sobota, 8 października 2016

Parchy - przewodnik ilustrowany

Pozytron: Baba przyciąga wodór. Facet odpycha.
Pozytron: Baba chce doprowadzuć do unicestwienia ludzkości.
Pozytron: Baba che tworzyć parchy. Parchy są złe.
wietnammm: dlatego anal jest dobry 
Pozytron: Dokładnie
wietnammm: wiadomo
Pozytron: To właśnie chciałem powiedzieć
wietnammm: no ja tez
wietnammm: podobni jestesmy
aniaa1234:
A ty znowu o dzieciach ?
wietnammm: te qrwy wszystkie sa jakies psyhiczne
wietnammm: jakies dzieci chca  naco to komu?
Pozytron: Szmaciory
wietnammm: no poqurwione
wietnammm: to atawistyczne
malpy
Pozytron: Dziś szok miałem. Dlatego wyluzowany jestem. Świętuję.
Pozytron: Jednej z suk, test ciążowy zapodałem. Zsikała się. W test.
Pozytron: I...nie jest zapłodniona )))))))))))))
Pozytron: A okresu nie ma 1,5 mie ha
Pozytron: *miecha
wiedzma___: a czym niby miała by być zaplodniona?
Pozytron: Wodorem. I azotem.
wiedzma___: a! To wiele wyjasnia...
Pozytron:
aniaa1234:

Pozytron: Ale Asia, jakiego stresa miałem
Pozytron: W tym kraju płacić musiałbym za to. Babie
wiedzma___: ale jaki polew mialby czat
wibrująca_mrówka: masz 15 milionów - co ci szkodzi?
Pozytron: Ale teścik za 9 zł. A szczęście jakie
wiedzma___: uuuu, moze byc niewiarygodny

Pozytron:
Tak. Zostaje te 0,000001% niepewności

wibrująca_mrówka: i te nagłówki w Fakcie: partenogeneza parchów jednak możliwa! ''facet'' bez narządów dokonał zapłodnienia!
Pozytron: wibrująca_mrówka Dobre.
***
Dla zainteresowanych narządami: Z naturą nie wygrasz.
***
wibrująca_mrówka: i 1% że ci guma pękła
u-zuje
Pozytron: Bez gumy.
wibrująca_mrówka: no to pół na pół 
Pozytron: Gum tzestałem używać jakieś 15 lat temu.
***
Dla zainteresowanych tematem gum: Baza wirusów została zaktualizowana.
***
Pozytron: Sądy to złodzieje. I tyle.
Mi kasy nie wydrą. I hooj.
Pozytron:
Zniisą alimenty, dadzą 1000+ dla mężczyzn, będę zapładniał na potęgę. Teraz nie ma mowy!
wiedzma___: taaa..azotem i wodorem
Pozytron: Nie dam się wydymać urzędasom.
Pozytron: Chcą baby parchy? Niech płacą za to. Niech płacą za spermę. Ja grosza nie dam.
wiedzma___: Pozek, jestes parchem, pogódź sie z tym...
Pozytron: Moja stara opiekowała się mną, dawała jeść...nigdy jej tego nie wybaczę. Tego egoizmu i myślenia o własnej dupie.

wibrująca_mrówka:
''Zakaz dokarmiania Pozka''
***

Dla zainteresowanych tematem wychowania parchów:
Poradnik wychowania w trzech krokach.

***

Pozytron:
Kiedyś ju~ była w Polsce taka akcja. Płacenie za par ha.
Pozytron: Ja jestem tym parchem. Egoistka piepszona dała się nabrać
Pozytron: Kasa ponag wszystko. Jestem kasą.
x10:
Kim jest parch?
Pozytron: Pomarszczeniem.
x10:
Parch mi sie kojarzy z wasem jedynie Moze blednie
Pozytron: Parch jest czymś, nie kimś.
Os tego zacznijmy.
x10:
okok
Pozytron: Parch to zmarszczone coś. Coś niesamowicie brzydkiego. Niechcianego.
x10:
Pierwsze slysze
wiedzma___: Pozek miałes mówic o parchach nie o sobie
Pozytron: Poczytasz, douczysz się, usłyszysz po raz drugi...od taty.
x10:
Mam sie douczac o pomarszczeniu?
Pozytron:
Tak...pomarszczeniu.



wibrująca_mrówka:
Pozek, mogę dodać twoją gębę do notki?
Pozytron: Dodaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.