sobota, 16 czerwca 2018

Elyria: oo :x właśnie jakiś dzieciak wysypał wiaderko piasku na drugie dziecko

4-5.06.18
Pomilczał, pomilczał i JEB!
I dalej milczał.


kciukiem_w_mózg: i bez zagadek trudno kogoś zaprosić na priv XD
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: moja lufa cię nie zadowala?
.Wilk_Stepowy.: ale bez kciukiem_w_mózg
wibrująca_mrówka: bez kciuka jesteśmy bezradni
kciukiem_w_mózg: wibrująca_mrówka jest piękna



Ely, twój czołg jest sławny! Ale następnym razem zacznij rysowanie od tyłu :x

[a]: Depeche Mrówe - "barrel of an ant"
wibrująca_mrówka: [a] nie rozumiem
[a]: mrów, Depeche Mode ma utwór pt.:"Barrel of a gun"
[a]: [barrel = 1) beczka, 2) lufa]
_Jack_: za slabo rozwiniety, aby zrozumiec.....
wibrująca_mrówka: _Jack_ za głupi żeby skończyć?

Cóż to za ujma przyznać, że się czegoś nie zrozumiało! Idę po torbę na łeb.


2.06.18

Najlepiej to nie pisać za wiele głupot, chociaż jak ktoś i tak się nie wstydzi tego co pisał i powtarza tę samą szopkę...


_Jack_:
BłękitnaAgaa, jak Twoj dzien, Agnieszko?

BłękitnaAgaa: jak co dzien
_Jack_: ach! uwielbiam Twoje wyczerpujace odpowiedzi, ale fakt, lepiej za wiele nie pisac....zgnilizna tego swiata tylko na to czeka
wibrująca_mrówka: _Jack_

Ciekawe słowa jak na kogoś, kto pisał, że ''pozwala mi zbierać materiał'' i ''daj to na bloga, będzie zabawa''.
I kto lubi publicznie wyzywać, ale przeprasza tylko prywatnie i nawet się nie fatygując.


10.06.18
Dla pewności powtórz, żeby każdy zrozumiał aluzję.


ROGAL_DDL: mrówka to zwykły męski członek do szczania

ROGAL_DDL:
ująłbym to inaczej, ale kultura musi być XDDDD
wibrująca_mrówka: cześć
ROGAL_DDL: mrówka, pedale
wibrująca_mrówka: miło że na mnie poczekałeś z tym wywodem

ROGAL_DDL:
czekałem na ciebie XDDDDD mróweczko, przyciągnąłem cię myślami :v
wibrująca_mrówka: nie, Tasz mnie zawołała
ROGAL_DDL: a to suka

wibrująca_mrówka:
dopsz, pokazałeś żeś dno, a teraz wróć do jamy z której wypełzłeś
ROGAL_DDL: o ty śmieciu, czekałem na twój atak, a teraz ostro bede z tobą jechał popruta szmato
ulsutny: ROGAL_DDL

Tasha:
Mró, uważaj, będzie próbował cię upodlić XD
wibrująca_mrówka: ta, piąty rok będzie próbował..
ulsutny: ale fajny podling
ROGAL_DDL: jaki piąty rok?
ROGAL_DDL: wydaje mi sie ze mrówka jest nieźle nafukana no bo ma już urojenia od tego ćpania amfy
wibrująca_mrówka: koleś, takie słabe teksty to ja czytam tu od lat. nawet nie odróżniam was za bardzo
wibrująca_mrówka: wiem że marek pisze o lizaniu, pozek o milionach, a jack cytuje coelho i ma o 2 obelgi mniej w swoim słowniku niż Oak, a ciebie to nawet nie chce mi się zapamiętywać

NarkoRycerz:
Znamy sie tylko z czacika A jedno o drugim nic nie wie...
wibrująca_mrówka: randomowy bełkot
ROGAL_DDL: miejska wścieklizna wjeżdża na twoją meline, na ulicy za okazanie braku szacunku leżałbyś z roztrzaskanym ryjem albo dostał maczetą pod żebro, tfu społeczniaku XDDD
NarkoRycerz: i jeszcze to XDDD
wibrująca_mrówka: było

ROGAL_DDL:
twoja żona wie, że ćpasz heroine, z domu wynosisz fanty i dostałeś pozytywny wynik z testu HIVU?
wibrująca_mrówka: też było.
NarkoRycerz: hifu?
niemiła_4:
NarkoRycerz: Hi-fi?
[a]: superstar, superHIV
Tasha: wifi

wibrująca_mrówka: poprzednie to Jack, a to o hivie to TylkoNaChwilęOna
wibrująca_mrówka:
napisz coś własnego
kciukiem_w_mózg: może to z tego generatora bluzgów?
wibrująca_mrówka: wszyscy używają tego samego?
kciukiem_w_mózg: bo chyba tylko jeden jest

Tasha: moze tytlko jeden jest
wibrująca_mrówka: a mi to wygląda jakby wszyscy mieli jedną, tę samą, półkulę mózgową i używali jej zamiennie
ROGAL_DDL: Tasha osiedlowy szlaufie XDDDDDDDDDDDD idź lepiej na badanie krwi, bo nie wiadomo co w tobie jest. jakaś kiła, albo hiv
wibrująca_mrówka: było linijkę wyżej. mówiłem, postaraj się.
Słowacki:
Dzisiaj byłam nad wodą, niedokładnie ogoliłam nogi. Wiecie z jaką pogardą się tam spotkałam?!
Słowacki: I witam, moi drodzy.

wibrująca_mrówka:
Słowacki KUPIŁAM RÓŻOWY PŁASZCZYK

Słowacki: wibrująca_mrówka, lawendowy kolor lepiej podkreślałby Twoje czarniutkie oczęta, mróweczko!!
wibrująca_mrówka: Słowacki

A chciałem sobie pożartować z liska i jej refleksji, gdzie jeszcze przed 'cześć' wiadomo gdzie była i co kupiła...


ROGAL_DDL:
wibrująca_mrówka - atencyjny pedale, zamknij pape XD
ROGAL_DDL: nie wtrącaj się
wibrująca_mrówka: to w końcu mam ci poświęcać uwagę czy nie? bo już zgłupiałem..

ROGAL_DDL:
rób co chcesz przegrywie, ale coś za często wpadasz na czaterie. czyżby brak życia, a masturbacja ze łzami w oczach?
wibrująca_mrówka: byłooo. mówiłem, napisz coś własnego.
Tasha: ROGAL_DDL sam tu musisz wpadać równie często, że go widzisz, więc zbieraj zabawki i wracaj do siebie, bo to smutne i nudne
NarkoRycerz: masturbacja wychodzi oczami

wibrująca_mrówka:
w ciągu ostatnich 4 dni 4 raz czytam o sobie i swoim życiu. co oni robią jak mnie nie ma?
Słowacki: A Ty mrówo, przestań być opryskliwy.
wibrująca_mrówka: Słowacki dlaczego jak ktoś mnie wyzywa to ludzie piszą do mnie żebym TO JA nie był opryskliwy, kiedy jestem ledwie cynicznie znudzony?

Tasha: bo się boją, że ich zaczną wyzywać? 
_Jack_:
Słowacka, nie trac czasu na zgnilizne
wibrująca_mrówka: _Jack_ o, znów kończysz?
NarkoRycerz: wibrująca_mrówka wiec może chociaż raz ironicznie byś te plotki potwierdził?

wibrująca_mrówka: ale które? że masturbacja prowadzi do hiv?
NarkoRycerz: Ch*j tam na bogato co powiesz na to ze jestes transeksualnym mężem swojej matki?
wibrująca_mrówka:
NarkoRycerz

Potwierdzam!!! Potwierdzam wszystko!!!


Słowacki:
wibrująca_mrówka, ja Cię jeszcze nie wyzwałam, kochany!
_Jack_: Słowacka, zgnilizne idzie rozpoznac...mysle, ze masz ten dar

Słowacki: _Jack_ tak, wciąż widzę ją w lustrze. ^^

wibrująca_mrówka: ojoj, skleroza?
Słowacki: zapewne tak. Przypomnisz mi ten haniebny incydent?
_Jack_: Słowacka, oj....nie!
niemiła_4: no i granat w szambie wybuchł
[a]: fire in the (shit)hole!
_Jack_: niemiła_4
NarkoRycerz: shit hole rabbit hole glory hole

[a]: NarkoRycerz, to brzmi jak początek alternatywnej wersji "They don't care about us" Michaela Jacksona
Barbiturany.:
niemiła_4 ..jak dyszy twój pies?

niemiła_4: Barbiturany. jak każdy mały pies
_Jack_: Barbiturany. jak ty pod prysznicem.

Tak, stąd wyciąłem: Dygresja II - Tancerka mrówki
Nie, do Rogala wyżej też się nie przypierdoliła ani jednym słowem. Domyślam się, że lubi ten typ.

wibrująca_mrówka: Słowacki 7 marca 2018

wibrująca_mrówka: załapałaś się do Bulgotu przy okazji, do części III cz 2

Linkuję tutaj: Część III - i kończy, i kończy, i kończy... (2)


Słowacki:
Mrówa, czy Ty zapisujesz w kajeciku każdą inwektywę pod Twój adres?
Słowacki: wysłaną pod Twój adres*
[a]: wysraną*
wibrująca_mrówka: tak, a potem robię statystyki więc wiem że wszystko było

Np. w podsumowaniu zliczyłem Jackowe obelgi... Mam dodać zgniliznę czy sami podliczycie?
Polecam: Podsumowanie - _Jack_: wibrująca_mrówka, swietnie, dawaj na bloga...bedzie zabawa

MarzaratON: Słowacki hm mrówka prowadzi bloga na kórym umieszcza zapizy rozmów z czata

Słowacki: MarzaratON, podasz link? Chętnie zapoznam się z jego działalnością.
_Jack_:
Słowacka, wiesz juz co mam na mysli...jak mowie, zgnilizna?

Ja wiem! Ja wiem! Masz na myśli zawartość bloga, w tym swoje wulgarne ''żałosne wypociny''!
Które Mrówek KRYTYKUJE i uważa za coś, co należy z czatu wyplenić.

Słowacki:
_Jack_ciężko mi nazwać człowieka takim słowem. Ten ból wewnętrzny mojej moralności staje się nieznośny.
_Jack_: nie mowie o czlowieku, jako takim.

Słowacki: rozumiem.
Słowacki: : P
_Jack_: narawde?

Słowacki: tak sądzę, mam zaległości w myśleniu.
_Jack_: madra jestes, rozumiesz

Słowacki: nie! Kreujesz wyidealizowany obraz mojej osoby. ^^

A potem dał jej ciasteczko i...


Słowacki: wibrująca_mrówka, jestem wątkiem pobocznym? Jeżeli tak, to jeszcze bardziej Cię nie szanuję.
wibrująca_mrówka: ależ aktywnie zaczęłaś się udzielać więc niejako jesteś wsparciem wątku głównego

A ja nie szanuję bab, które się wciskają w czyjąś sprzeczkę i zaczynają nieudolnie prowokować.
Oczywiście nic nie pamiętają i trzeba im przypominać... Ale to jutro :D

_Jack_: jakie to juz jest przewidywalne
 Słowacki: wibrująca_mrówka, no dobrze. Czekam na wersję roboczą.
MarzaratON: Słowacki wpisz w google: wibrująca mrówka blog i pierwszy na liście
MarzaratON: śmiać mi sie chce bo wyglada na to że mrówka zapisuje wszystko i topotem rozpamiętuje
wibrująca_mrówka: nikt nie czyta, wszyscy znają

MarzaratON: _Jack_ jesteś prawie na samej górze teraz n ablogu mrówki
Słowacki:
On to naprawdę robi?!

[a]: tak jak ja kupę podczas czatowania rano
Słowacki:
O mój Boże!
Słowacki: Muszę nad sobą panować.
MarzaratON: Słowacki
Słowacki: Szukam siebie.
Słowacki: Tasza szpiegmistrzyni?
MarzaratON: _Jack_ nie chcę Ci nic mowić ale jestemy teraz na 1 stornir bloga
Słowacki: Świrus.
_Jack_: Słowacka, kto swirus? nie bylo mnie

Słowacki: _Jack_ mrówa!

_Jack_: Słowacki, zgadza sie.
Słowacki:
[a] seks analny z osłem. 10.03.2018
[a]: Słowacki, ASSinus?
Słowacki: Pozostanę w takim razie w cieniu. Dziękuję mrówo.

wibrująca_mrówka:
pssst, zdradzić ci sekret?
Słowacki: ale masz mi nie zapluć ucha.

wibrująca_mrówka: każdy może sobie zapisywać co piszesz lub cię śledzić. i nie musi cię o tym informować.
a ostrzeżenie przed tym jest nawet w regulaminie który zaakceptowałaś, ale nie przeczytałaś

PsychoPoPracy: wibrująca_mrówka brutqlna racja

Słowacki:
Owszem czytałam i zaakceptowałam.
(Marzarat namawia Słowacki do opisywania durnych rzeczy)

Słowacki:
Jacku, pomóż.

_Jack_: Słowacka, co mam zrobic?
NarkoRycerz:
_Jack_ Ściany wyszpachlować.
_Jack_: NarkoRycerz moge Cie zawiesc na detoks
wibrująca_mrówka: zawieźć.
_Jack_: tak.
Słowacki: _Jack_ w razie czego, odpieraj ataki.
wibrująca_mrówka: zawieść to się można na tobie
_Jack_: Słowacki

NarkoRycerz: Śmiało zawieś mnie na detoks

_Jack_: wylapuja literowki...jak sepy
wibrująca_mrówka:
_Jack_ to kolejna aluzja do tego, że ze mną nie rozmawiasz?
wibrująca_mrówka: coś ich dużo ostatnio

gwiazdka05:
Weźcie sie już przeproście..... błagam !....

_Jack_: gwiazdka05
gwiazdka05:
_Jack_ tak bardzo ładnie błagam.....

_Jack_:
gwiazdka05 toc ja nic nie robie

wibrująca_mrówka:
_Jack_ jakbyś nic nie robił, to bym nie miał tyle roboty przy wpisach
wibrująca_mrówka: kłamco.

wibrująca_mrówka: gwiazdka05 przeproście? nie będę przepraszał za to, że mnie zaczął wyzywać
gwiazdka05:
ehh.....

gwiazdka05:
niech chodziaż Jack przeprosi Mrówa .....

Słowacki:
Mrówa jest prawiczkiem?
Słowacki: Muszę doczytać.
wibrująca_mrówka: uważaj. TO WCIĄGA
Słowacki: i jak? Wytapetowałeś ściany?

wibrująca_mrówka: błyszczo sie
Słowacki: On nawet zapisał rozmowę z randomowym gościem! A mnie wciąż nie ma!
NarkoRycerz:
wibrująca_mrówka Toć on z nikim nie rozmawia. On jest po prostu miłym facetem

wibrująca_mrówka:
mówi się: SYMPATYCZNYM
_Jack_: NarkoRycerz, jestes zwyczajnym palantem, mowie to z pelna odpowiedzialnoscia.

Bo każdy kto zauważa kłamstwa, hipokryzję i brak konsekwencji w twoim działaniu jest be be.

NarkoRycerz: wibrująca_mrówka W dziwny sposób literujesz słowo: ZWYKLY FRAJER

wibrująca_mrówka: włożyłem w to za dużo cynizmu?
wibrująca_mrówka:
_Jack_ awww, wyzywasz kolejnego z moich znajomych. jak miło.
MarzaratON: Słowacki ej ale napisz coś chociać kontrowersyjnego o sobie , nie wiem może że całowałąś się z koleżankiami z liceum w damskiej szatni pzed WFem
wibrująca_mrówka: MarzaratON ty masz coś z tymi lesbijkami. serio.
MarzaratON: nie mam , to ty jakoś to wyławiasz a nie zauważasz przy tym że przeważnie piszę o hetero kobietach
wibrująca_mrówka: takie mam zadanie. szukać prawidłowości
You_: nie szukasz prawidłowości
You_: szukasz poklasku
_Jack_: You_ brawo!

A ja tam wolałem to:


monterek_:
_Jack_ siedzisz to tyle czasu i jeszcze nie nauczyłeś się kultury
monterek_: Zaskakujesz mnie

_Jack_:
monterek_ odwal sie You
monterek_: _Jack_ Ale dostałeś po uszach co?
_Jack_: monterek_ nie.

Dziękuję You za poklask!


wibrująca_mrówka:
You_ o poklask to tu akurat trudno. chyba że chcesz powyzywać mrówkę. wtedy zaraz znajduje się czterech odważnych na losowych nickach
bum_kum: wibrująca_mrówka wypad pedofilu
wibrująca_mrówka: o widzisz
You_: wibrująca_mrówka Przecież to nie było nic złośliwego Dlaczego reagujesz tak...
wibrująca_mrówka: You właśnie dlatego!
gwiazdka05: bum_kum nie obrażaj
bum_kum: gwiazdka05 nie obrazam to pedofil
wibrująca_mrówka: bum_kum ok, pokaż dowód
gwiazdka05: bum_kum to nie pedofil, jak sie nie zamkniesz to pożałujesz.
Trudny: bum_kum to pedał
Trudny: równie mądre
[a]: podofil, lubi stopy

wibrująca_mrówka: a teraz trochę poklasku
gwiazdka05:
Trudny no tak bo pedały lubią nazywać innych pedałami hehe
Trudny: pedał a pedofil to różnica
gwiazdka05: dla mnie żadna
Trudny: różnica jest istorna

gwiazdka05:
racja  przejęzyczyłam się z tymi pedałami

Trudny: rozumiem że temat lesb jest ci bliższy
wibrująca_mrówka:
_Jack_: gwiazdka05 ze zmeczenia
gwiazdka05: też.....
Trudny: powinnas iść na urlop
gwiazdka05: od czego....
Trudny: no tak żeby wypocząć

Trudny: oderwać się od tego czata itp
gwiazdka05: Trudny urlop to ja niby mam....

_Jack_: gwiazdka05 nie powinnas sie tak nami przejmowac
gwiazdka05: _Jack_ a widzisz ..... może powinieneś w końcu zrobić ten krok..... do przodu
wibrująca_mrówka: _Jack_ może by się mniej przejmowała gdybyś się nią nie wysługiwał i sam załatwiał swoje sprawy.
_Jack_: gwiazdka05 nie czuje takiej potrzeby, wybacz

11.06.18


~Witaj na CZATerii. Pamiętaj o przestrzeganiu CZATykiety oraz o odpowiednim zachowaniu w stosunku do innych użytkowników.
Słowacki: Zwyczajnie dodać kilku refleksów.
_Jack_: Słowacki, Ach!
_Jack_: Słowacka, jaka najistotniejsza zmiana w systemie?
Słowacki: Cóż za wstyd, by pisać o takich prymitywnych sprawkach na czacie.
Słowacki: Tego już nie mogę zdradzić.
_Jack_: Słowacka, zawsze mozesz porozmawiac z ojcem prywatnie! pamietaj!
_Jack_: Słowacka, ale masz racje...badz rozstropna! zgnilizna czuwa!
_Jack_: Słowacka, nie wpuszczaj, zlych i niegodnych ludzi chocby na prog do Twojego serca, umyslu i duszy!
Słowacki:
_Jack_: Amen!

W sumie od pięciu dawek zgnilizny można dostać rozstroju stropu... I stać się roz-stropnym!
Albo rozstroju żołądka... od zatrucia ''jadem''. Chociaż to słowo chyba wyszło z mody.
Świrus Sęp czuwa!

2 komentarze:

  1. yeeey :D
    Nie wiem czy jestem gotowa na to,by świat ujrzał mój talent plastyczny :X
    Jak teraz na to patrzę.. to,to... ja nie wiem co ja miałam w głowie, toć to nawet czołgu nie przypomina! To jest po prostu artyzm w czystej postaci,o!
    Ely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem tak: zależy z której strony xD Bo jak już zasłoniłem lewe oko to się domyśliłem!

      Usuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.