poniedziałek, 11 czerwca 2018

Skończ z tym kończeniem, bo kończę i skończyć nie mogę!

Motto:

wibrująca_mrówka:
to chyba będzie moje nowe hobby, wyłapywanie hipokryzji w tej 'dobrej zmianie'
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
wibrująca_mrówka: nie wymaga wysiłku, można robić to codziennie, przywołuje uśmiech na twarz

***

Wiecie doskonale, że zawartość bloga zależy od zawartości czatu.
Niestety mamy tam obecnie pierdolnik. Stulejarze, goście, fetyszyści. Lokalni i nowi. Każdy sobie.

Tak więc, póki nie trafi się coś wesołego, kontynuuję projekt Bulgot. Tym razem dorzucę zbiór tekstów z okresu ''od 20 maja do zobaczymy'', który ma pokazać wywiązywanie się z obiecanek macanek (a jajeczka nadal wiszą na blogu).


Treść obiecanek:
Część XXVI - Dictum acerbum

***


Nie? To skąd znasz tyle brzydkich słów?


_Jack_: Barbiturany. zyjesz jutrem, marzeniami....chlopcze
Barbiturany.: wibrująca_mrówka jak twój blog

wibrująca_mrówka: Barbiturany. ostatnio tyle na nim 'chłopców' i 'dziewczynek' że proponowano mi skierowanie reklamy do dzieci, a nie tylko dorosłych

Barbiturany.: _Jack_ spotkamy sie?

_Jack_: Barbiturany. nie spotykam sie z kryminalistami.
Barbiturany.: _Jack_ trudno nede musiał z tym życ

pogarda: aferki, wczutki

wibrująca_mrówka: pogarda, i kryminaliści którzy grożą innym pobiciem!

Mam dziwne wrażenie, że życie i czas to zweryfikowały...


_Jack_:
brzydki_kaleka, mi mowiles, ze jestem sympatyczny http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_rolleyes.gif

wibrująca_mrówka: _Jack_ a ty mi mówiłeś że mi obijesz mordę http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_rolleyes.gif

Poza tym, nie rozumiem. Z kaleką na wózku to chciał się spotkać celem pobicia, a z kolesiem, którego uważa za biegłego
w sztuce bycia kryminalistą, już nie.


Koniec tekstów do ciebie - teraz będą tylko o tobie


(Mrówka dopytuje czy niemiła_4 uważa, że Wolfin nie bywa ostatnio na czacie, bo ktoś odkrył, że ma w avku nie swoje zdjęcia.)

niemiła_4: wibrująca_mrówka jesteś jak kleszcz krwiopijca
wibrująca_mrówka: nieprawda
wibrująca_mrówka: ja mam zwyczajnie trudny charakter
niemiła_4: wibrująca_mrówka prawda
_Jack_: niemiła_4 kleszcz
niemiła_4: wibrująca_mrówka tak kleszcz z trudnym charakterem
wibrująca_mrówka: niemiła_4 wyszukałaś to w google?
_Jack_: niemiła_4 hybryda
niemiła_4: wibrująca_mrówka sama wymyśliłam
wibrująca_mrówka: _Jack_ czyżbyś komentował i dodawał epitety o mnie, panie kończę-to-ósmy-raz?


Witamy wśród przydupasów


brzydki_kaleka:
niemiła_4 ... przecież on może jedną literę wziąć i zmusić abyś mu tłumaczyła sens i argumentowała, widzę że złapał się na wędkę i tańczysz wedle jego melodii
brzydki_kaleka: niemiła_4 .. sugeruje zmienić nick na "tancerka mrówki" może nawet obróżkę dostaniesz z imieniem
_Jack_: brzydki_kaleka, trafiony!
wibrująca_mrówka: _Jack_ taaaak, nadal szczekasz do cudzych epitetów o mnie

Nope, nadal nie widzę tu żadnej zmiany.
Ciężko się pozbyć nawyków, co?
Miał być ''nowy ja'' a mamy powtórkę z:
Część V - I uczy jak kończyć! I kończyć... I kończyć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.