sobota, 8 października 2016

Głupota jest nieuleczalna i prawdopodobnie zakaźna

Oak_Bluffs: kto lubi dire straits?
wibrująca_mrówka: ja lubię
ale mnie nie lubisz 
You_: raczej kto nie lubi...
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
Oak_Bluffs: ty nawet niewiesz co to za zespol
You_: od czego jesteś tY oAK
You_: OLŚNIJ MNIE:d
wibrująca_mrówka: oak ''niewie'' co to spacja

You_: ups caps
Oak_Bluffs: niecxh cie olsnia twoi tepi koledzy
Oak_Bluffs: mi za to nie placa
Oak_Bluffs: ty sluchasz disco polo w wersji amerykanskiej a ja slucham klasyki

wibrująca_mrówka:
klasyki
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif

podsłuch:
Oak_Bluffs wejdz na moj blog
You_: uff
You_: czyli na mizantropię nie mogę liczyć
You_: jakże mi ulżyło

Oak_Bluffs: podsłuch niemam czasu na glupoty czyli jakies blogio to marnotrawstwo czytacv jakies wypierdzieliny nudnych ludzi

wibrująca_mrówka:
spacje se kup

rafciozberlina: STARWARS to klasyka.

Oak_Bluffs:
dire straits to tez klasyka

podsłuch:
Oak_Bluffs sxkoda
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif
Oak_Bluffs:
niemam czasu na czytanie blogow

You_:
nie bądź wredny Mrów

You_:
Oak może mieć amputowany palec obsługujący spację...
wibrująca_mrówka: ''niemam'' spacji.. powiesz że to czat.. a to ciężka choroba

You_: cieszmy się,że od czasu do czasu opada na nią nosem...
manix..: Oak_Bluffs , pytanie kto gral na Saxie w Dire Straits
You_: jak to kto?
Dragon
Oak_Bluffs:
kurde niewiem

wibrująca_mrówka:
''niewiem''

Oak_Bluffs: znam tylko marka knopfera
Oak_Bluffs: a kto gral ?
manix..: Stovie wlite
Oak_Bluffs: dzieki
***
Zadanie dla chętnych: sprawdź jak pisze się nazwiska członków
Dire Straits
***
Oak_Bluffs: a ktory utwor dire nabardziej lubisz >?
You_: chwilkę odpalę Wiki... też lubie przepisywać kawałki

manix..: Oak_Bluffs Love over gold
manix..: Oak_Bluffs pisze z bledami ale nie korzystam z Wikipedii
Oak_Bluffs: pisz mi bledy nie przeszkadzaja kazdy je w koncu robi
manix..: moj kolorekk tez,,hmm
wibrująca_mrówka: ''nieprzeszkadzają''

wibrująca_mrówka:
oak, trzymaj się swoich przyzwyczajeń

Oak_Bluffs: lubnie niebieski najbardziej z kolorow
Oak_Bluffs: potem zielen
wibrująca_mrówka: no masz, jestem na podium

Oak_Bluffs: You_ widzisz loczek bierz przyklad z madrych ludzi
***

Oak_Bluffs:
ale mi sie beklo <u-bekanie>
You_: też mi nowość Oak
You_: lepiej napisz kiedy nie bekasz

Oak_Bluffs:
dobra cola
Oak_Bluffs: You_ loczek czemu ty jestes tak nudny
Oak_Bluffs: siedzisz na tym czacioe i pierdzisz glupotami
You_: nie dorastasz mi do pierdów Oak
You_: zaakceptuj to

Oak_Bluffs: trudno dorastac komus madremu do glupcsa
Oak_Bluffs: glupek zawsze nadaje w innym jezyku
wibrująca_mrówka: i ''niewie'' jak się pisze
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_razz.gif
Oak_Bluffs: to tak jakby arystokracja miala dorastac plebsowi
Oak_Bluffs: loczek ty jestes jednym z przedstawicieli plebsu na tym pokjoju
You_: no niestety Oak
You_: nie dasz rady

Oak_Bluffs: i calkiem sie dobrze z tym czujesz
Oak_Bluffs: do takich jak ty trzeba z batem
You_: ooo fantazje sie zaczęły... bacik
You_: może jeszcze kajdanki? różowe? czy skórzane?

Oak_Bluffs: uposledzone dziecko po 40
You_: moze jakiś wosk za karę?
wibrująca_mrówka: pożyczyć ci zapachową świeczkę? 

You_:

Oak_Bluffs: You_ wiesz nie znecam sie nad slabszymi
You_: widzę
Oak_Bluffs: bo juz ich glupota jest najwieksza kara
You_: nie znęcasz się nad samą sobą
You_: nie stosujesz ogólnie przyjętych zasad pisowni
Oak_Bluffs: You_
u-sik88
You_: to zbyt trudne... 

Oak_Bluffs: sram na twoja pisownie
You_: nudne... 

You_: srając na moją pisownię srasz na język polski...

You_:
niegrzeczna z ciebie dziewczynka Oak...

***

wibrująca_mrówka:
o, mam spam z edarling

wibrująca_mrówka: poza tym mogę zostać dawcą szpiku
wibrująca_mrówka: i przygotować sie do matury
You_: nie żartuj Mrów...
wibrująca_mrówka: i kupić garniak 10% taniej

You_: nie zapłaciłeś Interii za pocztę bez spamu?
wibrująca_mrówka: po co?
You_:

wibrująca_mrówka: co miesiąc mi przysyłają coś o powiększaniu penisa

~PapierowaRóża~: dużo możliwości na urozmaicenie życia
wibrująca_mrówka: Różyczko, tak jest zabawniej

~PapierowaRóża~: Mnie ostatnio poczucie humoru opusciło
wibrująca_mrówka: to jak spacja Oak
wibrująca_mrówka: też ją opuściła..

*** Dzisiaj:


kotwica: zapodajcie jakis ciekawy film na wieczor, ale nie tego typu co ten wczorajszy
[a]:
[a]: przepraszam...
wibrująca_mrówka:
kotwica: nie obejrzalam do konca...

[a]:
oak ci zaraz poleci coś... najpewniej "myszy i ludzie", na podstawie (jak to ona pisze) powieści "Stainbaka"

wibrująca_mrówka:
ostatnio Oak poleca Rzeź 
kotwica: rzez ?
[a]: rzeź to ja przeżywam czytając co ona pisze
kotwica: horror?

wibrująca_mrówka:
mam z wczoraj naprawdę uroczy zapis o ''niewiem''

marcin35--:
zrobiliscie sobie z tej oak kozła ofairnego

marcin35--:
ona nie jest az taka głupia 
maniu_g:
,odczepcie sie od oak
marcin35--:
ma specyficzne poglady
kotwica: a co z tym "niewiem"?

wiedzma___:
Steinbecka
[a]: wiedźmo, spróbuj nauczyć tej pisowni oak
wiedzma___: ok a

[a]: wiedźmo, jeśli zdołasz ją nauczyć to zgłoszę twoją kandydaturę do medalu KEN
kotwica:
kotwica: a zeście czepialscy
kotwica: znam kobiete ktora notorycznie robi byka w swoim naziwsku
wibrująca_mrówka:
[a]: to pewnie znasz oak, "Wiertak"
wibrująca_mrówka: znasz Oak?
[a]:
wibrująca_mrówka: szlag.. drugi
kotwica: nie mam bladego pojecia jak sie nazywa Oak
wibrująca_mrówka: to zupełnie tak jak ona
[a]: jw
wibrująca_mrówka: tym razem pierwszy!
Oak_Bluffs: m aniu_g czasami tak bywa ale tym sie nmie lam znajdziesz inna pracxe
[a]: na UM
kotwica: i tak Was nie czyta
Oak_Bluffs: marcin35-- nie porzezywaj tak przeciez ja tych glabow niewidze
[a]: to jest najlepsze
Oak_Bluffs: ja niewiem co oni pisza
[a]:
kotwica: i dobrze
wibrująca_mrówka:
***

Oak_Bluffs:
ale mi sie juz nic nie chce zmeczona jestem
duszek_poeta_:
Oak odpocznij
[a]:
"nierób", bo się spocisz...
duszek_poeta_:
czym sie tak zmeczylas okropnie
duszek_poeta_:
czy ogolnie nie masz ochoty nic robic
[a]:
"NIetzschem"
Oak_Bluffs:
3 prania obiad mycie podlog wszedzie od 6 rano
[a]:
czyli to samo co na UM
duszek_poeta_:
wow +
wibrująca_mrówka:
[a]
[a]:
w międzyczasie książka Pascala... "Pascal i Okrasa gotują"

[a]:
motto owej książki: "Opinia ogółu jest guano warta. Nasze przepisy są świetne!"

wibrująca_mrówka:
z niezapomnianym cytatem: obiad dla tłumu to obiad dla mniej zdolnych 
mani_u_u: zjdalbym zupke ale nie mam
mani_u_u:
mam w sloiku zupe ale nie hce mi sie robic
duszek_poeta_:
mama obiadu nie zrobila
mani_u_u:
ja sam se robie obiady
mani_u_u:
pyrki bym zrobil ale nie chce mi sie
duszek_poeta_:
och z tym niechciejstwem
[a]:
duszek z kolei "chce, ale nie może"
duszek_poeta_:
mi sie tez nie chcialo gotowac ale glud byl silniejszy
[a]: Duszek Poeta - "Głud liqóiduw"
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/nutki.gif
MĄDRA..i..ŁADNA: duszek_poeta_ GŁÓD sie pisze przez Ó
duszek_poeta_:
oj tam oj tam
duszek_poeta_: napisalem jak slysze
wibrująca_mrówka:
''niewiem, mam schizofrenie i nie mam dochodu''
MĄDRA..i..ŁADNA:
wibrująca_mrówka NIE WIEM odzielnie sie pisze
[a]:
buuu.:
mrówka słoma z butów
wibrująca_mrówka:
MĄDRA..i..ŁADNA
[a]:
mądra i ładna nie widzi " " pewnie...
wibrująca_mrówka:
pewnie ''niewidzi''
[a]: mądra, ładna i niedowidząca
MĄDRA..i..ŁADNA:
wibrująca_mrówka NIE WIDZI sie isze oddzielnie
[a]: dramat, czas iść
wibrująca_mrówka:
aniaa1234:


Polecam także notkę:
Regres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.