wtorek, 4 października 2016

Borze szumiący, dopomóż!

~przychodzi: mam_problem
mam_problem:
czesc
mam_problem:
ktos pomoze ?
OstraLulu:
Co się stało?
wibrująca_mrówka: ktoś Pomorze?
wibrująca_mrówka:
maniu_k:
z czym
mam_problem:
po postu chce by ktos mi ZDiagnozował choRobeE Psychiczną
maniu_k:
a co ci jest
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: -potrzebuję diagnozy!
wibrująca_mrówka: -a co ci jest?
wibrująca_mrówka:

OstraLulu:
Nikt tutaj Cię nie zdiagnozuje
mam_problem:
Jakl siedze w towarzystwie wydaje mi sie ze o czym rozmawialismy a wiem,że tak nie bylo
mam_problem:
jak bym cos mial na sumieniu
maniu_k:
moze cos masz
mam_problem:
jak ktois by mi wrzucal mysli do głowy
maniu_k:
idz do psychiatry lepiej
duszek_poeta_:
pogadaj z lekarzem +
mam_problem:
Chyba bede musial bo juz spotykam Ludzi z telwizji...
maniu_k:
dadza ci leki psychiatrzyu
~przychodzi: Paula2020
~odchodzi: mam_problem
Paula2020: hej
duszek_poeta_:
bynajmniej przestaniesz miec omamy
maniu_k:
hej
duszek_poeta_:
Paula2020 hejo
Paula2020:
też mam omamy

Paula2020:
kto mi pomoże:??

duszek_poeta_:
psychiatra ci pomoze

duszek_poeta_:
tylkonie boj sie z nim porozmawiac

Paula2020:
byłam
duszek_poeta_: i co ci powiedzial
duszek_poeta_:
ze masz bujna wyobraznie
???
Paula2020:
był załamany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.