wtorek, 12 czerwca 2018

Szczekanie bezpańskich psów

Na wszelki wypadek informuję, że cały ten wpis opiera się na założeniu Jacka iż: mężczyzna, który jest jakoś związany
z kobietą, kręci się w koło niej i w swoim mniemaniu broni jej przed innymi mężczyznami, używając gróźb, wyzwisk, spamu, nawet, gdy nie ma takiej potrzeby - jest nazywany psem. Za psa i jego zachowanie odpowiedzialna jest kobieta, przy której on waruje.

A ja zwyczajnie obracam przeciw niemu jego własną interpretację jego własnego zachowania.


***


Trochę empatii! Postaw się na jego miej... Oh. Wait.


_Jack_:
BłękitnaAgaa, tak serio, to mysle, ze lepiej nie wchodzic Ci w droge
_Jack_: BłękitnaAgaa, a te Twoje psy
_Jack_: BłękitnaAgaa, wlasnie...mialem wczoraj odwiedziny....najpierw jeden gosc pisal do mnie, ze nie mam do ciebie pisac....bo mnie zabije

wibrująca_mrówka: cóż za ironia
pijany_w_wannie: _Jack_ wiesz jak cie mrowa obsmarowal na blogu


Jak chuj. Normalnie słowo w słowo od 5 miesięcy smaruje wpisy! A najgorsze jest to, że nie przestanie póki nie doczeka się przeprosin publicznych, dla innych i dla siebie! Normalnie potwór!

BłękitnaAgaa: _Jack_
_Jack_: BłękitnaAgaa, pozniej taki jeden....tez gosc, spytal czy dowiem sie od Szusza ile masz lat, jak napisalem, ze porwe Cie nawet dla niego....to odpisal: spieralaj

Reformax: To i tutaj są takie ambicje, jacku??

_Jack_: Reformax, takie akcje
BłękitnaAgaa: _Jack_ brak słow

_Jack_: BłękitnaAgaa, jestem przyzwyczajony....srednio 5 razy mam grozby na priv przez Ciebie nie mowie o wszystkich, bo mi sie nie chce

BłękitnaAgaa: _Jack_
_Jack_: BłękitnaAgaa 5 razy w miesiacu
_Jack_: BłękitnaAgaa
BłękitnaAgaa:

**szuszu**: _Jack_ mi tam nikt nie grozi

_Jack_: **szuszu** za duzo tych bezpanskich piesow, obok Agi sie kreci
wibrująca_mrówka: _Jack_ to zacznij im grozić tak jak mnie

wibrująca_mrówka: wystarczy że zmienisz Asia na Aga i możesz nawet przekopiować

Pomóc ci?

To nie twoja sprawa, czyjes malzenstwo.Gowno wiesz tez o naszej relacji i nic ci do niej.Serio, radze ci sie odpierdolic od tego tematu. Ja i kobieta o ktorej piszesz, nie zyjemy tylko czatem.Jesli dalej bedziesz sie wpierdalal w nasze relacje, to serio dostaniesz w twarz...i gowno mnie obchodzi kara ktora moze mnie spotkac, bo nie da jej sie porownac do sadysfakcji jaka bede mial ze zdzielenia takiego slizgiego typa jak ty w pysk.To wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie. Jack.

A ja powiem o wszystkich, bo mi się chce. Jestem słowny i wredny, chociaż też brak mi słów na takie samozaorania.

Gdzie się podział twój kaganiec w miejscu publicznym?


manix_ludo: **szuszu** .....oczekuje wyjasnien i zaznaczam to bylo malo smieszne .wrecz ...hmmm
_Jack_: o piesek....
_Jack_: **szuszu** uwaga pies
manix_ludo: _Jack_ kundlu do budy i waruj

_Jack_: manix_ludo, chetnie cie teraz wyslucham...
BłękitnaAgaa:
manix_ludo jakich wyjasnien ?
manix_ludo: BłękitnaAgaa Zapytaj tego w brazie
BłękitnaAgaa: manix_ludo ?
_Jack_: BłękitnaAgaa, przypnij go na smycz
_Jack_: BłękitnaAgaa, i kaganiec, to miejsce publiczne
wibrująca_mrówka: ironia
BłękitnaAgaa:

(Mrówka o horrorze)

monterek_: wibrująca_mrówka wolę komedie

monterek_:
a nawet parodie
wibrująca_mrówka: no to parodię oglądamy teraz
monterek_:
**szuszu**: manix_ludo żonie się nie tłumaczę a tobie z czegoś powinienem
wiedzma___: cześć
_Jack_: wiedzma___ kochanie

_Jack_: **szuszu** dzwonie po animalsow, niech go zabieraja

manix_ludo: _Jack_ dziewczynko....takie teksty pisz szuszu..ja nie mam tobie nic do napisania ...jestes za cienki

_Jack_:
manix_ludo, powiem ci tak, na sprzeczki juz tarcilem tu czas...ale na przynajmniej godnego przeciwnika, a ty dupku, sam wiesz

Nie na 'sprzeczki' a na 'wyzywanie'. Nie 'traciłeś' a 'nadal tracisz'. I nie na 'godnego', bo to sugeruje równość, a na 'takiego, który cię pozamiatał, pijąc przy tym herbatkę z cytrynką'. A niżej widać, że manix to ten sam typ co ty. Reszta się zgadza. Sam wiesz.

**szuszu**: manix_ludo nie zaczynaj lepiej....
manix_ludo: **szuszu** WIDZE ...zauwazylem co bylo Napisane .
monterek_: _Jack_ siedzisz to tyle czasu i jeszcze nie nauczyłeś się kultury
monterek_: Zaskakujesz mnie
wibrująca_mrówka: chyba tylko ciebie
wibrująca_mrówka: inni już przywykli
monterek_: ja ciągle wierzę 

wibrująca_mrówka: I WANT TO BELIEVE

_Jack_: monterek_ odwal sie You
monterek_: _Jack_ Ale dostałeś po uszach co?
_Jack_: monterek_ nie.

wibrująca_mrówka:
manix_ludo wsadź mordę w kibel i przestań bulgotać
wibrująca_mrówka: bo zniżasz się do poziomu Jacka.
monterek_:

manix_ludo: **szuszu** ha ha .smieszny jestes
wibrująca_mrówka: manix_ludo nie uważam żeby osoba, która normalnie rozmawia z innymi była śmieszna.
wibrująca_mrówka: śmieszne jest włażenie tu tylko po to, żeby sobie kogoś powyzywać
wibrująca_mrówka: i to nieudolnie.
manix_ludo: Twoja opinia i zdanie ..nic nie poradze
wibrująca_mrówka: o, cytujesz Jacka
monterek_: wibrująca_mrówka przecież niektórzy nie potrafię inaczej
monterek_: Przestań się wreszcie dziwić
monterek_: dla niektórych Trollowanie w internecie to całe życie

monterek_:
tyle że to trochę niezdrowe
monterek_: kierowanie złych emocji do osób których się nie zna

manix_ludo: . wibrująca_mrówka ..przeciez ja nie musze nic Tobie pisac -to brazowy nie umie wyjasnic swojego komentarza ...tyle w temacie .

wibrująca_mrówka: jemu też nic nie musisz pisać, a on nie musi ci niczego wyjaśniać. poza tym, dzięki tobie mam zagwozdkę... czy to ty zerżnąłeś od Jacka styl wypowiedzi czy on od ciebie

Zagadka: Do której kobiety z czatu powinienem zadzwonić, aby zabrała swojego szczekającego na mnie psa, założyła mu smycz, kaganiec i pilnowała, by nie sikał w miejscu publicznym? (Mam już swoje co najmniej 3-4 typy.)

Pytanie dodatkowe: Czy skoro on postanowił posłużyć się kobietą, aby załatwiła za niego sprawę ze mną... To czy ja mogę,
w ramach rewanżu i zachowania się ''po męsku'', posłużyć się kobietą i powiedzieć: ''Pańciu, sprzątnij publiczne gówno po swoim psie.''?

Zagadka nr 2: Jeśli zgodnie z radą Jacka zrobię to, co powyżej, jak myślicie: szczekanie się skończy czy nasili?

4 komentarze:

  1. Moglabym, pisac wlasnego bloga i opisywac na nim ciebie, a byloby co. Jednak nie zrobie tego bo nie potrzebuje sie na kims dowartosciowywac, jak ty to czynisz. Mozesz wylapywac u wszystkich wszystko, ale to nie zmieni tego kim sam jestes. Przydalaby ci sie wizyta u psychologa.Jesli te tanie zagrywki, ktore tu stosujesz manipuluja publicznoscia to gratuluje ci publicznosci.
    pozdrawiam, czaterianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Na czacie dzieje się tyle, że jest co opisywać. Dlatego mam blog.

      Też zupełnie nie pojmuję stanowiska ludzi, którzy wyzywają innych całymi tygodniami od posrańców, karaluchów i nie potrafią uzasadnić swojego zdania. Ci to się muszą dowartościowywać, zwłaszcza groźbami skierowanymi do inwalidów. Stosują podłe i płytkie manipulacje, które bardzo łatwo przejrzeć... A jeszcze łatwiej zaznaczyć na czerwono. Nie są konsekwentni i bywają zadziwieni, że ktoś może im zwrócić uwagę. Nie potrafią też przepraszać i wysyłają kobiety aby się za nich wstawiały. Widzę, że też nie lubisz takich ludzi.

      Cieszy mnie także, że rozumiesz, że możesz u mnie ''wyłapywać wszystko'', ale to nie zmieni tego kim sama jesteś. Polecam ci wpisy o diagnozie przez czat i polecam wizytę u ginekologa.

      Tak samo jak cieszy mnie moja publiczność i moi znajomi, którzy chamstwu mówią wielkie, czerwone: NIE! Takimi ludźmi pragnę się otaczać.

      PS
      Podaj kiedyś swój nick, żeby nie wyglądać na jedną z osób pokroju gości, którzy potrafią jedynie anonimowo wyzywać od jednego samozaorania do drugiego. :)

      Usuń
  2. No! Kiedy odsłonisz rąbek tajemnicy, jakie to typy?
    Ale żem się wkręciła w czytanie tego chłamu. He he
    ~ Słovacka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy. Bo jak ktoś mi kiedyś pisał: domyśl się. ^^

      Usuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.