piątek, 7 października 2016

A jak wielki jest twój konar?

MałyNarkus: W Kanadzie mają najwyższe drzewa na świecie.
duszek_poeta_:
tam wogole chyba wszystko jest wieksze
PoProstuDupek:
MałyNarkus a to nie sekwoje kalifornijskie sa najwieksze?
zuzia2255:
sekwoje
MałyNarkus:
Tak, i rosną w Kanadzie.
MałyNarkus:
Nie są największe a najwyższe. Największy jest baobab.
Afrykańskie drzewo.
wibrująca_mrówka:
dendrofile się znaleźli

MałyNarkus:
Ku*wa, skąd ja to wszystko wiem. Jestem jakimś idiotą.
zuzia2255:
sekwoi nie widzialam
zuzia2255:
a te ktore widzialam byly jak w pl
zuzia2255:
a im wyzej na polnoc tym bardziej rahityczne
wibrująca_mrówka:
Zuzia & Lombard - Mam dość rahitycznych sekwoi
***

rachityczny
«słabo rozwinięty, wątły lub lichy»
***
zuzia2255: nie znam ikonek , machnelabym tanczaca
PoProstuDupek: baobaby nie sa najwieksze w przeliczeniu na metry szescienne sekwoje sa wieksze, wiec faktem jest iz sekwoje sa najwieksze, najwyzsze

zuzia2255:
po prostu dupek czepiasz sie
PoProstuDupek:
nie czepiam, nie pozwalam glupot narkusowi i tyle
MałyNarkus:
To nie jest moja teoria, więc możesz napisać do wydawcy encyklopedii "gutenberga".
PoProstuDupek: sprawdz date napisania wydania 
zuzia2255:
obaj sie siebie czepiacie a ponoc kto sie czubi ten sie lubi
Pozytron: zuzia2255 nie czepia się, tylko wyjaśnia. Aczepiasz się ty, bo masz zerową wiedzę na prawie jakikolwiek temat, prócz umiejętności rozmnożenia się.
MałyNarkus:
Aha, drzewa się skurczyły?
PoProstuDupek: a ziemia nadal jest plaska? i nic co jest ciezsze od powietrza nie moze sie wzniesc?

duszek_poeta_:
ziemia jest gorzysta ale planeta jest okragla
duszek_poeta_:
podobno
MałyNarkus:
Nie będę z Tobą dyskutować, chciałeś palić w kuchence "cyklonem b".
PoProstuDupek:
nie chicalem po prostu nie zalapales, zartu
MałyNarkus:
Masz naukowe poczucie humoru?
zuzia2255:
o zartownis
PoProstuDupek: dobrze narkusie ile metrow szesciennych masz z baobaba?
MałyNarkus:
Z liścmi czy bez?
PoProstuDupek: otworz swoja encyklopedie i sprawdz

PoProstuDupek:
moze byc i z liscmi

MałyNarkus:
Czekaj, skoczę zmierzyć.. trochę potrwa, to drzewo ma sporo liści.
PoProstuDupek:
im dluzej tym lepiej zawsze to jednego ignoranta mniej na czacie

MałyNarkus:
Dlaczego mnie ubliżasz? Napisałem Ci coś złego?
PoProstuDupek: czemu nie liczysz?
MałyNarkus:
Liczę, ale to ciężkie drzewo.
zuzia2255:
ja sie przyznaje jestem ignorantem i dobrze mi z tym
PoProstuDupek: lepiej ignorantem niz zydem
PoProstuDupek: a nie czekaj...
zuzia2255:
i pojde kiedy zechce
Pozytron: Idiotką. Nie ignorantem.

wibrująca_mrówka:
Zuzia u-piona
wibrująca_mrówka: o, to to. 
MałyNarkus:
Pewnie wdowa zdąży umrzeć niż ja te drzewo zmierzę.
aniaa1234:

wibrująca_mrówka:
sekwoja, baobab... brzoza ku*wa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.