czwartek, 14 czerwca 2018

Dementuję nieustannie od 2014-15

incognito37: elo
incognito37: wibrująca_mrówka wiedzma mówiła ze podobno nie jestes kaleką. zdementuj
wibrująca_mrówka: poczekamy aż przyjdzie i porozmawiamy o tym we troje, co ty na to?
zielona_wróżka.: incognito37 Tobie gorzej?
incognito37: wibrująca_mrówka dla mnie bez róznicy
incognito37: nie no serio tak powiedziala
incognito37: ze nie jestes
incognito37: to jestes czy nie?
zielona_wróżka.: a co to ma za znaczenie na czacie?
wibrująca_mrówka: widocznie ogromne skoro ludzie się tym brandzlują trzeci rok

Polecam: ''I demand a trial by combat!''

incognito37: zielona_wróżka. a czy ja mowie o czacie
incognito37: a co mznaczenie na czacie?
zielona_wróżka.: incognito37, a gdzie jesteśmy? chcesz Mrówa na tańce zaprosić?

wibrująca_mrówka:

zielona_wróżka.: chyba chce na bal z Tobą pójść... ale co tam

wibrująca_mrówka: mnie bardziej ciekawi, który z nas pójdzie w sukience

zielona_wróżka.: i w szpilkach

incognito37: no dobrze
incognito37: to co ma znaczenie na czacie
incognito37: a co ma poza nim

AdamAsync: incognito37 madre rozmowy

incognito37:
AdamAsync a pewnie ze madre
incognito37: o sedno sprawy
incognito37: a nie o kulinaria
incognito37:
incognito37: o ZNACZENIE
wibrująca_mrówka: incognito37 więc jakie to ma znaczenie dla ciebie?

incognito37:
chcialbym wejśc w twoja psychikę
incognito37: dowiedziec sie czemu stales sie tym kim sie stałeś
wibrująca_mrówka: i w jaki sposób pomaga ci w tym obrabianie mi dupy z wiedźmą lub innymi osobami?
incognito37: myslałem ze wiedzma jest po twojej drodze
incognito37: ale nei wazne
incognito37: stronie
zielona_wróżka.: Niektórzy tu przypisują sobie prawo do ocen, pouczania, rozliczania...
incognito37: kazdy ma prawo do ocen
incognito37: prosta sprawa
zielona_wróżka.: incognito37, jasne, ale jeśli ta ocena obraża kogoś, to co to jest?

wibrująca_mrówka: poniżania, np. pisząc do kogoś ''kaleka''
zielona_wróżka.: no widzę właśnie
incognito37:
zmierzasz mniej wiecej do tego zeby ta ocena nie krzywdziła innych?

zielona_wróżka.: incognito37, do tego, że każdy ma prawo do swych wyborów i należy to szanować.
zielona_wróżka.: Ale rozumiem, że to trudna sztuka.

incognito37:
ale to moze być pozytywna krytyka
wibrująca_mrówka: incognito37 dopsz. w jaki sposób nazwanie mnie kaleką to pozytywna krytyka?
incognito37: wibrująca_mrówka a bo ty masz porzerosniete ego
wibrująca_mrówka: jak to zmierzyłeś?
incognito37: i mowienei do ciebei kaleka troche cie temperuje
wibrująca_mrówka: i jak to sprawdziłeś?
incognito37: ja mrowka widzialem jak kiedys byles dla kogos niegrzeczny
wibrująca_mrówka: dowód
incognito37: nie mam w zwyczaju robic print screenów tego czata...
wibrująca_mrówka: więc nie ma dowodów
wibrująca_mrówka: okej, to pobawimy się inaczej
wibrująca_mrówka: incognito37 kiedyś widziałem jak kogoś wyzywałeś. masz za duże ego, trzeba cię utemperować. ty bucu, kaleko, świrze.
_Jack_: czołem.
wibrująca_mrówka: incognito37 twoja kolej.
Sorry, nie ma już tej osoby w pokoju.
Jack_: incognito37 co tam napisales za kawał? po czyjej stronie wiedzma?

Co tam napisałeś za kawał? Że już kończysz i olewasz?

Inna rozmowa z dociekliwym Marcinkiem: Wywiad z kaleką - przeprowadza sęp


incognito37: wiedzma___ wygadalem sie mrówkowi ze mówiłas ze nie jest kaleką
incognito37: czemu tak powiedziałaś?
incognito37: w sensie inwalida nie ze chciałem go obrazić
Trudny: wibrująca_mrówka czemu się ciebie tak czepiają, zazdrość, złośliwość czy taka natura twoja że przyciągasz takich zboków
incognito37: Trudny on prpwokuje
incognito37: on sam sie prosi
incognito37: i dostaje
wibrująca_mrówka: Trudny pytałem. nikt mi nie odpowiedział inaczej niż ''bo jesteś pedał, głupek, karaluch''
wibrująca_mrówka: ale po przemyśleniu odpowiedzi incognito37 stwierdzam, że taka chyba natura że przyciągam zboków
Trudny: ja myślę że to zazdrość
incognito37: wibrująca_mrówka coś za tym stoi
incognito37: ale musze isc grac
wibrująca_mrówka: incognito37 a chcesz kontynuować gierkę?
incognito37: pozniej do tego wrócimyu
wibrująca_mrówka: incognito37 widziałem kiedyś jak wyzywałeś! trzeba cię utemperować bo masz wielkie ego! ty kaleko!

wibrująca_mrówka: incognito37 no czekam na odpowiedź

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.