niedziela, 24 czerwca 2018

Sojusz Zgnilizny (2/2)

Poprzednia część: Sojusz Zgnilizny (1/2)

_Jack_:
NarkoRycerz, ty jestes nastepna pacynka...jeszcze tego nieswiadoma

NarkoRycerz: Nie, ja ci szczerze napisałem to co myślę o tobie i nie chcialem ci sprawić przykrości inwektywami to byla po prostu moja opinia
_Jack_: mowie prawde w oczy, nie zalezy mi na takich znajomych....wystarcza mi ci ktorych tu mam, wartosciowi ludzie.
_Jack_: NarkoRycerz, dobra stary, skoncz.
wibrująca_mrówka: prawdę
wibrująca_mrówka: wartościowi jak Oak
NarkoRycerz: _Jack_ to ty dzień później pisales mi na privie bzdury ze mnie szanujesz i uważasz za "ułozonego chłopaka"

Jeśli to prawda to widać trend. Obrażanko na ogóle, przeprosiny na priv, jak z gwiazdką05.

_Jack_: NarkoRycerz, bo tak myslalem.

Snake_Eyes: _Jack_ Nie masz życia realnego, że przejmujesz się znajomymi z internetu, którzy znikną kiedy im internet odłączą?
_Jack_: Snake_Eyes, mam.
wibrująca_mrówka: Snake_Eyes też byś się zaczął przejmować jakbyś obraził pół pokoju w którym przebywasz codziennie

Snake_Eyes: _Jack_ To zajmij się nim, wyjdzie na lepsze
wibrująca_mrówka: Jack zmienia zdanie o ludziach zależnie od swoich wyzwisk i kłamstw...
wibrująca_mrówka: a za tym nie nadąży nikt
wibrująca_mrówka: nawet on sam
Snake_Eyes: wibrująca_mrówka Nie wiem, to dla mnie abstrakcja :v
_Jack_: pół pokoju.....karwa....kto tu sam sie ora i ora innym mozgi, a oni na to pozwalaja. wystarczy.
wibrująca_mrówka: skończyłeś? bo pisałeś 10 minut temu że nie będziesz wchodził w dyskusję
NarkoRycerz: wibrująca_mrówka
Oak_Bluffs: ______alepodlo co myslisz o zmianach na tym pokoju?
______alepodlo: w sumie mam je daleko gdzieś. Dzisiaj ten czat nie jest już tym czym był kiedyś. Nalazło się paru takich mentalnych popaprańców jak mrówka i podobni mu...
______alepodlo: Zrobił się syf.
Ja bym ich utylizował. Kulka w łba.
______alepodlo: Lubię wejść na litery i klasycznie podlić. Ale na mrowkę nie mam sił, jego to bym musiał zakatować.
Juna`: Też mi hobby.
Waiting: Juna  milcz tam lofro. a w sumie ,to ignor.

NarkoRycerz: co to za anonki?
_Jack_: Juna` przepraszam, ze wtracilem twoj nick do tego bagna.
wibrująca_mrówka: podziękujmy Jackowi za przymierze z Oak, a Oak za jej kumpli-debili
______alepodlo: wibrująca_mrówka zamknij japę, ćwierćinteligencie. Ja podziękuję Bogu jak stąd zejdziesz.

wibrująca_mrówka: bo kiedy obrazi się połowę znajomych, trzeba sobie dobrać nowych
wibrująca_mrówka: LEPSZYCH, A NIE PLEBS
Wolfin: wibrująca_mrówka ciiiii... znow przeprasza
wibrująca_mrówka: odliczaj na jak długo
Wolfin: nie mam juz miejsca na scianie na kreski
NarkoRycerz:
Oak_Bluffs: Waiting a ty kto bo niekopjarze
Waiting: Oak , Twój anioł stróż
wibrująca_mrówka: Juna, tylko przypadkiem nie pisz mu żeby przestał się odzywać tak jak obiecywał bo cię zwyzywa i nazwie pacynką!
gość_65341809: wibrująca_mrówka powiec czy ciebie ktoś lubi albo lubial hahahaha
wibrująca_mrówka: Powiec Lubial.. kolejny węgierski pisarz

Powiązany wpis: -Jak tam twoja powieść? -A pisze się sama!

Wolfin: lubial nabial
______alepodlo: wibrująca_mrówka jesteś pośmiewiskiem, cieciem tego pokoju.
gość_65341809: No i zmiana tematu hahahaha
gość_65341809: Lubial lubial
NarkoRycerz: Lubella
Wolfin: lubial nabial z Lublany
wibrująca_mrówka: a co to za temat? wyzywanie Mrówki przez jakieś randomy i cała strona czatu pisania randomów o mrówce..
Oak_Bluffs: gość_65341809 gdyby go ktos lubil to nie szukal by tu przyjaciol nie pisal by blogow o czacie
______alepodlo: Blog mrówkowego ciecia o czacie, zabawne
______alepodlo: Mam to gdzieś w zakładkach.

Pewnie masz go w zakładkach obok bloga icwela/podsłucha. No wiesz, tego bloga o moim blogu. xD

gość_65341809: Oak_Bluffs opuszczony biedny człowiek
Oak_Bluffs: to skonczona idiota wiec sie posila fikcja bo w realu jest nikim
Marek_24: siemaneczko
Marek_24:
Marek_24: wibrujaca a gdzie pan pracuje?

W redakcji. xD

______alepodlo: Jakim trzeba być gniotem, by zapisywać cały czas i żyć tym co się tu dzieje w 100%.
______alepodlo:
wibrująca_mrówka: tja.
Oak_Bluffs: twoirzy sobie tu rzecvzywistosc zalosne
gość_65341809: Wrrróć
Waiting: serio o czacie prowadzi bloga?
______alepodlo: Serio.
Waiting:
gość_65341809: Jego imitacja
wibrująca_mrówka: jakim trzeba być gniotem aby zapisywać o mróce całe strony bluzgów
i żyć jego życiem
NarkoRycerz: Czekajcie... bo nie rozumiem
Oak_Bluffs: ale to tez moze byc wyunik up[osledzenia umyslowego
gość_65341809:
______alepodlo: Typek robi śniadanie, sra, szczy - myśli o czacie i blogu. No bez jaj. 
wibrująca_mrówka: typek robi śniadanie, sra, szczy i myśli o czacie i mrówce i mrówki blogu
wibrująca_mrówka: jaki przegryw
Oak_Bluffs: Waiting podobno tak a co ma robic cale dnie i noce w domu prawiczek
Wolfin: no skarza sie ze zyje ich zyciem czyli czatem zabiera im duszeeeee!!!!
Waiting:
Waiting: mam prawiczek
Oak_Bluffs: Waiting brak sexu niektorym facetom bardzo sdzkodzi na psychike
Waiting: do ryża go!
______alepodlo: wibrująca_mrówka gdyby ktoś myślał o tobie, cieciu cały czas to nie pożyłby długo. Trujący gniocie.
wibrująca_mrówka: i właśnie napisałeś że nie masz życia. pozamiatane.
Sweet___revenge: cześć
_Jack_: Sweet___revenge czesc
Sweet___revenge: _Jack_ hej
Juna`: Cześć, S.Revenge.
Sweet___revenge: Hej, Juno
wibrująca_mrówka: cześć K.
Sweet___revenge: cześć, M
wibrująca_mrówka: Jack, przyszedł nowy znajomy, określ czy jest pacynką czy nie
NarkoRycerz: Zarzucacie komuś, ze w realu jest nikim bo pisze o czacie - Wy którzy wyzywacie innych na czacie od śmieci ?
NarkoRycerz: Macie wy ten tak zwany rozum i godność człowieka?
NarkoRycerz: tak zwany RiGCz?
wibrująca_mrówka: to pytanie retoryczne, tak?
Oak_Bluffs: zamykaja sie w sobie tworzac blogi zyjac czatem
Oak_Bluffs: tu maja swopich przyjaciol
Oak_Bluffs: wrogow zaczyna im sie mieszac fikcja z rzczywistoscia
Oak_Bluffs: takie uposledzenia umyslowe to ciezka sprawa
MarzaratON: _Jack_ wiesz obawiam się że mrókwa ma na Twoim punkcie jakąś nie wiem jak to nazwać biorąc pod uwagę że jesteś bohaterem prawie każdego wpisu w jeog ostatnikm blogu
_Jack_: MarzaratON, tak...
wibrująca_mrówka: MarzaratON zwyczajnie obiecałem mu, że jak będzie się ośmieszał to ja to opublikuję
wibrująca_mrówka: NAPISAŁEM TO nawet na blogu
wibrująca_mrówka: a on powiedział że przestanie siędo mnie odzywać i zaczepiać
wibrująca_mrówka: NIE PRZESTAŁ
wibrująca_mrówka: więc sooorry, ale dalej będę cytował jak kłamie
______alepodlo: wibrująca ciota niedojada i dostaje jakichś zwidów z userami czatu i samym sobą.
NarkoRycerz: wibrująca_mrówka No raczej ze retoryczne. Nie oczekuje ze, typy tego pokroju spedza sekundę na samokrytyce mówiąc "no jo... ch*jowo sie zachowałem"
MarzaratON: _Jack_ może Ty specjalnie prowokujesz Mrówkę dla wielkiej sławy blogowej?
_Jack_:
MarzaratON, poniekad masz racje.
MarzaratON: _Jack_
MarzaratON: wibrująca_mrówka obawiam się że jesteś wykorzystwywany , JAck na twoich plecach chce zostać sławny!
wibrująca_mrówka: ależ mi to nie przeszkadza. niech się wybija i pokazuje pełnię swojego blasku.
NarkoRycerz: NIECH GOWNIANE FLOW GO NIESIE
wibrująca_mrówka: dokładnie.
Wolfin: blasku? jego latarka chyba swieci wylacznie do srodka
_Jack_: Wolfin, zobacz gdzie swieci twoja.
NarkoRycerz: _Jack_ Tobie we dupe.
NarkoRycerz: i nie swieci A wchodzi.
_Jack_: NarkoRycerz, przycpaj.
Oak_Bluffs: ja mysle ze wkrtce ta niedojda zyciowa zacznie opisywac swoje zycie czatowe myslac ze kogos to zainbteresuje
wibrująca_mrówka: to może nie pisz tyle o moim blogu żebym nie widział że cię to interesuje
______alepodlo: wibrująca_mrówka idź pacanie do faktu, tam poopisujesz swoje beznadziejne życie, a pismaki zrobią z tego jeszcze większy kabaret niż ma to miejsce realnie, bo chyba o to ci chodzi. Blogerze ty osrany
wibrująca_mrówka: to usuń mnie z zakładek
Oak_Bluffs: ______alepodlo powiem ci szczerze ze czasami mi zal takich kalek umyslowych ja wibrująca_mrówka
______alepodlo: Oak_Bluffs mi nie jest jego żal, bo to taki parszywy cwaniaczek sieciowy. 
wibrująca_mrówka: bo mi zwiększasz oglądalność i robisz reklamę
gość_92526608: kogo jepio?
______alepodlo: gość_92526608 śmiecia mrówkę
NarkoRycerz: gość_92526608 Jacka flashlightem
Oak_Bluffs: Wolfin a ty juz zamknij ta morde i idz staraszyc na cm,entarzach ogrze
wibrująca_mrówka: poziom elity.
______alepodlo: wibrująca_mrówka usunąłbym cię z życia, cieciu
Oak_Bluffs: ______alepodlo jaki tam cwaniaczek to sierota bez zycia
NarkoRycerz: Mro- Z plebsem rozmawiaj językiem plebsu - Autor cytatu N.N
wibrująca_mrówka: znam autora!
NarkoRycerz: JA TANTIEMOW PLACIC NIE BEDE

Powiązany wpis: Pogadajmy o ''interpersonalizacji jednostki ze światem''

Oraz cytat z niego:

Oak_Bluffs:
powonienes wiedziec ze z plebsem trzeba rozmawiac na poziomie plebsu ibnacvzej plebs nie pojmie nic


Snake_Eyes: wibrująca_mrówka sól tej ziemi ;_;
______alepodlo: Oak_Bluffs chce zgrywać inteligencika, ale niestety mu to nie wychodzi. 
______alepodlo: Przydupas tashy Podobnej intelektualnie dla niego poczwary. 
Oak_Bluffs: wiesz uposlkedzenie psychiczne wzraz z fizycznym
Oak_Bluffs: ciezka sprawa
Sweet___revenge: a po co to wszystko? i tak kiedyś czat zostanie wypieprzony w kosmos i nawet blade wspomnienie nie zostanie po tym biadoleniu...
wibrująca_mrówka: bo muszą pokazać jak mnie olewają.
Sweet___revenge: ale ja piszę o wszystkim tutaj, nie tylko o nich
wibrująca_mrówka: no ja się określiłem co i po co
_Jack_: Sweet___revenge zostana tylko wartosciowi znajomi w realu masz racje.
MarzaratON: _Jack_ zauwazyłeś z jaką klasą ja i Ty się zachowujemy?
MarzaratON: _Jack_ wokoło istna jatka, mięso fruwa a my pełni spokoju i gracji 
Wolfin: zaraz sie pocaluja :3
wibrująca_mrówka: teraz czekam aż skończą
Sweet___revenge: dlatego lubię podejście [a], on wie że warto to traktować z przymrużeniem oka
_Jack_: Sweet___revenge obiektywizm
MarzaratON: pfffff _Jack_ :8
MarzaratON: _Jack_
wibrująca_mrówka: obiektywizm nie istnieje
Wolfin: wibrująca_mrówka obiektywnie rzecz biorac
NarkoRycerz: MarzaratON Który z was jest pełen Gracji i spokoju ? bo nie jestem pewien
placebos: NarkoRycerz wybierz tego, ktory lepiej sie caluje
NarkoRycerz: placebos Nie chce
wibrująca_mrówka: no jeden jest pełen latarki i bijącego od niego blasku...
wibrująca_mrówka: więc ten drugi musi być pełen gracji i spokoju
Sweet___revenge: bo jaki niby wpływ na moje życie ma czateria...
Sweet___revenge: znika wraz z kliknięciem przeze mnie "iksa" w prawym górnym rogu
______alepodlo: wibrująca_mrówka
Bańke_Łap: dzień dobry
NarkoRycerz: Bańke_Łap Heja
Waiting: Bańke_Łap no cześć
Oak_Bluffs: Bańke_Łap
Oak_Bluffs: Bańke_Łap mam nadzieje ze ze ninka za nami niewlezie
Bańke_Łap: Słyszałam ,że gdzies tu jakies śmieci są do zbioru
pindzirindzi: wibrująca_mrówka siadaj na i sklej morde bo bedziesz cvvelu przejechany swoim wlasnym wozkiem inwalidzkim na ktorym teraz siedzisz niedorobiencu
wibrująca_mrówka: pindzirindzi było. nudne.
______alepodlo: pindzirindzi
pindzirindzi: ______alepodlo
Oak_Bluffs: pindzirindzi
Snake_Eyes: pindzirindzi jesteś gejem, ze takie rzeczy proponujesz? :v
pindzirindzi: wibrująca_mrówka nudzi to mi sie juz twoja stara jak ja popinam nockami w odbyt
wibrująca_mrówka: nadal nudne.
Elyria: ależ to słabe
pindzirindzi: wibrująca_mrówka bo nie ty ruchasz to ci sie nudzi ale sam jestes ruchany w morde
Oak_Bluffs: ______alepodlo niewiem gdzie jest to zdjecie na tym wozku
______alepodlo: Oak_Bluffs

Jest tutaj! Zwróćcie uwagę, że mamy rok 2018, a pierwszy wpis o zdjęciu jest z 2016.
Powiązany wpis: 17-letni karzeł na wózku [live]

Waiting:
Snake_Eyes: niepewność swojej orientacji, *kiwa potakująco głową zamyślony* to wiele tłumaczy
NarkoRycerz: Snake_Eyes
Wolfin: co raz wieksza desperacja
Oak_Bluffs: ______alepodlo zgadnij kto mi to dal
______alepodlo: Oak_Bluffs ?
Oak_Bluffs: ______alepodlo co ty balas ten co jechal nudna kiedys
Oak_Bluffs:  jak mi wladowal to zdfjecie na priv to brzuch mnie bolal pare godzin:FD
______alepodlo: BALAS był konkretny. 
Oak_Bluffs: fakt fajny gosc
Oak_Bluffs: szkodfa ze juz nie wlazi
wibrująca_mrówka: co ja to mówiłem wcześniej? że zrobią taki syf że nikt normalny nie pogada?
NarkoRycerz: Psychologia- psychiatryk sojusz ponad podziałami
Wolfin: nuke'm
NarkoRycerz: Duke'm! Wolfin
Wolfin: i Doomem
Wolfin:
Wolfin: Ikea, wszsytko dla twego Doooma
______alepodlo: mrówka
______alepodlo: mrówka

______alepodlo: mrówka
wibrująca_mrówka: jak wam się znudzi życie moim życiem na czacie, to dajcie znać 
Sweet___revenge:
wibrująca_mrówka: Ely, robisz coś? bo może byśmy pograli
Elyria: daj mi 5min i możemy zagrać
wibrująca_mrówka: jasne
_Jack_: Sweet___revenge, lepiej chyba cos poczytac
wibrująca_mrówka: _Jack_ siebie poczytaj.
Sweet___revenge: czytaj
_Jack_: wkrotce.
Sweet___revenge: ja zaczęłam
_Jack_: co?
Sweet___revenge: "Żarna niebios" Kossakowskiej
NarkoRycerz: Sweet___revenge Ruda sfora Tej samej autorki tez świetna książka
Sweet___revenge: Może dojdę i do niej
NarkoRycerz: Polecam
_Jack_: Sweet___revenge ja czytalem sporo Poego, ostatnio...teraz Ray Bradbury-kroniki marsjanskie, znasz?
Sweet___revenge: nie znam

_Jack_: to fantastyka naukowa...ale tez bardzo zyciowe i pouczajace, te kroniki.
Sweet___revenge: Dobrze, znikam poczytać materiały do pracy. Kossakowska poczeka
_Jack_: Sweet___revenge
NarkoRycerz: Sweet___revenge papa
Sweet___revenge:
wibrująca_mrówka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.