poniedziałek, 24 października 2016

17-letni karzeł na wózku [live]

Oak_Bluffs: ja myslalam ze to dzieciak jest
duszek_poeta_: wlasnie skad masz focie
wiedzma___: ok, ktoś mi wysle? Zobacze czy prawdziwe
Oak_Bluffs: duszek_poeta_ ma sie te chody

Oak_Bluffs:
wyslal takiej dziewczynie potem ja obsmarowal to mi dala
Oak_Bluffs: zreszta juz duzo ludzi to ma
~przychodzi: wibrująca_mrówka

_bazuka:
o jakich mrowkach tu mowa?
duszek_poeta_:
ja myslalem ze taki pod 40 ma a on grubo po 60 ce albo tak staro wyglada
duszek_poeta_:
dziadek
Oak_Bluffs: no stary jest

Oak_Bluffs: no coz ja sie tez nabralam myslalam ze ma mniej lat
wibrująca_mrówka:
Lordzie, nogo, Pawełku, You. <piwo i 4 słomki>
You_: cześć Mrów
Lord_Przedświt:
Mrówku.

polsto:
Oak_Bluffs pokaż swoje zdjęcie
Oak_Bluffs: polsto tobie a kim ty jestes

polsto:
nickiem, a Ty Oak_Bluffs

wibrująca_mrówka:
komu Oak obrabia dupę?

You_: tradycyjnie
wibrująca_mrówka: tobie? 
You_: nie
wibrująca_mrówka: mnie? 
You_: też nie
el_soul: starym lysym dziadkom
wibrująca_mrówka: no to [a] drogą eliminacji
You_:
Lord_Przedświt: Nie, on chyba ma jeszcze wiecheć na czubku.
Oak_Bluffs: el_soul a te4n wozek widziales
wibrująca_mrówka: no jak nie o mnie jak wózek! 
el_soul: Oak_Bluffs beton
Oak_Bluffs:
duszek_poeta_:

Oak_Bluffs: a wdowa byla ?
duszek_poeta_:
ciekawe czy to jego faktyczne oblicze
wibrująca_mrówka:
ale czyje? 

Oak_Bluffs:
tez musze jej pokazac i pozkowi
duszek_poeta_:
no pozek napewno sie ucieszy jakiego ma fana 
wibrująca_mrówka: no i się kurna nie dowiem

Oak_Bluffs: :SD
Oak_Bluffs: teraz sie dziwisz ze siedzi tu caly dzien i cala noc?

duszek_poeta_:
no jak nie ma nic innego do roboty to siedzi

el_soul:
oak pokaz mrowkowi

Oak_Bluffs:
ja go mam na stalym
wibrująca_mrówka: el_soul ty mi pokaż. bo też bym poobgadywał a nie wiem kogo

el_soul:
nie zapisalem zdjecia sorry

wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka:
to poproś jeszcze raz, zapisz i mi pokaż, proszę
el_soul:
nic ciekawego ..
wibrująca_mrówka:
no domyślam się że nieciekawe
duszek_poeta_: rafciowi pokaz
Oak_Bluffs: rafciozberlina chcesz zobaczyc mrowke ?
wibrująca_mrówka: mrówkę? więc o mnie mowa?
rafciozberlina: Oak_Bluffs no zerknolbym
wibrująca_mrówka: no to bardzo chcę zobaczyć
Oak_Bluffs: rafciozberlina to dawaj na priv
rafciozberlina: powinien miec w uszach sttefe
erotogenna
duszek_poeta_:
hahaha
Oak_Bluffs: otworz priv bo ja ci wys
rafciozberlina: ok

Oak_Bluffs:
co ty robiosz chcesz to zdjecie czy nie/.?
rafciozberlina: bo tak

duszek_poeta_:
szkoda ze takie male i nie da sie powiekszyc

wibrująca_mrówka: duszek_poeta_ wyślij mi
Oak_Bluffs:
duszek_poeta_ ona ma duze zdjecie
rafciozberlina: priv otwarty
Oak_Bluffs:
rafciozberlina masz juz

rafciozberlina:
skubany trolik

rafciozberlina:
zal mi go
złośliwy35:
kto trolik?
wibrująca_mrówka:

rafciozberlina: ten zielony
złośliwy35:
mrówka?
_bazuka: czy nie przesadzacie?

wibrująca_mrówka:
czy ktoś mi to może wysłać?
Oak_Bluffs: chwila

rafciozberlina:
fajna fotka... wyjasnia wiele
wibrująca_mrówka: wszyscy się śmieją z jakiegoś biednego gościa na wózku i nie chcą mi pokazać

el_soul:
biednego?

wibrująca_mrówka:
no biednego, skoro go tu obgadują

el_soul:
on bardziej obgaduje
i to wszystkich
wibrująca_mrówka:
ten koleś którego oak pokazuje?
el_soul: tak
el_soul:
kawal qrfy slyszalem ten na wozku
wibrująca_mrówka: no też to słyszałem, dlatego chciałem zobaczyć

rafciozberlina:
ja sie nie smieje

rafciozberlina:
wypadek na rowerze i moze byc wozek

złośliwy35: ja widzialem na joemonster znak ostrzegawczy
złośliwy35:
gosc na wózku jedzie do aligatora
złośliwy35:
to chyba gdizes z usa z florydy
złośliwy35: tam emeryci jezdza na wolakch i sa krokodile
Szare_Komórki:
jaki ciekawy temat wałkujecie?
złośliwy35:
nic szczegolnego szare
złośliwy35:
jak zwykle gadanie o niczym
wibrująca_mrówka:
szepczą coś między sobą i nie chcą powiedzieć co

Szare_Komórki:
hmm cudowne i enigmatyczne zależności społeczne aka plotki?
wibrująca_mrówka: tak, coś takiego
el_soul: wibrująca_mrówka to jepnij sobie selfie

wibrująca_mrówka:
codziennie widzę się w lustrze, dlatego chciałem porównać

el_soul:
wibrująca_mrówka bez porownania

duszek_poeta_:
samojepka rozwieje plotki
wibrująca_mrówka:
nie bądź świnia, pokaż mi
duszek_poeta_:
nie zapisalem
el_soul: pokazcie mu..

wibrująca_mrówka:
pokażcie mi

duszek_poeta_:
zobaczylem zdobylem wyrzucilem z umyslu bo dziala mi na psyche 
wibrująca_mrówka: no teraz to mnie ciekawość zeżre

rafciozberlina:
zal jest mi go
rafciozberlina: przykuty do wozka

rafciozberlina:
ciagle siedzenie w mieszkaniu
duszek_poeta_:
ale bylem przekonany rafciu ze mlodszy
rafciozberlina:
faktycznie juz starszy
~przychodzi: kotwica

O
ak_Bluffs: kotwica widzialas zdjecie mrowki ?
kotwica:
nie widzialam

Oak_Bluffs:
chcesz?

kotwica:
masz jego zdjecie?

kotwica:
no dawaj

Oak_Bluffs:
tak dala mi dziewczyna ktorej dupe oibrobil


***

kotwica:
zaraz mi przesle , chyba
wibrująca_mrówka: o, zrób mi screena i wyślij
kotwica: przestan.... 
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gifhttp://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gifhttp://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
kotwica: wyslala jakiegos dziadka na wozku
wibrująca_mrówka: pokaż
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
wibrująca_mrówka: proszę!
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
wibrująca_mrówka: dołączę na blog
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
kotwica: nie moge Ci przeslac
kotwica: zamknelam okno
wibrująca_mrówka: no kurwa
***

Oak_Bluffs:
kotwica jak ci sie podoba

kotwica:
myslalam ze jest mlodszy

kotwica:
a on to zdjecie widzial?

duszek_poeta_:
nikt mu pokazac nie chce bo nikt nie zapisal
duszek_poeta_:
ja bym mu pokazal jakbym zapisal ale nie zapisalem
***

duszek_poeta_:
a ja sobie leze i vapuje
wibrująca_mrówka:
duszek_poeta_ f*
***

Oak_Bluffs:
duszek_poeta_ biedna ta mrowka nie na tym wozku
duszek_poeta_:
no az mi sie zal zrobilo
Oak_Bluffs:
widzisz ludzie po takim kalectwie bywaja zlosliwi
Oak_Bluffs:
ten blog wiesz cos musi robic
duszek_poeta_:
wiem bo moja mamuska chodzi do opieki nad kobieta na wozku
duszek_poeta_:
ta potrafi dogryzc a mama sie nie umie obronic
Oak_Bluffs:
tacy ludzie szukaja zemstw\y za swoje kalectwo
duszek_poeta_:
wiem ale moj dziadek tez byl po kilku wylewach ale nie byl zlosliwy
duszek_poeta_:
to kwestia wychowania
duszek_poeta_:
zw ide po kielbache do gryzienia bo cos zglodnialem
Oak_Bluffs:
ciekawe kto ta mrowke karmi ?
rafciozberlina:
panstwo
rafciozberlina:
rente powinien miec
duszek_poeta_:
oak pewnie ma opieke z mops i jakiegos pielegniarza co go myje
wibrująca_mrówka:

Oak_Bluffs:
base\n mu chyba podaja
duszek_poeta_:
moze ma cewnik
duszek_poeta_:
to wali do worka
duszek_poeta_:
tak czy siak szkoda go

Oak_Bluffs:
zapoytaj sie go czemu wyladowal na tym wozku
toTA: Witam. Czy znajdę tu kogoś komu będę mogła se zwierzyc, kto chciałby i mógłby ktoś kto ma udany związek ?
duszek_poeta_:
mrowk a
duszek_poeta_:
moze popisze
wibrująca_mrówka:
duszek_poeta_ dlaczego się wypowiadasz za mnie?
duszek_poeta_:
napisalem moze !!! a nie ze popiszesz
wibrująca_mrówka:
ogarnij się.
duszek_poeta_:
zobaczyles to zdjecie czy nie
wibrująca_mrówka:
jasne że nie
wibrująca_mrówka:
nikt mi nie chce pokazać
duszek_poeta_:
oak pokazemy mrowkowi to zdjecie???
Oak_Bluffs:
to pokaz mu jak chcesz

duszek_poeta_:
wyslij mi jeszcze raz

wibrująca_mrówka:
najbardziej to mi żal tego kolesia ze zdjęcia, bo mu przypisujecie wszystkie moje złe cechy i się nabijacie z jego wózka, kiedy ja nawet na wózku nie jeżdżę.



~przychodzi: Pozytron

Oak_Bluffs:
Pozytron czesc chcesz mrowke zobaczyc ?
Pozytron:
tak
Oak_Bluffs:
juz ci daje
Oak_Bluffs:
i jak
Pozytron:
Mrówka, piękny jesteś
Oak_Bluffs:
a widziales wozek jaki iekstra
Pozytron:
Tak. Taki wiejski

Oak_Bluffs:
pasuje mi\=mu nie

_bazuka:
wy na serio z inwalidy się nabijacie?
wiedzma___:
Pozytron mozesz odebrać?
Pozytron:
a co?
wiedzma___:
priva...
Pozytron:
ja nie piszę na priv Pisz tutaj.
wiedzma___:
nie to nie
Pozytron: wibrująca_mrówka, chcesz zapłodnić samicę w przyszłości?
Oak_Bluffs:
on juz nie moze
wibrująca_mrówka: Pozytron powiem ci na priv
wibrująca_mrówka:
czyli nigdy.
oaahu:
Pozytron teraz juz wiesz czemu te stare baby kreca sie kolo mrowki bo to kaleka jest
***

el_soul:
mrowka ?

el_soul:
wibrująca_mrówka widziales zdjecie wkoncu ?

wibrująca_mrówka:
tak
el_soul: i co sadzisz ?
wibrująca_mrówka: właśnie robię notkę na blog tam napiszę co sądzę
el_soul: wibrująca_mrówka pytam czy to ty ?
el_soul: tylko to

el_soul:
czyli oak prawde mowila ?

wibrująca_mrówka:
doczytasz na blogu

el_soul:
wibrująca_mrówka czyli tak
el_soul: wibrująca_mrówka tnx

el_soul:
wibrująca_mrówka
el_soul: c... z blogiem

el_soul:
wibrująca_mrówka napisales ?

wibrująca_mrówka:
zaraz, to trochę trwa

el_soul:
dawaj szybciej
wibrująca_mrówka: nie pospieszaj artysty
el_soul: w tym wieku to wiesz
wibrująca_mrówka: im więcej mi dupę zawracasz tym wolniej mi idzie

el_soul:
bedziesz tez tam klamal cos ?


***

Co o tym myślę:

''Mieszkający w Boothstown 65-letni Peter Williams tego dnia ewidentnie miał pecha.''

Link do artykułu z dużym zdjęciem: KLIK

***

W kwestii słabego trollingu ze strony Oak, jak to napisał Pawełek:

Pan_Paweł.K.: tu juz lekarz nie pomoze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.