niedziela, 30 października 2016

Śmierć i poezja

icwel: jezeli dzisiaj
icwel:
Zabuszka sie do mnie nie odezwie
icwel:
otwieram zyly

złośliwy35:
żabuszka

wibrująca_mrówka:
nie pozwól kobiecie decydować o twoim losie!
wibrująca_mrówka:
podetnij sobie żyły niezależnie od tego czy się odezwie czy nie

icwel:
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_eek1.gif
icwel:
ale to milosc tysiaclecia

wibrująca_mrówka:
miłość tysiąclecia to twój blog o moim blogu

wibrująca_mrówka:
żabcia się do tego nie umywa nawet
icwel:
mrowciu chcesz zobaczyc korespondencje sms z zabuszka ?
wibrująca_mrówka:
chcę
icwel:
chwila
icwel:
ale tylko urywek bo nie chce mi sie gmerac w tel i wycinac nr
wibrująca_mrówka: to nie wycinaj przecież ja nikomu nie powiem

***


wibrująca_mrówka:
ambric co tam podsłuch? żabcia nie odpisała?
ambric: nie
ambric: a ja mam zyletke w dloni
wibrująca_mrówka: lepiej robić niż mówić
NarkoRycerz: ambric Do it. Nike.
ambric: wiadomka ze dzisiaj otworze zyle
wibrująca_mrówka: no, to skoro już wiadomo że to ty, to można cię olać
NarkoRycerz: ambric chyba że kokaine rozbijasz
motte: fajnie, to takie uczczenie Halloween
NarkoRycerz: ambric Jak kokaine to ok.

ambric:
zniszcze was
NarkoRycerz: ambric Co Ty zrobisz xd?
wibrująca_mrówka: ambric mówisz to od 5 lat. i dupa.
wibrująca_mrówka: nawet siebie zniszczyć nie umiesz bo tniesz żyletką w złą stronę
~odchodzi: ambric

wibrująca_mrówka:
pewnie wjechał do tunelu
wibrująca_mrówka: poczekamy
NarkoRycerz: tylko cioty się tna.
wibrująca_mrówka: no przecież ma nick ''gej''
NarkoRycerz: Nie mam na myśli stricte orientacji seksualnej
wibrująca_mrówka: ale tak się to jakoś zgrabnie łączy
NarkoRycerz: tylko kretyna ktory zamiast skończyć ze sobą raz a porządnie i co najważniejsze z klasą...
NarkoRycerz: robi dramat o jeju mam zyletke i się potne
NarkoRycerz: Atencyjna dziffka.
wibrująca_mrówka:  
***

~przychodzi: ZrodzonaZBurzy

ZrodzonaZBurzy:
Bry 

wibrująca_mrówka:
cześć
NarkoRycerz: Elo lala
wibrująca_mrówka: ZrodzonaZBurzy więc lubisz erotykę
ZrodzonaZBurzy: No wreszcie ktoś czyta opisy
wibrująca_mrówka: jakoś trzeba zagadać..
ZrodzonaZBurzy: Zazwyczaj siedzę w innym pokoju.
wibrująca_mrówka: a dobrej erotyki nie czytałem chyba nigdy..
_bazuka: wibrująca_mrówka to może chociaż oglądałeś

wibrująca_mrówka: też nie
ZrodzonaZBurzy: Najlepsze są wiersze.
_bazuka: daj autora
ZrodzonaZBurzy: choćby Leśmian i Tuwim, Miciński-jeśli lubisz coś mocniejszego
wibrująca_mrówka: nie lubię poezji.. wyjątkowo jej nie rozumiem..

wibrująca_mrówka:
zwłaszcza tej pourywanej
wibrująca_mrówka: silącej się
wibrująca_mrówka: na
wibrująca_mrówka: biały wiersz
wibrująca_mrówka: pełen smutku
wibrująca_mrówka: blabla
wibrująca_mrówka: i czegośtam
_bazuka: Micinski to nawiedzony mocno byl
ZrodzonaZBurzy: Najtrudniej pisać wiersze o szczęściu z tego co wiem.
wibrująca_mrówka: ok, wycofuję się z rozmowy
motte: wiedzialam
_bazuka: bo szczęście widac dopiero z perspektywy

ZrodzonaZBurzy:
motte:
bylam ciekawa ile wytrzymasz...
wibrująca_mrówka: poezja i szczęście - max 30 sekund
_bazuka: wibrująca_mrówka malo duchowy jestes
wibrująca_mrówka: pod innym względem może
wibrująca_mrówka: _bazuka mama prosiła bym się z tobą nie spotykał..
_bazuka: to i lepiej
wibrująca_mrówka: ale co ma duchowość do szczęścia i poezji?
wibrująca_mrówka: o, mam coś dla mnie
wibrująca_mrówka: ''Z grot czarnych, które rzeźbi sen i obłąkanie,
wibrująca_mrówka: z podziemi, gdzie wśród ognia żyje płaz -
wibrująca_mrówka:
potok łez moich w zamęcie i pianie
wibrująca_mrówka: zapada w głuche bezdźwięczne otchłanie,
wibrująca_mrówka: gdzie Bóg się wyparł nas.''
~przychodzi: **szuszu**
_bazuka: a jednak coś się cie wzielo
na poezje
wibrująca_mrówka: no coś się mię wzię..
wibrująca_mrówka: no ten jeden mi się podoba
**szuszu**: mnie się podoba "Wysokie Drzewa"
**szuszu**: ''O cóż jest piękniejszego niż wysokie drzewa....
wibrująca_mrówka: w brązie zachodu kute wieczornym promieniem..
**szuszu**: nad wodą co się pawich....
wibrująca_mrówka: barw blaskiem rozlewa..''

ZrodzonaZBurzy:
Przyszłam bo miało być jakieś krwawe samobójstwo a tu wierszami sypią
wibrująca_mrówka: wszystko przez ciebie
wibrująca_mrówka: a podsłuch i tak sobie poszedł.. powiedział że samobójstwa dziś nie będzie.
wibrująca_mrówka: i że nas zniszczy
**szuszu**: wibrująca_mrówka ale jak
wibrująca_mrówka: normalnie
wibrująca_mrówka: da ignora i po nas
ZrodzonaZBurzy: Aaa, takie buty... Bo mnie NarkoRycerz zainteresował tematem, a temat zwiał... Przegapiłam.
wibrująca_mrówka: zaczęłaś nowy więc brnij
ZrodzonaZBurzy: Uciekam, może nie przegapię kolejnego samobója. Trzymajcie się ludki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.