poniedziałek, 10 października 2016

Powinnaś pomyśleć i nic nie napisać

~przychodzi: gość_07674691
gość_07674691:
hejka Potrzebuj sie wygadac do zwariuje
wiem.wszystko: dawaj
Kosmaty_Edward:
sluchamy.
Kosmaty_Edward:
czytamy*
aniaa1234:
gosc pisz
gość_07674691:
wlasnie rozwala mi sie zwiazek i lapie corazwiekszego dola
gość_07674691:
to koniec na pewno
gość_07674691:
ale nie wiem co robic dalej
~przychodzi: hombredelrio

wiem.wszystko:
w czym problem?

gość_07674691:
w tym ze przestal mnie kochac
wiem.wszystko: żyj dalej

wiem.wszystko:
no przestał, tak bywa

Kosmaty_Edward:
skup sie na przyczynach, a nie konsekwencjach.
Tryptyk7777: g
ość_07674691 mówi Ci coś skalpel badź brzytwa? dobre wyjście z sytuacji takowej
aniaa1234:
gosc takie zycie , pocierpisz i przejdzie
gość_07674691:
brzytwa nie wchodzi w rachube bo mam 4 letnie dziecko
Tryptyk7777: to zabierz je ze sobą
wiem.wszystko: dokładnie, czas goi rany
gość_07674691:
wiem ze przejdzie ale teraz jest trudno
wiem.wszystko: no rozstania bolą, nie tylko ciebie, pomyśl ze ktoś gdzieś teraz na pewno cierpi tez tak jak ty
gość_07674691:
mieszkam za granica i bede musiala wrocic do Polski z dzieckiem i nie wiem jak zaczac od nowa
Kosmaty_Edward:
nie sluchaj ich, pomysl o przyczynach.
hombredelrio:
Zbajdź szybko nowego faceta... dobry wieczór
gość_07674691:
mysle i o tym
wiem.wszystko: nie, on wtedy odejdzie
gość_07674691:
znaczy mysle o przyczynach a nie o nowym facecie
hombredelrio:
źle
hombredelrio:
to jest rozdrapywanie ran
Kosmaty_Edward:
caly czas chcecie "leczyc " konsekwencje. :/
aniaa1234:
Nie ty pierwsza i nie ostatnia po rozstaniu zaczynasz od nowa , ciesz sie , ze nie byl obcokrajowcem i nie zabral ci dziecka .
aniaa1234:
Zycie zawsze mozna zaczac od nowa .
gość_07674691:
nie moge zrozumiec jak to jest
hombredelrio:
nie można jeść codziennie szynki
aniaa1234:
A po co chcesz to zrozumiec , zapomnij i tyle .
gość_07674691:
pojechal do Polski na 10 dni (dentysta) i wtym czasie tak sie zakochal ze nas zostawia
hombredelrio:
alkohol też poimaga ale trzeba uważać
aniaa1234:

gość_07674691:
najbardziej boli mnie ze dziecko staci ojca
hombredelrio:
to przynajmniej duże alimenty
gość_07674691:
albo i nie
|...E.V.A...|: gość_07674691 daj mi do niego nr tel to ja z nim porozmawiam
Kosmaty_Edward:
jesli sie dogadacie, to nie straci.
hombredelrio:
jaki to ojciec co myśli fiutem?
gość_07674691:
tak a ile go bedzie widzial 2 razy w roku?
gość_07674691:
my w pl on za granica
Kosmaty_Edward:
wolisz, zebu w ogole nie widzial?
aniaa1234:
gosc , a nie lepiej zostac za granica ?
hombredelrio:
a było na odwót
gość_07674691:
nie chce tu zostac sama
hombredelrio:
tego kwiata pół śwoata
gość_07674691:
bylismy razem bylo dobrze ale sama nie chce tu zyc
|...E.V.A...|: przemow mu do sumienia

hombredelrio:
EVa nie wiesz co mówisz...
aniaa1234:
Nie jestes sama masz dziecko i mysl o nim nie o sobie
gość_07674691:
wlasnie o nim mysle
gość_07674691:
nie dam rady sama z dzieckiem za granica
gość_07674691:
w pl mam rodzine
hombredelrio:
dobry adwokat a najlepiej jeszcze przystojny
gość_07674691:
na razie to mi potrzebny dobry psycholog
hombredelrio:
napij się
|...E.V.A...|: gość_07674691 daj mi nr do niego
hombredelrio:
nie dawj
gość_07674691:
a co to da?
hombredelrio:
pogorszysz sprawę
gość_07674691:
jasne ze nie dam
|...E.V.A...|: gość_07674691 porozmawiam z nim
hombredelrio:
uśmieszne
Kosmaty_Edward:
na milosc nie ma rady. albo cierpisz z powodu jej braku,albo na mysl o jej stracie...
|...E.V.A...|: gość_07674691 nie po wiem ze mam go od ciebie
hombredelrio:
to nie jet miłość
Kosmaty_Edward:
...dlatego nie mozna myslec, ze jest najwazniejsza.
hombredelrio:
gościu pojechał na wakacje i jakaś laska zapewne młodsza go owinęła wokół palca
Kosmaty_Edward:
...ale co ma tu laska do gadania?
hombredelrio:
uważa że się zakochał ale jej nie zna
gość_07674691:
to koniec nie bede prosic nikogo zeby mnie kochal juza raz to przerabialam bardzo dawno temu i obiecalam sobie ze juz nigdy sie nie ponize
|...E.V.A...|:
hombredelrio no ale gdzie rozum rozsądek odpowiedzialność człowieczeństwo ?

hombredelrio:
EVa o czym Ty mowisz jakie człowieczeństwo?
hombredelrio:
liczy się interes i fajne życie
|...E.V.A...|:
gość_07674691 walcz o ojca dla dziecka a nie o milosc dla siebie

gość_07674691:
ona 15 lat mlodsza
hombredelrio:
nie walcz a wróci z placzem
hombredelrio:
pokaż mu jaja
 |...E.V.A...|: hombredelrio nie wroci badz realista
hombredelrio:
skąd ja to wiedziałem
gość_07674691:
zakochal sie bo jest jak to powiedzial wariatka i miala trudne dziecinstwo
Kosmaty_Edward:
3opiekunczy - z\naczy.
8POGO8:
eh te madrosci czatowe

gość_07674691:
nie licze na to ze wroci
gość_07674691:
zdradzil mnie a to boli
|...E.V.A...|:
widocznie wiecej w nim z psa niż z człowieka

hombredelrio:
każdy kretyn kiedyś dojrzewa
|...E.V.A...|:
bzdura
hombredelrio:
nie
hombredelrio: w
idziałaś ludzi przed śmiercią?
|...E.V.A...|: hombredelrio ja tak
hombredelrio:
wowczas rozumieją swe błędy
gość_07674691:
kurde bylismy razem prawie 10 lat
gość_07674691:
czy znaczy ze tak dlugo bylo z imbecylem? az taka glupia jestem?
|...E.V.A...|: gość_07674691 walcz o ojca dla dziecka
8POGO8: wtf ?!
|...E.V.A...|: gość_07674691 on nie ma prawa cie zostawic
aniaa1234:
Po co walczyc skoro , na sile go trzymac .
8POGO8:
wibrująca_mrówka: Pogo
8POGO8: cytat rokuu - on nie ma prawa cie zostawic ;d
hombredelrio:
jeszzce raz
hombredelrio:
pokaż mu jaja
hombredelrio:
napisz że ok że też masz faceta
aniaa1234:
On woli inna , kurcze czytacie co ona pisze .
8POGO8:

CrowQuill:
że tak zażartuję... jakaś intrygująca dysputa?
wibrująca_mrówka: nie, ale lecą takie teksty że chyba pójdzie na blog
hombredelrio:
ale bez emot niuniek
Kosmaty_Edward:
nic ciekawego. sami moralisci.
8POGO8: wykopyrtlem sie
|...E.V.A...|: aniaa1234 siusiak mu na chwile tak podpowiada
aniaa1234:
To niech spier....

hombredelrio:
Ania dobrze mowi

8POGO8:
on dyma inna.... WALCZ O SKUR....
aniaa1234:

wibrująca_mrówka: ''zrób to dla dziecka''

8POGO8:
ale on mnie zdradza i to boli... WALCZ O OJCA DLA DZIECKA!!!
wibrująca_mrówka:
8POGO8: J P

8POGO8:
ja jeste debilem.. ale to juz przechodzi ludzie pojecie
wibrująca_mrówka: czyli pójdzie na blog

8POGO8:
poprawiaj literowki

wibrująca_mrówka:
Pogo, twoje?
8POGO8: a czyje ?! ;D
wibrująca_mrówka: moje

aniaa1234:
Kopnac go w dupe , co nie dasz sama rady ?

gość_07674691:
pewnie dam ale to sie wydarzylo jakies dwa tyg temu i nie moge sobie z problemem poradzic
hombredelrio:
to ja skoczę po lód
8POGO8:
ataku kaszlu dostalem jak hilarka szachrajka

wibrująca_mrówka:
idę po żarcie
|...E.V.A...|: kużwa w tym kraju ściga sie właścicieli psów ..dlaczego sie nie ściga ojców porzucających dzieci ??!!

aniaa1234:
A kto mowi , ze on porzuca dziecko . Rozstaje sie tylko z nia , nie przestaje byc ojcem dziecka .
8POGO8:
ty jej karzesz siedziec z oprawca ...E.V.A...| wiec o czym ta mowa
8POGO8:
on sie wali po katach a ty mowisz WALCZ O OJCA DLA DZIECKA!!!
gość_07674691: a ja jeszcze wychowalam mu syna z pierwszego malzenstwa
gość_07674691:
a teraz kiedy on juz jest prawie dorosly to mnie roztawil

8POGO8:

8POGO8: mam dla was 1 rade
8POGO8: idzcie sie powiesic
|...E.V.A...|: gość_07674691 to on juz wczesniej innej zrobił dziecko przed tobą ??
8POGO8: ...E.V.A...| szok co ?! rucha inne po katach i nagle !!
8POGO8: super expres napisal o tym
8POGO8: prawie dorosly
8POGO8: a tu konsterna
gość_07674691:
oboje bylismy po przejsciach
8POGO8: mam znajomego, zeby nie powiedziec kummpla...
8POGO8: on ma ze 3 dzieci
8POGO8: kazde z inna
wibrująca_mrówka: mówisz o mnie?
8POGO8:
8POGO8: ciiii nie wydawaj sie
hombredelrio:
musi bogaty być
8POGO8: ma golfa 3 na 99%
8POGO8: nie no 4... ponioslo mnie
hombredelrio:
trzeci sweter?
8POGO8: czwarty golf
8POGO8: od babci na swieta ma 
8POGO8: bosz
aniaa1234:

hombredelrio:
teraz trzeba mieć rower
gość_07674691:
byl zonaty rozwiodl sie , bywa ale kazdy moze popelnic blad a ja mu zaufalam
wibrująca_mrówka:
Pogo, a mi się dziś nie chce mówić dorosłym debilom że zachowują się jak debilne dzieci
8POGO8: ja powiem cos... streszcze wam ich zwiazek...
Kosmaty_Edward:
powiedz.
8POGO8: tak w kiilku zdaniach
Kosmaty_Edward:
nie!
hombredelrio:
widzimy
wibrująca_mrówka: dawaj Pogo
8POGO8: on mial zone... bo zrobil jej dzieciaka. ale nie mogl sie rozstac z zyciem imprezowego seby... ona chciala normalnosci dziecko itp... on nie. byl debilem wiec sie rozwiedli... on jest po przejsciachznalazl naiwna dupe ktorej naowiadal jaki to on biedny jest

8POGO8:
i tobyla wlasnie gość_07674691 .. uwierzyla mu

8POGO8:
ale on znow poczol zew natury i pooszl na party dalej szukac naiwnej

|...E.V.A...|:
gość_07674691 mądra kobieta nie zwiazuje sie z facetem ktory swojemu dziecku nie dał domu to tak jakbys miała ufać oszustowi
hombredelrio:
dlatego musi być teraz twardą akoro była głupią
Kosmaty_Edward:
...ale pisalem o przyczynach, to nie... nie sluchaja!
hombredelrio:
Eva źle - dentysta to perzyszłość to te sławetne bezpieczeństwo
gość_07674691:
tylko ze po rozwodzie to on sie zajmowal dzieckiem
gość_07674691:
to z nim mieszkal a potem juz z nami

8POGO8:
 
jasne
8POGO8:
idealny ojciec i nagle dostal odpalu

8POGO8:
nagle sie zmienil

|...E.V.A...|:
gość_07674691 teraz nastepnej zrobi dziecko a potem zostawi
hombredelrio:
Ósemka ale to wiemy
wibrująca_mrówka: ...E.V.A...| a ty jej każ o niego walczyć
hombredelrio:
wymienił Cię na nowszy model
8POGO8: taki co dzieci nie rodzi...jeszcze
gość_07674691:
wlasnie tak
hombredelrio:
więc i Ty wymień
aniaa1234:

8POGO8: wlasnie tak... wlasnie tak to nie uzywasz mozku do myslenia
wibrująca_mrówka: nie! walcz o ojca dla dziecka! 
8POGO8: WALCZ SUKO!!!
|...E.V.A...|: nie każdy kto chodzi na dwóch nogach zasługuje na to by nazywać go człowiekiem
wibrująca_mrówka: np. struś 

hombredelrio:
Eva znów źle

hombredelrio:
nikt z nas nie zasługuje na to miano

aniaa1234:
Moze poszukaj nowego tatusia dla dziecka , jak dziecko dorosnie zostawisz go
8POGO8:
jak mowi stare chinskie przyslowie....sie ruchacie to macie
gość_07674691:
nie ma o co walczyc
8POGO8:
walczta bijta sie !!
|...E.V.A...|: 8POGO8 trzeba wiedziec z kim być i z kim miec dzieci
gość_07674691:
i nie chce juz nowego faceta
wibrująca_mrówka: a jak się nie wie, to się wchodzi na czat pożalić
8POGO8: ...E.V.A...| albo z kim nie miec dzieci...
|...E.V.A...|: noo
8POGO8: ja ostatnio sie zasmucilem...
hombredelrio:
nie mow
8POGO8: bo zatesknilem za "moimi dzieciackami"
8POGO8: ale jak mnie nawiedzily to niech ich uj strzeli... poszli do domu raz!!!1
hombredelrio:
tymi z różnych małżeństw?
8POGO8: nie mam dzieci i nie chce miec dzieci
aniaa1234:
Moze nie miec wogole nie miec dzieci i po klopocie
hombredelrio:
to dlayego taki zawistby niuniek jesteś
8POGO8: nawet ku.. moi siostrzency stali sie przemadrzali
wibrująca_mrówka: mam to samo
mam ich zdjęcia na stoliku ale żeby się nimi zająć caly dzień - nikt mnie w to nie wrobi
|...E.V.A...|: świat jes zły przez głupie kobiety ktore daja sie zapładniać nieodpowiednim facetom
gość_07674691:
ja bardzokocham moje dziecko
gość_07674691:
i nie jest zadnym klopotem
hombredelrio:
i To jest Twój as w rękawie
hombredelrio:
On też ma uczucia
hombredelrio:
nie był poddany próbie teraz jest
gość_07674691:
nasz zwiazek nie ma przyszlosci Nawet jesli zostanie dla dziecka to i tak pozniej odejdzie
hombredelrio:
gościówa masz dwa wyjścia - na litość albo na twardość
hombredelrio:
brawo - zaczynasz myśleć

Kosmaty_Edward:
ja bym proponowal przyzwyczaic sie do nowej sytuacji.
aniaa1234:
gosc daj mu spokoj i tak cie zostawi albo bedzie zdradzal ,
gość_07674691:
na litosc nie wchodzi Nie ponize ze dla faceta nawet jesli nadal go kocham Nie bede prosic
hombredelrio:
ciesz się życiem i wyciągnij kasę od dentysty
hombredelrio:
i znajdź właściwego tatusia
wibrująca_mrówka:
to ja pozmywam
u-fiufiu
wibrująca_mrówka: ktoś musi się zająć domem kiedy baby pierdzielą na czacie o swoim smutnym życiu

gość_07674691:
najgorsze ze musze sie przeprowadzic , znalesc mieszkanie i prace
Kosmaty_Edward:
postawa Wibrujacego jest godna podziwu.
|...E.V.A...|: gość_07674691 wróc do rodziny
gość_07674691:
duma? wstyd?
hombredelrio:
na czacie dobry partner
hombredelrio:
nic z tych rzeczy
|...E.V.A...|: gość_07674691 jaki tam wstyd
hombredelrio:
mnie żona zdradziła
gość_07674691:
i jak ci z tym?
Kosmaty_Edward:
wybaczyles?
hombredelrio:
świetnie
aniaa1234:

hombredelrio:
oczyiście że wybaczyłem
aniaa1234:
Znalazl mlodsza
Kosmaty_Edward:
...i nie zalujesz.
hombredelrio:
i to dużo
hombredelrio:
3=letnią
Kosmaty_Edward:
ja bym nie wybaczyl raczej. tzn. wiem, ze bym jej to kiedys wygarnal.
aniaa1234:

aniaa1234:
Ja tez nie
aniaa1234:
Przeciez jest tyle innych

hombredelrio:
Kosmaty z biegiem czasu to wszystko jest śmieszne

Kosmaty_Edward:
jesli dalej jest dobrze, to jest mozliwe.
czasem warto.
|...E.V.A...|: japonczycy ścinali głowy za zdrade bo uwazali ze kto zdradził raz bedzie zawsze zdradzał
hombredelrio: Eva to inna zdrada
hombredelrio: ja bym temu dentyście też sciął głowę za zdradę
hombredelrio:
ale Ojczyzny bo zapewne tam praktykował
gość_07674691:
kurde czasem mam ochote ja zlokalizowac i jjej wygarnac
gość_07674691:
powiedziec jej co mysle o takich to rodziny rozwala
hombredelrio:
nic Ci to nie da
wibrująca_mrówka:
bo to wina jej dupy że twój facet cię zdradził no faktycznie
|...E.V.A...|:
gość_07674691 a ty nie rozwaliłas rodziny ?
gość_07674691:
nie
|...E.V.A...|:
no ale on mial dziecko z inną przed tobą przecież
gość_07674691:
jak sie pozanalismy to on juz dawno byl po porwodzie
gość_07674691:
nie zostawil zony dla mnie

Kosmaty_Edward:
mowia, ze 20latek kocha jak wariat, a pozniej jest tylko gorzej.
hombredelrio:
20 latek może sobie pozwolić na miłość
|...E.V.A...|:
gość_07674691 ZAUFAŁAS FACETOWI KTORY JUZ RAZ NIE DOTRZYMAŁ PRZYSIEGI ??? czy ty jestes mądra ???!!

gość_07674691:
wychodzi na to ze nie
hombredelrio:
dościówa zawiązała interes
Kosmaty_Edward:
tak, zgadzam sie hombredelrlo.
|...E.V.A...|:
gość_07674691 masz racje !#
gość_07674691:
i za moj blad bedzie cierpiec moje dziecko
|...E.V.A...|:
to straszne i smutne
hombredelrio:
nie będzie cierpieć jeśli dojrzejesz niunia
|...E.V.A...|: hombredelrio dziecko potrzebuje ojca zawsze

hombredelrio:
takie jest mniemanie
wibrująca_mrówka:
to weź bylejakiego z ulicy 
byle był facet
hombredelrio:
moja była żona wychowana była bez ojca ale była dobrze wychowana
gość_07674691:
i moge zalowac i watpic we wszystko tylko nie w moje dziecko. Bardzo je kocham Jest najwspanialszym darem mojego zycia
|...E.V.A...|: ehhh
wibrująca_mrówka: to samo ja myślę o mojej teflonowej patelni za 200 zł 
hombredelrio:
Gościówa tylko się tym nie egzaltuj
|...E.V.A...|: czemu ludzie nie sa na tyle madrzy by uczyc sie na błedach innych
gość_07674691:
patelnie teflonowe to przezytek
aniaa1234:
mrowka widzisz
wibrująca_mrówka: dzieci z facetami którzy cię nie kochają - też 
Kosmaty_Edward:
mam dziecko z kobieta, ktora mnie oszukala i czas pozwolil mi miec i z nia normalny kontakt i z synem.
aniaa1234:

hombredelrio:
ponieważ żadzi nimi potrzeba
Kosmaty_Edward:
...ale to nie jest regula.
gość_07674691:
ale ja nie mam zamiaru bronic mu kontaktu z dzieckiem tylko wiem ze racji odlaglosci bedzie on bardzo maly
gość_07674691: dobra koniec przynudzania
Kosmaty_Edward:
trzeba to zaakceptowac, o ile nie mozna zmienic.
gość_07674691:
pojde spac
wibrująca_mrówka: no w końcu
hombredelrio:
źle
hombredelrio:
idź się zabawić
gość_07674691:
poki co trzeba rano isc do pracy
hombredelrio:
gościu olej pracę
gość_07674691:
nie moge
hombredelrio:
możesz
hombredelrio:
masz teraz zasiłek w obcym kraju
gość_07674691:
mam to i to
hombredelrio:
+ alimenty
hombredelrio:
zacznij żyć
hombredelrio:
życie szybko przemija
gość_07674691:
no tak zwlaszcza jak sie mlodym juz nie jest
gość_07674691:
ale pojde do pracy
hombredelrio:
źle
hombredelrio:
i dlatego jesteś stara baba
gość_07674691:
to jest jeszcze cos co mi zostalo mojego
hombredelrio:
idź
hombredelrio:
tam też Cię wykorzystają
hombredelrio:
i za to wypiję
Kosmaty_Edward:
wlasciwie, to praca nie powinna byc najwazniejsza. jak tez milosc. ]
wibrująca_mrówka: idźcie już z tego czata, bo żal to już czytać i wałkować
~przychodzi: NIEŻona

NIEŻona:
JUTRO POWIEM NIE NA MOIM SLUBIE
NIEŻona:
GNOJEK MNIE ZDRADZIL
NIEŻona:
WIEC GO UPOKORZE
wibrująca_mrówka: gówno to nas obchodzi
hombredelrio:
głupia
~odchodzi: gość_07674691
hombredelrio:
idę po lód
NIEŻona:
Troche kultury
Kosmaty_Edward:
...bo nie pod lod przeciez...
hombredelrio:
niespłna rozumu
wibrująca_mrówka: NIEŻona i kto to mówi

NIEŻona: Wibrujaca o chooj ci chodzi?
wibrująca_mrówka:
a tobie o co?
chcesz uwagi to masz
|...E.V.A...|:
wibrująca_mrówka mnie to nie obchodzi powinienes pomyśleć i nic nie napisać gdybys miał rozum a nie miał empatii
hombredelrio: nie dość że łupia to jeszcze wulgarna ale kobiety nie myślą
|...E.V.A...|:
bzdura
hombredelrio:
fakt
|...E.V.A...|:
bzdura.
hombredelrio:
działają instynktownie
|...E.V.A...|:
bzdura
hombredelrio:
Twe rady i gościówa dały temu dowód
|...E.V.A...|:
bzdura
hombredelrio:
chciałbym
|...E.V.A...|:
bzdura.
~odchodzi: NIEŻona
wibrująca_mrówka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.