poniedziałek, 30 maja 2016

Z naturą nie wygrasz

Pozytron: Przyśniła mu się prokreaCJA.
Pozytron: Jedno jest pewne: Bóg chce być hoojem. Nie zniszczymy go.
Pozytron: Ale możemy zniszczyć jego marzenia. Jeśli tylko w to uwierzymy.
wibrująca_mrówka: ja tam bym się nie obraził jakby mi się prokreacja przyśniła..
wibrująca_mrówka: byle nie z tobą.
Pozytron: Ja mam to gdzieś.
Jedyne czego nigdey nie zaakceptuję, to kopii jakiejś baby. Całą resztę akceptuję w pełni wiedzma___: zobaczyłbyś moja kopię to by ci się nóżki ugięły
Pozytron:
Nigdy nie dam z siebie zrobić sługi, żeby babsko mogło dochować swoje młode moim kosztem
wiedzma___: a to nie bedą też TWOJE mlode?
Pozytron: Moje??? Niby jak???  Nie mam narządów
wibrująca_mrówka: to wiemy od dawna
Pozytron: wibrująca_mrówka nie mam narządów zdolnych się rozmnożyć
wibrująca_mrówka: wszyscy to już wiedzą.
Pozytron: ty też nie masz takich narządów Jesteś facet?
Czy dawca?
wibrująca_mrówka:

wiedzma___: ma czułki
wibrująca_mrówka: i to dwa 
wibrująca_mrówka:
wiedzma___: przyroda nie lubi prózni, Pozek nie ma, mrówek ma dwa
wibrująca_mrówka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.