środa, 26 października 2016

Niektórzy powinni więcej czytać

Oak_Bluffs: wdowa63lata czy widzialas mrowke ?
wibrująca_mrówka: tyle gadania o tłuszczu że aż Pozka nam wcięło
Oak_Bluffs: zdjecie oczywiscie?
wdowa63lata: ewa pisze pod toba

wdowa63lata:
jest na forum

Oak_Bluffs:
wdowa63lata kto pisze?

veresa:
mrówka, ostatnio głośno o Tobie było , aż się zainteresowałam wręcz tematem ale nikt do konca precyzyjnie nie wyjaśnił mi o co ambaras
złośliwy35:
mrówka podobno masz z 60 lat juz
veresa: 60?
złośliwy35:
no w kazdym razie po 50
wibrująca_mrówka: 65!

wibrująca_mrówka:
veresa a wiesz, oak rozsyła moje zdjęcie na czacie

wibrująca_mrówka:
to pewnie o to chodzi
veresa: no coś o zdjęciach jakichś się mi obiło o ucho
duszek_poeta_:
ale adidasy na rzepy sa kozackie
wibrująca_mrówka: veresa zapytaj oak o zdjęcie mrówki

veresa:
coś Ty, jeszcze by wyszło, że się Tobą interesuję

złośliwy35:
mrówka widzialem twoje foto przed chwilą

złośliwy35:
ale mam ograniczone zaufanie
wibrująca_mrówka:
złośliwy35 a teraz wygoogluj: mieszkający w Boothstown 65-letni Peter Williams 
Oak_Bluffs: złośliwy35 jak nic to on
wibrująca_mrówka:
złośliwy35:
czyli masz na imie peter?
złośliwy35:
powiedz cos po angielsku ale cos trudnego
sTYPa:
Ty Mrówka ale reklamę to ci zrobili niesamowitą
wibrująca_mrówka: sTYPa wiem, widziałeś moje staty z tego dnia?
sTYPa:
Wczorajszy zanotował pewnie z 100 wejść
wibrująca_mrówka: 167
złośliwy35:
staty na blogu?
złośliwy35:
mrówka zamiesc tam jakies reklamy. ty masz to na blogspocie?
wibrująca_mrówka: się głupio pytasz

MałySmyk:
Reklamy, na 100 osób?
MałySmyk: Chyba czaterii

Oak_Bluffs: sTYPa czy zdjecie mrowki jest na tym blogu wstawil je?
sTYPa:
Stajesz się popularny Mrówka
sTYPa:
Prawie jak celebryta
wibrująca_mrówka:
ja jestem jak disco polo. nikt sie nie przyznaje ale wszyscy czytają
veresa: jaki blog, podać mi tu namiar

tojamaniu:):
mrowka jak wlaczyc twoj blog
złośliwy35:
blog mrówki
złośliwy35:
pitoland
złośliwy35:
ale nei ma tam nic szczegolnego
złośliwy35:
zycie czata
złośliwy35:
nic szczegolnego
Oak_Bluffs: złośliwy35 a;le tam jest jego zdjecie co ci dalam?>

złośliwy35:
ja mialem lepszego 
sTYPa:
Powiem szczerze że sam wczoraj wszedłem na tego bloga twojego
sTYPa: Ale nie spodobało mi się
sTYPa:
To znaczy za dużo czytania
veresa: ja zawsze wiem wszystko ostatnia
wibrująca_mrówka:
szlag
wibrująca_mrówka: pitoland blogspot com 
veresa: gdzie jest zdjęcie mrówka?
wibrująca_mrówka: i pomyślcie że codziennie macie wieczór z autorem

Oak_Bluffs:
mnie interesuje to zdjecie

veresa:
O
ak_Bluffs czesć , a jakie ?
złośliwy35:
oak ale jak sie wpisze tego petera wilimasa co mrowka daje
złośliwy35:
to rzeczywiscie jest taka fotka
złośliwy35:
zreszta jakie to ma znaczenie jak mrówka wygląda
wibrująca_mrówka:
złośliwy35:
wazne ze jest kaleką i sie mozna do tego odniesc
złośliwy35:
fizycznym czy psychicznym
złośliwy35:
nie ma to zadnego znaczenia
złośliwy35:
w sumie nie wiem czemu sie utarło ze mrówka jest wózkowcem
złośliwy35:
sam sie tak wykreował?
złośliwy35:
to taka kreacja czatowa?
złośliwy35:
czy prawda
wibrująca_mrówka: nie, Pozek taką plotę rzucił, w maju 2015
złośliwy35:
nigdy si etego nei dowiemy
złośliwy35:
chyba ze ktos zechce sie z nim spotkac i sie sam dowie
złośliwy35:
tylko po co sie z nim spotykac

Nie no, po nic. Zawsze lepiej jest zaprosić go trzy razy na priv i wypytywać o wysokość renty,
przyczynę niepełnosprawności i ''czucie we fiucie''.

Polecam: Artykuł, z którego oak podpieprzyła zdjęcie.
Notkę z ''czy chcesz zdjęcie mrówka?'': KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.