.
przez_szybę: Księżycu to tutaj wiemy
przez_szybę: warto czasem być naiwnym

przez_szybę: wtedy brudy charakteru wychodzą
przez_szybę: to mój sprawdzony sposób
wibrująca_mrówka: zimny_księżyc ok. dwa pytania: jak długo się nabijam?
ile trwa nieskończoność?
wibrująca_mrówka:
szybka zmieniła śpiewkę już 3 razy
wibrująca_mrówka: -jestem taka obeznana w tym o czym mówię -śmieję się z siebie -dobrze być naiwnym
wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka: a ''nie(perfekcja) jest dobra'' 
wibrująca_mrówka: więc bycie głupim jest zamierzone - proszę nie zwracać uwagi
wibrująca_mrówka: tak jak na bezdomnych

wibrująca_mrówka: no to będę ten zły. bo moją pasją jest dążenie do doskonałości w byciu podłym
wibrująca_mrówka: i nie spocznę na laurach jak szyba-masz-niską-samoocenę czy inne mrówektoidiota randomy

Xetarcos:
księżyc, to tyż nie do końca tak

Xetarcos: jak ktoś przez wiele lat jest niepoprawny to się staje memem
Xetarcos: rób ten sam błąd przez wiele lat i się wypieraj, że go robisz
Xetarcos: głupsza część społeczeństwa zacznie cię popierać a mniej głupsza zacznie się nabijać
zimny_księżyc: nikogo nie oceniam....oceniłem tylko ten fragment rozmowy....a tak serio to mam to gdzies....
wibrująca_mrówka: ''nikogo nie oceniam, oceniłem tylko ten fragment''
wibrująca_mrówka: ''serio mam to gdzieś'' dlatego się wtrąciłem oceniając kawałek
wibrująca_mrówka: a potem foch, że nie uważam was za partnerów do rozmów choćby o śniadaniu

Humanoid: ja powinienem być memem
wibrująca_mrówka: to czemu jeszcze nie jesteś?

Humanoid: bo mało kto wie o mojej niepoprawności
wibrująca_mrówka: ja wiem. dopisz sobie +1 na drodze do sukcesu.
Humanoid: I love you
wibrująca_mrówka:
Xetarcos: ja nie wiem
Xetarcos: dopisz sobie -1
dąt: słodko się zrobiło
Xetarcos: fuck u
dąt: dostałem cukrzycy
wibrująca_mrówka: dąt, bo ty zgryźliwy jesteś i stetryczały

dąt:
zimny_księżyc:
wibrująca_mrówka celowo tak napisalem abys mogl sie dowalic....zakąpleksiony typie przed monitorkiem
wibrująca_mrówka: zimny_księżyc to się nazywa ''pieprzenie przez_szybę''
wibrująca_mrówka: piszesz coś durnego a potem krzyczysz że to było specjalnie
wibrująca_mrówka: idealne podsumowanie
wibrująca_mrówka: chcesz puentę?
wibrująca_mrówka: ludzie durni solidaryzują się z innymi - równie durnymi
Xetarcos: true that
Xetarcos: ale stety niestety nie zawsze
Xetarcos: patrz gównoburze na psychiatryku

Xetarcos: wchodzę tam raz na kilka tygodni o randomowej porze dnia
Xetarcos: i może mam pecha
ale nie było jeszcze momentu, żebym na shit nie trafił
wibrująca_mrówka: mam na myśli tylko dzisiaj. że ksieżyc zrobił to samo co szyba, tylko potrzebował do tego 2 zdań a nie godziny
wibrująca_mrówka: więc tak technicznie.. to jest bardziej ogarnięty w nieogarnięciu niż ona 
zimny_księżyc:
wibrująca_mrówka daj mnie na bloga palancie
wibrująca_mrówka: na ścianę cię dam. wydrukuję. tak mnie zafascynowały twoje wypowiedzi.

zimny_księżyc: jestem zaszczycony

wibrująca_mrówka: czyli przestało cię to nie obchodzić?

zimny_księżyc: teraz to sprawa osobista

wibrująca_mrówka: no to jutro wieczorem. u mnie czy u ciebie?
zimny_księżyc: nie az tak osobista
zimny_księżyc: wirtualny kretynie

Xetarcos:
Cytat z Psychiatryka:
PołóżPistolet: JUTRO CZEKAJ
PołóżPistolet: PO 14 WRACAM Z ROBOTY

PołóżPistolet: TO CIE MAŁY
Suroboro:
szarpali furtką ale nie chciało mi się wychodzić z kałasznikowem od irka z białego stoku co mi ożenił za 3 koła
i kilka pestek
Schizofrenik_38: nie kłam
Suroboro: bym podziurawił cweli jak
Xetarcos: przykład
wibrująca_mrówka: to samo przynosi nam oak. 3 razy dziennie. codziennie. nie muszę nigdzie iść
Xetarcos: narzekając na poziom
wibrująca_mrówka: tak
 narzekając na poziom ludzi i dyskusji bo odbiega ona od standardów które zacytowałeś.
Humanoid: Oak to poczciwa, uporządkowana kobieta z klasą
Xetarcos: i znowu
 not sure if trolling or just stupid 
wibrująca_mrówka: trolling

Xetarcos: k

Humanoid: trolling rolling hyhyhy 
wibrująca_mrówka:
a poza tym to nuda, nie?
Humanoid: Wyobrażacie siebie na emeryturze?

dąt: ja czasem nieśmiało marzę, aby dożyć pięćdziesiątki
Humanoid: a to też zależy ile macie
wibrująca_mrówka: 68
AniaKamila: Ja na wiecznej emeryturze
wibrująca_mrówka: emerytura fajna rzecz, AniaKamila
AniaKamila: wibrująca_mrówka

Humanoid: ja sobie nie wyobrażam być starym piernikiem
Humanoid: z czasem wszystko przychodzi coraz trudniej
Humanoid: stajemy się mniej elastyczni

wibrująca_mrówka: e tam
wibrująca_mrówka: niektórym idzie wyjątkowo łatwo
wibrująca_mrówka: wystarczy przestać się rozwijać i zacząć cofać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.