piątek, 8 czerwca 2018

A może mniej kłamstwa i hipokryzji? Nie..? Czemu nie?

Valakas: moglabym spiewac/growlowac
Valakas: uczylam sie
Valakas: ....niestety
wibrująca_mrówka: ?
wibrująca_mrówka: jak się growluje?
Valakas: mogłabym Ci pokazać
Valakas: powaga
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: serio?
Valakas: no
Valakas: poważnie
Valakas: umiem
wibrująca_mrówka: co za blondynka
Valakas: chcą bym była "growlem" w bandzie u ziomow
Valakas: ale ja wstydze sie mega
Valakas: :<
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: idź!
wibrująca_mrówka: chce posłuchać
Valakas: gdzie? xd
Valakas: mama mnie z domku wygoni
Valakas: :<
wibrująca_mrówka: do kapeli
Valakas: ale półgłosem mogie xD
Valakas: DOKŁADNIE
Valakas: taka prysznicowa
wibrująca_mrówka: nie jesteś za stara na mieszkanie z mamą?
Valakas: moj brat uciekł
Valakas: ja nadal szukam mieszkania
UsAidNotForSale: z cyganami
Valakas: niedługo mi to 24 xD
Valakas: ale jezeli jestws sam to te ceny sa masakryczne
wibrująca_mrówka: zamieszkaj z facetem
Valakas: wtf
Valakas: co ja napisalam
UsAidNotForSale: Valakas pijana albo niespelna rozumu
Valakas: na tym czacie umiem byc tylko ogarem dla mrówki
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: awww
Valakas: nosz kutwa
Valakas: zbyt dl;ugo mnie znasz
wibrująca_mrówka:
UsAidNotForSale: jak kolegujesz sie z mrowka to ignor
UsAidNotForSale: razy 2
UsAidNotForSale: x2

wibrująca_mrówka:
UsAidNotForSale dlaczego?
UsAidNotForSale: bo obrazasz ożytkowników czata wymadrzasz sie trolujesz i szczycisz sie swoim inwalidztwem oraz uwazasz ze ulomnosc usprawiedliwia podle i niegodziwe zachowania
UsAidNotForSale: a teraz ignor
wibrująca_mrówka: UsAidNotForSale a może jakiś dowód?
UsAidNotForSale: nie..
wibrująca_mrówka: czemu nie?
marlenawytrych: :O
UsAidNotForSale: marlenawytrych dobrze napisalem tej kreaturze co nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.