wtorek, 25 października 2016

Kulinaria

kotwica: czy moze mi ktos podsunac pomysl na obiad?
Ewa_17_:
kotwica spaghetti
[a]: kotwico, rosół z pulpetami i ostrym analem z ketonalem
motte: ksiazka kucharska, strona 136
[a]: motte, mamy tę samą książkę kucharską
kotwica: dzieki, na was zawsze mozna liczyc
wibrująca_mrówka:
tomek-36:
Kotwica : Haggis ! zrób haggis
[a]: pfe...
motte: "gotuj z Pascalem" ?
wibrująca_mrówka: Pascal.. opinia większości to opinia plebsu..
kotwica: moze cos z pawlikowska
[a]: "Gotowanie według przepisów jest domeną ludzi myślących niesamodzielnie..."
kotwica: ot podsumowal
ZaTrzezwyNaCzata: kotwica no co, wez palca i celuj losowo w przepisy z polskiej ksiazki kucharskiej, okaze sie ze do tego trzeba polskie krewetki albo polsklie kielki bambusa
You_: Kurt Cieller
kotwica: a to byl " "
ZaTrzezwyNaCzata: mam na dysku 279 odcinkow serialu "Ewa gotuje"
[a]: perwers
kotwica: ja nie lubie wymyslac

motte: wlacz kreatywnosc w sobie
kotwica: nie chce mi sie*

[a]:
kotwico, idź na szkolenie kulinarno-taneczno-robótkowe do motte

zielona_wróżka.:
cześć

tomek-36:
o nie zielona_wróżka i znów będzie klekanie na grochu
zielona_wróżka.: Tomek, na grochu, fasoli
tomek-36:
no już już
zielona_wróżka.:
Tomek, i linijką
tomek-36:
nie !! na linijke się nie zgadzam
zielona_wróżka.:

You_:
ja ostatnio wymyśliłem gulasz

You_:
nawet pies go nie chciał tknąć

kotwica:
predzej pojde do niej niz do Ciebie
motte: wez...
motte: jak mozesz?
motte: a solidarność jajnikow gdzie?

You_:
mam talent do przesadzania z przyprawami
motte: moze sie czegos by [a] nauczyl od Ciebie

[a]:
składania koszulek

zielona_wróżka.:
Tomek,nie masz wyjścia
tomek-36:
no dobrze ale tylko raz
You_: SM o poranku?
zielona_wróżka.: raz, może być. ale będzie bolało
tomek-36:
BSDM
motte: on tak lubi...
tomek-36:
nie prawda nie lubie bałem się ze linijką będzie coś ... mierzyć
zielona_wróżka.: nos
zielona_wróżka.: pinokio
tomek-36:
oj poprostu bałem się gdzie znajdziesz tak długą linijkę
tomek-36:
hehehehe
tomek-36:
przepraszam
tomek-36:
mam głupi humor z rana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.