środa, 13 czerwca 2018

Rozwój samoświadomości - czyli nasza dzidzia uczy się kłamać

Motto:

_Jack_: niemiła_4 ja wytykam tylko prawde a prawda boli



Etykiety i Coelho...


_Jack_:
Patrze tak na mojego psa i kotke (ktora mam od wielkanocy), spia obok siebie...mysle sobie o tym powiedzeniu: "życ jak pies z kotem".....jak zycie i czas wszystko weryfikuje, i jak nie warto wystawiac pochopnych opinii
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
wibrująca_mrówka:
śmiechłem

niedojedzonezęby: _Jack_ jeny, człowieku
niedojedzonezęby: to jest tak słabe xD
niedojedzonezęby: _Jack_ przepraszam, ale ten Twój tekst "na atencje" płci przeciwnej był idiotyczny
_Jack_: niedojedzonezęby twoj odbior mnie nie interesuje, wiesz, ze 2 rozne osoby mog odebrac to samo w zupelnie inny sposob? wiec pisanie, ze cos jest idiotyczen to bufonada
wibrująca_mrówka: żebyś ty taki mądry był kilka tygodni temu
_Jack_: ale..1000, uprzedzonych, uwarunkowanych osob, wszystko odbiera tak samo
niedojedzonezęby: dodaj jeszcze jedną emotkę, by poprawić sobie samopoczucie
_Jack_: masz racje, samopoczucie mozemy poprawiac sobie sami, tylko i wylacznie
niedojedzonezęby: chodzi o stosowanie ich nieadekwatnie do wypowiedzi, albo przesadnie nadużywanie
_Jack_: niedojedzonezęby
_Jack_: niedojedzonezęby, nie bede sie wdawal w dyskusje, ale oczywiscie mozesz miec jakiekolwiek zdanie na temat moich wypowiedzi, bez urazy
wibrująca_mrówka: jaki kabaret
wibrująca_mrówka: stawiam 20 PLN że on to robi specjalnie

Jak to szło? Kto nie uważa mnie za gnoja ten nie jest obiektywny?
I są to te same osoby, które czytają ten żałosny (x8) blog?
I że to niby na mnie się tak poznałeś, że szok? Łał, czyżby mój tekst o pozostawianiu ludziom wyboru do ciebie dotarł?
I ten drugi o tym, jak wciągałeś innych w tę wojenkę, psując mi opinię u nich? Oczywiście, że nie. Bo nadal inni mają się nie wtrącać, nadal są zmanipulowani i nadal zaczepiasz. Dlatego nadal mam co publikować.


Najpierw: Nic nie pisał! Nic!


Barbiturany.:
_Jack_ jak ja Cie nie znoszę
Barbiturany.: hihi
_Jack_: Barbiturany. wyczuwam to.
Barbiturany.: _Jack_ gdybym tylko mógł...
Barbiturany.: to...
Barbiturany.: nie piwiem bo mnie zakapujesz
_Jack_: Barbiturany. wiem, znalazlbys mnie i pobil.
wibrująca_mrówka: _Jack_ to zupełnie jak ty mnie!  PAMIĘTASZ?
Barbiturany.: _Jack_ pobicie nie jest w moim stylu..to zbyt prymitywne
_Jack_: wszystko pamietam.
***

Psychol1234567: fajniej jest jak jest tu kilka osób , które nie wchodzą mrowkowi w doopke
*Spirit*: kto na przyklad?
Psychol1234567: i mi ciśniemy ostro
*Spirit*: kto mu cisnie?
*Spirit*: lol, toc to normalna rozmowa 
wibrująca_mrówka: ktoś mi ciśnie?
wibrująca_mrówka: ja tu tylko widzę że jakiś ciapek się ośmiesza i mi fujarkę cmoka
Psychol1234567: a ze wy to głupie bez własnego zdania to go bronicie
wibrująca_mrówka: a pomyślałeś, że ktoś może być zdania, że obrażają go twoje wyzwiska i woli spędzać czas na rozmowie ze mną? idź na priv to omów z Jackiem
, bo on ma ten sam problem z hipokryzją i wybiórczą ślepotą.
Psychol1234567:
Oak_bluffs, pozytron ostro mu jadą
Elyria: Psychol1234567 i masz na myśli np Oak? 
Psychol1234567: I inne osoby

Psychol1234567: które jeszcze nie straciły kontaktu z rzeczywistością
Elyria:
wymieniłeś osoby, które nie mają za grosz rozumu , a oczekujesz od nas własnego zdania

wibrująca_mrówka: no sorry ale dla niektórych wolna wola oznacza '' wyzywać mrówkę''
Psychol1234567:
ale wy chcecie być dla niego mili bo jest niepełnosprawny
Psychol1234567: sztywniaki
MissTeaa: Psychol1234567 poluzuj warkocze
Psychol1234567: to nie jest internet , tu się pisze co si chce

Psychol1234567: To nie miejsce pracy ani szkoła, gdzie trzeba być ok dla inwalidów
Psychol1234567: Dziwny tej pokój jak są tw dupolizusy

Elyria:
kozak w necie... tak to jakoś szło
MissTeaa: dupa w swiecie
_Jack_: kozak w necie....łeb w klozecie
wibrująca_mrówka: _Jack_ awwww, zapamiętałeś 
_Jack_: wszystko pamietam.
wibrująca_mrówka: _Jack_ to poproszę tantiemy za wykorzystywanie moich tekstów
wibrująca_mrówka: a skoro już do mnie piszesz to przeproś i od nowa przestań się odzywać, bo złamałeś swoje 'obietnice'
diabeł_ze_łzą: wibrująca_mrówka ... masz naturalny talent do dręczenia ludzi, nie myślałeś o pracy w windykacji albo chociaż w haraczach?
_Jack_: diabeł_ze_łzą
wibrująca_mrówka: diabeł_ze_łzą mam to w profilu wpisane. było czytać.
wibrująca_mrówka: poza tym, dziwne dowalać się do mnie że kogoś dręczę po tym, jak zawołali admina bo ktoś mnie dręczył
diabeł_ze_łzą: ...hola hola... ja Ci Oskara dałem za całokształt a nie za jedną rolę
gwiazdka05: oo Oskara właśnie dostałeś
wibrująca_mrówka: chciałbym podziękować moim przyjaciołom i znajomym
wibrująca_mrówka: mojej rodzinie i kochanej żonie
wibrująca_mrówka: pozdrawiam Pogo, Xetarcosa i Agrrava!
wibrująca_mrówka: to dzięki wam dostąpiłem tego zaszczytu. dziękuję także hejterom i trollom za motywację do brnięcia w tę gównoburzę. <u-kłania się ślicznie> 
Elyria: [podbiega pod scenę, szepcząc] mogę autograf, mogę?
wibrująca_mrówka: Elyria oczywiście, wypiszę na priv
Elyria:
gwiazdka05: też chcę autograf
Elyria: ja byłam pierwsza [ odpycha łokciem]
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: <u-obejmuje dziewczyny> no to cyk, zdjęcie z hostessami!
wibrująca_mrówka: już wiem czego mi tak zazdroszczą
Mrs_Wayne: wibrująca_mrówka ja też chcę, ja też
wibrująca_mrówka: Mrs_Wayne
Mrs_Wayne: wibrująca_mrówka dzięki
Elyria: zapraszam na afterparty

Psychol1234567:
Zaraz pocieszyciele inwalidów wyjdą

Psychol1234567:
Trzeba pójść spać, jutro do roboty
gwiazdka05: zbiorowy ignor dla tego inwalidy umysłowego ?
Elyria: już wysłałam, ale chyba nie działa :X
Psychol1234567: gwiazdka05 umysłowym inwalidą to jest twój stary
Psychol1234567: gwiazdka05 to dziedziczne
Psychol1234567: no rak! Bronicie go bo jeździ na wozku
wibrująca_mrówka: Psychol1234567 i ty się dziwisz, że nie masz przyjaciół
Psychol1234567: Hehe
Psychol1234567: Wiedziałem
_Jack_: Psychol1234567 tak na marginesie, ty sie nabijasz z inwalidow?
Psychol1234567: Zaraz przyjdą ciekawsi ludzie
Psychol1234567: _Jack_ hmmm, z takich , którzy robią z siebie gwiazdy czatowe - owszem
Psychol1234567: tu nawet normalnie porozmawiać nie można jak on tu siedzi
Psychol1234567: Non stop coś wyciąga ludziom z przeszłości
Psychol1234567:
wibrująca_mrówka: dziwne. bo jakoś wszyscy rozmawiali póki nie przyszedłeś..
Psychol1234567: Ja tam nic o sobie nie piszę bo tu rzadko siedzę
gwiazdka05: Psychol1234567 to, że nie umiesz normalnie rozmawiać , nie jest winą mrówa......
wibrująca_mrówka: yup.
Psychol1234567: ale jak ta memda coś wyniucha to zaraz prowokuje
diabeł_ze_łzą: Psychol1234567 - a dlaczego nie nabijasz się z tego że jest gwiazdą czatową tylko z tego że jest niepełnosprawny? coś czuję ściemę
wibrująca_mrówka: bo łatwiej konkurować z kaleką niż z playboyem
gwiazdka05: diabeł_ze_łzą musiał coś napisać
Psychol1234567: powinni takiego inwalidę bez własnego zycia zutylizować

gwiazdka05:
Psychol1234567 Ciebie powinni wsadzić w kaftan już dawno....

diabeł_ze_łzą:
a co do reszty, to się wam dziwię, przecież na plecach tego biednego dzieciaka - rozwijacie skrzydła niejako przecież...
diabeł_ze_łzą: i jeszcze pretensje
diabeł_ze_łzą: zuchwałość

diabeł_ze_łzą: Psychol1234567 ... rozczaruję Cię, w przyrodzie nic się nie marnuje, nawet Ty jesteś potrzebny
Psychol1234567: diabeł_ze_łzą nabijam się właśnie z tego, ze robi z siebie gwiazdę

diabeł_ze_łzą: jest emotka tego wujka z ameryki który wskazuje palcem i mówi: "tak, właśnie Ciebie potrzebujemy" czy cóś...
Psychol1234567: diabeł_ze_łzą i pytanie, czemu go tak bronisz?
wibrująca_mrówka:
Psychol1234567  pitolicie tak od 4 lat albo i dłużej
wibrująca_mrówka: pogódź się z tym, że jak opowiadasz bzdety to ludzie cię nie lubią
i jest to tylko i wyłącznie TWOJA WINA, bo nawet jeśli jakiś mrówka ZAPAMIĘTUJE I WYPOMINA to wypomina TWOJE słowa
wibrująca_mrówka: ot, czasem wypada dorosnąć. polecam dziś.
Psychol1234567: Jaki macie interes w bronieniu tego ?

wibrująca_mrówka: a gwiazdę robią ze mnie tacy jak ty
wibrująca_mrówka:
robiący o mnie show trwający godzinę w piątek wieczorem 


Później: Wszystko pamięta a nagle zapomniał!


PopleczNick:
Przyszła Mrówka. Koniec miłej atmosfery.
_Jack_: PopleczNick
***
kotwica: mrow, a jak sprawa z pralka?kupiles czy nie zamierzasz?
wibrująca_mrówka: nie zamierzam
_Jack_: kotwica
kotwica:
kotwica: jack, Ty tez pierzesz w rekach?
_Jack_: kotwica, w nogach!
wibrująca_mrówka: -a jak sprawa z Jackiem? -a nadal udaje, że się nie odzywa i że go to nie obchodzi, ale dosrywa się raz dziennie dla zasady: 'łamię własne zasady'
kotwica: mrowek
_Jack_: czy ktos widzial....abym sie do niego odezwal? omamy ego
kotwica: jack, nie widzialam
NarkoRycerz: _Jack_ chociażby teraz
wibrująca_mrówka: ja widziałem
wibrująca_mrówka: może sobie wiesz.. ZAPISUJ co mówisz?
kciukiem_w_mózg: też to wszystkim zawsze radzę
_Jack_: ręce opadają
_Jack_: NarkoRycerz, ty to sie zajmnij glodami...bo masz zwidy.
NarkoRycerz: _Jack_ to ze nie wstawisz konkretnego nicka konkretnego przed treścią wypowiedzi, nie znaczy ze z kontekstu rozmowy nie wynika jej adresat
_Jack_: NarkoRycerz, aluzja do kogos, to nie rozmowa z nim, a zreszta nie bede sie tu tlumaczyl...ludzia niegodnym tego.
wibrująca_mrówka: _Jack_ to już nie ''przydupas'' tylko ''niegodny''? i nie ''nie będę się do niego dowalał'' tylko ''aluzja''?
_Jack_: niektorym tak niewiele potrzeba do szczescia, spuszczaja sie na kazde zdanie ktore moze, a nie musi nawiazywac do nich...no ale to urocze
wibrująca_mrówka: _Jack_ a to zdanie nawiązuje do niektórych czy może czy nie musi?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.